Poczatki armi OnG

Orcs and Goblins

Moderator: Kołata

Zablokowany
Awatar użytkownika
Entombet
Chuck Norris
Posty: 503

Poczatki armi OnG

Post autor: Entombet »

Witam, mam pare pytan do osob ogranych orkami co do doboru jednostek. Jestem po pobieznym przegladzie booka i mam kilka wlasnych przemyslen.
Core:
Orc boyz - nie jestem przekonany, chyba ze wersja z lukami.
Savege Orcs - napewno w ilosci 1+ oddzialow, zapewne z savage shamanem ze shrunken headem.
Gobliny - raczej nie ich jaskiniowi kuzyni chyba lepsi majac dostep do fanatykow i nettersow.
Night Goblins - patrz wyzej.
Wolf Raidersi - wydaja sie przydatni.
Spider Raiders - jezdcy na wilkach wydaja sie lepsza opcja
Special:
Black Orcs - 12 punktow jak na ong dosc drogo, wydaja sie uniwersalni przez zasade armed to da teef. Warto ich przetestowac?.
Boar boyz, Savage boar boyz - jest sens wystawiac jazde w tej edycji?.
Boar chariot, wolf chariot- boar na pewno ma wieksza sile przebicia, wolfy sa tansze i do 3 w oddziale chyba lepsze.
Doom diver catapult - mam mieszane uczucia 80 punktow za d6 hitow bez save?. Porownujac do dziala za 100p u imperium strasznie biednie to wyglada, rock lobber mimo ze inne zastosowanie wydaje sie sporo lepszy.
Planuje oprzec rozpiske na 2+ duzych oddzialach ng z fanatykami, 1+ oddzialem savagy, moze oddzial arrer boyz lub ng z lukami + sztandar z flaming atakami. Do tego dobor speciali i pajaczek w rarach (bede posiadal model).

rauliq
Chuck Norris
Posty: 376
Lokalizacja: KGB "Rogaty Szczur" Gorzów Wlkp

Post autor: rauliq »

Doom diver-jak dla mnie wspaniala jednostka. Jeżeli nie uda ci sie wyrzucic hita . masz szanse trafic lotnik wraca o d6 z rozrzutu.
Rock Lobber- fajny na duze oddzialy.
Black orki- idealne tylko powyzej 20+
podpis był nieregulaminowy

Awatar użytkownika
Leszczu
Chuck Norris
Posty: 641
Lokalizacja: Krotoszyn, Zielony Smok
Kontakt:

Post autor: Leszczu »


Zablokowany