nowe Vampire Counts 8ed [update w pierwszym poście]
Moderator: misha
Re: nowe Vampire Counts 8ed [update w pierwszym poście]
Soulstriders: Hexwraights and Hellwraights can move through UNENGAGED units (whether friendly or enemy) durng the RM sub-phase, but CANNOT end their movement within 1" of another unit.
Mnie martwi, że żadna MI nie ma muzyka
Fajny zestaw za 600 pkt:
Nekromanta 4lvl
Lord 1lvl
HA, ESH, Red Fury, ASF, Miecz + 2A, Ward 4+
SV 3+, WS 4+, 7A z ASF i wysoką I + RF -> potencjalnie do 14 killsów
Mnie martwi, że żadna MI nie ma muzyka
Fajny zestaw za 600 pkt:
Nekromanta 4lvl
Lord 1lvl
HA, ESH, Red Fury, ASF, Miecz + 2A, Ward 4+
SV 3+, WS 4+, 7A z ASF i wysoką I + RF -> potencjalnie do 14 killsów
- SaperHeart
- Piłkarz
- Posty: 710
- Lokalizacja: Adeptus Geriatricus
Nightshroud jest dodatkiem do zbroi, który można łączyć z HA, LA i Shield (Ludzie nauczcie się czytać !
)
Najlepszą opcją jaką na razie widziałem w nowy booku jest to, że Generałem już nie musi być Vampir. Czyli Necromanta też może prowadzić nasze truposze. Największym idiotyzmem/failem natomiast jest to, że nie można leczyć w ogóle Charakterów i ich wierzchowców z IoN. Co prawda jest możliwość wyleczenia jednej rany przez Lore Attribute ale jeszcze do końca nie wiem czy jest to prawda (o ile dobrze zrozumiałem zapisy)...Drugi żal mam do Vampiric Powers. Za mało opcji do złożenia Vampira...niestety w tej kwestii będą dwa schematy. Vampira mega klepacz lub Vampir total mag. Szkoda tylko, że smok się nie zmieści na 2500 pkt. (a widziałem sens z wystawieniem go z Vampirem i Nightshroud'em) Co do reszty będę mógł się wypowiedzieć dopiero po rozegraniu pary bitewek.

Najlepszą opcją jaką na razie widziałem w nowy booku jest to, że Generałem już nie musi być Vampir. Czyli Necromanta też może prowadzić nasze truposze. Największym idiotyzmem/failem natomiast jest to, że nie można leczyć w ogóle Charakterów i ich wierzchowców z IoN. Co prawda jest możliwość wyleczenia jednej rany przez Lore Attribute ale jeszcze do końca nie wiem czy jest to prawda (o ile dobrze zrozumiałem zapisy)...Drugi żal mam do Vampiric Powers. Za mało opcji do złożenia Vampira...niestety w tej kwestii będą dwa schematy. Vampira mega klepacz lub Vampir total mag. Szkoda tylko, że smok się nie zmieści na 2500 pkt. (a widziałem sens z wystawieniem go z Vampirem i Nightshroud'em) Co do reszty będę mógł się wypowiedzieć dopiero po rozegraniu pary bitewek.
Ale rozumiem, że obowiązuje zasada - największy LD bohatera = generał ? Bo jak na 2400 pkt wystawisz wampira lorda i necro lorda to rozumiem, że na początku gry generałem musi być wampir lord, a jeśli on zginie to mamy jedno sypanie a potem necro lord przejmuje funkcję generała tak ?Malak pisze: Najlepszą opcją jaką na razie widziałem w nowy booku jest to, że Generałem już nie musi być Vampir. Czyli Necromanta też może prowadzić nasze truposze.
- SaperHeart
- Piłkarz
- Posty: 710
- Lokalizacja: Adeptus Geriatricus
ciężko powiedzieć, póki co ja tego nie widze, choćby z powodów które podałeś
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
druga opcja. Dodatkowo wampir moze z bazy wziac death i shadow lore, a necro tylko death + oczywisnie vampiric
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Jak dla mnie skończyła się jego era, zwłaszcza, że nie ma teraz za bardzo magicznych bannerów które opłacałoby się brać jako sztandar armii. Ward 4+ na strzelanie ląduje tylko u Bloodków, Barrowsa standardowo biorą GG albo Black Knighci, a Screaming Banner mogą wziąć nawet szkieletyShinue pisze:czy whight king jako BSB będzie grywalny?
bo na święta dostałem forgeworldowego...
a coś mi się wydaje, ze w celach leczniczych każdy mag będzie niezbędny.

- SaperHeart
- Piłkarz
- Posty: 710
- Lokalizacja: Adeptus Geriatricus
Uwazam, ze model z T 5 i 3 W jest nadal dobrym wyborem na BSB-ka. BTW model z FW jest rewelacyjny (sam posiadam ta figurke) i za samo wystawienie go powinno sie dostawac ward save'a na 2+Shinue pisze:czy whight king jako BSB będzie grywalny?
bo na święta dostałem forgeworldowego...
a coś mi się wydaje, ze w celach leczniczych każdy mag będzie niezbędny.

Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Przejrzałem tak na szybko AB. Wycena jednostek na poziomie Beastmenów, siła armii ewidentnie spadła. Chyba tylko Crypt Horrory są lekko zaniżone punktowo, reszta albo ok albo zawyżona (pół na pół). Co ciekawe charaktery nie będące wampirami/generałem nie mogą już maszerować same z siebie, bardzo to zmniejszy elastyczność armii.
Okładka AB odpychająca, w środku nie jest tak źle na szczęście pod względem estetycznym.
Na pocieszenie można napisać że jakkolwiek armia ewidentnie osłabła, to jednak daje sporo możliwości jej złożenia. Można na piechocie (ghule, crypt horrory, mortis), można próbować szybki kawaleryjski ofens (bk, hexwraithy, terrory, vargeisty itp), można jakiś pseudo monstertruck (crypt horrory, vargheitsy, terrorgheisty itp). Żadna z tych opcji szału nie robi na 1szy rzut oka, ale przynajmniej jest pole do kombinowania.
PS
Z ciekawych zmian nie ma już napisane że marsz od generała liczy się na początku tury. Czyli trzeba chyba brać pod uwagę chwilę wykonywania ruchu (czyli zaczynam generałem na lewej flance, maszeruję nią, ruszam generała i daję zasięg marszu na prawej flance i następnie maszeruje prawa flanka).
Okładka AB odpychająca, w środku nie jest tak źle na szczęście pod względem estetycznym.
Na pocieszenie można napisać że jakkolwiek armia ewidentnie osłabła, to jednak daje sporo możliwości jej złożenia. Można na piechocie (ghule, crypt horrory, mortis), można próbować szybki kawaleryjski ofens (bk, hexwraithy, terrory, vargeisty itp), można jakiś pseudo monstertruck (crypt horrory, vargheitsy, terrorgheisty itp). Żadna z tych opcji szału nie robi na 1szy rzut oka, ale przynajmniej jest pole do kombinowania.
PS
Z ciekawych zmian nie ma już napisane że marsz od generała liczy się na początku tury. Czyli trzeba chyba brać pod uwagę chwilę wykonywania ruchu (czyli zaczynam generałem na lewej flance, maszeruję nią, ruszam generała i daję zasięg marszu na prawej flance i następnie maszeruje prawa flanka).
Ostatnio zmieniony 14 sty 2012, o 17:15 przez Assur, łącznie zmieniany 1 raz.