Beast of CHAOS, pytania poczatkujacego...

Beastmen

Moderator: Dibo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Re: Beast of CHAOS, pytania poczatkujacego...

Post autor: Shino »

jakie mielibyscie pomysly na ew. dodatkowa pomoc dla bestii w etc?

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

A tu chodzi tylko o kompozycje czy możemy ingerować w zasady tak jak to kiedyś było w Ballancing Patchu ?

Jak chodzi o kompozycje to zmiany są 2 :
- Likwidacja ograniczeń slotów Core, 3 Cory zabijają zasadę ambush, oraz fajne rozpiski rydwanowe.
- 450 p na odział likwidują Minobusy oraz nieprzegięte jakość/cena Bestigory ktróre w małej ilośći są średnio skuteczne.

A jak chodzi o zasady to tu jest koncert życzeń od malych zmian:
- możliwość dublowani giftów z których tylko 2-3 są grywalne (może mutacje jak kiedyś)
- przez dodanie "fast cavalery" kompletnie nie grywalnym centigorom
- aż po (tutaj napisz za khumana) możliwość dani marków na odziały
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

fajt 4 identyczne cory były by fajne

4 rydwany 30 gorów i 3x5 ungorów
4 rydwany 2x20 ungorów i 3x 5 ungorów
z ambushem
4x 5 ungorów 4x 10 ungorów 30 gorów i rydwan
to takie sensowne buildy za około 650 a o to że ktoś wykmini by posłać 40 gorów do ambusha bym się nie martwił bo to jest za duże ryzyko.
co do giftów to nie wiem czy nIe było by to za przegięte każdy klepacz by brał SS 5+ za 15 (dublowanie giftów to maX)
co do limitu punktowego (to 475- 7 minosi z muzykiem, championem i jakimś magicznym itemem, bo obecnie za 443 mamy 7 z muzykiem i championem.) o bestigory bym się nie martwił bo jeżeli na coś nie starcza 30 to i 37 by nie starczyło(500 punktów- bardziej by im się by przydała zamiana GW na halabardy za free,ale to tylko whishlist)
Zmian w zasadach nie chciałbym żadnych bo to już podchodziło by pod whishlist
Moglibyście obniżyć koszty punktowe rarów do tych z SoM
Bardzo fajnie jest mieć 3 extra PD za herdstona co turę.
Jedyną zmianą to za zabicie całej armii powinno się dostawać 2400 + bonusy a nie 2340 + bonusy, bo to trochę śmieszne jest.

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Dokłanie ! Dlatego napisałem że możliwość wpłynięcia na zasady to koncert życzeń i niekończących sie gdybań, bo wprowadzenie 2-3 sensownych zmian pociągnie lawinę kolejnych roszczeń, no chyba że władze postawią limit "tylko 3 zmiany" to my tu wyłonimy te najważniejsze i koniec.
Natomiast utworzenie "wishlistu" to również strzał w stope, bo zaraz odezwą sie WE (!), TK (!!) i ktoś jeszcze, wielce "pokrzywdzonych" przez los, że oni też chcą bo dostają od Defensów i WoCHu...bla bla bla
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
Jacek_Azael
Masakrator
Posty: 2058
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk

Post autor: Jacek_Azael »

Jedna rzecz by zmieniła tą armię, w naprawdę fajny walec. Zdaje mi się, jeżeli dobrze pamiętam to, w poprzedniej edycji Doombull, jak był generałem corował minosy, tak jak w WE Prince eternali? Pomyślcie nad tym, a reszta będzie zbędna. Pzdr.
-"Im dalej w las, tym więcej drzew"
-"To mały krok dla człowieka, ale dla karła, normalny...;-)"
Obrazek
P.S.WE rare 8ed. ;-p

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Jakby Dumbull jako genek powodował minoski w Corach to by można było niezłe zło zmontować :twisted:
Shino może potanienie rarów bo one są strasznie przecenione... no to minosy w corach to też niezły pomysł.
Może jeszcze 100 pkt:)
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
wertyg
Falubaz
Posty: 1383
Lokalizacja: "Rogaty Szczur" Gorzów Wlkp.

Post autor: wertyg »

Jacek_Azael pisze:Jedna rzecz by zmieniła tą armię, w naprawdę fajny walec. Zdaje mi się, jeżeli dobrze pamiętam to, w poprzedniej edycji Doombull, jak był generałem corował minosy, tak jak w WE Prince eternali? Pomyślcie nad tym, a reszta będzie zbędna. Pzdr.
O, to brzmi ciekawie.

Na pewno obniżenie kosztu rarów, są absurdalnie drogie jak na to co potrafią, w porównaniu z innymi monsterami są śmieszne.
Solo "Rogaty Szczur"
Beast Herds

Awatar użytkownika
archeolog
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Planet Express

Post autor: archeolog »

Dibo pisze:A tu chodzi tylko o kompozycje czy możemy ingerować w zasady tak jak to kiedyś było w Ballancing Patchu ?

Jak chodzi o kompozycje to zmiany są 2 :
- Likwidacja ograniczeń slotów Core, 3 Cory zabijają zasadę ambush, oraz fajne rozpiski rydwanowe.
- 450 p na odział likwidują Minobusy oraz nieprzegięte jakość/cena Bestigory ktróre w małej ilośći są średnio skuteczne.

A jak chodzi o zasady to tu jest koncert życzeń od malych zmian:
- możliwość dublowani giftów z których tylko 2-3 są grywalne (może mutacje jak kiedyś)
- przez dodanie "fast cavalery" kompletnie nie grywalnym centigorom
- aż po (tutaj napisz za khumana) możliwość dani marków na odziały
zgadzam sie z Dibem ale moim zdaniem wystarczło by pozwolenie na używanie Magii bestii ze storm of magic 8) ale to mogło być gięte więc myślę raczej że:

Doombull "coruje" Minotaury
Dodanie magii Ognia i metalu dla Great bray Shamanów /ew Bray także
Zmniejszenie kosztów rare'ów /+ew zasada 2 za 1 slot


ew myślałem tylko nad zmodyfikowaniem praktycznie niegrywalnej dzikiej magii mniej więcej
do grywalnych standardów tj:

0 - jednostki w 6" biegną 2d6 w przód i mogą wejść w zwarcie z przeciwnikiem bądź sploszyć uciekającego juz.

6 - Mag przywołuje bestie (Ghorgon, Cygor, jabberslythe, Giant) oraz zdaje test T - jeżeli zda, potwór jest sojusznikiem i porusza sie samodzielnie, więc można rzucić czar ponownie i tak w koło macieju, jeżeli obleje test T bestia walczy losowo z najbliższą jednostką.

niemam booka przed oczyma ale tam trzeba zmienić jeszcze 5 czarów tylko;p

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

a propos pomyslu z "6" to juz widze 2-3 big shamich wokol kamyka ,z jakimis laskami +1/lepszy chaneling itd i rzucajacych co rundke przynajmniej 2 gorgony ... :mrgreen: :oops:
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Jeden czar może mieć tylko 1 mag :wink:

Panowie nie rozpędziliśmy sie z tymi pomysłami ? :lol2: patrzmy realnie, corowanie Minosów nie przejdzie za Chiny Ludowe, Kurcze, sam nawet nie proponowałem corowania centigorów (mimo że jest opcja w AB).
Skoro Shino daje nam możliwość jakiś zmian to podejdźmy do sprawy poważnie, inaczej liga potraktuje nas jak bandę dzieciuchów i nic nie załatwimy. Także Panowie do roboty ! Kartka, długopis, kalkulator i kombinujemy - burza mózgów. Dojdźmy do czegoś konstruktywnego.
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
Rasti
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6022
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: Rasti »

No to co, koszt rarów zmniejszmy do 50pts, centigory tańsze o 10 pts? :mrgreen: :mrgreen:


---
A tak bardziej poważnie, w jakim stopniu zaawansowania te zmiany mogą być? Poza kosztami jednostek możemy w coś ingerować? Gdyż w takim wypadku możnaby np naszym rare;om dać jakąś ochronę w postaci save'a i/lub regenki. Bo na te punkty to jest jakaś kpina. Albo prościej obniżyć ich koszt o jakieś 100pts.
Bohaterów mamy nawet ok, nie ma co zbyt kombinować. Może tylko możliwość powtarzania giftów na bohaterach...? To by Bestiom pomogło.
Do tego ugrywalnić centki by można, no i zmniejszyć koszt gorów i ungorów o 102pts, gdyż zestawienie cena/jakość w porównaniu do innych core'owych jednostek innych armii jest fatalne.
No ale też nie można przesadzić, bo tak wprowadzając to wszystko z Bestii mogłaby zrobić się niezła kosiara.

Awatar użytkownika
MlSlEK
Chuck Norris
Posty: 624
Lokalizacja: Łódź

Post autor: MlSlEK »

Euro to nuda i krojenie. Jakie nie będzie, to stworzy schematy grania. Podstawa to umieć zrobić rozpę na każde punkty i płynnie dostosowywać się do różnorodności.
Obrazek

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

to ustosunkuj się do 50 lionów i maga lorda z książką na deathie z odpornością na magię

Awatar użytkownika
MlSlEK
Chuck Norris
Posty: 624
Lokalizacja: Łódź

Post autor: MlSlEK »

Oczywiście :wink: Wtedy gram WoChem 8)
Obrazek

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

Dibo pisze:A tu chodzi tylko o kompozycje czy możemy ingerować w zasady tak jak to kiedyś było w Ballancing Patchu ?

Jak chodzi o kompozycje to zmiany są 2 :
- Likwidacja ograniczeń slotów Core, 3 Cory zabijają zasadę ambush, oraz fajne rozpiski rydwanowe.
- 450 p na odział likwidują Minobusy oraz nieprzegięte jakość/cena Bestigory ktróre w małej ilośći są średnio skuteczne.

A jak chodzi o zasady to tu jest koncert życzeń od malych zmian:
- możliwość dublowani giftów z których tylko 2-3 są grywalne (może mutacje jak kiedyś)
- przez dodanie "fast cavalery" kompletnie nie grywalnym centigorom
- aż po (tutaj napisz za khumana) możliwość dani marków na odziały

świetnie i terściwnie, nie wiem czy można coś dodać jeszcze, może swiftride centigorom, w tedy 2x 5 bym wystawiał na 100% i to dwie 8)

te 450 z nie zabija aż tak minotaurów, wystawisz 8 z muzykiem ( równo 450 ), a to jest mnóstwo, AHW zbędne bo się nakręcają, GW zbędne bo shawdo, jedynie sheildy są dość opcjonalne i opłacalne, ale za to bestigory limit zabija totalnie, ale za to minoską brak magicznie szmaty nawet do 25pkt. :?

nie wiem czy ambush taktyka jest w jakim kolwiek stopniu opłacalna ale taktykę rydwanów ukróca do 0 praktycznie ten limit, bo żadnego klocka bym nie wystawił przy takiej taktyce, ale centigory z FC i FR przy tym były by genialne :D

co do giftów, tak powielanie ich było by świetne, i dodanie ze ten co daje +1A i AP dają MA, tylko tyle, nie chcę nowych :roll:
Jacek_Azael pisze:Jedna rzecz by zmieniła tą armię, w naprawdę fajny walec. Zdaje mi się, jeżeli dobrze pamiętam to, w poprzedniej edycji Doombull, jak był generałem corował minosy, tak jak w WE Prince eternali? Pomyślcie nad tym, a reszta będzie zbędna. Pzdr.

:twisted: szczerze, to by wystarczało :twisted:

buniek
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: buniek »

Czy nadal obowiązuje (i czy kiedykolwiek wcześniej obowiązywał), nakaz wpisywania kosztów przedmiotów magicznych zgodnie z AB - np. sword of striking po 25pkt zamiast po 15 itd.

Awatar użytkownika
Rasti
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6022
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: Rasti »

nie, teraz wspólne lecą z RB.

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Yyyy .. nie [-X koszty przedmiotów masz takie jak w RB a jeżeli w AB masz inne to AB>RB. I nie pamiętam żeby kiedykolwiek miało być inaczej :|
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
Rasti
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6022
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: Rasti »

Przecież itemki się pozmieniały...?

Awatar użytkownika
Shadar
Kradziej
Posty: 936
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Shadar »

Duży RB str 500 część "selecting magic items", druga połowa pierwszego akapitu. Tam jest zapis mówiący, że zawsze bierzemy koszty z AB.

Co do pomocy dla bestii, to może bestigory w core? To na pewno zwiększyłoby wydajność tej armii we w miarę wyważony sposób. No i to co napisał Dibo w drugim poście wygląda bardzo sensownie.
Wieszkto pisze:
Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.

ODPOWIEDZ