2400 Skaveny do Naparzanki

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Inferno
Falubaz
Posty: 1115
Lokalizacja: Białystok

2400 Skaveny do Naparzanki

Post autor: Inferno »

Unnamed2400 Pts - Skaven Army

1 Grey Seer @ 265.0 Pts
Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]

1 Warlord @ 258.0 Pts
Shield; Bonebreaker
Shadow Magnet Trinket [30.0]
Armour of Destiny [50.0]
Portent of Verminous Doom [20.0]

1 Bonebreaker Rat Ogre @ [65.0] Pts

1 Chieftain @ 120.0 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Storm Banner [50.0]

1 Warlock Engineer @ 65.0 Pts
Skavenbrew [50.0]

1 Warlock Engineer @ 45.0 Pts
Doom Rocket [30.0]

1 Warlock Engineer @ 65.0 Pts
Brass Orb [50.0]

39 Stormvermin @ 455.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Shields; Standard; Musician; champion
Razor Standard [45.0]

1 Weapon Team @ [65.0] Pts
Poisoned Wind Mortar

21 Skavenslaves @ 44.0 Pts
Slave Musician

21 Skavenslaves @ 44.0 Pts
Slave Musician

21 Skavenslaves @ 44.0 Pts
Slave Musician

21 Skavenslaves @ 44.0 Pts
Slave Musician

9 Rat Ogres @ 472.0 Pts Champion
Frenzy

8 Rat Ogre Packmasters
1 Master Moulder

9 Rat Ogres @ 472.0 Pts Champion
Frenzy

8 Rat Ogre Packmasters
1 Master Moulder

Models in Army: 157


Total Army Cost: 2393.0

Awatar użytkownika
grom88
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 136
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: grom88 »

21 slavów nic nie zrobi, zostaną wycięte w 1 turze kombatu.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Dokładnie, połącz te 4 odziały w 2 duże.

No i te ogry...
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3672
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

A grałeś kiedyś przeciwko nim?
Czy tylko teoretyzujesz?
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Widzę ich staty i koszt punktowy.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

nie taki zły pomysł, te slavy poprawić na 2x 40 i powinno jakoś działać, choć nie rezygnował bym z monków z furmaną i tym bannerem z re-rollami, jak by nie było to też CC jednostka i ma ipakty i chmurę plagi, abbdominacja to samo

lorda do bicia nie masz z tym mieczykiem, jest dość ciekawy :)

pernie by się skończył na 2x 3 ratgory po za standardem :P

Awatar użytkownika
Solo
Falubaz
Posty: 1330

Post autor: Solo »

Za dużo tym nie ugrasz ale próbuj, Rat Ogry są żałosne niestety ;(

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

4I i 5S 4A, nie są takie beznadziejne, jeszcze lord na ratogrze może tam wejść :D

Trubas
Falubaz
Posty: 1293
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Trubas »

Ostatnio testowalem ratogry na lokalu i powiem tylko ze wiecej nie bede próbował. #-o Powodzenia.
Jeżus pisze:Trubas okazałeś się mieć większą choppę, więc masz swoją nagrodę:

Zawsze chciałem być w Nemezis :(
Obrazek

Inferno
Falubaz
Posty: 1115
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Inferno »

Standardem każdy gra. Więc pomyślałem by pomyśleć nad czymś nowym. Rat Ogr jest lepszy od Bulliego z OK a te sobie dają radę w klockach po 6 jedyna dupa że mi nie wchodzi abomka. Nie wiem za Seera?

Slavy zaś mają jedynie blokować na turę, nic więcej czasem odginać

Awatar użytkownika
Pacek
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3404
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Post autor: Pacek »

ja gram na 6 ratograch i mi się nawet sprawdzają. Oczywiście trzeba umiejętnie dobrać im wrogów i wtedy hajda ;)
Poza tym dwa razy po 40slavów. Skavenbrew miałem na DMP w stormach do walki i zupelnie mi się nie sprawdził mimo teoretycznego pierdolnięcia. Po prostu nie mamy piechoty do podjęcia równorzędnej walki z inną piechotą... denominację warto mieć nawet, jak ma być przyciągaczką ostrzału ;)
The messanger bowed low. "Speak-speak" snarled the Grey Seer, to agitated to appreciate the fawning. "Unexpected complications, most powerful of the potentates" said the Scurrier. Before the creature finish,Grey Seer sent bolt of lightning to roast him alive."Bad news can always wait" thougt the mage..

Awatar użytkownika
grom88
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 136
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: grom88 »

Najgorszą rzeczą u rat ogrów, praktycznie je skreślającą jako użyteczną jednostkę jest ich liderka ( no i brak jakiegokolwiek save`a ). Uciekają od byle pierdnięcia.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Inferno pisze: Rat Ogr jest lepszy od Bulliego z OK a te sobie dają radę w klockach po 6
Ale Bulli jest w corach, a rat ogr w specjalach. A to sporo zmienia. No i Bulli może mieć 9 ld od generała, rat ogr max 7.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Mają frenzy więc od ostrzału nie uciekną
Obrazek

Inferno
Falubaz
Posty: 1115
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Inferno »

Widzę, że niektórzy nie widzą gry poza standardem. -_- ludzie kmincie byle co ale kmincie.

Awatar użytkownika
Necromanter
Falubaz
Posty: 1002
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Necromanter »

Prawda jest taka że niestety nie da się zrobić kombatowych skavenów, bo:
- nasza piechota jest mało konkurencyjna w stosunku do jakiejkolwiek innej, a brak możliwości jej boostowania jeszcze bardziej to uwidacznia
- ogry tak jak było już powiedziane są za drogie i mają max 7 ld więc znów jesteśmy w tyle w stosunku do odpowiadających jednostek w innych armiach
- też kminiłem nad warlordem walczącym i można go jakoś sensownie złożyć żeby był przeżywalny, ale nie ma ani pierdo*nięcia ani nie jest w stanie niczego przetrzymać z tą 7 ld no i znów przegrywa w stosunku do innych bohaterów walczących

Jeśli chodzi o skaveny to niestety raczej w cc nie poszalejemy, raczej widzę rezerwy w magii i shootingu.

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Jeśli to jest na euro to nie mieścisz się w ograniczeniach jednostek core i ograniczeniach przedmiotów. Przekraczasz też max koszt oddziałów. Jesli to nie jest na euro to do naparzania bierz dwie abomy. :)
Obrazek

Awatar użytkownika
krusk
Chuck Norris
Posty: 545
Lokalizacja: Nikt się nie spodziewa...

Post autor: krusk »

Power Gamerzy jedni ,qr**a.
Moja wariacja na temat(dostosowana do tego, qr**a, euro):

Unnamed2400 Pts - Skaven Army

1 Warlord @ 258.0 Pts
Shield;
Talisman of Preservation [45.0]
Warpstone Armour [30.0]
Dwarfbane [25.0]
1 Bonebreaker Rat Ogre @ [65.0] Pts

1 Warlord @ 228.0 Pts
General; Heavy Armour; Shield;
Fell Blade [100.0]
1 War-litter @ [35.0] Pts

1 * Assassin @ 150.0 Pts
2ndWeapon; Throwing Stars
Weeping Blade [30.0]

1 Warlock Engineer @ 90.0 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25.0]

1 Warlock Engineer @ 45.0 Pts
Doom Rocket [30.0]

1 Chieftain @ 122.0 Pts
Halberd; Battle Standard
Armour of Silvered Steel [45.0]
Ironcurse Icon [5.0]

39 Night Runners @ 288.0 Pts
2ndWeapon; Throwing Stars
1 Nightleader @ [8.0] Pts

39 Stormvermin @ 363.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Storm Banner [50.0]
1 Fangleader @ [18.0] Pts
Tail Weapon [8.0]

5 Giant Rats @ 23.0 Pts
5 Giant Rats @ 23.0 Pts
5 Giant Rats @ 23.0 Pts

1 Hellpit Abomination @ 250.0 Pts
Warpstone Spikes

1 Warp-lightning Warp Cannon @ 90.0 Pts

8 Rat Ogres @ 444.0 Pts
Frenzy

1 Masterbred @ [15.0] Pts

1 Rat Ogre Packmasters @ [69.0] Pts
Whip; Light Armour; Master Moulder

1 * Master Moulder @ [53.0] Pts
Whip; Light Armour
Elecro-Whip [15.0]
Tail Weapon [8.0]
Rat Hound Bodyguard [5.0]

Models in Army: 108


Total Army Cost: 2397.0

Generał, BSB, elektryk do stormów, drugi warlord do ogrów, asasyn skryty w nightach.

Nighci to tacy hero buster. Asasyn wyskakuje przy celu, jak jest czempion i krzyknie to nightleader przyjmie. Projekt z myślą o BL.

Stormy wiadomo, ale raczej ustawiam się w wagon, lord, czempion i elektryk, potem sztandar jak rakieta poleci z przodu, BSB z tyłu.

Aboma wiadomo.

Ogry Imo są dobre, ale z doświadczenia w bestiach wiem, że szarżuje się na bok lub tył, ale bok lepszy

W slejwy nie wierzę. Nie wiem po co przetrzymywać w takiej rozpie, do odginania ma GR. 21 pogonią, a klocek toporny.
40 przytrzyma, ale jak poczekam to będzie kontrszarża, jak zaszarżuje w czasie przetrzymania, to nabije CR o slejvy i źle. Chyba, że czegoś nie wiem, a tak zapewne jest.
Tylko lepiej mnie oświeccie teraż zamiast pisać " :lol2: ", będzie prościej.

@Andrzej
Jak się nie znasz to wy****alaj. Trole twego pokroju nam tu zbędne.
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą :wink: .

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

EDIT:

Albo będzie krócej.

Skocz mi.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Rilam
Kradziej
Posty: 932
Lokalizacja: Miscast - Tczew

Post autor: Rilam »

Serio Andrzej? Spadasz do poziomu dość słabego gimnazjum. Niech każdy gra tym czym chce. Ja chętnie zagrałbym z takimi skavami by zobaczyć jak to się sprawdza.

ODPOWIEDZ