Pytania początkującego
Moderator: #helion#
- Brushlicker
- Falubaz
- Posty: 1037
- Lokalizacja: Gdynia
Może mi ktoś przybliżyć jak gracz Imperium będzie próbował zagrać tą rozpiską, i potłumaczyć mi co robią dane oddziały i itemki, jakie maja zasady.
Booka nie mam, a bitwa już niedługo , a musze coś wymyślić
1 Arch Lector of Sigmar @ 286pts
Armour of Meteoric Iron [25]
Van Horstman's Speculum [30]
War Altar
1 Battle Wizard of the Light Order @ 125pts
2 lvl
Dispell Scroll
1 Captain Battle Standard Bearer @ 98pts
Sword of Might [15]
Full plate armour
26 Flagellant warband @ 270pts
Prophet of Doom
32 Halberdiers @ 180pts
Standard; Musician; Sergeant
5 Outriders @ 113pts
Musician
5 Outriders @ 113pts
Musician
Great Cannon @ 100pts
Great Cannon @ 100pts
Helstorm Rocket Battery @115pts
Gramy na 1500pkt. Ja gram lizakami jak coś.
I tak przy okazji, jak działają zaklęte czary np poziomu 5? w przedmiotach naprzykład są takie.
Booka nie mam, a bitwa już niedługo , a musze coś wymyślić
1 Arch Lector of Sigmar @ 286pts
Armour of Meteoric Iron [25]
Van Horstman's Speculum [30]
War Altar
1 Battle Wizard of the Light Order @ 125pts
2 lvl
Dispell Scroll
1 Captain Battle Standard Bearer @ 98pts
Sword of Might [15]
Full plate armour
26 Flagellant warband @ 270pts
Prophet of Doom
32 Halberdiers @ 180pts
Standard; Musician; Sergeant
5 Outriders @ 113pts
Musician
5 Outriders @ 113pts
Musician
Great Cannon @ 100pts
Great Cannon @ 100pts
Helstorm Rocket Battery @115pts
Gramy na 1500pkt. Ja gram lizakami jak coś.
I tak przy okazji, jak działają zaklęte czary np poziomu 5? w przedmiotach naprzykład są takie.
Power lvl 5 jest na war altarze.
Altar zna całą domenę lighta, i może rzucić jeden czar na turę tak jak bound spell z power lvl 5.
van horstman's speculum to item zamieniający statystyki bohaterów w pojedynku (ws, s,t,a,i posiadacza na cechy tego z którym się pojedynkuje i na odwrót).
co do jednostek
altar czaruje i daje ld
mag czaruje
bsb daje przerzuty ld
flagellanci walczą
halabardnicy walczą
outridersi strzelają
cannony strzelają
helstorm strzela
Altar zna całą domenę lighta, i może rzucić jeden czar na turę tak jak bound spell z power lvl 5.
van horstman's speculum to item zamieniający statystyki bohaterów w pojedynku (ws, s,t,a,i posiadacza na cechy tego z którym się pojedynkuje i na odwrót).
co do jednostek
altar czaruje i daje ld
mag czaruje
bsb daje przerzuty ld
flagellanci walczą
halabardnicy walczą
outridersi strzelają
cannony strzelają
helstorm strzela
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
no dobra, to ok, ale jakieś specjalne zasady czy coś? Ogólnie wiem co to za oddziały, tylko nie znam zasad.
Zaklęty czar: poziom mocy 3. Pierścień Ognia Zagłady
skrywa czar Płonący Czerep z Domeny Ognia (patrz
podręcznik Warhammera).
Rzucam czar płonący czerep, ale poziom mocy to w tym wypadku "poziom rzucającego"?
nie do końca rozumiem jak się czarów z przedmiotów. I ogólnie czarów takich innych jak czary z czarodzieja normalne
Nie mam booka z sobą, stąd te pytania.
Zaklęty czar: poziom mocy 3. Pierścień Ognia Zagłady
skrywa czar Płonący Czerep z Domeny Ognia (patrz
podręcznik Warhammera).
Rzucam czar płonący czerep, ale poziom mocy to w tym wypadku "poziom rzucającego"?
nie do końca rozumiem jak się czarów z przedmiotów. I ogólnie czarów takich innych jak czary z czarodzieja normalne
Nie mam booka z sobą, stąd te pytania.
To jest normalny bound spell. Czyli nigdy nie dodajesz lvl postaci która rzuca.
Do tego altar jest rydwanem z wardem 4+ (daje go też górze) i MR (2). Sam ksiądz ma save 1+
A co do zasad to imperium raczej nie jest armią posiadającą duże ilości zasad specjalnych.
armaty strzelają jak armaty, helstorm to taka trudniej trafiająca katapa z dużym blastem z s5 (bez multiplikacji woundów i większej siły na środku)
outridersi mają dużo strzałów z muszkietu (po 3 na gościa)
Do tego altar jest rydwanem z wardem 4+ (daje go też górze) i MR (2). Sam ksiądz ma save 1+
A co do zasad to imperium raczej nie jest armią posiadającą duże ilości zasad specjalnych.
armaty strzelają jak armaty, helstorm to taka trudniej trafiająca katapa z dużym blastem z s5 (bez multiplikacji woundów i większej siły na środku)
outridersi mają dużo strzałów z muszkietu (po 3 na gościa)
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
Rzucasz kostkami powera w fazie magii. Jeśli suma oczek będzie równa lub większa (nic nie dodajesz) Power Lvl itemu to czar wychodzi.Lizak pisze:
No dobra, ale jak działają te bound spelle, jak sie je rzuca itp... ?! Tego właśnie nie wiem...
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
Jak działa Aldred's casket of Sorcery ? na koniec fazy ruch wybieram sobie maga w 12 calach, następnie rzucam kostką aby określić czar który kradnę. Kiedy mam już określony czar znowu rzucam kostką aby sprawdzić czy mi się udało. Jeżeli mi się udało czarodziej traci ten czar a ja w dowolnej mojej fazie magi mogę go rzucić jako boundspel, niezależnie od tego czy mi się uda czar jest usuwany z gry?
Trochę na odwrót. Najpierw rzucasz czy ci sie udało buchnąć czar, następnie rzucasz jaki buchnąłeś. staje się on boundem one use only ale nie musisz go rzucać w tej samej turze co go podkradłeś.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken