Pytania początkującego
Moderator: #helion#
- Martin von Carstein
- Kradziej
- Posty: 947
Re: Pytania początkującego
I właśnie dlatego Outriderzy są średni, to raczej dragonia niż jazda strzelecka - jedziesz na pozycję w jednej turze, w drugiej dopiero wystrzelisz... jak nie wyślą już tego do Morra. Jeżeli już w tej edycji chcesz mobilnych strzelców to tylko rajtarię - ona może strzelać w jeździe, chociaż na mały zasięg.
Ja uważam że Outriderzy są świetną jednostką.
A to powody dla których tak uważam:
1. Mają vanguarda i tym samym moga zablokować vanguard przeciwnikowi.
2. Dzięki vanguardowi mogą ładnie wejśc na pozycję przed bitwą.
3. Są fastem więc spokojnie mogą mówić flee i się zbierać itd. redirectując wroga.
4. 15 pestek s4 ap to całkiem fajna opcja do zmiatania maruderów konnych, wilczych jeźdźców, manglery, rydwany i inne małe przeszkadzajki
5. Mina przeciwnika gdy robisz vanguard i w pierwszej swojej turze jesteś na bliskim- bezcenna (przeciwnik się do ciebie przeciez zbliża zazwyczaj w 1 turze).
A to powody dla których tak uważam:
1. Mają vanguarda i tym samym moga zablokować vanguard przeciwnikowi.
2. Dzięki vanguardowi mogą ładnie wejśc na pozycję przed bitwą.
3. Są fastem więc spokojnie mogą mówić flee i się zbierać itd. redirectując wroga.
4. 15 pestek s4 ap to całkiem fajna opcja do zmiatania maruderów konnych, wilczych jeźdźców, manglery, rydwany i inne małe przeszkadzajki
5. Mina przeciwnika gdy robisz vanguard i w pierwszej swojej turze jesteś na bliskim- bezcenna (przeciwnik się do ciebie przeciez zbliża zazwyczaj w 1 turze).
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
Przy podanej przez Ciebie kombinacji zasady euro nie pozwalają na przełożenie kości power do dispell. Czyli tak, jak napisałeś.zawisza pisze: -czy dobrze rozumiem, że stosując przedmioty: Dispel Scroll,Seal of Destruction i Rod of Power można przechowywać do 2 kości mocy i żadnej odczarowania w różdżce oraz ponadto "kanałować" po 3 kości mocy i odczarowania, co turę?
Jelsi Ty nie wykonasz vangarda to raczej marne szanse zeby przeciwnik podszedl Ci 12cali w jedna ture. Bo w tej jednostce wlasnie oto chodzi zebys Ty wybral cel, a nie strzelal do tego co do Ciebie podejdzie. Do tego zdecydowanie lepiej wziac kusnzikow suma sumarum zadadza wieksze straty. Vangardem wystawiasz ich na flanke i nawet jak poswiecisz jedna ture strzalu mozesz byc pozniej w dobrej pozycji do ostrzeliwania. Nie bedzie im sie oplacac odwracac i Cie gonic wiec zostawia Cie w spokoju a Ty bedziesz mogl spokojnie ich z dwie tury ostrzelac chyba ze cos Ciebie wystrzela lub potraktuje Cie czarem. Na nich mozna grac i jest kilka patentów, ale i tak lepsi sa pistoriersi. w sumie trafiaja podobnie 5-6, strzelaja po ruchu, i w sumie dwa razy czesciej.
Robiąc vanguarda i zaczynając turę możesz nieźle namieszać w szykach przeciwnikowi. Tu nie chodzi nawet o te strzelanie, ile o sianie zamieszania. Przeciwnik albo wystawi się na ostrzał, albo zrobi reforma, żeby zaszarżować w następnej turze. Wtedy znowu wskakujesz poza LOS i drażnisz przeciwnika. Outridersi to fajna jednostka na mniejsze punkty.Na większe nie mam czasu ich niańczyć i biorę dodatkowe działo.
Tak jak wcześniej pisałem. Mi się sprawdzają świetnie. Jak nie do strzelania do śmietnika to do ganiania się z oddziałami wroga. Często zjadają maszyny przeciwnika, wpadają w kluczowym momencie na tył wrogiego oddziału dając +2 CR. I uważam że sa fajniejsi od pistolierów właśnie ze względu na zasięg broni. Jedną/dwie tury postrzelaja a później bawią się w partyzantkę.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
Ja wolę trochę dorzucić i mieć drugiego pegaza ;]
- Martin von Carstein
- Kradziej
- Posty: 947
Mam pytanie odnośnie magii metalu, która mnie zaintrygowała i zafascynowała.
Opłaca (no, powiedzmy czy można skutecznie) się nią bawić? Trochę poczytałem w podręczniku, niby fajnie szkodzi wszelkim pancerzom... to by chyba na krasnoludy się jakiś Arcymag nadawał, czy też antymagia karłów jest za wielka?
Jakie jednostki taki mag mógłby wspomóc najskuteczniej/skutecznie, a jakim się im to nie przyda.
Czy wspomógłbym nim Rajtarię/Outriderów/Rycerzy? A jeżeli nie to jaka magia lubi jazdę.
Jeszcze jedno pytanie - czy działo potrzebuję jakąś podstawkę do gry, czy też nie? Jeżeli tak to proszę o wymiary.
Opłaca (no, powiedzmy czy można skutecznie) się nią bawić? Trochę poczytałem w podręczniku, niby fajnie szkodzi wszelkim pancerzom... to by chyba na krasnoludy się jakiś Arcymag nadawał, czy też antymagia karłów jest za wielka?
Jakie jednostki taki mag mógłby wspomóc najskuteczniej/skutecznie, a jakim się im to nie przyda.
Czy wspomógłbym nim Rajtarię/Outriderów/Rycerzy? A jeżeli nie to jaka magia lubi jazdę.
Jeszcze jedno pytanie - czy działo potrzebuję jakąś podstawkę do gry, czy też nie? Jeżeli tak to proszę o wymiary.
Witajcie,
Powiem mi ktoś jak działają dokładnie fajerwerki imperium??
A co do magi metalu to ja wspomagam sobie GS'ów , Halabardy i czasami jakimś puszą walne pocisk ew. bawię się w przemianę w złoto.
Powiem mi ktoś jak działają dokładnie fajerwerki imperium??
A co do magi metalu to ja wspomagam sobie GS'ów , Halabardy i czasami jakimś puszą walne pocisk ew. bawię się w przemianę w złoto.
Follow me if I advance,
kill me if I retreat,
avenge me if I die
W/D/L
Empire 3/1/1
Dark Elves 0/0/0
kill me if I retreat,
avenge me if I die
W/D/L
Empire 3/1/1
Dark Elves 0/0/0
1. Deklarujesz w jaki punkt i ile " przed nim celujesz.Shadryss pisze:Witajcie,
Powiem mi ktoś jak działają dokładnie fajerwerki imperium??
2. Kulasz altyleryjką ile " tyle dodajesz (jak masz misfire to sprawdzasz co się stanie).
3. Od miejsca jakie otrzymałem ( deklaracja + ilość " z altylerjki) jeszcze raz kulasz, altyleryją i skaterem ( misfire przerzucasz) i tam gdzie zniosło DUPNIE PROMIEŃ SATURNA I ZROBI Z TYM WSZYSTKIM PORZĄDEK.
Co do magi metalu IMO bez wartościowa, fajna na papierze.
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
- Martin von Carstein
- Kradziej
- Posty: 947
To zależy przeciwko komu tą magię zastosować. Ja, kompletny amator bitewnikowy, grałem wczoraj świetną bitwę z Wujkiem. Ja Imperium, on Krasnoludy. De facto ten mag metalu II poziomu był tym, który mocno przyczyni się do mego zwycięstwa - trochę poczarował zanim zginął, użył jakiegoś pocisku standardowego i rzucił na Krasnoludzki oddział obronny Finalną Transmutację... na skutek działań tego maga krasnoludzki regiment 30 karzełków został przetrzebiony, na spółkę z jedyną armatą (która fartownie raz wystrzeliła) i nie pozostało im nic jak tylko schować się za skałką i czekać na mój błąd. Polubiłem tą magię, przynajmniej przeciwko krasnalom i pancernym, na innych dobiorę innych magów.