rozpiski elfów VIII ed.

High Elves

Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello

Zablokowany
Caledor19
Oszukista
Posty: 841

Re: rozpiski elfów VIII ed.

Post autor: Caledor19 »

O kurde PiotrzeB :!:

Grasz na HE i bez WL! Bede na tym turnieju i bede Ci kibicowal jak zawsze :D
Gdybym mial tyle rydwanow to tez bym na nich zagral :D
Warhammer to nie jest sport

Awatar użytkownika
Szwentas
Masakrator
Posty: 2200
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Szwentas »

Rozpa na kawie i rydwanach bardzo fajna i akurat rydwany to jedyna rzecz jaka pasuje piechota nie ma szarży na 3 kościach a i to powoduję ze takowa szarża jest bardziej przewidywalna:)
ja nie wiem jak w ogóle można mówić o stabilności gry na arcy magia jest akurat nie bardzo stabilna jedyna dla mnie opcja z arcy to life by nie wysadzić sobie ziomka w pierwszej turze
Obrazek

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Hahaha chłopaki sobie popiły i teraz rozkimniają HE na kawie i rydwanach :mrgreen: Dobra, pożartowaliśmy sobie, teraz możemy pogadać o WL :D
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Soulferin
Falubaz
Posty: 1431
Lokalizacja: Nicea\Warszawa

Post autor: Soulferin »

Ja kminię na PG :D
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"

Awatar użytkownika
Siweusz
Kretozord
Posty: 1884

Post autor: Siweusz »

Soulferin pisze:
Semi pisze: PG sa dosc pancerni ale ich problem polega na tym ze klepia sie gorzej od spearelfow i splywaja z brejka b szybko:/
Z boostem beda sie klepiac duzo lepiej niz spearelfy
Zgadzam się z Semim.
GrimgorIronhide pisze:
Ziemko pisze:Cholera jak od lapowek sie lysieje to gdzie moje miliony :(
Tą logiką Kudłaty jest wzorem uczciwości i nieprzekupności :mrgreen:

Awatar użytkownika
Sevi
Niszczyciel Światów
Posty: 4776
Lokalizacja: Legion Kraków
Kontakt:

Post autor: Sevi »

Bardzo podoba mi się Twój pomysł Soulferin :)
Szkoda że ja mam tylko 25 PG :(
Po lekturze Młotkowego również myślę o Lighcie, zastanawiam się tylko czy dwóch małych magów to nie za dużo? Czy nie lepiej punktów z drugiego zainwestować np w ellyrian, lub w rydwan?
Wisła Kraków.

diuk
Falubaz
Posty: 1487

Post autor: diuk »

Light to bardzo dobry Lore, grałem na nim dotychczas na 2400, problemem jest tylko brak Pitki i Vaulsa - a te 2 czary robię dużo dobrego dla HE :)

Z drugiej strony jeśli założyć z góry, że się nie ma co zrobić z Pendantowcem/Czołgiem, to gra się z zasady troche bardziej asekuracyjnie.

AKtualnie testuję Eko Arcy w różnych NieEko wydaniach :P

A co rydwanów to gram następną bitwę a 2x Tiranoc, zobaczymy jak bedzie, ostatnio dostałem baty od 5 x rydwan Bestii + 2 x Świnia :P
Szukam: zamienników do Silver Helmsów

Kontakt PM

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

Sevi ja mam 30 PG jak coś to daj znać - pożyczę . Co do magii. Dlatego ja chętnie ostatnio wybieram Death . Jest to magia kapryśna i losowa ale może dać sporą przewagę (pedant i czołg mogą przestać być problemem). Oczywiście dużo w tym wszystkim jest "jeśli" ale generalnie cała ta gra jest mocno losowa. Dla mnie ważnym jest aby tak złożyć armię ,żeby jednak mieć choć hipotetyczną odpowiedź na co groźniejsze kminy które znam....
Co do PG - grałem nimi na BoH i Shadow. Czasem używałem też CoC. Dobry oddział z dobrą obroną i siłą 4 . Gra się nim inaczej niż WL. Moim zdaniem drugi co do jakości oddział w HE.

Widzę ,że nadchodzi druga młodość dla rydwanów:) Co do batów od bestii na rydwanach to się nie dziwię - HE praktycznie zawsze przegrywają ze śmieciowymi armiami jeśli mają samych WL. To jest właśnie ich największy minus
Ostatnio zmieniony 23 gru 2011, o 11:25 przez PiotrB, łącznie zmieniany 2 razy.
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Szwentas pisze: ja nie wiem jak w ogóle można mówić o stabilności gry na arcy magia jest akurat nie bardzo stabilna jedyna dla mnie opcja z arcy to life by nie wysadzić sobie ziomka w pierwszej turze
Ja tam mam stabilna magię. High Magic. Przez całe macki arcymag nie miał miscasta, który by mnie na serio bolał :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Szwentas
Masakrator
Posty: 2200
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Szwentas »

tak ale turlając wszystkie czary z 2 3 kości flejmsy mogą nie wejść. a i wystarczy popatrzeć na bitwy z vc ile razy widziałem lorda vc kulającego z dwóch kości ifki i skaczącego do warpa:D
Obrazek

Awatar użytkownika
Sevi
Niszczyciel Światów
Posty: 4776
Lokalizacja: Legion Kraków
Kontakt:

Post autor: Sevi »

PiotrB pisze:Co do magii. Dlatego ja chętnie ostatnio wybieram Death . Jest to magia kapryśna i losowa ale może dać sporą przewagę (pedant i czołg mogą przestać być problemem).

Co do PG - grałem nimi na BoH i Shadow. Czasem używałem też CoC. Dobry oddział z dobrą obroną i siłą 4 . Gra się nim inaczej niż WL. Moim zdaniem drugi co do jakości oddział w HE.

Widzę ,że nadchodzi druga młodość dla rydwanów:) Co do batów od bestii na rydwanach to się nie dziwię - HE praktycznie zawsze przegrywają ze śmieciowymi armiami jeśli mają samych WL. To jest właśnie ich największy minus
Gdy weszła 8 ed byłem zachwycony Deathem i uważam w dalszym ciągu że to świetna domena, ale jest właśnie taka jak napisałeś - kapryśna i losowa, dlatego zmieniłem ją albo na Life (jak dla mnie najbardziej stabilna domena) i Shadow który moim zdaniem jest obowiązkowy do gry na PG. Dlatego teraz zastanawiam się czy nie jest dobrym wyjściem: Arcy (Boh) Shadow + Mag (niszczarka?) Light - 2 poziom oczywiście. Co sądzicie? :)
Szczerze powiedziawszy obrzydła mi gra na samych WL, podałeś dobry powód z ich największym minusem. Tylko pytanie jak to wszystko wcisnąć gdy musimy mieć w corach łuki? Ten limit 25% zaczyna mnie strasznie drażnić, w innych armiach nie widać przez sloty procentowe aż takiej zwały jak u nas.
Wisła Kraków.

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

Ja przerzucam się na jeden duży oddział LSG. Ciężko ich będzie wszystkich wybić - coś tam postrzela - a LD przy mądrej grze będzie zdawać na stubbornie... Mam dość łuków które nic nie robią .
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Sevi
Niszczyciel Światów
Posty: 4776
Lokalizacja: Legion Kraków
Kontakt:

Post autor: Sevi »

i w razie czego poradzą sobie ze śmietnikiem, myślę że w ich przypadku (większy oddział) nie pojawiłaby się sytuacja jaką miałem z łukami - w 10 zaszarżował ogrzy kot, wbił ranę i zagonił :(
Wisła Kraków.

Awatar użytkownika
Soulferin
Falubaz
Posty: 1431
Lokalizacja: Nicea\Warszawa

Post autor: Soulferin »

Sevi pisze:Bardzo podoba mi się Twój pomysł Soulferin :)
Dzięki \:D/
Sevi pisze:Po lekturze Młotkowego również myślę o Lighcie, zastanawiam się tylko czy dwóch małych magów to nie za dużo? Czy nie lepiej punktów z drugiego zainwestować np w ellyrian, lub w rydwan?
Light jest spoko ale Heaven też. Czar nr.1 czyli przerzuty jedynek są świetne, a czar nr.3 na wrogu - np. przerzuty wszystkich poisonów lub KB też mocne.Dodatkowo zboostowani jedynką z Beasta PG są wtedy naprawdę mocni.
Mam 2 magów żeby zawsze beast na jednych PG wszedł bo to duzo w combacie zmienia a dodatkowo masz i DS i kradziejkę i 2 channele.
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"

Awatar użytkownika
Semi
Niszczyciel Światów
Posty: 4759
Lokalizacja: Warszawa - Drobne Wałeczki
Kontakt:

Post autor: Semi »

heaven jest fajny bo ma zerowke ktora potrafi wygrac bitwe ;)
Obrazek
Highborn Elves Only!

Awatar użytkownika
Tebryn
Wałkarz
Posty: 71
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Tebryn »

Mam dziś bitwę z zielonymi na 2000 na stole 48"x72". To dopiero moja druga bitwa na 8ed więc prosiłbym o jakieś podpowiedzi i poprawienie ewentualnych błędów w rozpisce. Niestety co do oddziałów nie mam dużego pola manewru bo część armii jest w rozjazdach :)


Arcymag 4 poziom 260
The Seerstaff of Saphery 30
Ring of Fury 40
Sacred Incense 30
Lore of Life
______________
360

Szlachcic(BSB) 110
Armour of Caledor 25
Dawnstone 25
Great weapon 8
______________
168


20 Archers 220
20 Archers 220
10 Spearelves 90
____________
530


1 Tiranoc Chariot 85
5 Reavers(włócznie+łuki) 105
5 Phoenix Guards(Muzyk, sztandar, Banner of Sorcery) 143
24 White Lions(FCG, Banner of Eternal Flame, Ironcurse Icon) 405
____________________
738

2 Repeater Bolt Thrower
_____________________
200

Całość: 1996 pkt.

P.S. Nie mam zielonego( :wink: ) pojęcia co wystawi przeciwnik.
"Ulthuan shall never fall!!!"

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

Najpierw zniszczy Cię magią - teraz zielone są naprawdę przegięte bez ograniczeń.(masz zerową antymagię) potem Cie oskrzydli - pająk wybije Ci mniejsze oddziały - a manglery i fanatycy mocno osłabią duże . Masz tylko 2 fasty - przeciwnik będzie miał między 4 a 8. Na koniec przegrasz 20- 0 bez możliwości jakiegokolwiek wpływu na bitwę :) Taką to oto masz wspaniałą rozpiskę.
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

LOL, rozpiska średnia, ale komentarz PiotraB to już mistrzostwo :D

W rozpisce brakuje orłów, ale na fanatyków lub manglery możesz poświecić rydwan/fasta.
Fast jest zdecydowanie za drogi. Lepiej go odchudzić i wrzucić kilka modeli. Oddział PG też biednie wygląda- IMO lepiej już wrzucić 5-7 SM a BoS dać na WL (na nich nie potrzebujesz Flamingów).
Co do arcy to zamiast Seerstaff lepiej dać SilverWand, efekt ten sam a punktów jeszcze starczy na 2 WL :)
Dobrze by było też zamienić tych włóczników na luki - takie większe oddziały mogą trochę postrzelać a potem pobić się z goblinami.

pozdrawiam,
A.
Obrazek

Awatar użytkownika
Belaner7
Falubaz
Posty: 1048
Lokalizacja: Swaj koło Poznania

Post autor: Belaner7 »

Jakie czarnowidztwo :shock: kolega napewno czuje się pokrzepiony
Jeżeli mówisz że to twoja druga bitwa, a rozpiska raczej zostaje, można zawsze liczyć na nieogranie przeciwnika.

Generalnie co można by zmienić(skład figurowy musi zosstać rozumiem)
Arcy
RoF, zapominajka/kradziejka PD.-Liczymy że dobrze kulniemy, i mamy bajer antymagiczny. Lepsze złożenie niż twoje, seerstaff na arcy troche niepotrzebny(dublety zawsze wybierają czar, nie jak 7ed), -1 na strzelanie na zielonych też tak troche bez polotu.
Ja bym dał HM-niskie CV, flamesy, niszczarka.
Jeżeli chcesz zostać przy lifie- Daj gościowi BoH :twisted: jeżeli wylosujesz 6-stkę, można namieszać takim zielonym.

Bsb-opcja z łukiem(reaver bow), albo opcja z 1lev magii fire(jeżeli nie mamy książki). Wtedy nie ma on walczyć, traktujemy go jako maga dającego przeżuty.

Jedni arczezi-banner dający fire ataki z wl. Strzelamy do trolli, jak bedą. Jak nie, to najpierw do tego z dużym Move, potem do tego z małym.
Wszędzie muzycy(w tej ed dają możliwość reformu i ruchu po zdaniu ld na początku tury)
Co mają robić spirelfy? średnio rozumiem tę jednostkę
PG niepotrzebni specjalni do banneru. Jak ci wl popłyną to i tak masz koniec bitwy. Daj im banner, i 5 dodatkowych pamperków.
Nie masz jakiś orłów pod ręką? Przydały by się, a pkt się na jednego chociaż znajdą.
Na O&G przydaliby się też SW, przeciw maszynom/fanatykom

Generalnie wystawiasz się defensywnie, nie nacierasz na tych zielonych. Pierwsze muszą pójść menglery i fasty. Postaraj się wyciągnąć fanatyków aby nie dostali ich wl. Można też wykorzystać przeciw nim teren(zabijają się) Uważaj na tych gości z frenzy. Nie podejmuj walki wl z nimi, poki nie będziesz miał przewagi. Wogule lepiej nie podejmuj za szybko walki. Jeżeli przeciwnik będzie nieogarnięty, możesz bardzo naborić fastem, robiąc nieustanne flee-zbiórka-odginanie-flee... tylko daj im muzyka :)
Takie moje małe podpowiedzi.

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

Rozumiem ,że komentarz był trochę brutalny ale niestety doskonale wiem ,jak wyglądają potyczki z nowymi O&G.... Mają naprawdę bardzo mocną magie - mogą mieć chanele np na +4 i do tego 3-4 szamanów którzy do każdego czaru dorzucają kostkę co moim zdaniem jest ewidentnym przegięciem pały- mają mini sniperkę z siła 4 D3 rany co na naszych magów wystarcza. Maja bardzo tanie rydwany , zajebiste Pump wagony , a nie upilnowane manglery robią totalny rozpizd. Do tego dochodzi przyzwoita artyleria - i Savage orki które spokojnie radzą sobie z osłabionymi wcześniej WL. Pająk jest jak pod elfy przeznaczony - siła niby tylko 5 ale przecież u nas T tylko 3 - w dodatku 8 W żeby przez przypadek go łuki nie zastrzeliły... Wygrać można z nimi grając maksymalnie defensywnie - musisz mieć odpowiedź na fasty - hero pancerny na orle nie byłby od rzeczy - jak tak nie masz to konik też się nada... Orły ,orły i jeszcze raz orły - elyrian reaversi też Ci się powinni sprawdzić.

Nie od rzeczy jest rada Belanera - HM -i Flamesy - na night gobliny. Jeśli Twój przeciwnik dobrze ogarnia swoją armię to O&G maja z elfami łatwe zwycięstwo - bardzo mi przykro :evil:
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Zablokowany