rozpiski elfów VIII ed.
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: rozpiski elfów VIII ed.
co miales w poznaniu ?
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
W sumie, to już wolałbym dać 2/3 orzełki + fast, jak już pisano bardziej odporny na dziala no i może się zebrać i ruszyć.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
2k etc
Arcy 4lev-sigil of asuran,loremaster cloack, ironcourse icon--high
Mag 2lev-seerstaff, amulet of light--haeven
BSB-r.bow, GW,DA,charmed sield
10 archers-muz
10 archers-muz
22 Archers muzyk, e.flaming banner
Great eagle-4x
r.b. thrower-2x
22 White lions-muzyk, banner of sorcery
fast= 2 orzełki.
fast nie lata niestety a działa nie są znowu tak popularne. No i wystawienie więcej, a tu to jest ważne
Arcy 4lev-sigil of asuran,loremaster cloack, ironcourse icon--high
Mag 2lev-seerstaff, amulet of light--haeven
BSB-r.bow, GW,DA,charmed sield
10 archers-muz
10 archers-muz
22 Archers muzyk, e.flaming banner
Great eagle-4x
r.b. thrower-2x
22 White lions-muzyk, banner of sorcery
fast= 2 orzełki.
fast nie lata niestety a działa nie są znowu tak popularne. No i wystawienie więcej, a tu to jest ważne
Bede próbował czymś podobnym . Tyle , że na Arcy bd miał fire . Nie będzie amulet of light na małym . Na duzym RoF i Niszczarka . ( co ma dawać to Twoje złożenie arcy ? ) . Nie daje GW na bsb ( nie starczy ;( ) .
Albo wogóle bez WL , dać 3 x 7 SM i trzeciego bolta ^^
Albo wogóle bez WL , dać 3 x 7 SM i trzeciego bolta ^^
Może nie 3 razy, ale jakby ich najpierw potraktować z flamesów, to by sobie SM z nimi poradzili.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
hej, taka lekka wariacja ze smokiem i DP. Potrzebuje konstruktywnej krytyki co do złożenia Speciali i Rarów
Unnamed2400 Pts - High Elves Army
1 Prince @ 599.0 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Vambraces of Defence [55.0]
Warrior Bane [5.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Dragon: Star @ [370.0] Pts
1 Mage @ 175.0 Pts
Magic Level 2; Lore of High Magic
Annulian Crystal [40.0]
1 Mage @ 175.0 Pts
Magic Level 2; Lore of High Magic
Sigil of Asuryan [40.0]
1 Noble @ 174.0 Pts
Dragon Armour; Shield; Battle Standard
Helm of Fortune [25.0]
Sword of Might [15.0]
1 Elf Steed: Barded
12 Archers @ 137.0 Pts
Longbow; Musician
33 First Lothern Seaguard @ 464.0 Pts
Spear; Normal Bow; Light Armour; Shield; FCG
Banner of Eternal Flame [10.0]
17 White Lions @ 273.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Musician, Guardian
7 Dragon Princes @ 250.0 Pts
Barding; Lance; Dragon Armour; Shield; Musician, Drakemaster
Enchanted Shield [10.0]
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 69
Total Army Cost: 2397.0
Najbardziej zależy mi na tym by rozpiska była szybka.
Unnamed2400 Pts - High Elves Army
1 Prince @ 599.0 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Vambraces of Defence [55.0]
Warrior Bane [5.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Dragon: Star @ [370.0] Pts
1 Mage @ 175.0 Pts
Magic Level 2; Lore of High Magic
Annulian Crystal [40.0]
1 Mage @ 175.0 Pts
Magic Level 2; Lore of High Magic
Sigil of Asuryan [40.0]
1 Noble @ 174.0 Pts
Dragon Armour; Shield; Battle Standard
Helm of Fortune [25.0]
Sword of Might [15.0]
1 Elf Steed: Barded
12 Archers @ 137.0 Pts
Longbow; Musician
33 First Lothern Seaguard @ 464.0 Pts
Spear; Normal Bow; Light Armour; Shield; FCG
Banner of Eternal Flame [10.0]
17 White Lions @ 273.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Musician, Guardian
7 Dragon Princes @ 250.0 Pts
Barding; Lance; Dragon Armour; Shield; Musician, Drakemaster
Enchanted Shield [10.0]
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 69
Total Army Cost: 2397.0
Najbardziej zależy mi na tym by rozpiska była szybka.
champion musi być, smok nie może sobie pozwolić na bicie championów, bo mu czasu nie starczy by skroić odpowiednio dużo
[quote="Mr.Jack"]Bede próbował czymś podobnym . Tyle , że na Arcy bd miał fire . Nie będzie amulet of light na małym . Na duzym RoF i Niszczarka . ( co ma dawać to Twoje złożenie arcy ? ) . Nie daje GW na bsb ( nie starczy ;( ) .
Albo wogóle bez WL , dać 3 x 7 SM i trzeciego bolta ^^[/quote]
Też myślałem o fire na dużym magu. I dalej się zastanawiam, pomysł nie chybiony generalnie. AoL był na stare VC, nie wiem jak z nowymi. Moje złożenie arcy ma dawać niszczarkę i 2+warda od magii(death lore, sic!) i 6+warda od maszyn.
Ciekawy pomysł ze SM, natomiast nie wiem, czy aby napewno rozsądny. Pograj. No i BoS też musisz mieć, nie da się bez niego.
Będę niedługo konstruował rozpę na 2400. Też pewnie włożę jakiś SM. Albo Fasta. Albo SW. Albo Bolca. 2k jest dla mnie lepsze, ale cóż, 2400 dużo popularniejsze, a chcę aby rozpa się obroniła.
Albo wogóle bez WL , dać 3 x 7 SM i trzeciego bolta ^^[/quote]
Też myślałem o fire na dużym magu. I dalej się zastanawiam, pomysł nie chybiony generalnie. AoL był na stare VC, nie wiem jak z nowymi. Moje złożenie arcy ma dawać niszczarkę i 2+warda od magii(death lore, sic!) i 6+warda od maszyn.
Ciekawy pomysł ze SM, natomiast nie wiem, czy aby napewno rozsądny. Pograj. No i BoS też musisz mieć, nie da się bez niego.
Będę niedługo konstruował rozpę na 2400. Też pewnie włożę jakiś SM. Albo Fasta. Albo SW. Albo Bolca. 2k jest dla mnie lepsze, ale cóż, 2400 dużo popularniejsze, a chcę aby rozpa się obroniła.
Mi też 2kafle przypadły do gustu, głównie dlatego, że w innych armiach nie dało się sklecić większych przegięć.
400 punktów więcej oznacza właściwie 100 pts w Corach, i 300 do wydania, czyli 20 WL więcej.
@PiotrB
Fire jest dobry na małej magiczce, wtedy sypiesz 3d6 z 6 kości i nie przejmujesz się Miscastem, a przeciwnik ma problem żeby zdispellować. Kilka razy juz mnie to zabolało na WLionach :/
400 punktów więcej oznacza właściwie 100 pts w Corach, i 300 do wydania, czyli 20 WL więcej.
@PiotrB
Fire jest dobry na małej magiczce, wtedy sypiesz 3d6 z 6 kości i nie przejmujesz się Miscastem, a przeciwnik ma problem żeby zdispellować. Kilka razy juz mnie to zabolało na WLionach :/
Szukam: zamienników do Silver Helmsów
Kontakt PM
Kontakt PM
Nie lepiej enchanted shield zamiast hełmu? Wychodzi w punktach identycznie, a smok zyskuje 2+ warda na ogieńAsassello pisze:hej, taka lekka wariacja ze smokiem i DP. Potrzebuje konstruktywnej krytyki co do złożenia Speciali i Rarów
Unnamed2400 Pts - High Elves Army
1 Prince @ 599.0 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Vambraces of Defence [55.0]
Warrior Bane [5.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Dragon: Star @ [370.0] Pts
Dzięki kosa, zapomniałem już czemu to złożenie nie było optymalne
Może i dobry, ale ja bym wolał wykorzystać te kostki na 2 czary z 3 kośći . Imo Miscast na małym magu to też kicha , wiadome mniejsza . . .diuk pisze:Fire jest dobry na małej magiczce, wtedy sypiesz 3d6 z 6 kości i nie przejmujesz się Miscastem
Fire na dużym magu kicha ? . Zobaczymy wkrótce . ! ^^ , ... faktycznie ta 6 jest słaba .
dlaczego?Semi pisze:chelm tez daje warda dla jaszczura z tego co wiem...
i hełm
1 Mage @ 145.0 Pts
General; Magic Level 2
Silver Wand [10.0]
10 Archers @ 115.0 Pts
Longbow; Musician
12 Archers @ 137.0 Pts
Longbow; Musician
23 White Lions @ 363.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Standard; Musician
1 Tiranoc Chariot @ 85.0 Pts
5 Dragon Princes @ 150.0 Pts
Models in Army: 51
Total Army Cost: 995.0
Taka rozpa na turniej z ograniczonymi wichrami magii, -1 od każdej kostki i maks 7 kości na fazę.
Alternatywnie w II wersji wywalam DP, wrzucam 2 WL, BoS i RoF na maga i mam powiedzmy porządnego kopa w fazie magii, głównie przy słabym rzucie
General; Magic Level 2
Silver Wand [10.0]
10 Archers @ 115.0 Pts
Longbow; Musician
12 Archers @ 137.0 Pts
Longbow; Musician
23 White Lions @ 363.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Standard; Musician
1 Tiranoc Chariot @ 85.0 Pts
5 Dragon Princes @ 150.0 Pts
Models in Army: 51
Total Army Cost: 995.0
Taka rozpa na turniej z ograniczonymi wichrami magii, -1 od każdej kostki i maks 7 kości na fazę.
Alternatywnie w II wersji wywalam DP, wrzucam 2 WL, BoS i RoF na maga i mam powiedzmy porządnego kopa w fazie magii, głównie przy słabym rzucie
EAT SLEEP CONQUER REPEAT