ETC 2012

Moderator: swieta_barbara

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8782
Lokalizacja: Kraków

Re: ETC 2012

Post autor: Laik »

ciężej się schować przed MM czy armatą, nie uzyskałem też odpowiedzi - czy cel na górce jest jakoś lepiej widoczny/czy są bonusy za strzelanie z górki?
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14642
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Na gorce jak stoisz nie masz minusow za strzelanie przez oddzialy, ale nie ma tez minusow jak sie strzela do Ciebie.
Co do armaty - niby ciezej sie skitrac, ale za to gorki do nieba daja b. duzo.

Awatar użytkownika
Rince
Ciśnieniowiec
Posty: 7202
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Rince »

Nooo, gorki sa teraz niemilosiernie przegiete.
Obrazek
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".

Awatar użytkownika
Smiechu
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3359
Lokalizacja: Rogaty Szczur (Stare Babice)

Post autor: Smiechu »

Jezeli została by opcja z tymi górkami to nawet bardzo przywoicie, gdyz nie mal wszytskie mapki Euro mają górki na środeczku stołu.

Awatar użytkownika
Rince
Ciśnieniowiec
Posty: 7202
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Rince »

Chyba nie sadzisz, ze zostana mapki z zeszlego roku? Czy moze jestem niedoinformowany i juz sa nowe :) ?
Obrazek
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".

Awatar użytkownika
Grichalk
Masakrator
Posty: 2182
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: Grichalk »

Tylko że górki do nieba karcą defense oparte na strzelaniu. Bustują magię, która nie wymaga losa, dzięki czemu taki mag podchodzi bezpiecznie do połowy stołu i mając zasięgi rzuca bezpiecznie snajperki i inne paskudztwa, nie narażając się na ostrzał. Zdejmiecie ograniczenia na maszyny i DD , to mogą być górki do nieba, w innym przypadku to głupi pomysł.

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2938

Post autor: Golonka »

Powyższy też do Genialnych nie należy. Fakt faktem jest, że górki do nieba przywrócą znaną nam z poprzednią edycję grę w chowanego. I nie twierdzę, że jest to złe. Wręcz wymaga ciut więcej umiejętności. Jednak kolejny fakt jest taki, że strasznie promuje tzw. Luźne armie z dużą możliwością manewrowości i zasięgiem ruchu. Oraz Monstertrucki. Wyobraźmy sobie sytuacje gdzie w pierwszej turze 5 stegadonów kampi się za górką, wyskakuje w drugiej, kiedy to już kameleony ściągnęły dwie trzy maszyny i hopsa. Smutne raczej.
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9571
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Smutne? Smutne to jest morze skinków, a nie stado stedziów :D

Wiele zależy też od rozmieszczenia tych górek i ich rzeczywistej wielkości. W każdym razie póki co proponuję zaczekać na wynik głosowania :)

Awatar użytkownika
Smiechu
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3359
Lokalizacja: Rogaty Szczur (Stare Babice)

Post autor: Smiechu »

czekamy z niecierpliwoscia - Shino mówił że do końca Stycznia bedzie już coś klarownego, wiec trzymjamy kciuki o jak najlepsze zasady na ETC, bo inaczej nie bedzie turniejów na te zasady.

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

Kanadian pisze:
#helion# pisze:To są zasady EURO 11' bo nie chce mi się tego wszystkiego tłumaczyć... A nie powiem bym się wybrał skopać parę niemieckich tyłków :D
Chociaż może nie... bo mi możliwe bonusy zabiorą na nowe ojro... :-k :wink:
Jak grają na 2011, bierz Ogry, praktycznie bez ograniczeń i masz dodatkowe 200 punktów do wydania. Jak dla mnie bomba :lol2:.
Raczysz żartować :lol2:
Nie gram jakimiś grubasami, moje WE dadzą sobie dostatecznie dobrze radę, obawiam się nawet że za dobrze :twisted:
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Akadera
Falubaz
Posty: 1349
Lokalizacja: Białystok - Front Wschodni

Post autor: Akadera »

Dlatego po takim turnieju niemiaszki zrobia wszystko by Ci pociac armie :twisted:
kudłaty pisze:Wiadomo alkohol jest dla ludzi, ale śliwowica jest dla frontu wschodniego

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Baśka: to zagraj jeszcze na tej LoS bez górki w środku stołu vs krasie, empire lub choćby bretke na dwóch trebkach :)

IMO grać się będzie niefajnie.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

kudłaty
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3552

Post autor: kudłaty »

Golonka pisze:Powyższy też do Genialnych nie należy. Fakt faktem jest, że górki do nieba przywrócą znaną nam z poprzednią edycję grę w chowanego. I nie twierdzę, że jest to złe. Wręcz wymaga ciut więcej umiejętności. Jednak kolejny fakt jest taki, że strasznie promuje tzw. Luźne armie z dużą możliwością manewrowości i zasięgiem ruchu. Oraz Monstertrucki. Wyobraźmy sobie sytuacje gdzie w pierwszej turze 5 stegadonów kampi się za górką, wyskakuje w drugiej, kiedy to już kameleony ściągnęły dwie trzy maszyny i hopsa. Smutne raczej.
A przeciwnik to debil który widząc maszynami przez oddziały ich nie zastawia (hard cover i nie masz poisonów bo w 6 cali nie wejdziesz) i stoi jak ostatni matoł pod tą górką zastanawiając się czy wyjdziesz.

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2938

Post autor: Golonka »

Oj tam. Czepiasz się marnych szczegółów. Chociaż nie obrażając nikogo większość graczy krasnoludzkich gra właśnie w ten znakomity sposób.
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Myślę, że gracz na poziomie jak kudłaty sobie nie da tak zrobić. I wtedy monstrtruck jest w dupie i może tylko zbierać indarecty przez 6 tur
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Ciekawe co z beastmenami zrobia:)
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
Smiechu
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3359
Lokalizacja: Rogaty Szczur (Stare Babice)

Post autor: Smiechu »

Przemcio pisze:Ciekawe co z beastmenami zrobia:)
Jak to co??

Dadzą +200 jak do tej pory.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Ja dobrze ogarnałem że SLoS działa tak:

harpie
oddział
cal
oddział
cal
oddział
cal
oddział
cal
działo

to harpie widzą działo i mogą w nie normalnie szarżować? No bo jak rozumiem żaden z tych unitów nie blokuje LoS a harpie sobie spokojnie nad tym fruną - czy też coś swoim niezrozumieniem zjebałem ; /

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3787
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Tak jest jak mówisz, jeśli tylko się zmieszczą to mogą zaszarżować

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Praktycznie zawsze się zmieszczą, ze względu na mechanikę 1" apart. Dziwny ten SLoS, dużego boosta dostają wszelkie maszyny nie rzucające na hit, strzelanie przez własne jednostki i jednoczesny cover -2 jest bardzo mocne. Niby nie widać LT za górką, ale i tak imo defensy dostały sporego boosta.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

ODPOWIEDZ