Pytania początkujących i niepewnych 2

Dark Elves

Moderator: Yudokuno

Zablokowany
Awatar użytkownika
Bananovitch
Chuck Norris
Posty: 478
Lokalizacja: Koszalin; Zad Trolla

Re: Pytania początkujących i niepewnych 2

Post autor: Bananovitch »

Możesz.
http://laiglenid.blogspot.com/-jak Bananek Bretońców malował.

Awatar użytkownika
Soulferin
Falubaz
Posty: 1431
Lokalizacja: Nicea\Warszawa

Post autor: Soulferin »

Małe pytanko bo wypadłem z obiegu: czy na najnowsze zasady euro czarki w turze magii mogą używać ile kostek chca do rzucenia czaru zgodnie z zasadą Druchii Sorcery czy musza uzywać max 5 kostek zgodnie z zasadą Draft2?
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"

Awatar użytkownika
Arbiter Elegancji
Niszczyciel Światów
Posty: 4807
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arbiter Elegancji »

4/5 zgodnie z draftem 2
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

Pytanie czy Egzeki z ASF-em mają takie same zasady jak HE?
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Majestic
Falubaz
Posty: 1263

Post autor: Majestic »

Nie, biją po inicjatywie.
kubencjusz pisze:Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu. :mrgreen:

Gnomen
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 39

Post autor: Gnomen »

Witam.

Mam pytanie:
Czy jesli Assassin ma dwie bronie wykupione, to czy moge dac mu dwie trucizny(takie same/rozne)?
Czy beda one aplikowane jednoczenie, czy jedna kostka dla jednej trucizny, a druga dla drugiej?

Pozdrawiam
Gnomen

Awatar użytkownika
Duderson
Kretozord
Posty: 1641

Post autor: Duderson »

Nie możesz
Lidder pisze:
-There's something large & nurgle-y coming first
To akurat proste - chodzi o podwyżki cen.

Awatar użytkownika
Kotar
Chuck Norris
Posty: 531
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kotar »

Z trochę innej beczki: mam mały problem z zakupem korsarzy na allegro. Rozważam zakup batalionu. Czy istnieją tam bitsy do stworzenia 30 koszarzy i 10 warriorów? Czy jest tam tylko i wyłącznie możliwość sklejenia oddziału warków i oddziału korsarzy?

Awatar użytkownika
Soulferin
Falubaz
Posty: 1431
Lokalizacja: Nicea\Warszawa

Post autor: Soulferin »

Masz dokładnie napisane co jest w batalionie.20 korsarzy, 16 warriorów(bitsy sa do włoczników i kuszników) i 5 Coków.
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"

Awatar użytkownika
DarkAngel
Oszukista
Posty: 820
Lokalizacja: Wataha - Racibórz/Wrocław

Post autor: DarkAngel »

Soulferin pisze:Masz dokładnie napisane co jest w batalionie.20 korsarzy, 16 warriorów(bitsy sa do włoczników i kuszników) i 5 Coków.

20 korsarzy, 28 warriorów ze wszystkimi bitsami i 5 Cold One Knightów
"Nie może być kompromisu między wolnością a nadzorem ze strony rządu. Zgoda choćby na niewielki nadzór jest rezygnacją z zasady niezbywalnych praw jednostki i podstawieniem na jej miejsce zasady nieograniczonej, arbitralnej władzy rządu." - Ayn Rand

Awatar użytkownika
Rasti
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6022
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: Rasti »

Nie ze wszystkimi.
Jest tylko 12 tarcz.

Awatar użytkownika
DarkAngel
Oszukista
Posty: 820
Lokalizacja: Wataha - Racibórz/Wrocław

Post autor: DarkAngel »

Zapomniałem dopisać, że chodzi mi o speary i kusze ale oczywiście masz rację, 12 tarcz to niestety wada naszego battalionu nie pozwalająca złożyć wszystkich warriorów/kuszników w pełni wyposażonych (nie wiem jak inni ale ja mam zawsze tarcze wykupione na kusznikach :))
"Nie może być kompromisu między wolnością a nadzorem ze strony rządu. Zgoda choćby na niewielki nadzór jest rezygnacją z zasady niezbywalnych praw jednostki i podstawieniem na jej miejsce zasady nieograniczonej, arbitralnej władzy rządu." - Ayn Rand

Awatar użytkownika
Rasti
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6022
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: Rasti »

To samo. Głupota lekka. To tak jakby nie dali kusz dla korsarzy, bo mamy sobie złożyć z 2hw.

matek
Plewa
Posty: 9

Post autor: matek »

Cześć,
mam kilka pytań :D
Czy przedmiot manbane daje magiczne ataki?
Czy assasin w konfiguracji manbane+rending stars, stojący w oddziale z flaming bannerem dostaje flaming attacki?
Czy od czaru bladewind z dark magic (3k6 at st4 ws4 ) obowiązuje parrysave?

z góry dziękuje za odpowiedź,
pozdrawiam!

Awatar użytkownika
Glegut
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3916
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Glegut »

1. Nie - manbane to trucizna a nie magiczna bron.
2. Tak dopóki nie używa magic weapon
3. Tak to porpostu 3k6 atakow ( pamietaj ze jeden z nich mozesz przydzielic na chempiona, inny na bohatera stojącego w oddziale na ktorego rzucasz bladewinda;) )

Awatar użytkownika
Rasti
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6022
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: Rasti »

manbane nie daje magicznych ataków. Masz zapisane, na samej górze darów Khane'a, że nie są one magiczne i nie dają magicznych ataków.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Lord z whip of agony jest traktowany jak z xhw zamiast z hw & shield? To jest na smoku go nie używa a jak spadnie to nie ma tarczy? jak to działa?
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Shadar
Kradziej
Posty: 936
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Shadar »

Jest normalnym one handed, nie działa jako dodatkowa broń i można go używać z tarczą. Po prostu daje +1 A i AP. Było w FAQ do DElfów.
Wieszkto pisze:
Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

jeżeli jest normalnym hand weapon to daje +1A?
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Rince
Ciśnieniowiec
Posty: 7202
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Rince »

No wlasnie chyba WoA nie daje +1A.
Obrazek
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".

Zablokowany