Kudłate krasnoludy jadą zdobyć Białystok.
Kudłate krasnoludy jadą zdobyć Białystok.
Ponieważ zapanował po ostatnim drafcie jakiś dziwny defetyzm postanowiłem wrócić do gry pokurczami co by udowodnić swoje. Nowy draft do krasnali jest totalnie do bani, stary to było coś, a teraz wszystkie rozpy będą nudne jak flaki z olejem. Tylko ten BSB i BSB, ale cóż począć jak chłopaki wpychają mnie w ten podły schemat to przecież nie będę osłabiał sobie rozpy tylko po to by się lepiej poczuli że niby znają się na pisaniu limitów a rozpiski się różnią.
1 Runelord @ 373.0 Pts
Anvil of Doom; Gromril Armour; Shield
Runic Talisman [55.0]
Rune of the Furnace
Spelleater Rune
1 Dwarf Lord @ 226.0 Pts
General; Shieldbearers; Great Weapon; Gromril Armour
Runic Armour [45.0]
Rune of Preservation
Rune of Resistance
Rune of Stone
Runic Talisman [5.0]
Rune of the Furnace
1 Thane @ 165.0 Pts
Gromril Armour; Battle Standard
Runic Talisman [45.0]
Master Rune of Challenge
Rune of Brotherhood
Runic Armour [25.0]
Master Rune of Gromril
Runic Weapon [5.0]
Rune of Fire
32 Warriors @ 335.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
30 Rangers @ 345.0 Pts
Great Weapon; Rangers; Heavy Armour; Standard; Musician
30 Hammerers @ 378.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
1 Grudge Thrower @ 145.0 Pts
Engineer
Engineering Runes [50.0]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating
1 Grudge Thrower @ 170.0 Pts
Engineer
Engineering Runes [75.0]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x2)
1 Cannon @ 130.0 Pts
Engineering Runes [40.0]
Rune of Burning
Rune of Forging
5 Hammerers @ 78.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
5 Miners @ 55.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour
Models in Army: 118
Total Army Cost: 2400.0
1 Runelord @ 373.0 Pts
Anvil of Doom; Gromril Armour; Shield
Runic Talisman [55.0]
Rune of the Furnace
Spelleater Rune
1 Dwarf Lord @ 226.0 Pts
General; Shieldbearers; Great Weapon; Gromril Armour
Runic Armour [45.0]
Rune of Preservation
Rune of Resistance
Rune of Stone
Runic Talisman [5.0]
Rune of the Furnace
1 Thane @ 165.0 Pts
Gromril Armour; Battle Standard
Runic Talisman [45.0]
Master Rune of Challenge
Rune of Brotherhood
Runic Armour [25.0]
Master Rune of Gromril
Runic Weapon [5.0]
Rune of Fire
32 Warriors @ 335.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
30 Rangers @ 345.0 Pts
Great Weapon; Rangers; Heavy Armour; Standard; Musician
30 Hammerers @ 378.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
1 Grudge Thrower @ 145.0 Pts
Engineer
Engineering Runes [50.0]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating
1 Grudge Thrower @ 170.0 Pts
Engineer
Engineering Runes [75.0]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x2)
1 Cannon @ 130.0 Pts
Engineering Runes [40.0]
Rune of Burning
Rune of Forging
5 Hammerers @ 78.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
5 Miners @ 55.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour
Models in Army: 118
Total Army Cost: 2400.0
Kudłaty zdradził ideały swojego battla - widac ze AR poszło o krok za daleko w swoich cięciach ^^
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Nie to 1+,reroll i odp na killingi, ogień. Prosta i dobra kombinacja, która do ery brzytwy robiła swoje. Takie standardowe zabezpieczenie na Lordu do bitki, a jak widać Kudłaty ma chęć pokombinować z lordem na tarczy i młociarzach. BSb jak sądzę w rangersach lub minersach by coś blokować od tyłu? Fajne w tej rozpie jest to że jednostki które wziął są na tyle uniwersalne, że w razie czego herosi mogą być w co najmniej dwóch z nich.
Run o którym mówisz, rzeczywiście niszczy psychicznie armaty i wszystko co ma brzytwę na sobie, ale kosztuje jakoś 50 punktów.
Run o którym mówisz, rzeczywiście niszczy psychicznie armaty i wszystko co ma brzytwę na sobie, ale kosztuje jakoś 50 punktów.
Co się zmieniło przez rok w kwestii grywalności MRoC w rangerach/minerach?kudłaty Pn 21 lut 2011, 20:41 pisze: Problem jest taki, że o ile na drużynówkę MRoC faktycznie jest fajny, o tyle na singlu jest martwy w co którymś match upie. Plan z rangerami ma taki problem że, są armie które mają mega problem po takim zagraniu, a może się również okazać że właśnie dałem komuś mega fajny prezent za 450pkt. Jako patent na dostawienie jest syty, na singla, już nie bardzo. Np. na twoje DE Barb. stawiasz hydrę tyłem, harpie tyłem i blokują szarżę warriorom, dark riderzy znowu tyłem i nagle MRoC nie działa wcale bo korsarze i black guard są odporni, masz turę stawiasz mi harpie pod nosem żebym nie kombinował i ustawiasz klocek który ich ściśnie bez problemu. Albo wybiegasz hydrą obniżasz T i zastanawiasz się po co krasnolud wystawił klocek za około 600pkt pod twoim nosem skoro po twoim strzelaniu liczy on 3-4 modele.
A do ideału brakuje tylko, żeby minerzy byli w core i kosztowali tyle co warriorzy teraz
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.
Słuszne spostrzeżenie Danrakh. Tylko tam była alternatywa, jedno albo drugie. W obecnym wariancie nie ma zresztą longów tylko są zwykli rangerzy by minimalizować ewentualną stratę. Obecnie kiedy wypadła jedna maszyna pojawiły się punkty. Można powiększyć klocki o jakieś 10-12 modeli, co jest jakimś rozwiązaniem oczywiście. Można wsadzić 10 strzelców/kuszników które mnie np. nie zachwyca. Można powiększyć górników (co nie jest tak głupie bo 20 gości w klocku już coś potrafi zawalczyć) ale traci się wtedy odginaczki. No i zostaje ten bsb z przyciągajką (lepsze to niż reroll save'a) który w większości partii będzie starał się łapać nią jakiegoś śmiecia na pewną śmierć. Nie bez znaczenia są też nowe armie które wyszły. Nowe wampiry już nie karcą tak jak stare, natomiast nowe ogry są realnym zagrożeniem na które spalenie szarży oddziałowi nie brzmi źle.
Stanie w zwykłej formacji jest dla cieniasów, nie po to masz dwuręczną siekierę by ustawiać liczebnością drużyny koszykarskiej w szeregu, w czasie gry czasem zdarza się to zmienić np. w combacie z eterykami lub robiąc dzikie akcje hammeresami, aczkolwiek nie ma racjonalnych powodów do niestania hordą. Ewentualnie na bretę możnaby próbować tak żeby brać steadfast w pierwszej turze.
- Cauliflower
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7659
- Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat
Bardzo fajne zdanie Broda!kudłaty pisze:Stanie w zwykłej formacji jest dla cieniasów, nie po to masz dwuręczną siekierę by ustawiać liczebnością drużyny koszykarskiej w szeregu
Rozpa dobra, nie wiem czy coś lepszego można teraz stworzyć.
Opcje na pierdyliardzie kuszy i thundów są imo słabe, przy slosie są wręcz fatalne.
Ewentualnie kombinowałbym na dużych rangerach (tak jak masz) i dużych minerach z wiertłem. Takie oddziały, które mogą przypunktować jeśli muszą, a mogą też "uciec" od większego zagrożenia.
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
Kudłaty, skrobniesz raporcik z BoBa? Przy wynikach nie ma dopisanych armii, więc pewien nie jestem ale chyba w TOP20 krasnali nie było?
Edit:
Już zamykam kłapaczkę w takim razie.
Edit:
Już zamykam kłapaczkę w takim razie.
Ostatnio zmieniony 4 kwie 2012, o 12:14 przez Danrakh, łącznie zmieniany 1 raz.
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.
Kudłate krasnoludy pojechały do Babic zamiast do Białego i na dodatek pokazały na co je stać. Gratki.
Masz jakieś przemyślenia co do rozpiski? Brakowało Ci czegoś? Patrząc na wynik to chyba niekoniecznie
Wystawiałeś BSB w rangersach czy nie było potrzeby?
Na obecnym drafcie MRo Ballance > Spelleater (na kowadle rzecz jasna)?
Drużynówka to oczywiście specyficzne środowisko turniejowe ze względu na możliwość kształtowania pairingu, ale patrząc na obecny meta game są armie przeciwko którym grałbyś raczej na remis?
Mocno uproszczając sprawę powinieneś notować jeden hit na turę (w sumie z obu klopek) i raz na bitwę każdą z nich misfire. To wystarczy (w połączeniu z cannonem i kowadłem), żeby sprowadzić oddziały przeciwnika do rozsądnych rozmiarów? Lepiej trafiałeś? Gorzej?
Często rezygnowałeś z użycia kowadła (w relacji z Babic przeczytałem, że nie ładowałeś run co turę w każdej bitwie)?
Pozdrawiam
Masz jakieś przemyślenia co do rozpiski? Brakowało Ci czegoś? Patrząc na wynik to chyba niekoniecznie
Wystawiałeś BSB w rangersach czy nie było potrzeby?
Na obecnym drafcie MRo Ballance > Spelleater (na kowadle rzecz jasna)?
Drużynówka to oczywiście specyficzne środowisko turniejowe ze względu na możliwość kształtowania pairingu, ale patrząc na obecny meta game są armie przeciwko którym grałbyś raczej na remis?
Mocno uproszczając sprawę powinieneś notować jeden hit na turę (w sumie z obu klopek) i raz na bitwę każdą z nich misfire. To wystarczy (w połączeniu z cannonem i kowadłem), żeby sprowadzić oddziały przeciwnika do rozsądnych rozmiarów? Lepiej trafiałeś? Gorzej?
Często rezygnowałeś z użycia kowadła (w relacji z Babic przeczytałem, że nie ładowałeś run co turę w każdej bitwie)?
Pozdrawiam
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.
Często. Stoi tam większość gier aczkolwiek nie wszystkie.Danrakh pisze: Wystawiałeś BSB w rangersach czy nie było potrzeby?
Moim zdaniem tak, czasem trzeba wziąć coś na twarz, aczkolwiek w moim odczuciu jest to lepsza opcja.Danrakh pisze: Na obecnym drafcie MRo Ballance > Spelleater (na kowadle rzecz jasna)?
Rozpiska nie jest wcale ztechowana na mirrory, nadwyżką skilla nie wiele się osiągnie, tu rwałbym remis. Lizaki to słaba opcja, brakuje miejsc do rwania punktów a salki jednak zadają sporo obrażeń, jak przeciwnik czegoś nie spieprzy to jest ciężka walka o remis. Zwróć tylko uwagę, że mój styl gry jest bardzo agresywny i przy słabych umiejętnościach jest to niemal pewna maska w plecy niezależnie od przeciwnika.Danrakh pisze: Drużynówka to oczywiście specyficzne środowisko turniejowe ze względu na możliwość kształtowania pairingu, ale patrząc na obecny meta game są armie przeciwko którym grałbyś raczej na remis?
Lepiej, przecież moje wyniki to sam fart, zero skilla.Danrakh pisze: Mocno uproszczając sprawę powinieneś notować jeden hit na turę (w sumie z obu klopek) i raz na bitwę każdą z nich misfire. To wystarczy (w połączeniu z cannonem i kowadłem), żeby sprowadzić oddziały przeciwnika do rozsądnych rozmiarów? Lepiej trafiałeś? Gorzej?
z HE 2x pocisk w lwy, raz żeby spowolnić i nie dostać ich na flanke, drugi raz bo zabicie jednego połowiło oddział w ostatniej turze. I pchnięcie w orła by maszyn nie zajął.Danrakh pisze: Często rezygnowałeś z użycia kowadła (w relacji z Babic przeczytałem, że nie ładowałeś run co turę w każdej bitwie)?
z Bre dwa pchnięcia na początku gry, z czego jedno bo szarża z przyciągajki na 6+ została spalona na 3 kościach.
z EMP było sporo popchnięć tam poszło 4-5, aczkolwiek każdorazowo dawało to co najmniej 100pkt oddział.
z WE 2 pchnięcia.
z WOCH 1.
Pewnie o jakiejś 1-2 zapomniałem, wychodzi 15 czyli co drugą turę.
kudłaty pisze:Lepiej, przecież moje wyniki to sam fart, zero skilla.Danrakh pisze:Mocno uproszczając sprawę powinieneś notować jeden hit na turę (w sumie z obu klopek) i raz na bitwę każdą z nich misfire. To wystarczy (w połączeniu z cannonem i kowadłem), żeby sprowadzić oddziały przeciwnika do rozsądnych rozmiarów? Lepiej trafiałeś? Gorzej?
Pytałem, bo w sumie na papierze wygląda to na względnie niedużą ilość strzelania, ale rozumiem, że jednak tyle wystarczy.
Dzięki za odpowiedzi i raz jeszcze gratulacje.
Cztery maski na pięć bitew założył... masakra jakaś...
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.
Rewolucji w rozpisce ciąg dalszy.
Kod: Zaznacz cały
1 Runelord @ 373.0 Pts
Anvil of Doom; Gromril Armour; Shield
Runic Talisman [55.0]
Rune of the Stone
Master Rune of Balance
1 Dwarf Lord @ 226.0 Pts
General; Shieldbearers; Great Weapon; Gromril Armour
Runic Armour [45.0]
Rune of Preservation
Rune of Resistance
Rune of Stone
Runic Talisman [5.0]
Rune of the Furnace
1 Thane @ 165.0 Pts
Gromril Armour; Battle Standard
Runic Talisman [45.0]
Master Rune of Challenge
Rune of Brotherhood
Runic Armour [25.0]
Master Rune of Gromril
Runic Weapon [5.0]
Rune of Fire
32 Warriors @ 335.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
30 Rangers @ 345.0 Pts
Great Weapon; Rangers; Heavy Armour; Standard; Musician
30 Hammerers @ 378.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
1 Grudge Thrower @ 150.0 Pts
Engineer
Engineering Runes [55.0]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating
Rune of Burning
1 Grudge Thrower @ 170.0 Pts
Engineer
Engineering Runes [75.0]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x2)
1 Cannon @ 125.0 Pts
Engineering Runes [35.0]
Rune of Forging
5 Hammerers @ 78.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
5 Miners @ 55.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour
Models in Army: 118
Total Army Cost: 2400.0