rozpiski elfów VIII ed.
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: rozpiski elfów VIII ed.
po prostu jest uj lepszy od naszego
nie ma porównania a to dla tego ,że mogą go brać bohaterowie - ale nie płaczcie już tak za bardzo ,albowiem DE przy obecnym Euro mają strasznie pod górę. Właściwie większość starych bulidów można wyrzucić do kosza, ja do tej pory nie mogę się otrząsnąć po tym co się stało i zacząłem swoje DE traktować z "dużym dystansem" i zacząłem patrzyć łaskawszym wzrokiem na HE...
HE ponad wszystko!
Za Ulthuan!!
Trzymać ducha, trzymać linie, zawsze jest nadzieja, póki ostatni elf stąpa po ziemi!
Za Ulthuan!!
Trzymać ducha, trzymać linie, zawsze jest nadzieja, póki ostatni elf stąpa po ziemi!
Na obecne AR HE są przynajmniej na poziomie DE. Główna moc HE to teraz magia, nieważne na jakich domenach. 3 PD to moc, zło i zniszczenie, BoS+2/3 channele i prawie zawsze mamy 3 PD
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Przy dwóch channelach mamy średnio ok. 2,3 PD na turęAndrzej pisze:Na obecne AR HE są przynajmniej na poziomie DE. Główna moc HE to teraz magia, nieważne na jakich domenach. 3 PD to moc, zło i zniszczenie, BoS+2/3 channele i prawie zawsze mamy 3 PD
45% szans na to, że będą +3 PD w danej turze magii
ale płacisz za to ok. 10 WL więcej
Płacę za to dokładnie 3,8 WL więcej. Koszt przeniesienia BoS z BSB na WL i RGoH
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Rozpiska przeciwko O&G grającym na wyvernie, maszynkach i 4 dużych klockach Night goblinów, które nic nie robią tylko trzymają punkty. Ma tam jeszcze jakichś małych magów, przez co taki duży WS przeciw magii.
Dwa klocki specjali idą i mielą jego klocki. Orzeły wyciągają fanoli/niszczą maszyny/odginają/opóźniają fasty. Magowie osłabiają wyvernę, a jak już dojdzie z nią do cc to buffują klocki.
Archemage (315pts.) 4lvl. General Life
Silver Wand
Loremaster's Cloak
Ironcourse Icon
Mage (175pts.) 2lvl Life
Annulian Crystal
Mage (170pts.) 2lvl High Magic
The Seerstaff of Saphery
Noble (171pts.) BSB
Standard of Balance
Dragon Armour
Shield
Great Weapon
20x Archers (245pts.)
Musician
Standard Bearer
Banner of Eternal Flame
10x Archers (115pts.)
Musicain
10x Archers (115pts.)
Musician
15x Spearman (150pts.)
21x White Lions (382pts.)
Musician
Standard Bearer
Banner of Sorcery
21x Phoenix Guard (358pts.)
Musician
Standard Bearer
Banner of Arcane Protection
Great Eagle (50pts.)
Great Eagle (50pts.)
Great Eagle (50pts.)
Great Eagle (50pts.)
Great Eagle (50pts.)
Great Eagle (50pts.)
2496 pts.
Chyba powinno też wejść na zasady Euro, więc powiedzcie czy to się turniejowo chociaż trochę sprawdzi.
Dwa klocki specjali idą i mielą jego klocki. Orzeły wyciągają fanoli/niszczą maszyny/odginają/opóźniają fasty. Magowie osłabiają wyvernę, a jak już dojdzie z nią do cc to buffują klocki.
Archemage (315pts.) 4lvl. General Life
Silver Wand
Loremaster's Cloak
Ironcourse Icon
Mage (175pts.) 2lvl Life
Annulian Crystal
Mage (170pts.) 2lvl High Magic
The Seerstaff of Saphery
Noble (171pts.) BSB
Standard of Balance
Dragon Armour
Shield
Great Weapon
20x Archers (245pts.)
Musician
Standard Bearer
Banner of Eternal Flame
10x Archers (115pts.)
Musicain
10x Archers (115pts.)
Musician
15x Spearman (150pts.)
21x White Lions (382pts.)
Musician
Standard Bearer
Banner of Sorcery
21x Phoenix Guard (358pts.)
Musician
Standard Bearer
Banner of Arcane Protection
Great Eagle (50pts.)
Great Eagle (50pts.)
Great Eagle (50pts.)
Great Eagle (50pts.)
Great Eagle (50pts.)
Great Eagle (50pts.)
2496 pts.
Chyba powinno też wejść na zasady Euro, więc powiedzcie czy to się turniejowo chociaż trochę sprawdzi.
Warhammer to gra wyobraźni. Grajmy karteczkami.
jak już tak szalejesz z tymi orłami to wsadź jeszcze ze 4...
poczytaj ograniczenia cod o ilości jednostek rare u HE. Zaoszczędzone punkty wsadź w te dwa małe klocki elitarnej piechoty, btw. SM by się lepiej spisywali.
poczytaj ograniczenia cod o ilości jednostek rare u HE. Zaoszczędzone punkty wsadź w te dwa małe klocki elitarnej piechoty, btw. SM by się lepiej spisywali.
Raczej SM nie doszliby do CC. Spadliby od lekkiego strzelania, bo te klocki NG mają short bowy. A nawet jakby doszli, to byłoby ich za mało, żeby coś ciekawego zrobić. Orły to oczywiście fail z mojej strony . dzięki za przypomnienie.
Warhammer to gra wyobraźni. Grajmy karteczkami.
policz sobie, że te krótkie łuki to prawie nic nie zrobią. Koleś ma jedną turę strzelania i ewentualny Stand&Shoot. A jak puścisz SM (x25) flanką to mało co w nie będzie strzelać i zamiotą pół armii przeciwnika.
short bow strzela na ile ? 18 ? i ile maja te ng bs'a ? 2 ? wiec czego ty sie boisz ?
Gniewko pisze:
Zarost zarostem, ale kolory inne - u mnie kudły jednolicie czarne, u Jagala ciemny łeb, a zarost (tu cytując Kubę) "z jakimiś idiotycznymi rudawymi akcentami", co w połączeniu z niebieskimi oczami jest bzdurne i podniecające zarazem.
Też się zgadzam że krótkie łuki guzik zrobią zwłaszcza że to są goby czy orki. Krótkie łuki mają zasięgu 20 cali więc jak Asa powiedział mają tylko jedną turę strzelania i do tego podczas szarży ale to na -1
Co do wyższości WL nad MM to do strzelania są lepsi WL ale jak grasz typowo na goby to weź MM bo więcej ich zmieciesz Też nie więc po co bierzesz gwardie zamiast nich dobrzy też by byli MM
Czyli dwa klocki MM 4 orły magów nobla i jedziesz
Czemu bierzesz wysoką magie ?
Co do wyższości WL nad MM to do strzelania są lepsi WL ale jak grasz typowo na goby to weź MM bo więcej ich zmieciesz Też nie więc po co bierzesz gwardie zamiast nich dobrzy też by byli MM
Czyli dwa klocki MM 4 orły magów nobla i jedziesz
Czemu bierzesz wysoką magie ?
Nie rozumiem ludzi piszący skrótowo polskie nazwy, do tego mieszając je z angielskimi (WL/MM)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.