Rozpiski Imperialne 8 edycja
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski Imperialne 8 edycja
Gram na podobnej tylko mam mniej tej milicji ( a by się właśnie przydała ) ale mam te 2 armatki. A na jednym pegaziscie mam wysysarkę ;]
ale to rozpa pod nowego drafta, już nadchodzącego; 4 maszyny, tylko 2 cannony i nasz T-34 liczy się jako cannon; lubię na nim grać i potrafi ustawić grę, więc wolałem wyzbyć się cannona a w to miejsce wcisnąć Pegaza...dosłownie
EDIT
poza tym taka ilość śmiecia ogranicza przeciwnikowi pole do gry, mając kometę na plecach, śmietnik przed sobą i dodatkowo idzie na niego cała reszta za milicją....sam sobie dopowiedz
EDIT
bo masz więcej odginaczek i dodatkowo potrafią doskonale skroić odginaczki przeciwnika, nie boli szarża np. w Pegazy bretońskie, bo i tak zginą, ale za to mogą przytrzymać a nawet coś tam zabić; jest tego po prostu za dużo aby ogarnąć to z maszyn tylko, a coś zawsze przejdzie; jak ktoś czaruje w to, to wpuszczam, dla mnie bomba, im więcej wytnie, tym szybciej ja przejdę do przeciwnika hordami, a w międzyczasie mogę wysłać Pegazy, czołg i radiolęKarli pisze:Spoko. Ale czemu te milicje są w dwóch dziesiatkach a nie jednej 20?

poza tym taka ilość śmiecia ogranicza przeciwnikowi pole do gry, mając kometę na plecach, śmietnik przed sobą i dodatkowo idzie na niego cała reszta za milicją....sam sobie dopowiedz

wszędzie, na początku w halabardach lub w tej 13-tce, na ogół dzielę; jeden tu drugi do drugiego; bunkier i tak nie jest aż tak duży potrzebny 

mała zmiana przed nadchodzącą bitewką białostocką...trochę wzmocnić odporność na deatha trzeba było
1 Arch Lector of Sigmar 286 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [25]
Van Horstman's Speculum [30]
War Altar
1 Wizard Lord of the Celestial Order 290 Pts
Magic Level 4; Lore of Heaven
Rod of Power [30]
Shroud of Magnus [50]
1 Battle Wizard of the Light Order 110 Pts
Magic Level 1; Lore of Light
Seal of Destruction [45]
1 Captain - Battle Standard Bearer 113 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Enchanted Shield [15]
Talisman of Protection [15]
1 Captain 160 Pts
Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Sword of Battle [15]
Dragonhelm [10]
Dawnstone [25]
1 Captain 147 Pts
Shield; Pegasus
Dawn Armour [35]
Dragonbane Gem [5]
Warrior Bane [5]
1 Master Engineer 67 Pts
Light Armour
38 Halberdiers 235 Pts
FCG
5 Free Company Detachment [25] Pts
38 Halberdiers 260 Pts
FCG
5 Free Company Detachment [25] Pts
5 Free Company Detachment [25] Pts
10 Free Company 54 Pts
Musician
10 Free Company 54 Pts
Musician
14 Free Company 74 Pts
Musician
1 Great Cannon 100 Pts
2x Mortar 2x 75 Pts
1 Steam Tank 300 Pts
Models in Army: 133
Total Army Cost: 2400

1 Arch Lector of Sigmar 286 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [25]
Van Horstman's Speculum [30]
War Altar
1 Wizard Lord of the Celestial Order 290 Pts
Magic Level 4; Lore of Heaven
Rod of Power [30]
Shroud of Magnus [50]
1 Battle Wizard of the Light Order 110 Pts
Magic Level 1; Lore of Light
Seal of Destruction [45]
1 Captain - Battle Standard Bearer 113 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Enchanted Shield [15]
Talisman of Protection [15]
1 Captain 160 Pts
Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Sword of Battle [15]
Dragonhelm [10]
Dawnstone [25]
1 Captain 147 Pts
Shield; Pegasus
Dawn Armour [35]
Dragonbane Gem [5]
Warrior Bane [5]
1 Master Engineer 67 Pts
Light Armour
38 Halberdiers 235 Pts
FCG
5 Free Company Detachment [25] Pts
38 Halberdiers 260 Pts
FCG
5 Free Company Detachment [25] Pts
5 Free Company Detachment [25] Pts
10 Free Company 54 Pts
Musician
10 Free Company 54 Pts
Musician
14 Free Company 74 Pts
Musician
1 Great Cannon 100 Pts
2x Mortar 2x 75 Pts
1 Steam Tank 300 Pts
Models in Army: 133
Total Army Cost: 2400
Czołg przy obecnym drafcie się kompletnie nie opłaca
2 działa to kompletne min
Nie mówiąc o tym że czołg tak w gruncie rzeczy nie jest taki dobry
Za dużo armii ma na niego odpowiedz typu pitka/słonko u skavenów brass orb czy ten czar ze na 3+ giniesz po głupie blokowanie śmieciami
Nawet jak już wiedzie w jakiś klocek to zazwyczaj w nim utyka - bo każda głupia rana go boli przez co szansa zadania dużej liczby impactów maleje
Warto tez wspomnieć ze szarża na czołg takimi WL czy hammrersami czy nawet warriorami (chaosu czy tez krasnoludzkimi) unieruchamia czołg do końca gry

2 działa to kompletne min
Nie mówiąc o tym że czołg tak w gruncie rzeczy nie jest taki dobry
Za dużo armii ma na niego odpowiedz typu pitka/słonko u skavenów brass orb czy ten czar ze na 3+ giniesz po głupie blokowanie śmieciami
Nawet jak już wiedzie w jakiś klocek to zazwyczaj w nim utyka - bo każda głupia rana go boli przez co szansa zadania dużej liczby impactów maleje
Warto tez wspomnieć ze szarża na czołg takimi WL czy hammrersami czy nawet warriorami (chaosu czy tez krasnoludzkimi) unieruchamia czołg do końca gry
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
czołg zostaje bezapelacyjnie, za dobrze mi się nim gra jak na razie; na obecny draft jest genialny przy pocięciu Shadowa i Deatha; pitki i słonka dalej stanowią problem, ale o ifkę znacznie trudniej
wiem że jeden cannon to mało, będę starał się nadrabiać to heavenem, innego wyjścia nie ma, ewentualnie w akcie desperacji jest jeszcze centra mortarów

Arch Lector of Sigmar @ 286.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [25.0]
Van Horstman's Speculum [30.0]
War Altar
Grey Guardian @ 255.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Shadow
Seal of Destruction [45.0]
Captain - Battle Standard Bearer @ 83.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Master Engineer @ 65.0 Pts
Captain @ 160.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Sword of Might [15.0]
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
Pegasus
Captain @ 151.0 Pts
Lance; Shield; Pegasus
Dawn Armour [35.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
Pegasus
Grey Guardian @ 130.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Shadow
Rod of Power [30.0]
3x40 Halberdiers @ 3x229.0 Pts(muzycy)
3x5 Detachment - Free Company @ [25.0] Pts
13 Free Company @ 65.0 Pts
Great Cannon @ 100.0 Pts
Helstorm Rocket Battery @ 115.0 Pts
Steam Tank @ 300.0 Pts
Myślę żeby jednej 40 halabard nie wywalić i nie wstawić w ich miejsce 2x5kawy
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [25.0]
Van Horstman's Speculum [30.0]
War Altar
Grey Guardian @ 255.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Shadow
Seal of Destruction [45.0]
Captain - Battle Standard Bearer @ 83.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Master Engineer @ 65.0 Pts
Captain @ 160.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Sword of Might [15.0]
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
Pegasus
Captain @ 151.0 Pts
Lance; Shield; Pegasus
Dawn Armour [35.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
Pegasus
Grey Guardian @ 130.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Shadow
Rod of Power [30.0]
3x40 Halberdiers @ 3x229.0 Pts(muzycy)
3x5 Detachment - Free Company @ [25.0] Pts
13 Free Company @ 65.0 Pts
Great Cannon @ 100.0 Pts
Helstorm Rocket Battery @ 115.0 Pts
Steam Tank @ 300.0 Pts
Myślę żeby jednej 40 halabard nie wywalić i nie wstawić w ich miejsce 2x5kawy
Ostatnio zmieniony 19 mar 2012, o 21:37 przez Szymon, łącznie zmieniany 2 razy.
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
Mój pomysł na euro po nowym drafcie
Unnamed2400 Pts - Empire Army
1 Arch Lector of Sigmar @ 286.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [25.0]
Van Horstman's Speculum [30.0]
1 War Altar @ [0.0] Pts
1 Wizard Lord of the Light Order @ 260.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Ring of Volans [20.0]
Rod of Power [30.0]
1 Captain @ 160.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Sword of Might [15.0]
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
1 Pegasus @ [50.0] Pts
1 Captain - Battle Standard Bearer @ 147.0 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Charmed Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Sword of Power [40.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Battle Wizard of the Light Order @ 145.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Seal of Destruction [45.0]
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
16 Free Company @ 97.0 Pts
Musician
1 Sergeant @ [8.0] Pts
39 Halberdiers @ 220.0 Pts
Standard; Musician
1 Sergeant @ [8.0] Pts
39 Halberdiers @ 220.0 Pts
Standard; Musician
1 Sergeant @ [8.0] Pts
5 Knightly Orders @ 123.0 Pts
Musician
10 Knights of the Inner Circle @ 326.0 Pts
Standard; Musician
1 Preceptor @ [16.0] Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
Models in Army: 122
Total Army Cost: 2399.0
Takie pytanko
lore wybieram na poziomie rozpiski ( z RoV) czy moge co bitwe ?
Jeśli na poziomie rozpiski to zastanawiam się nad shadowem i deathem
Unnamed2400 Pts - Empire Army
1 Arch Lector of Sigmar @ 286.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [25.0]
Van Horstman's Speculum [30.0]
1 War Altar @ [0.0] Pts
1 Wizard Lord of the Light Order @ 260.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Ring of Volans [20.0]
Rod of Power [30.0]
1 Captain @ 160.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Sword of Might [15.0]
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
1 Pegasus @ [50.0] Pts
1 Captain - Battle Standard Bearer @ 147.0 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Charmed Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Sword of Power [40.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Battle Wizard of the Light Order @ 145.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Seal of Destruction [45.0]
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
16 Free Company @ 97.0 Pts
Musician
1 Sergeant @ [8.0] Pts
39 Halberdiers @ 220.0 Pts
Standard; Musician
1 Sergeant @ [8.0] Pts
39 Halberdiers @ 220.0 Pts
Standard; Musician
1 Sergeant @ [8.0] Pts
5 Knightly Orders @ 123.0 Pts
Musician
10 Knights of the Inner Circle @ 326.0 Pts
Standard; Musician
1 Preceptor @ [16.0] Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
Models in Army: 122
Total Army Cost: 2399.0
Takie pytanko

Jeśli na poziomie rozpiski to zastanawiam się nad shadowem i deathem
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
Taka moja propozycja aby sobie pograć na przegiętym altarze skoro (mam nadzieje) kończy się jego hegemonia. 
Nordland Army
lord
1 Arch Lector of Sigmar @ 291.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Van Horstman's Speculum [30.0]
Armour of Meteoric Iron [25.0]
Luckstone [5.0]
1 War Altar @ [0.0] Pts
1 Wizard Lord of the Light Order @ 240.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Rod of Power [30.0]
Hero
1 Battle Wizard of the Celestial Order @ 145.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Seal of Destruction [45.0]
1 Captain @ 166.0 Pts
Pistol; Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [10.0]
Sword of Might [15.0]
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
1 Captain - Battle Standard Bearer @ 83.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Core
40 Halberdiers @ 220.0 Pts
Standard; Musician; Sergeant
5 Free Company Detachment @ [25.0] Pts
40 Halberdiers @ 220.0 Pts
Standard; Musician; Sergeant
5 Free Company Detachment @ [25.0] Pts
10 Free Company @ 54.0 Pts
Musician
10 Free Company @ 54.0 Pts
Musician
14 Halberdiers @ 82.0 Pts
Standard; Musician
5 Free Company Detachment @ [25.0] Pts
Special
30 Greatswords @ 330.0 Pts
Standard; Musician; Count's Champion
5 Free Company Detachment @ [25.0] Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
Models in Army: 174
Total Army Cost: 2400.0

Nordland Army
lord
1 Arch Lector of Sigmar @ 291.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Van Horstman's Speculum [30.0]
Armour of Meteoric Iron [25.0]
Luckstone [5.0]
1 War Altar @ [0.0] Pts
1 Wizard Lord of the Light Order @ 240.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Rod of Power [30.0]
Hero
1 Battle Wizard of the Celestial Order @ 145.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Seal of Destruction [45.0]
1 Captain @ 166.0 Pts
Pistol; Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [10.0]
Sword of Might [15.0]
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
1 Captain - Battle Standard Bearer @ 83.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Core
40 Halberdiers @ 220.0 Pts
Standard; Musician; Sergeant
5 Free Company Detachment @ [25.0] Pts
40 Halberdiers @ 220.0 Pts
Standard; Musician; Sergeant
5 Free Company Detachment @ [25.0] Pts
10 Free Company @ 54.0 Pts
Musician
10 Free Company @ 54.0 Pts
Musician
14 Halberdiers @ 82.0 Pts
Standard; Musician
5 Free Company Detachment @ [25.0] Pts
Special
30 Greatswords @ 330.0 Pts
Standard; Musician; Count's Champion
5 Free Company Detachment @ [25.0] Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
Models in Army: 174
Total Army Cost: 2400.0
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
Rozpa fajna. Dużo piechoty potrzebuje dużo dopakowania ;] Także na małym magu dał bym albo light albo beast ;] No i brakuje mi pegaza z wysysarką no ale nie można mieć wszystkiego ;]
Dzx. Mały mag z heavena jest dobrym wspieraczem. Wystarczy mu sygnaturka, -1 do hita (jak nie używa BS to może strzelić na 4+) i -1 ld to świetny czar i wychodzi tylko na 7+.
Dzięki temu minusowi, ws10 i -1 do hita z lighta można sprawić, że dowolny gość nawet z ws 10 będzie trafiać nasze halabardy na 6+.
A jak przy okazji wylosuje jakąś błyskawicę czy kometę to tylko się cieszyć.
Brakowało mi w rozpie jeszcze jednego czaru dającego -1 do hita, a mag z heavenem ten problem rozwiązuje.
Dzięki temu minusowi, ws10 i -1 do hita z lighta można sprawić, że dowolny gość nawet z ws 10 będzie trafiać nasze halabardy na 6+.

A jak przy okazji wylosuje jakąś błyskawicę czy kometę to tylko się cieszyć.

Brakowało mi w rozpie jeszcze jednego czaru dającego -1 do hita, a mag z heavenem ten problem rozwiązuje.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
Też zastanawiałem się nad małym heavem, 0 jest mega, ale chyba jednak wole mieć Banishmenty z S5 i S6
Polecam Valour na BSB, nie jestem też fanem GS'ów chociaż ze Speed of Light mogą namieszać.
Obstawiam że małe halabardy mająbyć tak zwanym bunkrem
Champion w takim oddziale to must have
Generalnie dobrze jest mieć champonów na wszystkich większych oddziałach, z racji tego że czarodziej czy bsb zawsze może się tam schować i byle kowboj go nie zabije w 1 turze, a w kolejnych powinna być już gotowa kontra

Polecam Valour na BSB, nie jestem też fanem GS'ów chociaż ze Speed of Light mogą namieszać.
Obstawiam że małe halabardy mająbyć tak zwanym bunkrem

Generalnie dobrze jest mieć champonów na wszystkich większych oddziałach, z racji tego że czarodziej czy bsb zawsze może się tam schować i byle kowboj go nie zabije w 1 turze, a w kolejnych powinna być już gotowa kontra

Tak, te małe halabardy to bunkier, z tymi czempionami faktycznie można pomyśleć tylko wpierw muszę poszukać gdzieś pkt.
GSów mam i nie chce aby się kurzyli.
Oczywiście zdaję sobie sprawę, że są lepsze wybory ale gwardia imperialna utrzymująca dowolną nawałę ma klimat. Niektórych jednostek halabardy nie utrzymają nawet przez turę a GSi raczej nie opuszczą stanowiska, ewentualnie można nimi po lesie walczyć i nadal mieć steadfasta, czy też ustawić się w kreskę.
Flagusie pewnie są bardziej pewne ale jakoś za nimi nie przepadam, w końcu imperium to state troopsy.
Co do czarów to fakt trudno to zgrać, ale dzięki kolejnemu czarowi z minusem do hita to jest większa szansa, że jakiś wejdzie. Tym bardziej, że aby rzucić te 3 czary z minusami (jeden z altara, jeden z lighta, jeden z heavena) to potrzeba tylko 6 kostek
A banishmenty z S4 mi wystarczają. Ważne, że nadal to 2d6 hitów.
GSów mam i nie chce aby się kurzyli.

Flagusie pewnie są bardziej pewne ale jakoś za nimi nie przepadam, w końcu imperium to state troopsy.
Co do czarów to fakt trudno to zgrać, ale dzięki kolejnemu czarowi z minusem do hita to jest większa szansa, że jakiś wejdzie. Tym bardziej, że aby rzucić te 3 czary z minusami (jeden z altara, jeden z lighta, jeden z heavena) to potrzeba tylko 6 kostek
A banishmenty z S4 mi wystarczają. Ważne, że nadal to 2d6 hitów.

Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.