to trzeba wziąść okulary i przeczytać ten druczek, wyraźnie w nim jest napisane że tylko big bossy mogą być BSBTandor92 pisze:Tylko heros, tylko Big Boss. Gdyby nie ten malućki zapis w AB(jak to ty nazwałeś) nikt nie mógłby być BSB.
Zapytania o zielone zasady
Moderator: Kołata
Re: Zapytania o zielone zasady
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Nie, nie może być ( z jednym wyjątkiem slanna ), masz to przecież wyraźnie zapisane w AB .
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
"If the unit flees, or it at any tame there are only Squigs left alive in the unit with no Herders, the Squigs go wild, biting at anything nearby." 1 zd. zasady Sqiugs Go Wild ze s. 54
Mogą wybuchnąć bez Squigów jeśli nocniki spanikują w cc.
Mogą wybuchnąć bez Squigów jeśli nocniki spanikują w cc.
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro.
Hejka
Nie wiem czy to już było czy nie. Jakby co to poproszę link do tematu bo nie mogę znaleźć
Jak teraz działa czar Gazy MORKA/GORKA nasz czar 0 z Dużego AaaaŁaaa?
Po FAQ 1.1 oczywiście po usunięciu z niego wpisu DirectDamage.
1) Rozumiem, że mogę go rzucać na odziały w walce.
2) Rzucam go i kreskę na 4D6 lub 8D6 traktuję jak template i wszyscy pod dostają hita z siłą 4/5
3) Czy mag będąc w zwarciu w formacji poniżej może go rzucić tak żeby krecha przeszła przez cały pierwszy rząd wrogiego oddziału?
Teoretycznie jesteś w stanie narysować taką kreskę. Zaczyna się od prawego narożnika maga w przedniej strefie a kończy na lewym tylnym ostatniego wroga.
W- wróg
O-orki
S-szman
WWWWWWWWWW
OOOOOOOOOOS
Nie wiem czy to już było czy nie. Jakby co to poproszę link do tematu bo nie mogę znaleźć
Jak teraz działa czar Gazy MORKA/GORKA nasz czar 0 z Dużego AaaaŁaaa?
Po FAQ 1.1 oczywiście po usunięciu z niego wpisu DirectDamage.
1) Rozumiem, że mogę go rzucać na odziały w walce.
2) Rzucam go i kreskę na 4D6 lub 8D6 traktuję jak template i wszyscy pod dostają hita z siłą 4/5
3) Czy mag będąc w zwarciu w formacji poniżej może go rzucić tak żeby krecha przeszła przez cały pierwszy rząd wrogiego oddziału?
Teoretycznie jesteś w stanie narysować taką kreskę. Zaczyna się od prawego narożnika maga w przedniej strefie a kończy na lewym tylnym ostatniego wroga.
W- wróg
O-orki
S-szman
WWWWWWWWWW
OOOOOOOOOOS
Nie wiem na jakiej podstawie wnosisz że możesz ciskać sygnaturkę w walkę. Podczas rzucania tego czaru stosujesz ogólne reguły rzucania czarów zawarte w Choosing a Target RB p. 31 gdzie w 4 pkt. masz że nie możesz rzucać czarów w jednostki będące w cc.
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro.
LuciusII a na takiej podstawie, że jest to templatka która nie wymaga targetowania o czym mówi punkt 4. Rzucając sygnaturkę nie wybierasz celu a jedynie kierunek. Właśnie FAQ umożliwiło takie cuś, bo poprzednio kiedy to był DD trzeba było wybrać cel i wtedy zgodnie z tym co piszesz było by to nie dozwolone.LuciusII pisze:Nie wiem na jakiej podstawie wnosisz że możesz ciskać sygnaturkę w walkę. Podczas rzucania tego czaru stosujesz ogólne reguły rzucania czarów zawarte w Choosing a Target RB p. 31 gdzie w 4 pkt. masz że nie możesz rzucać czarów w jednostki będące w cc.
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
No i właśnie dlatego pytam.
GW jak zwykle temat wyczerpuje w pełni
FAQ : Page 72 – Gaze of Mork, second paragraph: Ignore the first sentence.
Czyli ignorujemy to że jest Direct Damage.
EDIT: ale stosujemy ogólne zasady rzucania czarów.
DO tego krecha może być tylko w przedniej strefie widzenia maga. (pierwsze zdanie po usunięciu Direct Damge).
Co ukruca nam rysowanie takiej fajnej kreski jak pisałem.
Generalnie pozwala to tylko na walnięcie paru jednostek na raz i możesz walić tym w odziały Ogrów ze sztandarem "Nie czaruj we mnie na 2+"
GW jak zwykle temat wyczerpuje w pełni
FAQ : Page 72 – Gaze of Mork, second paragraph: Ignore the first sentence.
Czyli ignorujemy to że jest Direct Damage.
EDIT: ale stosujemy ogólne zasady rzucania czarów.
Co nie pozwala nam go rzucać w odziały walczące.LuciusII pisze:.....Podczas rzucania tego czaru stosujesz ogólne reguły rzucania czarów zawarte w Choosing a Target RB p. 31 gdzie w 4 pkt. masz że nie możesz rzucać czarów w jednostki będące w cc.
DO tego krecha może być tylko w przedniej strefie widzenia maga. (pierwsze zdanie po usunięciu Direct Damge).
Co ukruca nam rysowanie takiej fajnej kreski jak pisałem.
Generalnie pozwala to tylko na walnięcie paru jednostek na raz i możesz walić tym w odziały Ogrów ze sztandarem "Nie czaruj we mnie na 2+"
jak dam goblina ze spider banerem do savage to maja poison?
to z ostanich (poŁodzi) ustaleń LS:Ketman pisze:katerek a skąd wiesz że jest to templatka ?
5.Czy wszystkie kreski w czarach (shadow, fire i 0-wka orków) to templety?
a)tylko te z shadow/fire,
b)wszystkie,
c)inaczej,
kudłaty B, kreska to kreska co z tego że nie jest direct damage.
Shino B
Lidder: B, orkowa z tego względu, że crack's call jest podobny, a FAQ mówi, że jest template.
Barb: B
podpis był nieregulaminowy
oddajcie podpis łobuzy
oddajcie podpis łobuzy
to nie do końca tak, bo w tym wypadku templatką jest linia, tak jak w przypadku strzału z armatyrauliq pisze:czyli przeciagasz templatke na calej dlugosci kreski ???
to zmienia calkowicie przydatnosc tego czaru
podpis był nieregulaminowy
oddajcie podpis łobuzy
oddajcie podpis łobuzy
od poziomu - 1 poziom = 1 czar
2 poziom = 2 czary
itd...
wyjątkiem są bodajże magowie HE którzy znają dodatkowy czas za to że są pedałami czy coś...
a poziom dodajesz do rzutu kostkami - poziom trudności czaru np.9 - rzucasz dwoma kostkami, wypada 3 i 4 więc razem 7(czar niby się nie udaje) ale że rzucał to mag 2 poziomu więc do siedmiu dodajesz poziom ( w tym wypadku 2 ) i czas się udaje, działa to analogicznie w dispelowaniu
pozdro
2 poziom = 2 czary
itd...
wyjątkiem są bodajże magowie HE którzy znają dodatkowy czas za to że są pedałami czy coś...
a poziom dodajesz do rzutu kostkami - poziom trudności czaru np.9 - rzucasz dwoma kostkami, wypada 3 i 4 więc razem 7(czar niby się nie udaje) ale że rzucał to mag 2 poziomu więc do siedmiu dodajesz poziom ( w tym wypadku 2 ) i czas się udaje, działa to analogicznie w dispelowaniu
pozdro
"Przeklęta knieja. Zawsze mi przypomina te zniewieściałe elfy." Kagain