2100 DE
2100 DE
Highborn na smoku
killingblow, ward na 4+
bsb ze sword of might i sealem
sorceress 2x DS
2x10 kuszników
2x5 DR
6 COK z warbannerem i champonem
5 harpii
2 rydwany
3 RBT
Strasznie mało tego wyszło - ale przynajmniej jest dużo strzelania i smok. COK z bitwy na bitwę coraz bardziej mnie przekonują i niestety spisują się dużo lepij niż klocki warriorów. To samo tyczy się kuszników. Od przyjmowania szarż mam smoka.
killingblow, ward na 4+
bsb ze sword of might i sealem
sorceress 2x DS
2x10 kuszników
2x5 DR
6 COK z warbannerem i champonem
5 harpii
2 rydwany
3 RBT
Strasznie mało tego wyszło - ale przynajmniej jest dużo strzelania i smok. COK z bitwy na bitwę coraz bardziej mnie przekonują i niestety spisują się dużo lepij niż klocki warriorów. To samo tyczy się kuszników. Od przyjmowania szarż mam smoka.
faktycznie malutko
ten bsb ma jakies przeslanie wieksze? bo w takiej formie jak napisales ani nie powalczy ani nie popomaga - chyba ze on na coldonie i z rycerzami pelza?
ten bsb ma jakies przeslanie wieksze? bo w takiej formie jak napisales ani nie powalczy ani nie popomaga - chyba ze on na coldonie i z rycerzami pelza?
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
And so we come back full circle...
Jakniel wystawie się jak JJ 3 lata temu, JJ jak Jankiel 3 lata temu...
![Laughing :lol:](./images/smilies/ng_lol.gif)
Jakniel wystawie się jak JJ 3 lata temu, JJ jak Jankiel 3 lata temu...
![Laughing :lol:](./images/smilies/ng_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/ng_lol.gif)
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
ty Grzesiu wygrywasz.
w bierki chyba : P
w bierki chyba : P
- Paraszczak
- Falubaz
- Posty: 1088
- Lokalizacja: Kraków
Hmmm...(jak zwykle) ja tego nie widze.
Smok - ok, sam takim gram. Chyba pierwszy raz od kilku lat w tym się zgadzamy.
BSB - nie widzę go na polu bitwy bez kostek piechoty. W 6 COK? Trochę ich mało, żeby tam wsadzać kolesia, który kosztuje tylke co 4/5 oddziału.
Już chyba lepiej na COC, jako samodzielny unit. Dobry CR, niezły save i moc przebicia.
1 Caddy - na 2100 mało. Magię zmienili. Miscasty bardziej bolą i trzeba rozdysponować PD. Ale jak czar wejdzie, to też bardziej boli. A z TK to już miazga. Multum ofensywnych rozpisek, jakie oglądam, ma 2x2lev magów i jakieś Bound Spelle. Nie mówie o defensach...
2x10 Xbows - dyskusyjne...jakoś mi nie pasują do armii na Smoku. Generalnie ich nie lubię. Jedną z zalet jest to, że naaaprawdę częst stoją do końca bitwy. Nie wiem dlaczego, ale tak właśnie jest.
2x5 DR - taaa...po kilku zmianach w zasadach więcej się nie opłaca. A ja mam 40stu do pomalowania :/
6 COK+WB - Fajne...cieszę się, że się do nich zaczynasz przekonywać. Niemniej jednak ja daję 10. Akurat 6 dojeżdża
A jak dojedzie 10 (bo ktoś wali po Smoku) to przejeżdża naprawdę sporo.
2 COC - znów mi średnio pasuje na armii bez piechoty. Klocki Warriorów to Twój autorski pomysł, a tu niespodzianka. Kombo Warriors + Rydwan i BSB w okolicy wygrało Ci bardzo dużo bitew.
5 Harpiątek - bezcenne. Kiedyś znalazłem twój post odnośnie Exeków i zasłaniania ich Harpiami. Napisałeś, że to poroniony pomysł zasłaniać modele po 11 ptk modelami za 13 ptk. Popatrz z innej strony. Oddziałem za 65 ptk zasłaniasz oddział za 250...nvm anyway...bezdyskusyjnie bezcenne.
3 RTB - Długo grałem też na 3ech...lub 2 i Cannonku. Jednakże zaczynam dochodzić znów do 4. One po prostu miażdżą. Są dobre zawsze i na wszystko. Nie tanie ale diabelnie funkcjonalne. Przy 2 oddziałach Xbow dałbym 4 Bolce. Kosztem 1 rydwanu.
Generalnie rozpiska mogłaby być mocniejsza (imo ofc) ale znając Twoje Lucky Rolls to kto wie...
Ja ostatnio testuję:
Smok
2Caddys
2x20Warriors
5DR
10COK+WB
4RBT
Na 2000...za stówkę Harpie i coś tam jeszcze może wcisnę.
Dwie ostatnie bitwy poszły do przodu. TK zmasakrowane i Szczury na Dzwonku "minor" dla mnie. Z Kartoflami się nie widzę, ale z Kartoflami to niewiele widzę niezależnie od tego, co wystawię.
Smok - ok, sam takim gram. Chyba pierwszy raz od kilku lat w tym się zgadzamy.
BSB - nie widzę go na polu bitwy bez kostek piechoty. W 6 COK? Trochę ich mało, żeby tam wsadzać kolesia, który kosztuje tylke co 4/5 oddziału.
Już chyba lepiej na COC, jako samodzielny unit. Dobry CR, niezły save i moc przebicia.
1 Caddy - na 2100 mało. Magię zmienili. Miscasty bardziej bolą i trzeba rozdysponować PD. Ale jak czar wejdzie, to też bardziej boli. A z TK to już miazga. Multum ofensywnych rozpisek, jakie oglądam, ma 2x2lev magów i jakieś Bound Spelle. Nie mówie o defensach...
2x10 Xbows - dyskusyjne...jakoś mi nie pasują do armii na Smoku. Generalnie ich nie lubię. Jedną z zalet jest to, że naaaprawdę częst stoją do końca bitwy. Nie wiem dlaczego, ale tak właśnie jest.
2x5 DR - taaa...po kilku zmianach w zasadach więcej się nie opłaca. A ja mam 40stu do pomalowania :/
6 COK+WB - Fajne...cieszę się, że się do nich zaczynasz przekonywać. Niemniej jednak ja daję 10. Akurat 6 dojeżdża
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
2 COC - znów mi średnio pasuje na armii bez piechoty. Klocki Warriorów to Twój autorski pomysł, a tu niespodzianka. Kombo Warriors + Rydwan i BSB w okolicy wygrało Ci bardzo dużo bitew.
5 Harpiątek - bezcenne. Kiedyś znalazłem twój post odnośnie Exeków i zasłaniania ich Harpiami. Napisałeś, że to poroniony pomysł zasłaniać modele po 11 ptk modelami za 13 ptk. Popatrz z innej strony. Oddziałem za 65 ptk zasłaniasz oddział za 250...nvm anyway...bezdyskusyjnie bezcenne.
3 RTB - Długo grałem też na 3ech...lub 2 i Cannonku. Jednakże zaczynam dochodzić znów do 4. One po prostu miażdżą. Są dobre zawsze i na wszystko. Nie tanie ale diabelnie funkcjonalne. Przy 2 oddziałach Xbow dałbym 4 Bolce. Kosztem 1 rydwanu.
Generalnie rozpiska mogłaby być mocniejsza (imo ofc) ale znając Twoje Lucky Rolls to kto wie...
Ja ostatnio testuję:
Smok
2Caddys
2x20Warriors
5DR
10COK+WB
4RBT
Na 2000...za stówkę Harpie i coś tam jeszcze może wcisnę.
Dwie ostatnie bitwy poszły do przodu. TK zmasakrowane i Szczury na Dzwonku "minor" dla mnie. Z Kartoflami się nie widzę, ale z Kartoflami to niewiele widzę niezależnie od tego, co wystawię.
noto moze wpadnij do nas i skop jankielowi tylek? (; co sie bedzie wozil i turnieje wygral!
szczegolnie ze z krakowa pare osob chyba planuje na sw przyjechac
szczegolnie ze z krakowa pare osob chyba planuje na sw przyjechac
BSB pełni podobną rolę co heros, ale jest trochę pewnejszy. Daje +1 CR zawsze oraz przerzut dla smoka i COK. Dzięki temu smok spokjnie przyjmuje większość oddziałów przeciwnika, a i COK potrafią sporo wystać. To właśnie COK radzą sobie świetnie z Khemri, bo poza TG z kingiem nie ma oddziału, który potrafiłby ich złamać. Można spokojnie przyjmować na klatę rydwany czy kawalerię i kroić ich systematycznie w hth.
Ale wrzucę sobie jeden klocuszek piechoty do rozpiski. Taki bardziej for fun - 20 kuszników z FCG zamiast 2x10.
Nad rydwanami pomyślę - prawda jest taka, że ostatnio w ogóle nie chcą mi działać.
Ale wrzucę sobie jeden klocuszek piechoty do rozpiski. Taki bardziej for fun - 20 kuszników z FCG zamiast 2x10.
Nad rydwanami pomyślę - prawda jest taka, że ostatnio w ogóle nie chcą mi działać.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
IMO nasze charioty sa za wolne...pomijam glupote ktora w ropzpie ktora ja testuje prwie zawsze wypada (5Cok +2x COC) -znakomita obrona dla warriarsow ale chyba nic poza tym
Co do brania 3 RBT nie jest to niepotrzebne tracenie slota?
Zreszta nie wiem...od dluzszego czasu mysle nad wcisnięciem w armiach na Khemri/VC Black Guardow 15 + Dread Banner (tak, tak wiem ile to wychodzi, ale jest to konieczne kombo zeby chlopaki ustali do momentu az ktos im pomoze)Patrzac obiektywnie i tak w przypadku Khemri Bolce najczesciej sa stracone...a wiec jest to oddanie 100 pkt przeciwnikowi...
Co do brania 3 RBT nie jest to niepotrzebne tracenie slota?
Zreszta nie wiem...od dluzszego czasu mysle nad wcisnięciem w armiach na Khemri/VC Black Guardow 15 + Dread Banner (tak, tak wiem ile to wychodzi, ale jest to konieczne kombo zeby chlopaki ustali do momentu az ktos im pomoze)Patrzac obiektywnie i tak w przypadku Khemri Bolce najczesciej sa stracone...a wiec jest to oddanie 100 pkt przeciwnikowi...