 .
 .Poradnik poczatkujacego lizaka
Moderator: Ziemko
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Re: Poradnik poczatkujacego lizaka
Niestety może. Sztandar + przedmioty + dyscypliny + BSB + Generał jednocześnie. Żaba-orkiestra   .
 .
            
			
									
									 .
 .Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
 .
 .EDIT: Nie ważne dopiero teraz przeczytałem (z włączoną opcją czytanie z zrozumieniem).
            
			
													
					Ostatnio zmieniony 21 gru 2011, o 16:34 przez Kanadian, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									
						- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
To zwykły test LD więc może.
            
			
									
									Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
 .
 .Jeżeli jest napisane pass ld test, to tak. Ale jeśli opis jest rzuć 2d6 i odejmij sowje ld, to nie.
            
			
									
									Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
W księdze jest zasada mówiąca o tym, że razordon nie może wystrzelić w "tej turze" w przypadku niewypału. W przypadku pojedynczego strzału nie ma problemu, pożera załogantów i nie strzela, bo nie ma z czego. Co w sytuacji, gdy rzucam artyleryjkami w reakcji stój i strzelaj? Gdy na drugiej wypadnie niewypał, to ilość strzałów z pierwszej normalnie rozpatruję? Dzięki za info 
            
			
									
									
						
- RobiChaos666
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 101
- Lokalizacja: Racibórz
Niewiem oco ci chodzi ale pszecież razodony są wolno strzelające nie mają reakcji stój i strzelaj więc poco te pytanie.
            
			
									
									
						- RobiChaos666
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 101
- Lokalizacja: Racibórz
Doczytam waszego Ab niebęde pisał Idiotyzmów. 
            
			
									
									
						
- 
				Captain Kocoń
- Mudżahedin
- Posty: 250
- Lokalizacja: Szybki Szpil
dobre postanowienie 
            
			
									
									
Kapitan KOCOŃ stół nr. 6 xD
Bis dat qui cito dat.
						Bis dat qui cito dat.
E tam nonsens, w przypadku machiny można powiedzieć że zatrute bronie trafiają w nieszczęsnych obsługantów próbujących się za nimi niezaradnie schować. Natomiast jeśli chodzi o czołg, to sprawa wygląda nieco gorzej, ale przecież nie od parady ma owy czołg armor save 1+. I nie ma co narzekać poza tym, bo czołg można uzdrawiać, np. z lore attribute z life, więc poniekąd można go potraktować jako twór organiczny, dlaczego więc miałaby na niego nie działać trucizna?  
            
			
									
									








 Powiedziałbym nawet, że jest na to położony pewien nacisk. Wszystkiego naj
 Powiedziałbym nawet, że jest na to położony pewien nacisk. Wszystkiego naj 


 
  


