Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
Re: Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy
a jakiś przebieg tur? rozumiem, że z Kumkiem?
Moje morskie krasie z Barak Varr teraz także na blogu www.BarakVarr.pl
- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.
- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.
ze szwagrem. a co tu opisywać? przebiegł sie po mnie
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
ale dobiegł i pojechał dalej?loko pisze:ze szwagrem. a co tu opisywać? przebiegł sie po mnie
dziwne...
jak miałeś Hamców i Warków wystawionych? Horda czy 5x?
Moje morskie krasie z Barak Varr teraz także na blogu www.BarakVarr.pl
- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.
- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.
horda. hyba raczej niepotrzebnie, a zwłaszcza w 1 turze.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
już pierwszy wniosek masz - całkiem słuszny "no i to wszystko i do gabloty, powtórz!"loko pisze:horda. hyba raczej niepotrzebnie, a zwłaszcza w 1 turze.
Moje morskie krasie z Barak Varr teraz także na blogu www.BarakVarr.pl
- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.
- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.
- Irek_Dwarf
- Chuck Norris
- Posty: 418
- Lokalizacja: Zabrze
Stary masz problem bo przegrałeś pierwszą bitwę, ja po roku gry w wfb o&g przerzuciłem się na krasnale i przegrałem X bitew, zanim jakąś wygrałem całe 11:9 w dodatku na kolesia któremu każdy jak leci wsadzał maski Pograsz trochę i będzie lepiej ;*
Kurcze ja swoją pierwszą wygraną zaliczyłem po pół roku grania, nawet miałem zamiar pare razy sprzedać modele i grać czymś innym, ale pierwsza wygrana to jak wygrana w totka tak się cieszyłem
"Poproście ich,żeby się nieco uciszyli.Snorri ma małego kaca,-powiedział Snorri.
W:29\D:4\L16
Tomb Kings
W:1\D:0\L:0
galeria moich Krasi: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=33906
DwarfsArtur pisze:Człowieku to jest temat, o nowym info o krasiach - czy wszyscy musimy wiedzieć z jakich modeli zrobisz bombera ... jak dal mnie możesz nawet w kupę wsadzić parasolkę do drinków
W:29\D:4\L16
Tomb Kings
W:1\D:0\L:0
galeria moich Krasi: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=33906
a jak rozpa?wydaje mi się że taki standardzik. niby brakuje bsb bo feary oblewam, ale magister mi katape uratował. może flame na słabą katape?
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
to daj lorda i zamiast warków daj longów = odporność = jeśli masz problem z oblewaniem LDloko pisze:a jak rozpa?wydaje mi się że taki standardzik. niby brakuje bsb bo feary oblewam, ale magister mi katape uratował. może flame na słabą katape?
Moje morskie krasie z Barak Varr teraz także na blogu www.BarakVarr.pl
- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.
- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.
Siema dwarfy Potrzebuję pomocy. Na 1600 przeciwko imperium mam zamiar wystawić coś takiego:
1 Runelord @ 223.0 Pts
General; Gromril Armour; Shield
Runic Armour [35.0]
Rune of Iron (x2)
Rune of Stone
Runic Weapon [45.0]
Rune of Cleaving
Rune of Fury
1 Master Engineer @ 70.0 Pts
1 Grudge Thrower @ 155.0 Pts
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x2)
1 Grudge Thrower @ 155.0 Pts
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x2)
1 Cannon @ 125.0 Pts
Rune of Forging
1 Cannon @ 90.0 Pts
20 Quarrellers @ 260.0 Pts
Great Weapon
20 Quarrellers @ 260.0 Pts
Great Weapon
8 Miners @ 93.0 Pts
Musician
5 Hammerers @ 84.0 Pts
1 Gate Keeper @ [12.0] Pts
5 Hammerers @ 84.0 Pts
1 Gate Keeper @ [12.0] Pts
Total Army Cost: 1599.0
Jak myślicie? Rozważam zamianę jednej 6tki Hammerersów na Rune of Forging na drugim Cannonie i prospectora ze steamdrillem w minersach (których byłoby wtedy 7-dmiu). Czy może jeszcze inaczej?
1 Runelord @ 223.0 Pts
General; Gromril Armour; Shield
Runic Armour [35.0]
Rune of Iron (x2)
Rune of Stone
Runic Weapon [45.0]
Rune of Cleaving
Rune of Fury
1 Master Engineer @ 70.0 Pts
1 Grudge Thrower @ 155.0 Pts
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x2)
1 Grudge Thrower @ 155.0 Pts
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x2)
1 Cannon @ 125.0 Pts
Rune of Forging
1 Cannon @ 90.0 Pts
20 Quarrellers @ 260.0 Pts
Great Weapon
20 Quarrellers @ 260.0 Pts
Great Weapon
8 Miners @ 93.0 Pts
Musician
5 Hammerers @ 84.0 Pts
1 Gate Keeper @ [12.0] Pts
5 Hammerers @ 84.0 Pts
1 Gate Keeper @ [12.0] Pts
Total Army Cost: 1599.0
Jak myślicie? Rozważam zamianę jednej 6tki Hammerersów na Rune of Forging na drugim Cannonie i prospectora ze steamdrillem w minersach (których byłoby wtedy 7-dmiu). Czy może jeszcze inaczej?
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
nie możesz mieć dwóch identycznych kombinacji run na maszynach.Wujek pisze: 1 Grudge Thrower @ 155.0 Pts
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x2)
1 Grudge Thrower @ 155.0 Pts
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x2)
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
1 Runelord @ 148.0 Pts
General; Gromril Armour; Shield
Rune of Stone
1 Master Engineer @ 70.0 Pts
1 Grudge Thrower @ 155.0 Pts
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x2)
1 Grudge Thrower @ 130.0 Pts
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x1)
1 Cannon @ 125.0 Pts
Rune of Forging
1 Cannon @ 130.0 Pts
Rune of Burning, Rune of Forging
20 Quarrellers @ 260.0 Pts
Great Weapon
20 Quarrellers @ 260.0 Pts
Great Weapon
10 Miners @ 150.0 Pts
Prospector, Steamdrill
Musician
8 Hammerers @ 108.0 Pts
Gate Keeper @ [12.0] Pts
Total Army Cost: 1536.0
Zostają 64 ptk. Wzmocnić Runelorda?
General; Gromril Armour; Shield
Rune of Stone
1 Master Engineer @ 70.0 Pts
1 Grudge Thrower @ 155.0 Pts
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x2)
1 Grudge Thrower @ 130.0 Pts
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x1)
1 Cannon @ 125.0 Pts
Rune of Forging
1 Cannon @ 130.0 Pts
Rune of Burning, Rune of Forging
20 Quarrellers @ 260.0 Pts
Great Weapon
20 Quarrellers @ 260.0 Pts
Great Weapon
10 Miners @ 150.0 Pts
Prospector, Steamdrill
Musician
8 Hammerers @ 108.0 Pts
Gate Keeper @ [12.0] Pts
Total Army Cost: 1536.0
Zostają 64 ptk. Wzmocnić Runelorda?
Ostatnio zmieniony 4 mar 2012, o 15:39 przez Wujek, łącznie zmieniany 1 raz.
bez lorda puszki nie ma sensu wystawiac 7 hammerersow.
moze za te punkty organki?
moze za te punkty organki?
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
1 Runelord @ 148.0 Pts
General; Gromril Armour; Shield
Rune of Stone
1 Master Engineer @ 70.0 Pts
1 Grudge Thrower @ 155.0 Pts
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x2)
1 Grudge Thrower @ 130.0 Pts
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x1)
1 Cannon @ 125.0 Pts
Rune of Forging
1 Cannon @ 130.0 Pts
Rune of Burning, Rune of Forging
Organ Gun @ 120.0 Pts
20 Quarrellers @ 260.0 Pts
Great Weapon
20 Quarrellers @ 260.0 Pts
Great Weapon
7 Miners @ 117.0 Pts
Prospector, Steamdrill
Musician
6 Hammerers @ 84.0 Pts
Gate Keeper @ [12.0] Pts
Total Army Cost: 1599.0
EDIT. Poprawiłem koszty.
Hammerersi wężem do przytrzymania czegoś groźnego i szybkiego choćby na 1 turę. Quarrellersi bronią parku i przed przyjęciem szarży zwijają się w kloc 4x5, a po zrobieniu stand&shoota oddają jeszcze dwurakami.
General; Gromril Armour; Shield
Rune of Stone
1 Master Engineer @ 70.0 Pts
1 Grudge Thrower @ 155.0 Pts
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x2)
1 Grudge Thrower @ 130.0 Pts
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x1)
1 Cannon @ 125.0 Pts
Rune of Forging
1 Cannon @ 130.0 Pts
Rune of Burning, Rune of Forging
Organ Gun @ 120.0 Pts
20 Quarrellers @ 260.0 Pts
Great Weapon
20 Quarrellers @ 260.0 Pts
Great Weapon
7 Miners @ 117.0 Pts
Prospector, Steamdrill
Musician
6 Hammerers @ 84.0 Pts
Gate Keeper @ [12.0] Pts
Total Army Cost: 1599.0
EDIT. Poprawiłem koszty.
Hammerersi wężem do przytrzymania czegoś groźnego i szybkiego choćby na 1 turę. Quarrellersi bronią parku i przed przyjęciem szarży zwijają się w kloc 4x5, a po zrobieniu stand&shoota oddają jeszcze dwurakami.
Ostatnio zmieniony 4 mar 2012, o 20:47 przez Wujek, łącznie zmieniany 1 raz.
jak dla mnie to wogóle nie masz czym się bić w tej rozpie. Wywal jednych kuszoli i wstaw 30 warków z GW a i minersi nie potrzebni bez kowadła a już napewno nie z wiertłem bo są mega drodzy jak za 7 kaziów. Taka moja opinia ;]
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed
- The tale of Crovax the Cursed
Wywal minersów, więcej sensu według mnie ma 10 rangersów z dwurakami. W ten sposób zmieścisz jeszcze dispel scrolla. Ewentualnie wymień ich na BSBka-puszkę. To daje realne szanse na trzymanie nim i hammerersami twardych klocków przez dłuuuugi czas. Zamiast drugiego cannona wolałbym drugie organki, dwie sztuki są w stanie wymieść jedną flankę z wszelkich fastów. Jakim cudem koszt hamków wyszedł 108? 6 z championem powinno kosztować 72 punkty. Jeśli weźmiesz BSBka to w ogóle rezygnujesz z championa, i bierzesz po prostu 5ciu z muzykiem za 66 puntków. Z wolnych punktów zmieścisz jeszcze dwóch inżynierów z Brace of Pistols do Grudge Throwerów, zyskując na nich dodatkowego wounda i lepsze szanse na pogonienie jakiegoś latającego śmiecia w stylu harpie/baty.
EDIT: Cholera, nie zauważyłem że to na Imperium. Zaraz coś przeedytuję.
Dobra, przede wszystkim nie wychodziłbym z domu bez lepszej ochrony magicznej. Imperium ma do dyspozycji zbyt wiele magicznych możliwości zrobienia nam kuku żeby wybierać się na nich tylko z +2 DD. Spodziewałbym się magii Heaven, Shadow lub Death, każdy z nich ma przynajmniej jeden czar, który ustawia przeciwnikowi grę. Master Rune of Balance to w/g mnie absolutne minimum. Zrezygnuj z ognistych ataków na cannonie, nic nie dają w tym wypadku. Inżynierowie na maszynach to w tym momencie obowiązek, dodatkowy wound daje sporo większe szanse na przeżycie jego ostrzału.
Tak bym to widział:
1600 Pts - Dwarfs Roster
Total Roster Cost: 1598
Runelord (1#, 223 pts)
1 Runelord, 143 pts = (base cost 140 + Shield 3)
1 Runic Armor, 5 pts = (base cost 0 + Rune of Stone 5)
1 Runic Talisman, 75 pts = (base cost 0 + Master Rune of Balance 50 + Rune of Spellbreaking x1 25)
Thane (1#, 140 pts)
1 Thane (Battle Standard Bearer), 90 pts = (base cost 65 + Battle Standard Bearer 25)
1 Runic Standard, 50 pts = (base cost 0 + Master Rune of Grungni 50)
Master Engineer (1#, 100 pts)
1 Master Engineer, 70 pts
1 Runic Armor, 5 pts = (base cost 0 + Rune of Stone 5)
1 Runic Talisman, 25 pts = (base cost 0 + Master Rune of Challenge 25)
Quarellers (20#, 275 pts)
20 Quarrellers, 275 pts = 20 * 13 (base cost 11 + Great Weapon 2) + Musician Mus 5 + Standard Bearer Std 10
Dwarf Warriors (10#, 125 pts)
10 Rangers, 125 pts = 10 * 11 (base cost 8 + Upgrade to Rangers 1 + Great Weapon 2) + Musician Mus 5 + Standard Bearer Std 10
Artillery Battery (5#, 105 pts)
1 Cannon, 90 pts
1 Engineer, 15 pts
Artillery Battery (5#, 105 pts)
1 Cannon, 90 pts
1 Engineer, 15 pts
Artillery Battery (5#, 170 pts)
1 Grudge Thrower, 155 pts = (base cost 80 + Rune of Accuracy 25 + Rune of Penetrating x2 50)
1 Engineer, 15 pts
Artillery Battery (5#, 145 pts)
1 Grudge Thrower, 130 pts = (base cost 80 + Rune of Accuracy 25 + Rune of Penetrating x1 25)
1 Engineer, 15 pts
Hammerers (15#, 210 pts)
14 Hammerers, 186 pts = 14 * 12 (base cost 12) + Musician Mus 6 + Standard Bearer Std 12
1 Gate Keeper, 24 pts
BSB idzie do hammererów, wystawiasz się tak, żeby mieć ładną bańkę z wardem na maszynach. Kiedy jakiś wredny klocek podejdzie blisko, master engiem wchodzisz do hamków i aktywujesz Ro Challange. Przy odrobinie szczęścia, wjedziesz potem kusznikami od boku. Rangerów wystawiasz w miarę możliwości albo na jego maszyny (jeśli zawali deployment), albo gdzieś na flance jako odginaczkę.
EDIT nr 2 - nie wiem po co wrzuciłem sztandar do rangersów. Zamiast tego champion do kuszników lub kolejny hammerer.
EDIT: Cholera, nie zauważyłem że to na Imperium. Zaraz coś przeedytuję.
Dobra, przede wszystkim nie wychodziłbym z domu bez lepszej ochrony magicznej. Imperium ma do dyspozycji zbyt wiele magicznych możliwości zrobienia nam kuku żeby wybierać się na nich tylko z +2 DD. Spodziewałbym się magii Heaven, Shadow lub Death, każdy z nich ma przynajmniej jeden czar, który ustawia przeciwnikowi grę. Master Rune of Balance to w/g mnie absolutne minimum. Zrezygnuj z ognistych ataków na cannonie, nic nie dają w tym wypadku. Inżynierowie na maszynach to w tym momencie obowiązek, dodatkowy wound daje sporo większe szanse na przeżycie jego ostrzału.
Tak bym to widział:
1600 Pts - Dwarfs Roster
Total Roster Cost: 1598
Runelord (1#, 223 pts)
1 Runelord, 143 pts = (base cost 140 + Shield 3)
1 Runic Armor, 5 pts = (base cost 0 + Rune of Stone 5)
1 Runic Talisman, 75 pts = (base cost 0 + Master Rune of Balance 50 + Rune of Spellbreaking x1 25)
Thane (1#, 140 pts)
1 Thane (Battle Standard Bearer), 90 pts = (base cost 65 + Battle Standard Bearer 25)
1 Runic Standard, 50 pts = (base cost 0 + Master Rune of Grungni 50)
Master Engineer (1#, 100 pts)
1 Master Engineer, 70 pts
1 Runic Armor, 5 pts = (base cost 0 + Rune of Stone 5)
1 Runic Talisman, 25 pts = (base cost 0 + Master Rune of Challenge 25)
Quarellers (20#, 275 pts)
20 Quarrellers, 275 pts = 20 * 13 (base cost 11 + Great Weapon 2) + Musician Mus 5 + Standard Bearer Std 10
Dwarf Warriors (10#, 125 pts)
10 Rangers, 125 pts = 10 * 11 (base cost 8 + Upgrade to Rangers 1 + Great Weapon 2) + Musician Mus 5 + Standard Bearer Std 10
Artillery Battery (5#, 105 pts)
1 Cannon, 90 pts
1 Engineer, 15 pts
Artillery Battery (5#, 105 pts)
1 Cannon, 90 pts
1 Engineer, 15 pts
Artillery Battery (5#, 170 pts)
1 Grudge Thrower, 155 pts = (base cost 80 + Rune of Accuracy 25 + Rune of Penetrating x2 50)
1 Engineer, 15 pts
Artillery Battery (5#, 145 pts)
1 Grudge Thrower, 130 pts = (base cost 80 + Rune of Accuracy 25 + Rune of Penetrating x1 25)
1 Engineer, 15 pts
Hammerers (15#, 210 pts)
14 Hammerers, 186 pts = 14 * 12 (base cost 12) + Musician Mus 6 + Standard Bearer Std 12
1 Gate Keeper, 24 pts
BSB idzie do hammererów, wystawiasz się tak, żeby mieć ładną bańkę z wardem na maszynach. Kiedy jakiś wredny klocek podejdzie blisko, master engiem wchodzisz do hamków i aktywujesz Ro Challange. Przy odrobinie szczęścia, wjedziesz potem kusznikami od boku. Rangerów wystawiasz w miarę możliwości albo na jego maszyny (jeśli zawali deployment), albo gdzieś na flance jako odginaczkę.
EDIT nr 2 - nie wiem po co wrzuciłem sztandar do rangersów. Zamiast tego champion do kuszników lub kolejny hammerer.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator
- Niles Valera, Agitator
oba cannony bez forging? powodzenia ;] poza tym rozpiska znacznie słabsza od tej która była wyżej. W tej jest jeszcze mniej do bicia się niż tamte 2x20 kuszy z GW a taka mała ilość hakmów z BsB który nie jest puszką z 1+ przerzucanym to jesteś w dupie w walce
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed
- The tale of Crovax the Cursed
Z master enga i tak mamy ratunkowy przerzut pierwszej kostki, a 2 x Rune of Forging to w sumie 70 punktów, czyli koszt 4ech engineerów.
Napisz proszę, co według ciebie jest słabsze w tej rozpisce (20 kusz mniej?).
Napisz proszę, co według ciebie jest słabsze w tej rozpisce (20 kusz mniej?).
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator
- Niles Valera, Agitator
@panterq
Jak zareagować na oflankowanie przez Kawę i w ogóle wszystko, co do mnie idzie? Mam dwa klocki, wystawiony jestem w bańkę. Do tej pory rozpraszałem się na dwa przeciwległe rogi, rozdzielając park po równo, przez co opp musiał też się jakoś rozproszyć. Po drugie, górnikami wyjdę tam, gdzie chcę, a rangersów już nie wszędzie wystawię, co przy 6" marszu sprawia, że mogę dłuuuugo iść do celu, jeśli w ogóle droga nie będzie już czymś zastawiona. Antymagia wygląda bardzo dobrze, natomiast trochę szkoda mi punktów na drogi kloc piechoty z bsb, który wcale nie musi być szarżowany (kolega lubi wystawić sobie Grand Mastera a ten daje odporność na psychologię). Mając dwa kloce kuszników, daje mi to jednak te 40 strzałów S4 i w miarę konkretne przyjęcie tego co dojdzie (T4 S5 to naprawdę fajna sprawa - kto pograł słabszą piechotą, wie, o co chodzi).
No i jeszcze jedno - armaty nie będą potrzebowały przerzutów, żeby mieć pewność szybkiego pozbycia się czołgu/artylerii przeciwnika? (pytam w kontekście braku rune of forging).
@crovaxus
Tych górników potrzebuję nie tyle na maszyny oppa, bo od tego mam swoje cannony. Bardziej chodzi mi o dorwanie kuszników, czy handgunnerów, na których nic nie mam i co turę kruszą mi cennych Quarrellerów czy jakieś inne kloce, kasując szeregi przed combatem. Szkoda mi strzelać w ten syf, bo przecież muszę się zająć jeszcze piechotą/lataczami/kawą od pierwszej tury. Wystawiacie często minersów? Ze steamdrillem, czy bez? Ilu trzeba wziąć min. żeby mieli szansę przełamać coś więcej, niż 10 strzelców?
Jak zareagować na oflankowanie przez Kawę i w ogóle wszystko, co do mnie idzie? Mam dwa klocki, wystawiony jestem w bańkę. Do tej pory rozpraszałem się na dwa przeciwległe rogi, rozdzielając park po równo, przez co opp musiał też się jakoś rozproszyć. Po drugie, górnikami wyjdę tam, gdzie chcę, a rangersów już nie wszędzie wystawię, co przy 6" marszu sprawia, że mogę dłuuuugo iść do celu, jeśli w ogóle droga nie będzie już czymś zastawiona. Antymagia wygląda bardzo dobrze, natomiast trochę szkoda mi punktów na drogi kloc piechoty z bsb, który wcale nie musi być szarżowany (kolega lubi wystawić sobie Grand Mastera a ten daje odporność na psychologię). Mając dwa kloce kuszników, daje mi to jednak te 40 strzałów S4 i w miarę konkretne przyjęcie tego co dojdzie (T4 S5 to naprawdę fajna sprawa - kto pograł słabszą piechotą, wie, o co chodzi).
No i jeszcze jedno - armaty nie będą potrzebowały przerzutów, żeby mieć pewność szybkiego pozbycia się czołgu/artylerii przeciwnika? (pytam w kontekście braku rune of forging).
@crovaxus
Tych górników potrzebuję nie tyle na maszyny oppa, bo od tego mam swoje cannony. Bardziej chodzi mi o dorwanie kuszników, czy handgunnerów, na których nic nie mam i co turę kruszą mi cennych Quarrellerów czy jakieś inne kloce, kasując szeregi przed combatem. Szkoda mi strzelać w ten syf, bo przecież muszę się zająć jeszcze piechotą/lataczami/kawą od pierwszej tury. Wystawiacie często minersów? Ze steamdrillem, czy bez? Ilu trzeba wziąć min. żeby mieli szansę przełamać coś więcej, niż 10 strzelców?
@Wujek
Właśnie ze względu na to, że przeciwnik strzela, uważam sztandar Grungiego za mus w tej rozpisce. Jeżeli przeciwnik lubi grać na dużym klocku odpornym na psychologię, wtedy faktycznie możesz zrezygnować z Rune of Challenge. Bez problemu możesz wtedy wymienić hammererów na drugi klocek kuszników. Wtedy z kolei możesz wymienić 10 rangersów na górników. Jeśli to gra towarzyska, to olałbym wszelkie congi z hammerersów, to jednak taktyka przede wszystkim turniejowa. Jeśli mimo wszystko chcesz coś takiego wystawić, to w/g mnie 5ciu z championem i muzykiem, gwarantuje zatrzymanie przeciwnika na 2 tury walki (w pierwszej rzucasz wyzwanie championem, nawet jeśli nikt go nie przyjmie, to ataki moga iść tylko po nim, i nie przechodzą na oddział. Problem zaczyna się kiedy przeciwnik ma w oddziale jakiegoś bohatera z wyższą niż reszta inicjatywą).
EDIT:
Co do dział - nie raz i nie dwa zdarzy Ci się bitwa, kiedy rune of forging w ogóle nie będzie potrzebne. Grasz w starciu z przeciwnikiem, który, jeśli wygra rzut na rozpoczęcie, może zniszczyć obydwa cannony zanim zdążą wystrzelić. Przy strzelaniu do celów na 40mm podstawkach spokojnie deklarujesz strzał na 8-10 cali od tylniego krańca podstawki, i przy średnich rzutach trafiasz w co chcesz. Master engineer zapewnia przerzut jednej kostki artyleryjskiej na turę w promieniu 3 cali. Powinno spokojnie wystarczyć, żeby nic nie wybuchło.
Z dodatkowym wardem na 5+ powinieneś spokojnie wygrać pojedynek strzelecki.
Właśnie ze względu na to, że przeciwnik strzela, uważam sztandar Grungiego za mus w tej rozpisce. Jeżeli przeciwnik lubi grać na dużym klocku odpornym na psychologię, wtedy faktycznie możesz zrezygnować z Rune of Challenge. Bez problemu możesz wtedy wymienić hammererów na drugi klocek kuszników. Wtedy z kolei możesz wymienić 10 rangersów na górników. Jeśli to gra towarzyska, to olałbym wszelkie congi z hammerersów, to jednak taktyka przede wszystkim turniejowa. Jeśli mimo wszystko chcesz coś takiego wystawić, to w/g mnie 5ciu z championem i muzykiem, gwarantuje zatrzymanie przeciwnika na 2 tury walki (w pierwszej rzucasz wyzwanie championem, nawet jeśli nikt go nie przyjmie, to ataki moga iść tylko po nim, i nie przechodzą na oddział. Problem zaczyna się kiedy przeciwnik ma w oddziale jakiegoś bohatera z wyższą niż reszta inicjatywą).
EDIT:
Co do dział - nie raz i nie dwa zdarzy Ci się bitwa, kiedy rune of forging w ogóle nie będzie potrzebne. Grasz w starciu z przeciwnikiem, który, jeśli wygra rzut na rozpoczęcie, może zniszczyć obydwa cannony zanim zdążą wystrzelić. Przy strzelaniu do celów na 40mm podstawkach spokojnie deklarujesz strzał na 8-10 cali od tylniego krańca podstawki, i przy średnich rzutach trafiasz w co chcesz. Master engineer zapewnia przerzut jednej kostki artyleryjskiej na turę w promieniu 3 cali. Powinno spokojnie wystarczyć, żeby nic nie wybuchło.
Z dodatkowym wardem na 5+ powinieneś spokojnie wygrać pojedynek strzelecki.
Ostatnio zmieniony 4 mar 2012, o 21:14 przez panterq, łącznie zmieniany 1 raz.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator
- Niles Valera, Agitator