Latajacy Lesny Cyrk

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Latajacy Lesny Cyrk

Post autor: Crane »

a tu moja propozycja szybkich WE jakos na gildii sie nimi nikt nie zainteresowal wiec wrzucam tutaj

Unnamed1000 Pts - Wood Elves Army

1 * Alter Noble @ 158 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Stone of the Crystal Mere [30]
Helm of the Hunt [20]

1 Noble @ 109 Pts
General; Great Weapon; Longbow
Hail of Doom Arrow [30]

14 Glade Guard @ 168 Pts
Longbow

5 Glade Riders @ 129 Pts
Spear; Longbow; Musician

5 Glade Riders @ 129 Pts
Spear; Longbow; Musician

3 Warhawk Riders @ 120 Pts
Spear; Longbow

5 Wild Riders @ 130 Pts
Spear; Light Armour; Musician

1 Great Eagle @ 50 Pts

Casting Pool: 2

Dispel Pool: 2

Models in Army: 35


Total Army Cost: 993

wiem ze plewie z magią....jedyna nadzieja ze dolece do przeciwnika zanim on dopadnie mnie swoja magią...po za tym nie mam za bardzo czym przywalic co wymusza na mnie omijanie pewnych jednostek szerokim lukiem. Sporo tez GGm ale to po to aby gdzies generala wcisnac.
Zreszta taki ostrzal +HoDA to nie byle co..

Marian
Chuck Norris
Posty: 488

Post autor: Marian »

tak trochę nie masz czym uderzyć :? :? co ci po dwóch piątkach GR ? nie da się uciekać przez całą bitwę..

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

no coz...nie bede ukrywal ze chodzi o zwykle wymanewrowanie silniejszych odzialow i dopadanie slabszych...tak naprawde to widze tę armie na krasnale moze khemri lub empire, ale tu musialbym wcisnac caddiego

Idea tego bylaby taka ze przeciwnik nie mialby po prostu tymi silnymi odzialami (kawaleria) z kim walczyc, ja go wymijam i piorę to co sie da....ewentualnie jade po maszynach...

Na tak male punkty nie spotyka sie raczej bohaterow na jakis silniejszych latajacych potworach (wyjatek beastmaster u DE) Bohaterowie na pegazach? Od tego mam GG i HoDA zeby ich sciac

Jeslibym sie pozbyl GG to przeciwnik naprawde by szukal wiatru w polu...

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Natomiast inne rozpy niż wymienione wystrzelają cię aż miło. Jak powalczysz z innymi WE ?? Jak pomanewrujesz z Bretką na N-lancach ?? Takim minimaxie ??
Nie mając czym uderzyć po prostu nic nie zrobisz na pewne armie. Ty unikniesz walki z silnymi oddziałami przeciwnika, ale z drugiej strony tak łatwo jego słabszych rzeczy nie dopadniesz.

I czemu Latający Cyrk ??
Zasugerowałem się nazwą i myślałem, że będzie kolo na orle, orzeł, 2x4 Warhawki i takie tam, a tu latających rzeczy masz raptem w liczbie 4ech modeli na 35 :roll:
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

w sumie idea latającego cyrku polega na przeniesieniu armi migiem z jednej flanki na drugą gdy trzeba...

ale fakt, nawet fasty tak szybko nie przemieścisz gdy nie będa mieć marszu, więc conajmniej 2x4 orły, kolo na orle, a może dwóch? great eagle i wtedy masz zdecydowanie mobliniejszą armie. Warhlaki sa lepsze od scoutów zdecydowanie a masz wolnego slota... a alter to plewa :P
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

Natomiast inne rozpy niż wymienione wystrzelają cię aż miło. Jak powalczysz z innymi WE ?? Jak pomanewrujesz z Bretką na N-lancach ?? Takim minimaxie ??
Nie mając czym uderzyć po prostu nic nie zrobisz na pewne armie. Ty unikniesz walki z silnymi oddziałami przeciwnika, ale z drugiej strony tak łatwo jego słabszych rzeczy nie dopadniesz.

I czemu Latający Cyrk ??
Zasugerowałem się nazwą i myślałem, że będzie kolo na orle, orzeł, 2x4 Warhawki i takie tam, a tu latających rzeczy masz raptem w liczbie 4ech modeli na 35
Podaj jakies przyklady tych innych rozp to zastanowie sie jak z nimi zagram
Brettonia mnie po prostu nie zlapie, nie ma cudu....2 kawy ganialy moich WR swego czasu i nie mogly zlapac (fakt to byl jeden przyklad i moze nie ma co sie sugerowac, ale natchnal mnie do zrobienia takiej rozpy)
A czemu Latajacy Cyrk? Bo pierwotnie armia byla na 1500 i miala rzeczywiscie 2x po 3 Warhawki, orla i kolesia na orle, altera i caddiego
To jest wersja na 1000 - nieco minimalistyczna; moglbym kosztem GG docisnac kolejne warhawki....tak naprawde to wciaz jeszcze kombinuje nad nią...
w sumie idea latającego cyrku polega na przeniesieniu armi migiem z jednej flanki na drugą gdy trzeba...

ale fakt, nawet fasty tak szybko nie przemieścisz gdy nie będa mieć marszu, więc conajmniej 2x4 orły, kolo na orle, a może dwóch? great eagle i wtedy masz zdecydowanie mobliniejszą armie. Warhlaki sa lepsze od scoutów zdecydowanie a masz wolnego slota... a alter to plewa
kiedu kombinowalem nad nia to byla jeszcze 6 ed i fastom nie ucinano marszu

Alter to plewa? wolne zarty ....zdzialał mi juz takie cuda ze nawet nie ma mowy zebym go wyrzucil....wsadzam go do kazdej rozpy i spłaca sie idealnie

ODPOWIEDZ