Lord of Change
General; Magic Level 4; Lore of Shadow
Master of Sorcery; Power Vortex
Herald of Nurgle
Battle Standard Bearer
Staff of Nurgle
Herald of Slaanesh
14x Plaguebearers of Nurgle
Standard; Musician; Champion
Standard of Seeping Decay
28x Daemonettes of Slaanesh
Standard; Musician; Champion
Siren Standard
5x Chaos Furies
5x Chaos Furies
7x Flesh Hounds of Khorne
6x Fiends of Slaanesh
6x Flamers of Tzeench
Pomimo mojej wielkiej miłości do tępych naporów (BT, HoK, 2xBL, 2xChF, FoS, FoT) zagrałbym na tym. Oszczędzę Wam zbędnych komentarzy. Kto czuję to tylko poprawi detale, a ogólną idee załapie.
Euro może udupiło, może otworzyło nam oczy. Jeśli będzie nam dobrze szło na tych ograniczeniach to nie chwalmy się zbytnio, po prostu skopmy im tyłki na ETC/DMP
Bazyliszek
No nie wiem, Lidder. Jakos to marnie wyglada. Da sie pod ta wrone zlozyc mocniejsze combo.
Aha no i podstawowe pytanie. Wrona 4lvl z vortexem, czy 3 lvl z rerollem kostki. Nad tym sie mocno zastanow.
Aha no i podstawowe pytanie. Wrona 4lvl z vortexem, czy 3 lvl z rerollem kostki. Nad tym sie mocno zastanow.
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".
- Cauliflower
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7659
- Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat
Ja bym trochę zmienił, szczególnie konstrukcję Wrony i wyrzucił pieski, a dodał plagusów, ale nie jest źle
Załapełem. Dostnę plusa?Kto czuję to tylko poprawi detale, a ogólną idee załapie.
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
Pieski to 14 woundow z dużym MV odpornych na magie... no i dodatkowo wcale nie drogie... ja bym się wstrzymał z wyrzucaniem, plagusy wcale do poważnej walki nie służą... Już bym prędzej flamery zmniejszył na rzecz zwiększenia plagusów..
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Co się tak na te plugasy uparliście. jakbym się nie bał to dałbym klocek 10, ale to już za mało. chodzi w nim tylko o to, żeby sciagnac 2d6 modeli z oddzialu lub caly, kiedy whitering wejdzie. jak wrzuce wiecej to beda syta opcja na pite i slonce. wole miec slodki klocuszek 15 smierdziuszkow niz wiekszy, wolny oddzial, ktory do walki wejdzie w 6 turze. zastanawiam sie tylko co jest lepsze: lettery z +d6 do szarzy, czy demonice z siren std. tak czy siak, shadow zostaje.
co do wrony, nie stawiam na rzucanie z duzej ilosci kosci i przerzucanie ifek badz wzmacnianie wyniku. dlatego wole ekstra pd, to to samo do przerzut. nie wiem jak smiga slos i ilosc tych maszyn, wiec przerzut warda moze sie okazac zbedny. zawsze lubilem gry oparte na fazie magii, a +4 i +PD daje więcej niż +3 i re-roll.
psy musze przeprosic za to, ze tak pozno zaczalem je brac. w poznaniu zrobily co mialy, czasami nawet wiecej.
co do wrony, nie stawiam na rzucanie z duzej ilosci kosci i przerzucanie ifek badz wzmacnianie wyniku. dlatego wole ekstra pd, to to samo do przerzut. nie wiem jak smiga slos i ilosc tych maszyn, wiec przerzut warda moze sie okazac zbedny. zawsze lubilem gry oparte na fazie magii, a +4 i +PD daje więcej niż +3 i re-roll.
psy musze przeprosic za to, ze tak pozno zaczalem je brac. w poznaniu zrobily co mialy, czasami nawet wiecej.