Call of Warhammer - mod do Medival II Total War

Moderator: Zaklinacz Kostek

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Re: Call of Warhammer - mod do Medival II Total War

Post autor: Naviedzony »

Ehh... Gra w dalszym ciągu jest niestabilna jak cholera. ;)

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

Jaki problem wystąpił?
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.

Awatar użytkownika
xaurus
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 184
Lokalizacja: Grodzisk Maz. Milanówek, Podkowa L, Wawa

Post autor: xaurus »

dlatego czekam na wersje Gigantusa, jego 1,44 była już grywalna, doprowadziłem dwarfy, khorne, wissenland i vc do ok 120-130 tury. Na najtrudniejszym poziomie udało mi się przejść tylko dwarfami. Ogólnie ciężka gra tym bardziej ze staram się toczyć sam wszystkie bitwy. Niestety mimo, że jestem doświadczonym to zdarzało się brać auto walkę bo komputer miał znacznie mniejsze straty :/

Gierka ma parę bugów cały czas. Wiem jak można nigdy nie stracić bronionego miasta :p Albo jeśli pokona się orki przed drugą inwazją orków to jej nie ma a to znacznie ułatwia rozgrywkę ;)

O właśnie czy Wy też mieliście w bitwach problemy z orczymi shamanami z totemem? nie wiem czemu ale maja znacznie większy zasię niż maszyny i do tego bardzo mocny atak :/

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

Grand Admiral Thrawn pisze:Jaki problem wystąpił?
Wyskakuje okienko z błędem, który pojawiał się już we wcześniejszych wersjach zresztą.
"Unspecified error. The game will now exit."
Klikam OK i wyrzuca mnie do Windowsa.

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

xaurus pisze:O właśnie czy Wy też mieliście w bitwach problemy z orczymi shamanami z totemem? nie wiem czemu ale maja znacznie większy zasię niż maszyny i do tego bardzo mocny atak :/

Zmniejszam mu zawsze zasięg do 200. Jeśli znajdę sporo czasu to wskrzeszę swój submod z zmienionymi statystykami wszystkich jednostek ale na razie mi się nie chce :P



Nawiedzony--> to się zdarza i u mnie przed niektórymi bitwami (pomaga zapisywanie gry przed każdą bitwą, ponowne wczytanie poprawia błąd). Takie błędy niestety będą...ruscy dali bardzo dużo urozmaiceń i skryptów więc trzeba się jakoś do tego przyzwyczaić a w porównaniu z tym co było to teraz CoW chodzi w zasadzie bez problemów.
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

Niestety u mnie błąd jest poważniejszy, bo nie da się uruchomić kampanii. Niezależnie od tego jaką frakcją bym nie zaczynał gry i tak zawsze po zakończeniu wczytywania wyskakuje ten sam błąd. Masz pojęcie, co może być tego przyczyną?

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

Hmmm..czy umieściłeś descr_strat.txt (ten z rozpoczynającymi kampanię ustawieniami) z angielszczenia w folderze imperial_campaig?
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

Tak. Co ciekawe... kiedy włączam: "Continue campaign" uruchamia mi się kampania Chaos Dwarfów. :P

Oprócz descr_strat w tym folderze jest też plik descr_strat - ęîďč˙

Usunąć go? Nie wiem co to jest.

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

U mnie takiego pliku nie ma i nie było (pliki z takimi dodatkowymi krzaczkami były w poprzednich wersjach ale z 1.5 zostały usunięte przez ruskich i być ich nie powinno).


Rozumiem, że zainstalowałeś tylko 1.5, następnie powinieneś pobrać oficjalne tłumaczenie i tam są trzy ogłówne części

- folder 'text' wsadziś do folderu 'data'
- plik 'descr_quotes_lookup.txt' też do głównego folderu 'data'
- plik 'descr_strat.txt' do mods\Call_of_Warhammer\data\world\maps\campaign\imperial_campaign.

Wszystko powinno działać bez problemu. Nie powinno być wywalania z ekranu wyboru kampanii. Jeśli postąpiłeś tak i nadal jest problem to być może będziesz musiał zainstalować mod na nowo.

A w pojedyncze bitwy możesz grać?
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.

Cylindryk
Chuck Norris
Posty: 559

Post autor: Cylindryk »

Strzelam, że wersję 1.4.4 należy wcześniej pożegnać z dysku?
Co z save'ami? Działają czy strajkują (choć strzelam, że strajk :()?

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

Grand Admiral Thrawn pisze: - folder 'text' wsadziś do folderu 'data'
- plik 'descr_quotes_lookup.txt' też do głównego folderu 'data'
- plik 'descr_strat.txt' do mods\Call_of_Warhammer\data\world\maps\campaign\imperial_campaign.
A w pojedyncze bitwy możesz grać?
Zrobiłem wszystko i przeprowadziłem kilka prób. Problem pojawia się tylko jak podmieniam folder 'text'. Coś z nim musi być w takim razie nie tak.

W pojedyncze bitwy mogę grać bez problemu.

Awatar użytkownika
Loizok
Falubaz
Posty: 1021
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Loizok »

Mi też nie działa :(
Nawet gra się nie włącza..
"System windows nie może odnaleźć pliku kongdoms.exe" coś takiego mi się pokazuje
Oczywiście mam zainstalowany dodatek kingdoms i patcha 1.5

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

Loizok pisze:Mi też nie działa :(
Nawet gra się nie włącza..
"System windows nie może odnaleźć pliku kongdoms.exe" coś takiego mi się pokazuje
Oczywiście mam zainstalowany dodatek kingdoms i patcha 1.5
To akurat znam. Problem jest prosty i rozwiązanie takoż. Musiałeś zainstalować patcha w złym miejscu. Kliknij prawym na skrót na pulpicie i kliknij na 'otwórz lokalizację pliku'. Przeniesie Cie do folderu z grą. Skoro masz taki błąd, to folder ten nie jest w 'Medieval II Total War/mods'. Tam go przenieś i wszystko ładnie odpali.

Awatar użytkownika
Loizok
Falubaz
Posty: 1021
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Loizok »

Hmm... zarówno moda jak dodatek do Medievala mam w tym samym miejscu...(dysk D/program files itp..) uważałem na to przy instalacji, więc to na pewno nie to :(

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

Cylindryk --> 1.5 jest samodzielną wersją, jeśli masz zainstalowane wcześniejsze to musisz je usunąć. Zapisane stany gry idą w zapomnienie.

Nawiedzony --> czy na pewno umieściłeś 'descr_strat.txt' w folderze imperial_campaign? Bo bez tego w angielską wersję sobie nie pograsz.

Loizok --> musisz go mieć zainstalowanego o tak (tak przynajmniej ja zawsze instraluję) D:\SEGA\Medieval II Total War\mods\Call_of_Warhammer. Jeżeli pomimo tego gra nie chce się odpalić to nie wiem...a co jest napisane w log-u?
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.

Awatar użytkownika
Loizok
Falubaz
Posty: 1021
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Loizok »

Mam dokładnie tak jak ty zainstalowane. Dostaje taki komunikat:
Obrazek

Cylindryk
Chuck Norris
Posty: 559

Post autor: Cylindryk »

Pytanie kolejne - czy ktokolwiek może planuje przetłumaczenie tych ruskich Khorniarzy albo na angielskich, albo na polskich Khorniarzy? Generalnie niby fajnie, że z tą mutacją dostali głosy, ale tak ruski? Cóż...

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

No tak... Rosyjski dubbing trochę irytuje. :P
Nawiedzony --> czy na pewno umieściłeś 'descr_strat.txt' w folderze imperial_campaign? Bo bez tego w angielską wersję sobie nie pograsz.
Tak, na pewno. Kurde, fajnie, że tak starasz się mi pomóc, ale najwyraźniej nie działa. :( W kampanię inną niż Chaos Dwarfów nie pogram.

Cylindryk
Chuck Norris
Posty: 559

Post autor: Cylindryk »

Jak ładnie poprosisz to ktoś może pozaczynać inne kampanie, posave'ować i ci wysłać. ;)

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

Ładnie proszę i uśmiecham się. :) Też ładnie. :D

ODPOWIEDZ