Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
Moderator: Dibo
Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
Wiadomo ,ze wild lepszy od death .
Mamy devolve , ktore jest odpowiednikiem specjal umiejetnosci jabera . Pociski niby slabe ,ale przy dobrych rzutach tez mozna cos zdzialac . Zioniecie czy dopakowanie D6S/A tez daje rade. Na specyficzne armie traitor-kin miazdzy. Tak wiec mamy 3-5 dobrych czarow do wykorzystania chociazby z wczesniej wspomnianym scoutem shamiego
Mamy devolve , ktore jest odpowiednikiem specjal umiejetnosci jabera . Pociski niby slabe ,ale przy dobrych rzutach tez mozna cos zdzialac . Zioniecie czy dopakowanie D6S/A tez daje rade. Na specyficzne armie traitor-kin miazdzy. Tak wiec mamy 3-5 dobrych czarow do wykorzystania chociazby z wczesniej wspomnianym scoutem shamiego
WFB playing since 1994
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
wild at Khuman:
0 - nigdy nie użyłem, tym ruchem można wiele spierdolić a nie śpieszy się aż tak naszym oddziałom by były w CC, pierw ładnie trzeba poustawiać odginaczki, i szkoda że nie ma dużej wersji że można z niej szarżować na te d6+1 by obciążyć i jebnąć porządnie
1 - fajne pociski którymi, maszyna w turę, z fetyczem jeszcze bardziej czy z -d3 T ( shadow )
2 - jak by nie można było przerzucać LD do tego czaru z BSB był by świetny, a tak jest mierny
3 - genialny czar
4 - dość taktyczna na bretke czy WoCh konicy, salamandry czy stedzia, bo mało smoków lata tak do 2600
5 - bardzo świetnym czarem był by jak by nie było że na maksa rośnie do 10, bo przy doombullach za mało dodaje szczególnie rozpędzonych po 2 CC, fajne na wargory i lordbeastów, choć brakuje dużej wersji jak w beastcie w 12" wszyscy
6 - fajne na małym na dużym szkoda jego potencjału
defakto dość ciekawy lor ale szkoda bo brak klika zmian zmian i był naprawdę syty
0 - nigdy nie użyłem, tym ruchem można wiele spierdolić a nie śpieszy się aż tak naszym oddziałom by były w CC, pierw ładnie trzeba poustawiać odginaczki, i szkoda że nie ma dużej wersji że można z niej szarżować na te d6+1 by obciążyć i jebnąć porządnie
1 - fajne pociski którymi, maszyna w turę, z fetyczem jeszcze bardziej czy z -d3 T ( shadow )
2 - jak by nie można było przerzucać LD do tego czaru z BSB był by świetny, a tak jest mierny
3 - genialny czar
4 - dość taktyczna na bretke czy WoCh konicy, salamandry czy stedzia, bo mało smoków lata tak do 2600
5 - bardzo świetnym czarem był by jak by nie było że na maksa rośnie do 10, bo przy doombullach za mało dodaje szczególnie rozpędzonych po 2 CC, fajne na wargory i lordbeastów, choć brakuje dużej wersji jak w beastcie w 12" wszyscy
6 - fajne na małym na dużym szkoda jego potencjału
defakto dość ciekawy lor ale szkoda bo brak klika zmian zmian i był naprawdę syty
death słabszy od wilda? No wai
Każda snajperka wyciaga kości - nikt nie będzie ryzykował magów czy pancerniaków, że źle rzuci na liderkę czy my za dużo na ilośc hitów w S czy w T
Słonko - wiadomo, po prostu lepsza pitka 9wieksze szanse dojścia, a już co dopiero duże, +o wiele wieksze straty potencjalnie
-3LD - samo świetne - pogromca WLeków i innych dziwnych stubbroniarzy
-1S/T niby nic a niejednokrotnie zmienia wynik starć
Fear/terorr - nawet ten czar przy naszym szalonym LD czasem sie przydaje. Poza tym przy 5 czarach i świetnej zeróce, na 100% go nie mamy
Ergo: z deatha imo wszystkie czary sa ok (czasem mniej lub bardziej przydatne) a i najsłabszy jeden można zmienić na zerówke. Ja mam problemy czy wybierac death czy shadow, ale wild - never never, pocisk i zionięcie sa fajne, reszta przykra wręcz ; / jakby pocisk był zerówką to spoko a tak to po prostu zbyt słaby lore. Albo jakby z zerówki szarża była
Każda snajperka wyciaga kości - nikt nie będzie ryzykował magów czy pancerniaków, że źle rzuci na liderkę czy my za dużo na ilośc hitów w S czy w T
Słonko - wiadomo, po prostu lepsza pitka 9wieksze szanse dojścia, a już co dopiero duże, +o wiele wieksze straty potencjalnie
-3LD - samo świetne - pogromca WLeków i innych dziwnych stubbroniarzy
-1S/T niby nic a niejednokrotnie zmienia wynik starć
Fear/terorr - nawet ten czar przy naszym szalonym LD czasem sie przydaje. Poza tym przy 5 czarach i świetnej zeróce, na 100% go nie mamy
Ergo: z deatha imo wszystkie czary sa ok (czasem mniej lub bardziej przydatne) a i najsłabszy jeden można zmienić na zerówke. Ja mam problemy czy wybierac death czy shadow, ale wild - never never, pocisk i zionięcie sa fajne, reszta przykra wręcz ; / jakby pocisk był zerówką to spoko a tak to po prostu zbyt słaby lore. Albo jakby z zerówki szarża była
Moja pierwsza rozpiska, na 1666 + 200pkt.
1 Bray Shaman @ 160.0 Pts
General; Lore of Shadow; Magic Level 2; Braystaff
Herdstone Shard [50.0]
1 Bray Shaman @ 140.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 2; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Wargor @ 166.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Gnarled Hide [15.0]
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [10.0]
30 Bestigor Herd @ 405.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; FCG
Standard of Discipline [15.0]
29 Gor Herd @ 257.0 Pts
2ndWeapon; FCG
29 Gor Herd @ 257.0 Pts
2ndWeapon; FCG
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
Short Bow; Musician
5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
Short Bow; Musician
6 Harpies @ 84.0 Pts
Scout
6 Harpies @ 84.0 Pts
Scout
Models in Army: 111
Total Army Cost: 1864.0
Może być?
1 Bray Shaman @ 160.0 Pts
General; Lore of Shadow; Magic Level 2; Braystaff
Herdstone Shard [50.0]
1 Bray Shaman @ 140.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 2; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Wargor @ 166.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Gnarled Hide [15.0]
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [10.0]
30 Bestigor Herd @ 405.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; FCG
Standard of Discipline [15.0]
29 Gor Herd @ 257.0 Pts
2ndWeapon; FCG
29 Gor Herd @ 257.0 Pts
2ndWeapon; FCG
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
Short Bow; Musician
5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
Short Bow; Musician
6 Harpies @ 84.0 Pts
Scout
6 Harpies @ 84.0 Pts
Scout
Models in Army: 111
Total Army Cost: 1864.0
Może być?
Solo "Rogaty Szczur"
Beast Herds
Beast Herds
Tak se bo niby wszystko w standardzie ale ... mam wątpliwość co do sposobu gry tą rozpiską - masz herdstona czyli trzymasz przy nich magów ale z rozpiski wygląda jakbyś do każdej 29 chciał wrzucić 1 shamana i tu nie konsekwencja bo albo idziesz klepać tymi klockami i wtedy OK ... albo stoisz przy kamyku a przy tak złożonej rozpisce to nie OK bo oddajesz inicjatywne przeciwnikowi i tracisz potencjał klocków
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Polecam albo 10 raidersów, albo jakieś 20+ zwykłych ungorów.wertyg pisze:To co proponujecie?
Imo na dwóch też.CAR2N pisze:wg mnie kamyk oplaca sie dla 3+ shamich
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Wie co robi Po za tym kto zabroniDibo pisze:+3 kostki rzadko sie dopuszcza max 2 wiec przy kamieniu nie ma co stawiać więcej ... chociaż Crus wsadza tam chyba z 5
Jako ze juz powiedzmy okres swiateczny to moze jakis konkurs na rozpiske bestii na 3000pkt ? Kto zrobi najbardziej klimatyczna , najbardziej "mocarna" , i najslabsza
WFB playing since 1994
Mnie podoba się pomysł, a akurat niedawno skleciłem na 3k rozpę.CAR2N pisze:Jako ze juz powiedzmy okres swiateczny to moze jakis konkurs na rozpiske bestii na 3000pkt ? Kto zrobi najbardziej klimatyczna , najbardziej "mocarna" , i najslabsza
Jak znajdę zamieszczę.
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą .
Dlatego relatywnie mało ludzi bierze do rozpy death czy wild
Imo herdstone jest obowiazkowy na takie punkty! Daje mocnego boosta do magii, a żeby jaki oreł nie ubił szamanów do stawiasz tam 16 gorów i ahw i git
Poza tym nie musisz tam wszystkich szamanów stawiać, wystarczy 2-3 lv1 z szadołem i git (jak dla mnie).
Imo herdstone jest obowiazkowy na takie punkty! Daje mocnego boosta do magii, a żeby jaki oreł nie ubił szamanów do stawiasz tam 16 gorów i ahw i git
Poza tym nie musisz tam wszystkich szamanów stawiać, wystarczy 2-3 lv1 z szadołem i git (jak dla mnie).
200 punktów? To razem z dwoma magami tak? Imo się opłaca. Dorzuciłbym do tego jeszcze trochę i miałbym dodatkowo scroll, albo fetish. To jest nawet bardzo opłacalne.
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Jezus Maria !! (to tak świątecznie) Zaskoczyłaś mnie tak że mało "Kozła" nie wywinąłem, To jak to powinno wyglądać żeby było OK ? Jak mamy słaby podręcznik tak mamy coś czego mogą nam autentycznie zazdrościć a tu sie dowiaduje że to lipa. Nie no, jasne że jakby herdstone był jak las u WE czyli wychodził automatycznie z podręcznika i za darmo to zawsze lepiej ale nie przesadzajmy.SGR1 pisze:200 pkt za dwie dodatkowe kostki to dla mnie sporo za dużo.
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !