Green Masaktor
Green Masaktor
Pierwsza niesmiala przymiarka do Gorzowskiego Masaktora (w zwiazku z tym na tamtejsze ograniczenia slotow/magii/itd).
Black Orc Big Boss @ 121 Pts
Heavy Armour; Shield
Bigged's 'ed Kickin Boots [30]
Black Orc Big Boss @ 175 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Martog's Best Basha [15]
Warboss Um's Best Big Boss At [30]
Boar
Night Goblin Great Shaman @ 275 Pts
Magic Level 4;
Staff of Baduumm [40]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Orc Shaman @ 145 Pts
Magic Level 2;
Dispel Scroll [25]
Nibbla's Itty Ring [20]
10 Orc Arrer Boyz @ 65 Pts
Musician
27 Orc Boyz @ 192 Pts
Shield; FCG
23 Orc Boyz @ 168 Pts
Shield; FCG
30 Night Goblins @ 187 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
2 Fanatic @ [50] Pts
12 Savage Big 'Uns @ 161 Pts
Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pts
Spear
5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pts
Spear
5 Goblin Spider Riders @ 65 Pts
9 Squig Hoppers @ 135 Pts
7 Squig Herd @ 210 Pts (35 modeli)
Rock Lobber @ 70 Pts
2 Spear Chukka @ 70 Pts
Doom Diver @ 80 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 183
Total Army Cost: 2249
Potencjalne wolne punkty:
-2x fanatyk
-muzyk w lucznikach (chociaz niechetnie - zasluzyli na niego)
Potencjalne zmiany:
-savage z big'unsow na zwyklakow z 2 bronmi, championem i muzykiem (i wtedy mamy 100% wysiwygu)
-wykorzystac wolny slot rare (ino jak)
-jednego scrolla na cos przekabacic mozna
-moze jeden klocek + fanatycy na giganta? choc zrazilem sie do tego zawodnika dosc mocno ostatnimy czasy..
Mam jedna z najmocniejszych dostepnych magii, rownie mocna antymagie, niezle strzelanie, costam do walki tez jest niezlego.
Jakies uwagi/propozycje?
Black Orc Big Boss @ 121 Pts
Heavy Armour; Shield
Bigged's 'ed Kickin Boots [30]
Black Orc Big Boss @ 175 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Martog's Best Basha [15]
Warboss Um's Best Big Boss At [30]
Boar
Night Goblin Great Shaman @ 275 Pts
Magic Level 4;
Staff of Baduumm [40]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Orc Shaman @ 145 Pts
Magic Level 2;
Dispel Scroll [25]
Nibbla's Itty Ring [20]
10 Orc Arrer Boyz @ 65 Pts
Musician
27 Orc Boyz @ 192 Pts
Shield; FCG
23 Orc Boyz @ 168 Pts
Shield; FCG
30 Night Goblins @ 187 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
2 Fanatic @ [50] Pts
12 Savage Big 'Uns @ 161 Pts
Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pts
Spear
5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pts
Spear
5 Goblin Spider Riders @ 65 Pts
9 Squig Hoppers @ 135 Pts
7 Squig Herd @ 210 Pts (35 modeli)
Rock Lobber @ 70 Pts
2 Spear Chukka @ 70 Pts
Doom Diver @ 80 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 183
Total Army Cost: 2249
Potencjalne wolne punkty:
-2x fanatyk
-muzyk w lucznikach (chociaz niechetnie - zasluzyli na niego)
Potencjalne zmiany:
-savage z big'unsow na zwyklakow z 2 bronmi, championem i muzykiem (i wtedy mamy 100% wysiwygu)
-wykorzystac wolny slot rare (ino jak)
-jednego scrolla na cos przekabacic mozna
-moze jeden klocek + fanatycy na giganta? choc zrazilem sie do tego zawodnika dosc mocno ostatnimy czasy..
Mam jedna z najmocniejszych dostepnych magii, rownie mocna antymagie, niezle strzelanie, costam do walki tez jest niezlego.
Jakies uwagi/propozycje?
Bardzo konkretny - pewne 3 szeregi, przewaga liczbena i 14 atakow z WS4 i S5 ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
To juz nie jest oddzial ktory ma wybuchac, tylko ktory ma rozwalac prawie wszystko. A gdyby trzeba bylo wybuchnac - zawsze mozna zrobic linie na 28 cali ;]
Dodatkowo z tego co juz zauwazylem, 90% ludzkosci widzac squig herd wybiera go na cel zmasowanej magii/strzelania. Przy 35 modelach immune na psyche mam pewnosc, ze pare tur odciagnie to kanonade od reszty armii.
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
To juz nie jest oddzial ktory ma wybuchac, tylko ktory ma rozwalac prawie wszystko. A gdyby trzeba bylo wybuchnac - zawsze mozna zrobic linie na 28 cali ;]
Dodatkowo z tego co juz zauwazylem, 90% ludzkosci widzac squig herd wybiera go na cel zmasowanej magii/strzelania. Przy 35 modelach immune na psyche mam pewnosc, ze pare tur odciagnie to kanonade od reszty armii.
z rare polecalbym tak
-drugi doom diver...mnie sie prawie zawsze splacaja
-4 ironguts z warbannerem
nigdy giganta...wspomnij jego wyczyny
IMO nie warto szukac pktow na savage-policz ze oddzial przez ciebie proponowany jest raptem 15-20pkt tanszy a skutecznosc duuuzo mniejsza
wole jednak effigy od warda->lepiej nie musiec rzucac tego warda...no i co ostatnio uratowalo mi doopsko wszelkie black knights/kroxy trafiaja go na 6+
na te ograniczenia 2DS powinny wystarczyc...25pkty na mozliwe zmiany(to +wywalenie fanatykow daje ci juz prawie DD)
-drugi doom diver...mnie sie prawie zawsze splacaja
-4 ironguts z warbannerem
nigdy giganta...wspomnij jego wyczyny
IMO nie warto szukac pktow na savage-policz ze oddzial przez ciebie proponowany jest raptem 15-20pkt tanszy a skutecznosc duuuzo mniejsza
wole jednak effigy od warda->lepiej nie musiec rzucac tego warda...no i co ostatnio uratowalo mi doopsko wszelkie black knights/kroxy trafiaja go na 6+
na te ograniczenia 2DS powinny wystarczyc...25pkty na mozliwe zmiany(to +wywalenie fanatykow daje ci juz prawie DD)
wzialbym bez wachania drugiego dooma - ale ograniczenia turnieju mowia ze podwojne rare to zlo
4 ironow za to warte jest rozwagi
myslalem o tym, zeby orc szamanowi dac baduum (wtedy ma szanse na duza stope/waagh z 3 kosci), great by mial wtedy scrolle itty ringa itd.
czysta statystyka mowi mi, ze ward jest lepszy jednak - szczegolnie jak dochodzi magia i strzaly
4 ironow za to warte jest rozwagi
myslalem o tym, zeby orc szamanowi dac baduum (wtedy ma szanse na duza stope/waagh z 3 kosci), great by mial wtedy scrolle itty ringa itd.
czysta statystyka mowi mi, ze ward jest lepszy jednak - szczegolnie jak dochodzi magia i strzaly
Nigdy giganta? Zawsze jest to dobry straszak na przeciwnika a jak wpadnie w klocek to tez moze namieszac sporo... Mi prawie zawsze sie splaca sama gleba jak sie przewroci... Ostatnio na turnieju mialem walke 2 gianty wroga na mojego jednego... Moj przetrwal 2 tury potem zginal i przewracajac sie zabil gianta przeciwnika ktoremu zostalo juz 1 zyciequas pisze:nigdy giganta...wspomnij jego wyczyny)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
tylko ze moj gigant mowi.
na ostatnim turnieju w 1 bitwie pokazal klase rozwalajac wagon BK, poczym popatrzal namnie gleboko i rzucil 'sorry szefie, ale ja swoj limit na dzis wyciagnalem. ide spac' - i kolejne 4 bitwy nie zrobil totalnie nic (;
i teraz przed gra zawsze ide do polki, i zagajam 'co tam stary, wypoczales? idziemy skopac dupsko komus?'
no i narazie caly czas slysze odpowiedzi odmowne. (;
na ostatnim turnieju w 1 bitwie pokazal klase rozwalajac wagon BK, poczym popatrzal namnie gleboko i rzucil 'sorry szefie, ale ja swoj limit na dzis wyciagnalem. ide spac' - i kolejne 4 bitwy nie zrobil totalnie nic (;
i teraz przed gra zawsze ide do polki, i zagajam 'co tam stary, wypoczales? idziemy skopac dupsko komus?'
no i narazie caly czas slysze odpowiedzi odmowne. (;
No ale myśle, że czasami trzeba dać mu szanse
Ale i tak decyzja należy ostatecznie do ciebie... Jeśli wystawisz gianta jestes pewny ze hoppersi albo herdy dojda... Jesli nie to moze byc trudno
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
nie do konca.
kto w hoppersow bedzie strzelal z bolt throwerow? a kto w giganta?
kto z army w tych, a kto w tego? wbrew pozora strzelanie sie rozklada
No ale w tej rozpisce nie koniecznie ja ide do wroga - raczej on domnie (; W efekcie gigant moze spisac sie niezle jesli bede mial gdzie go ukryc - bedzie czekac spokojnie az wrog podejdzie.
Jesli jednak nie bede mial takiego miejsca w strefie wystawienia to robi sie problem duzy
kto w hoppersow bedzie strzelal z bolt throwerow? a kto w giganta?
kto z army w tych, a kto w tego? wbrew pozora strzelanie sie rozklada
No ale w tej rozpisce nie koniecznie ja ide do wroga - raczej on domnie (; W efekcie gigant moze spisac sie niezle jesli bede mial gdzie go ukryc - bedzie czekac spokojnie az wrog podejdzie.
Jesli jednak nie bede mial takiego miejsca w strefie wystawienia to robi sie problem duzy
Rzekłbym nawet - gigantyczny.TruePunk pisze:Jesli jednak nie bede mial takiego miejsca w strefie wystawienia to robi sie problem duzy
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ironguts wydają się być dobrą opcją, poza tym całkiem w klimacie.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Pozdrawiam,
Krzysiek
ja nie wystawiam i takie jednostki mozna doprowadzic do bojuNo ale myśle, że czasami trzeba dać mu szanse Ale i tak decyzja należy ostatecznie do ciebie... Jeśli wystawisz gianta jestes pewny ze hoppersi albo herdy dojda... Jesli nie to moze byc trudno
poza tym mega z doopy jest wystawiac podpuche za 205pkt po to zeby doprowadzic do walki 150pkt
zwlaszcza ze to inwestycja raczej an 1 ture
nigdy nie mow nigdy...ale w zasadzie to chybiona inwestycjaNigdy giganta?
straszak?ja sie go nie boje...i w zasadzie kazdy kto umie grac tez go zlewa sikiem prostymZawsze jest to dobry straszak na przeciwnika a jak wpadnie w klocek to tez moze namieszac sporo...
a namieszac to potrafi tyle ze podejdzie do niego jakis trep z kadry dowodczej i go zabije
w mojej poltorarocznej grze gigante tylko 1 raz mi sie zwrocil w ten sposobMi prawie zawsze sie splaca sama gleba jak sie przewroci...
czesciej sie przewroci i zabieze ze soba jakas wlasna jednostke w ramach paniki
o taaak...to raczej pojedynek "miszczow" byl...i nie mowie tutaj o gigantachOstatnio na turnieju mialem walke 2 gianty wroga na mojego jednego...
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
sa plwene bo mieciutkie jak kaczuszka,gina od byle pierdniecia i wlasnie problem z tym ze nawet jak jakims zrzadzeniem samego Gorka dojda do walki z jakims interesujacym przeciwnikiem to psinco zrobiaGianty niby sa plewne, sa ryzykowne ale swoje robia...
a sa pewne podstawowe zasady:A jesli chcesz cos pewnego to zmien armie bo w armi orków nie ma nic pewnego:D
zabije sobie po 3-4 orcasy z animozji,plan na te ture opracowywuje sie dopiero po tym jak wiadomo gdzie jaki oddzial stoi(w swojej turze) i ktory z tych oddzialow w tej turze dziala a ktory ma fajrant
no to wystarczy...kolejnych kilkanascie bitew bedzie sie tym pysznilna ostatnim turnieju w 1 bitwie pokazal klase rozwalajac wagon BK
czasaminawet krzyknie GERONIMOOOOOOOOOOOO...przedsmiertnie
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
fajnie ze w WD wyszla ta errata gigantowa...moglem po dobrej cenie spylic swoje 2 gigantyMam giganta, rozmyślałem na użyciem go w swoich armiach (Szczury i Chaos) i jak na razie to wchodzi jedynie na dużo punktów, kiedy sloty rare zapełnię przydatniejszymi IMO jednostkami i coś wolnego zostaje.
ostal sie tylko Herman...fakt ze od dawna siedzi w pudelku i jara jointy ze swoimi snotlingami
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
problem tkwi w tym ze lepiej sie sprawdza gigant na <2k-drogi jak diabli ale za to polowe mniej smiertelnych niebezpieczenstw ktore groza biednemu gigantowi
sa doskonala opcja przy <9ld...przy warbossie lepsiejsze sa trolleIronguts wydają się być dobrą opcją, poza tym całkiem w klimacie.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
takie stworki sa idealnym wsparciem dla oddzialow piechoty...i nie ma takiego typa co wystoi kontre w postaci 4 ironow z warbannerem wchodzacych na flanke
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)