Czyli w przypadku jeśli overun po pozytywnym rzucie kością doprowadzi do kontaktu z wrogiem to przysługuje nam darmowy whell i maksymalizacja tak aby dostawić się w miarę możliwości jak najkorzystniej dla nas ? (oczywiście ten przykład nie pozwalaByro pisze:Tak jak pisałem, jeśli rysunek jest w skali, nie widzę możliwości dostawienia B, czy to jako szarża, czy overrun (zakładając, że rycerze zaczynają z miejsca pokazanego na rysunku).
Natomiast, gdyby byli dalej i overrun w prostej linii prowadził do styku z orłem, wówczas mogliby wykonać przysługujący im wheel i może nawet doprowadzić do rysunku B, zależy jak daleko by byli na dzień dobry.
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Jak dla mnie sytuacja wyjaśniona.
PS. Byro - stałeś obok przy tej szarży
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)