Green Masaktor

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Green Masaktor

Post autor: TruePunk »

Pierwsza niesmiala przymiarka do Gorzowskiego Masaktora (w zwiazku z tym na tamtejsze ograniczenia slotow/magii/itd).

Black Orc Big Boss @ 121 Pts
Heavy Armour; Shield
Bigged's 'ed Kickin Boots [30]
Black Orc Big Boss @ 175 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Martog's Best Basha [15]
Warboss Um's Best Big Boss At [30]
Boar
Night Goblin Great Shaman @ 275 Pts
Magic Level 4;
Staff of Baduumm [40]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Orc Shaman @ 145 Pts
Magic Level 2;
Dispel Scroll [25]
Nibbla's Itty Ring [20]

10 Orc Arrer Boyz @ 65 Pts
Musician
27 Orc Boyz @ 192 Pts
Shield; FCG
23 Orc Boyz @ 168 Pts
Shield; FCG
30 Night Goblins @ 187 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
2 Fanatic @ [50] Pts
12 Savage Big 'Uns @ 161 Pts
Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pts
Spear
5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pts
Spear
5 Goblin Spider Riders @ 65 Pts

9 Squig Hoppers @ 135 Pts
7 Squig Herd @ 210 Pts (35 modeli)
Rock Lobber @ 70 Pts
2 Spear Chukka @ 70 Pts

Doom Diver @ 80 Pts

Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 183
Total Army Cost: 2249


Potencjalne wolne punkty:
-2x fanatyk
-muzyk w lucznikach (chociaz niechetnie - zasluzyli na niego)

Potencjalne zmiany:
-savage z big'unsow na zwyklakow z 2 bronmi, championem i muzykiem (i wtedy mamy 100% wysiwygu)
-wykorzystac wolny slot rare (ino jak)
-jednego scrolla na cos przekabacic mozna
-moze jeden klocek + fanatycy na giganta? choc zrazilem sie do tego zawodnika dosc mocno ostatnimy czasy..


Mam jedna z najmocniejszych dostepnych magii, rownie mocna antymagie, niezle strzelanie, costam do walki tez jest niezlego.

Jakies uwagi/propozycje?

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

7 Squig Herd @ 210 Pts (35 modeli)
Dlaczego taka duza. Pod jakis konkretny trik czy co ?

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

Bardzo konkretny - pewne 3 szeregi, przewaga liczbena i 14 atakow z WS4 i S5 :P

To juz nie jest oddzial ktory ma wybuchac, tylko ktory ma rozwalac prawie wszystko. A gdyby trzeba bylo wybuchnac - zawsze mozna zrobic linie na 28 cali ;]

Dodatkowo z tego co juz zauwazylem, 90% ludzkosci widzac squig herd wybiera go na cel zmasowanej magii/strzelania. Przy 35 modelach immune na psyche mam pewnosc, ze pare tur odciagnie to kanonade od reszty armii.

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

Jak wystawiasz po 7miu w szeregu no to tak

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

z rare polecalbym tak
-drugi doom diver...mnie sie prawie zawsze splacaja
-4 ironguts z warbannerem

nigdy giganta...wspomnij jego wyczyny

IMO nie warto szukac pktow na savage-policz ze oddzial przez ciebie proponowany jest raptem 15-20pkt tanszy a skutecznosc duuuzo mniejsza

wole jednak effigy od warda->lepiej nie musiec rzucac tego warda...no i co ostatnio uratowalo mi doopsko wszelkie black knights/kroxy trafiaja go na 6+

na te ograniczenia 2DS powinny wystarczyc...25pkty na mozliwe zmiany(to +wywalenie fanatykow daje ci juz prawie DD)

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

wzialbym bez wachania drugiego dooma - ale ograniczenia turnieju mowia ze podwojne rare to zlo

4 ironow za to warte jest rozwagi

myslalem o tym, zeby orc szamanowi dac baduum (wtedy ma szanse na duza stope/waagh z 3 kosci), great by mial wtedy scrolle itty ringa itd.

czysta statystyka mowi mi, ze ward jest lepszy jednak - szczegolnie jak dochodzi magia i strzaly

Awatar użytkownika
Leszczu
Chuck Norris
Posty: 641
Lokalizacja: Krotoszyn, Zielony Smok
Kontakt:

Post autor: Leszczu »

quas pisze:nigdy giganta...wspomnij jego wyczyny)
Nigdy giganta? Zawsze jest to dobry straszak na przeciwnika a jak wpadnie w klocek to tez moze namieszac sporo... Mi prawie zawsze sie splaca sama gleba jak sie przewroci... Ostatnio na turnieju mialem walke 2 gianty wroga na mojego jednego... Moj przetrwal 2 tury potem zginal i przewracajac sie zabil gianta przeciwnika ktoremu zostalo juz 1 zycie ;) Gianty niby sa plewne, sa ryzykowne ale swoje robia... A jesli chcesz cos pewnego to zmien armie bo w armi orków nie ma nic pewnego:D moje skromne zdanie

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

tylko ze moj gigant mowi.
na ostatnim turnieju w 1 bitwie pokazal klase rozwalajac wagon BK, poczym popatrzal namnie gleboko i rzucil 'sorry szefie, ale ja swoj limit na dzis wyciagnalem. ide spac' - i kolejne 4 bitwy nie zrobil totalnie nic (;

i teraz przed gra zawsze ide do polki, i zagajam 'co tam stary, wypoczales? idziemy skopac dupsko komus?'
no i narazie caly czas slysze odpowiedzi odmowne. (;

Awatar użytkownika
Leszczu
Chuck Norris
Posty: 641
Lokalizacja: Krotoszyn, Zielony Smok
Kontakt:

Post autor: Leszczu »

No ale myśle, że czasami trzeba dać mu szanse :) Ale i tak decyzja należy ostatecznie do ciebie... Jeśli wystawisz gianta jestes pewny ze hoppersi albo herdy dojda... Jesli nie to moze byc trudno

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

nie do konca.
kto w hoppersow bedzie strzelal z bolt throwerow? a kto w giganta?
kto z army w tych, a kto w tego? wbrew pozora strzelanie sie rozklada

No ale w tej rozpisce nie koniecznie ja ide do wroga - raczej on domnie (; W efekcie gigant moze spisac sie niezle jesli bede mial gdzie go ukryc - bedzie czekac spokojnie az wrog podejdzie.
Jesli jednak nie bede mial takiego miejsca w strefie wystawienia to robi sie problem duzy

Awatar użytkownika
KrzysiekW
Wielki Śląski Ninja
Posty: 3850
Lokalizacja: Pilchowice, Klub "Schwarze Pferd"

Post autor: KrzysiekW »

TruePunk pisze:Jesli jednak nie bede mial takiego miejsca w strefie wystawienia to robi sie problem duzy
Rzekłbym nawet - gigantyczny. ;) Albo przynajmniej "large". Mam giganta, rozmyślałem na użyciem go w swoich armiach (Szczury i Chaos) i jak na razie to wchodzi jedynie na dużo punktów, kiedy sloty rare zapełnię przydatniejszymi IMO jednostkami i coś wolnego zostaje.
Ironguts wydają się być dobrą opcją, poza tym całkiem w klimacie. :)
Pozdrawiam,
Krzysiek

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

No ale myśle, że czasami trzeba dać mu szanse Ale i tak decyzja należy ostatecznie do ciebie... Jeśli wystawisz gianta jestes pewny ze hoppersi albo herdy dojda... Jesli nie to moze byc trudno
ja nie wystawiam i takie jednostki mozna doprowadzic do boju
poza tym mega z doopy jest wystawiac podpuche za 205pkt po to zeby doprowadzic do walki 150pkt
zwlaszcza ze to inwestycja raczej an 1 ture
Nigdy giganta?
nigdy nie mow nigdy...ale w zasadzie to chybiona inwestycja
Zawsze jest to dobry straszak na przeciwnika a jak wpadnie w klocek to tez moze namieszac sporo...
straszak?ja sie go nie boje...i w zasadzie kazdy kto umie grac tez go zlewa sikiem prostym
a namieszac to potrafi tyle ze podejdzie do niego jakis trep z kadry dowodczej i go zabije
Mi prawie zawsze sie splaca sama gleba jak sie przewroci...
w mojej poltorarocznej grze gigante tylko 1 raz mi sie zwrocil w ten sposob
czesciej sie przewroci i zabieze ze soba jakas wlasna jednostke w ramach paniki
Ostatnio na turnieju mialem walke 2 gianty wroga na mojego jednego...
o taaak...to raczej pojedynek "miszczow" byl...i nie mowie tutaj o gigantach :roll:
Gianty niby sa plewne, sa ryzykowne ale swoje robia...
sa plwene bo mieciutkie jak kaczuszka,gina od byle pierdniecia i wlasnie problem z tym ze nawet jak jakims zrzadzeniem samego Gorka dojda do walki z jakims interesujacym przeciwnikiem to psinco zrobia
A jesli chcesz cos pewnego to zmien armie bo w armi orków nie ma nic pewnego:D
a sa pewne podstawowe zasady:
zabije sobie po 3-4 orcasy z animozji,plan na te ture opracowywuje sie dopiero po tym jak wiadomo gdzie jaki oddzial stoi(w swojej turze) i ktory z tych oddzialow w tej turze dziala a ktory ma fajrant
na ostatnim turnieju w 1 bitwie pokazal klase rozwalajac wagon BK
no to wystarczy...kolejnych kilkanascie bitew bedzie sie tym pysznil
czasaminawet krzyknie GERONIMOOOOOOOOOOOO...przedsmiertnie :twisted:
Mam giganta, rozmyślałem na użyciem go w swoich armiach (Szczury i Chaos) i jak na razie to wchodzi jedynie na dużo punktów, kiedy sloty rare zapełnię przydatniejszymi IMO jednostkami i coś wolnego zostaje.
fajnie ze w WD wyszla ta errata gigantowa...moglem po dobrej cenie spylic swoje 2 giganty
ostal sie tylko Herman...fakt ze od dawna siedzi w pudelku i jara jointy ze swoimi snotlingami 8)

problem tkwi w tym ze lepiej sie sprawdza gigant na <2k-drogi jak diabli ale za to polowe mniej smiertelnych niebezpieczenstw ktore groza biednemu gigantowi
Ironguts wydają się być dobrą opcją, poza tym całkiem w klimacie.
sa doskonala opcja przy <9ld...przy warbossie lepsiejsze sa trolle :wink:
takie stworki sa idealnym wsparciem dla oddzialow piechoty...i nie ma takiego typa co wystoi kontre w postaci 4 ironow z warbannerem wchodzacych na flanke :twisted:

ODPOWIEDZ