rozpiski elfów VIII ed.
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: rozpiski elfów VIII ed.
2012 Pts - High Elves Roster
Total Roster Cost: 2008
Prince (1#, 285 pts) Death
1 Prince, 195 pts = (base cost 150 + Elven Steed 18 + Barding 6 + Great Weapon 12 + Dragon Armour 9)
1 Helm of Fortune, 25 pts
1 Dispel Scroll, 20 pts
1 Radiant Gem of Hoeth, 45 pts
Noble (1#, 173 pts)
1 Noble (Battle Standard Bearer), 138 pts = (base cost 85 + Elven Steed 12 + Barding 4 + Great Weapon 8 + Heavy Armour 4 + Battle Standard Bearer 25)
1 Dragonhelm, 10 pts
1 Dawnstone, 25 pts
Mage (1#, 191 pts) Death
1 Mage, 151 pts = (base cost 100 + Elven Steed 12 + Barding 4 + Level 2 Upgrade 35)
1 Annulian Crystal, 40 pts
Lothern Sea Guard (38#, 524 pts)
37 Lothern Sea Guard, 491 pts = 37 * 13 (base cost 12 + Shield 1) + Standard Bearer Std 10
1 Sea Master, 23 pts = (base cost 22 + Shield 1)
1 Banner of Eternal Flame, 10 pts
Dragon Princes (12#, 480 pts)
11 Dragon Princes of Caledor, 360 pts = 11 * 30 (base cost 30) + Musician Mus 10 + Standard Bearer Std 20
1 Drakemaster, 50 pts
1 Luckstone, 5 pts
1 The Amulet of Light, 15 pts
1 Banner of Sorcery, 50 pts
Tiranoc Chariot (3#, 85 pts)
1 Tiranoc Chariot, 85 pts
Tiranoc Chariot (3#, 85 pts)
1 Tiranoc Chariot, 85 pts
Tiranoc Chariot (3#, 85 pts)
1 Tiranoc Chariot, 85 pts
Great Eagle (1#, 50 pts)
1 Great Eagle, 50 pts
Great Eagle (1#, 50 pts)
1 Great Eagle, 50 pts
Taką mam kminę na turniej w styczniu . Bez WL
Total Roster Cost: 2008
Prince (1#, 285 pts) Death
1 Prince, 195 pts = (base cost 150 + Elven Steed 18 + Barding 6 + Great Weapon 12 + Dragon Armour 9)
1 Helm of Fortune, 25 pts
1 Dispel Scroll, 20 pts
1 Radiant Gem of Hoeth, 45 pts
Noble (1#, 173 pts)
1 Noble (Battle Standard Bearer), 138 pts = (base cost 85 + Elven Steed 12 + Barding 4 + Great Weapon 8 + Heavy Armour 4 + Battle Standard Bearer 25)
1 Dragonhelm, 10 pts
1 Dawnstone, 25 pts
Mage (1#, 191 pts) Death
1 Mage, 151 pts = (base cost 100 + Elven Steed 12 + Barding 4 + Level 2 Upgrade 35)
1 Annulian Crystal, 40 pts
Lothern Sea Guard (38#, 524 pts)
37 Lothern Sea Guard, 491 pts = 37 * 13 (base cost 12 + Shield 1) + Standard Bearer Std 10
1 Sea Master, 23 pts = (base cost 22 + Shield 1)
1 Banner of Eternal Flame, 10 pts
Dragon Princes (12#, 480 pts)
11 Dragon Princes of Caledor, 360 pts = 11 * 30 (base cost 30) + Musician Mus 10 + Standard Bearer Std 20
1 Drakemaster, 50 pts
1 Luckstone, 5 pts
1 The Amulet of Light, 15 pts
1 Banner of Sorcery, 50 pts
Tiranoc Chariot (3#, 85 pts)
1 Tiranoc Chariot, 85 pts
Tiranoc Chariot (3#, 85 pts)
1 Tiranoc Chariot, 85 pts
Tiranoc Chariot (3#, 85 pts)
1 Tiranoc Chariot, 85 pts
Great Eagle (1#, 50 pts)
1 Great Eagle, 50 pts
Great Eagle (1#, 50 pts)
1 Great Eagle, 50 pts
Taką mam kminę na turniej w styczniu . Bez WL
ujmę to najkrócej jak potrafię"
WL = pier##@ nięcie
co u Ciebie zapewnia to co tracisz nie wystawiając WL - patrz wyżej?
WL = pier##@ nięcie
co u Ciebie zapewnia to co tracisz nie wystawiając WL - patrz wyżej?
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
może niezbyt jasno się wyraziłem - moje myślenie było następujące - skoro WL zapewniają HE mocne uderzenie, to sensowne pozbycie się ich oznacza, że inna jednostka bierze na siebie rolę uderzeniową. Moje pytanie brzmiało - co u Ciebie bije?
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Hm NO DP Z LORDEM I BSB + rydwany. Wiem ,wiem beznadzieja według "znawców" - ale ja kiedyś testowałem podobna rozpę i grało mi się całkiem przyjemnie. Najpierw walę sniperki a potem Charge!! na wroga ...
ja jestem za takimi poszukiwaniami ale zawsze w ramach rozsądku. Nie twierdzę, że Twoja rozpiska ten rozsądek przekracza. Podobnie jak Tobie, rydwany wydają mi się atrakcyjne, ale obawiam się, że wystawialne będą dopiero po redukcji punktów.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
jak dla mnie spoko, ale raczej dla graczy o nerwach ze stali
Losowe szarże... a tutaj musi być tak obliczone aby wszystko dojechało, jeśli coś spali, dojedzie drugie coś, jednak moc nie będzie ta sama, gówno zrobi itd
przycinając Seaelfów do kosztu równe 503, bo się da tak wycyrklować, wyrzucając jednego DP wejdzie i 3 orzeł
Losowe szarże... a tutaj musi być tak obliczone aby wszystko dojechało, jeśli coś spali, dojedzie drugie coś, jednak moc nie będzie ta sama, gówno zrobi itd
przycinając Seaelfów do kosztu równe 503, bo się da tak wycyrklować, wyrzucając jednego DP wejdzie i 3 orzeł
gralem podobna rozpa kiedys pare testow, tylko zamiast BSB mialem kolejne 2 rydwany
Gralo sie przyjemnie i z paringami w ktorych standardowy build a wpierdziel to tym mozna bylo na luzie wygrac...
Te rydwany daja rade jak wbijaja sie w smieci albo od boku w hordy tak zeby niemogla sie zreformowac, wtedy jakos idzie, ale prawda jest taka ze jak juz przeciwnik upora sie z tym calym smietnikiem przestaje byc zabawnie. Z defensami tez nie jest jakos tragiczne, po pierwsze przewystawiasz je wiec juz mas zprzewage taktyczna, druga sprawa strzelac raczej beda po lukach i lsg z herosami a nie po rydwanach, bo przy takiej liczbie smiecia cos zawsze doleci/dojedzie do parku.
Po playtestach rozpa daje rade, duzo funu z gry ale brakuje w niej stabilnosci jaka mamy przy arcy i WL
Gralo sie przyjemnie i z paringami w ktorych standardowy build a wpierdziel to tym mozna bylo na luzie wygrac...
Te rydwany daja rade jak wbijaja sie w smieci albo od boku w hordy tak zeby niemogla sie zreformowac, wtedy jakos idzie, ale prawda jest taka ze jak juz przeciwnik upora sie z tym calym smietnikiem przestaje byc zabawnie. Z defensami tez nie jest jakos tragiczne, po pierwsze przewystawiasz je wiec juz mas zprzewage taktyczna, druga sprawa strzelac raczej beda po lukach i lsg z herosami a nie po rydwanach, bo przy takiej liczbie smiecia cos zawsze doleci/dojedzie do parku.
Po playtestach rozpa daje rade, duzo funu z gry ale brakuje w niej stabilnosci jaka mamy przy arcy i WL
wybacz ale bzdura Wystaw w HE coś sensownego za te 275 pkt.ainuin pisze:szkoda kasy na rydwany - sorry. Artyleria je zje, fasty i tez dadza sobie z nimi rade.
Otóż mam tyle figurek i chciałem sobie potestować a co WL to mam ich serdecznie dosyć i muszę od nich odpocząć. Co do stabilności gry na arcy i WL to się nie zgadzam. Za pewne sam doskonale znasz ich minusy....
Ciekawe, bardzo ciekawe I nie dlatego, że promuję każdy absurd bez WL. Naprawdę fajna rozpiska. Zastanawiałeś się na Battle bannerem na bsb? Trochę boli nas nowa zasada steadfastu, aczkolwiek można popróbwać wrzucić komuś mega brejka. Nie do końca też przekonuje mnie ten prince... z drugiej strony nie przekonuje mnie też jeden mag.
Ja wpadłem na taki pomysł
Arcy 4lvl(Heaven albo Light)
+1 czar
Przeźroczysty
Mag 1lvl Beast
DS
Mag 1lvl Beast
Kradziejka
BSB
AoC
Dawnstone
Dwurak
cory do 600pkt pewnie w łucznikach
28-30 PG
+1LD
28-30PG
BoS
AoL
2 orły
Nie wiem czy mi sie dokladnie zmieści ale zamysł jest taki ze boostuje PG z sygnaturek Beasta + przerzuty z Heaven badz Birona z Lifa i PG robia sie mini Chosenami Wiadomo troche czarów musi wejsc ale PG S5 T4 z wardem 4+ i z przerzutami badz dodatkowym atakiem jest niezłe. Co myslicie?
Arcy 4lvl(Heaven albo Light)
+1 czar
Przeźroczysty
Mag 1lvl Beast
DS
Mag 1lvl Beast
Kradziejka
BSB
AoC
Dawnstone
Dwurak
cory do 600pkt pewnie w łucznikach
28-30 PG
+1LD
28-30PG
BoS
AoL
2 orły
Nie wiem czy mi sie dokladnie zmieści ale zamysł jest taki ze boostuje PG z sygnaturek Beasta + przerzuty z Heaven badz Birona z Lifa i PG robia sie mini Chosenami Wiadomo troche czarów musi wejsc ale PG S5 T4 z wardem 4+ i z przerzutami badz dodatkowym atakiem jest niezłe. Co myslicie?
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"
Zerówke z beasta wchodzi na 10+ wiec trzeba rzucac az z min.3 kosci zeby mały mag wrzucil czar, poza tym tylko na jeden oddzial w danej turze rzucisz ten czar .Sam testowałem Light na 4lvl+ silver wand, pare czarow dobrych ale jednak lepszy dla mnie jest Life, shadow i High. Wiem Andrzej pare dni temu byłem jeszcze light zadowolony cóż przetestowałem na kilku bitwach i miałeś racje, zwracam honor
Czemu? Z jednego maga na 1 odział z drugiego na 2 Wiadomo ze musze miec raczej duzo kostek ale chłopaki bedą zasysać wichrySlayer pisze:poza tym tylko na jeden oddzial w danej turze rzucisz ten czar
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"
Czytaj uważniejSlayer pisze:Przecież masz w rozpie tylko 1 maga z beastem
Z boostem beda sie klepiac duzo lepiej niz spearelfySemi pisze: PG sa dosc pancerni ale ich problem polega na tym ze klepia sie gorzej od spearelfow i splywaja z brejka b szybko:/
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"