Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski WE
1500 WE+ 1000 DF
1 Spellweaver @ 305.0 Pts
Lore of Life; Magic Level 4; Longbow; Miscast Table
Wand of Wych Elm [55.0]
1 Noble @ 132.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
Asyendi's Bane [10.0]
15 Glade Guard @ 202.0 Pts
Longbow; Standard;
Banner of Eternal Flame [10.0]
12 Glade Guard @ 144.0 Pts
Longbow;
12 Glade Guard @ 144.0 Pts
Longbow;
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
Total Army Cost: 1500
1 Runesmith 147 Pts
Gromril armour; shield
2x ro spellbraking [50]
Mro challenge [25]
29 Warriors 305 Pts
GW, standard, musican
1 Cannon 130 Pts
ro forging[35]
ro burning [5]
1 Grudge thrower 150 Pts
engineer
ro accuracy[25]
ro penetrating[25]
ro burning[5]
1 Grudge thrower 145 Pts
engineer
ro accuracy[25]
ro penetrating[25]
1 organ gun 120 Pts
Co Wy na to?
1 Spellweaver @ 305.0 Pts
Lore of Life; Magic Level 4; Longbow; Miscast Table
Wand of Wych Elm [55.0]
1 Noble @ 132.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
Asyendi's Bane [10.0]
15 Glade Guard @ 202.0 Pts
Longbow; Standard;
Banner of Eternal Flame [10.0]
12 Glade Guard @ 144.0 Pts
Longbow;
12 Glade Guard @ 144.0 Pts
Longbow;
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
Total Army Cost: 1500
1 Runesmith 147 Pts
Gromril armour; shield
2x ro spellbraking [50]
Mro challenge [25]
29 Warriors 305 Pts
GW, standard, musican
1 Cannon 130 Pts
ro forging[35]
ro burning [5]
1 Grudge thrower 150 Pts
engineer
ro accuracy[25]
ro penetrating[25]
ro burning[5]
1 Grudge thrower 145 Pts
engineer
ro accuracy[25]
ro penetrating[25]
1 organ gun 120 Pts
Co Wy na to?
Ostatnio zmieniony 19 mar 2012, o 20:32 przez pingu, łącznie zmieniany 1 raz.
Koszt magicy to 310pkt w tym ustawieniu.
WE:
Pociął bym gdzieś i wrzucił orzełka - na takie punkty potrafi nabroić no i zawsze jest odginaczka
DF:
Obie klopy mają małą siłę, jedną zrób S5 kosztem 2-3 wariorów.
Grałem ostatnio parówkę na PRAWIE takiej samej rozpie (tam było 1600+900) i współgra to b.dobrze
Będziesz zadowolony .... tylko wrzuć orzełka
WE:
Pociął bym gdzieś i wrzucił orzełka - na takie punkty potrafi nabroić no i zawsze jest odginaczka

DF:
Obie klopy mają małą siłę, jedną zrób S5 kosztem 2-3 wariorów.
Grałem ostatnio parówkę na PRAWIE takiej samej rozpie (tam było 1600+900) i współgra to b.dobrze
Będziesz zadowolony .... tylko wrzuć orzełka

Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
1 działo wystarczy w zupełności.
2 klopy muszą być! tak samo jak organy!
Zrób klocek wariorów mniejszy o te 25pkt i starczy na runę +1S na klopie.
Klopa z S4 jaj nie urywa tak jak S5
2 klopy muszą być! tak samo jak organy!

Zrób klocek wariorów mniejszy o te 25pkt i starczy na runę +1S na klopie.
Klopa z S4 jaj nie urywa tak jak S5

Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
BoBowe rozkminy
Unnamed2600 Pts - Wood Elves Army
1 Spellweaver @ 305.0 Pts
General; Lore of Life; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55.0]
1 * Alter Highborn @ 292.0 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Bow of Loren [35.0]
Arcane Bodkins [25.0]
Dragonhelm [10.0]
Stone of the Crystal Mere [30.0]
1 Noble @ 132.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Standard of Discipline [15.0]
Pageant of Skrikes [25.0]
1 Noble na Orle @ 177.0 Pts
Longbow; Light Armour
Hail of Doom Arrow [30.0]
Charmed Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Biting Blade [10.0]
11 Glade Guard @ 160.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
9+1 Glade Guard @ 132.0 Pts
Longbow; Musician
12 Glade Guard @ 150.0 Pts
Longbow; Musician
12 Glade Guard @ 150.0 Pts
Longbow; Musician
9 Dryads @ 108.0 Pts
9 Dryads @ 108.0 Pts
9 Dryads @ 108.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
5 Wild Riders @ 130.0 Pts
Spear; Light Armour; Musician
5 Wild Riders @ 130.0 Pts
Spear; Light Armour; Musician
7 Wardancers @ 133.0 Pts
Musician
Total Army Cost: 2600.0
--------------------------------------------------------------------------------------
Unnamed2600 Pts - Wood Elves Army
1 Spellweaver @ 305.0 Pts
General; Lore of Life; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55.0]
1 * Alter Highborn @ 292.0 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Bow of Loren [35.0]
Arcane Bodkins [25.0]
Dragonhelm [10.0]
Stone of the Crystal Mere [30.0]
1 Noble @ 132.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Standard of Discipline [15.0]
Pageant of Skrikes [25.0]
1 Noble na orle @ 177.0 Pts
Longbow; Light Armour
Hail of Doom Arrow [30.0]
Charmed Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Biting Blade [10.0]
11 Glade Guard @ 160.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
9+1 Glade Guard @ 132.0 Pts
Longbow; Musician
12 Glade Guard @ 150.0 Pts
Longbow; Musician
12 Glade Guard @ 150.0 Pts
Longbow; Musician
9 Dryads @ 108.0 Pts
9 Dryads @ 108.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
5 Wild Riders @ 130.0 Pts
Spear; Light Armour; Musician
7 Wardancers @ 133.0 Pts
Musician
Total Army Cost: 2597.0
ta druga się chyba wydaje bardziej uniwersalna niby... ale jeden orzeł jako odginaczka? Niby jest kowboj robiący flee ale... 180 pkt za coś takiego? Brakuje mi trochę koncepcji. Lordowie zostają raczej tacy jacy są. Granie na większej ilości wayów niż jakieś 7-8 modeli odpada bo nie mam figsów
Powiedzcie proszę, Ci ktorzy grali już na alterze takim i Slosie, jak z kryciem go? 2+ od ognia i wyczerpywalny wystarczą? Czy zabrać mu altera, trzymać z wardancerach z BSB (wtedy hodowiec) a arcy w łucznikach kampić? wtedy wyczerpywalny dostałby kowboj pewnie a genek 4+
Unnamed2600 Pts - Wood Elves Army
1 Spellweaver @ 305.0 Pts
General; Lore of Life; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55.0]
1 * Alter Highborn @ 292.0 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Bow of Loren [35.0]
Arcane Bodkins [25.0]
Dragonhelm [10.0]
Stone of the Crystal Mere [30.0]
1 Noble @ 132.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Standard of Discipline [15.0]
Pageant of Skrikes [25.0]
1 Noble na Orle @ 177.0 Pts
Longbow; Light Armour
Hail of Doom Arrow [30.0]
Charmed Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Biting Blade [10.0]
11 Glade Guard @ 160.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
9+1 Glade Guard @ 132.0 Pts
Longbow; Musician
12 Glade Guard @ 150.0 Pts
Longbow; Musician
12 Glade Guard @ 150.0 Pts
Longbow; Musician
9 Dryads @ 108.0 Pts
9 Dryads @ 108.0 Pts
9 Dryads @ 108.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
5 Wild Riders @ 130.0 Pts
Spear; Light Armour; Musician
5 Wild Riders @ 130.0 Pts
Spear; Light Armour; Musician
7 Wardancers @ 133.0 Pts
Musician
Total Army Cost: 2600.0
--------------------------------------------------------------------------------------
Unnamed2600 Pts - Wood Elves Army
1 Spellweaver @ 305.0 Pts
General; Lore of Life; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55.0]
1 * Alter Highborn @ 292.0 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Bow of Loren [35.0]
Arcane Bodkins [25.0]
Dragonhelm [10.0]
Stone of the Crystal Mere [30.0]
1 Noble @ 132.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Standard of Discipline [15.0]
Pageant of Skrikes [25.0]
1 Noble na orle @ 177.0 Pts
Longbow; Light Armour
Hail of Doom Arrow [30.0]
Charmed Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Biting Blade [10.0]
11 Glade Guard @ 160.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
9+1 Glade Guard @ 132.0 Pts
Longbow; Musician
12 Glade Guard @ 150.0 Pts
Longbow; Musician
12 Glade Guard @ 150.0 Pts
Longbow; Musician
9 Dryads @ 108.0 Pts
9 Dryads @ 108.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
5 Wild Riders @ 130.0 Pts
Spear; Light Armour; Musician
7 Wardancers @ 133.0 Pts
Musician
Total Army Cost: 2597.0
ta druga się chyba wydaje bardziej uniwersalna niby... ale jeden orzeł jako odginaczka? Niby jest kowboj robiący flee ale... 180 pkt za coś takiego? Brakuje mi trochę koncepcji. Lordowie zostają raczej tacy jacy są. Granie na większej ilości wayów niż jakieś 7-8 modeli odpada bo nie mam figsów
Powiedzcie proszę, Ci ktorzy grali już na alterze takim i Slosie, jak z kryciem go? 2+ od ognia i wyczerpywalny wystarczą? Czy zabrać mu altera, trzymać z wardancerach z BSB (wtedy hodowiec) a arcy w łucznikach kampić? wtedy wyczerpywalny dostałby kowboj pewnie a genek 4+
Widzę, że niewiele się pozmieniało 
Według mnie kolo na orle jest mega słaby, nic go nie chroni, a dużo pkt za samą hodę... Lepiej dać hodę na bsbka, kolo na orle w ogóle wywalić i zamiast tego dać więcej unitów
Choć kto wie, może ta koncepcja coś zdziała

Według mnie kolo na orle jest mega słaby, nic go nie chroni, a dużo pkt za samą hodę... Lepiej dać hodę na bsbka, kolo na orle w ogóle wywalić i zamiast tego dać więcej unitów

Choć kto wie, może ta koncepcja coś zdziała

daawno sprzedałem swoje we i moge być nie na bierząco ale czy nie próbował ktoś wsadzać do łejów herosa z mr? myślę że to poprawi ich żywotność bo mi zawsze gineli od jakiejś bzdury..
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
A czy do tej snajperki nie potrzeba łuku ? Tak tylko dla pewności zapytujeUrban pisze:BoBowe rozkminy
1 Noble @ 132.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Standard of Discipline [15.0]
Pageant of Skrikes [25.0]


Ostatnio zmieniony 2 kwie 2012, o 13:49 przez Heptun, łącznie zmieniany 1 raz.


Nie zgaduj, tylko przeczytaj opis duszka w AB
Poza tym przyznaj sie co to tam nawywijales w Białymstoku?
Poza tym przyznaj sie co to tam nawywijales w Białymstoku?
xYz
Lepiej nie pisać GremlinGremlin pisze:Nie zgaduj, tylko przeczytaj opis duszka w AB
Poza tym przyznaj sie co to tam nawywijales w Białymstoku?

I bitwa - Cosmo i Skaveni - w plecy do 5-15
II bitwa - Druchii -DE - 0-20
III bitwa - Rilam- Bretonnia (nadal nie potrafię grać z tą armią) - 0-20
IV bitwa - Norbert z Olsztyna - WoCh - 5-15
V bitwa - Siena z Olsztyna - EMP - 5-15
Ostatecznie przedostatni i lepiej ........ zastanawiać się co dalej

Odnośnie duszka -faktycznie atak strzelający nie wymagający broni.


U mnie też wynik żenujący, choć leśniakami grało mi się całkiem dobrze.
Moja rozpa:
Spellweaver
IV lvl, beast
ward 5+
Dispel Scroll
Noble BSB
Asyendi's
HODA
8 Driad (champ)
3x 10 łuków (muz)
11 łuków (FCG, Eternal Flame)
2x 7 Wardancer
2x 5 Wild Rider
2x 6 Treekin
2x Orły
5 Waywatchers
I bitwa - Duke - Woch
Nie poszło. Nie udało sie dobić chosenów, bo złożyli sie w kreske i nie miałem ich jak wyrżnąć a na stubbornie ustali brejka. Przegrywałem lekko do ostatniej tury a potem dostałem serie pocisków w tancerzy z magiczką i BSB... tancerze i BSB zginęli a magiczka nie zdała paniki na 9 i uciekła za stół. I dzieki temu przegrałem mocno. 3:17
II bitwa - Lizaki Lipka, kolegi z klubu
Po przeciwnej stronie dwa kloce Bloodków i kupa z magią Nurgla, oraz sporo śmiecia. Magia nurgla mnie zamordowała... z magii traciłem jeden oddział na turę. Treekiny (oba oddziały) próbowały swoich sił wbijając sie w oddział bloodków (bez płonących ataków). Zniknąłem po dwóch turach walki. W tym momencie było po grze. 0:20
III bitwa - Norbert - WoCH
Głęboki warzywniak, 4 stół od końca.... dawno nie byłem w tym miejscu. Chyba ostatni raz na zeszłorocznym Bazyliszku, kiedy to... postanowiłem pobawic sie Welfami.
Tym razem poszło lepiej. Jednego dyskowca zdejmuja z KB tancerze. Chosenów z magiem lordem (generałem) zdejmują dwa oddziały Treekinów, drugi klocek warriorów (po tym, jak oddział oberwał mocno z klątwy i w trakcie walki wciaż był pod jej wpływem) zdejmują zboostowane Treekiny (+1S/T). Helka wybucha. Marauderzy wystrzelani. Na stole został chyba tylko jeden dyskowiec i Shrine. 20:0
IV bitwa
VC - August
August patrzył z przerażeniem na moje dwa oddziały Treekinów. Technicznie rzecz biorąc nie za bardzo miał co przeciw nim wystawić. Popełniłem błąd, bo oddałem przeciwnikowi strone z domkiem. Do domku weszła gwardia z kompletem herosów i nie mialem ich jak stamtąd wyjać. Resztę armii omiotłem: Treekiny rozwaliły Crypt Ghoule (po wczesniejszym zmiekczeniu potworków z łuków), kloc 40 Ghouli, jakieś 70 zombie i fell baty, które mnie odginały. Aha, jeszcze Varghiesty mi sie wymknęły.. został jeden na jednej ranie. Skubaniec wymknał mi sie, bo zapomniałem, ze ataki koni wildów też są magiczne i utknałem na bazie duchów zamiast ją zjechac i wpasć w dwa Vargheisty od boku. No nic. Zeby oddac sprawiedliwosć dodam, ze Treekiny zaginały w tej bitwie statystykę jesli chodzi o liczbę rzucony sejwów i efektywność ataków. To znaczy powinny były wygrywac swoje kombaty, ale może nie tak szybko i bezboleśnie, jak to miało miejsce.
Wynik 14:6.
V bitwa
DE - Qc
Po drugiej stronie obecny standard DE (smok, POK na pegazie, hedra, 3x fast, 2x harpie, 3x rydwany, małe kusze, duże kusze i dwie magiczki).
W pierwszej turze POK dostaje KB od wayów. Smok wbija w Treekiny. Potem do kombatu dobija jeszcze Hydra. Starcie konczy sie po 4 turach smiercią smoka (lord przezył), zejściem Hydry do jednej rany oraz wyeliminowaniem oddziału Treekinów. Na drugiej flance oddział Wildów wbija sie w rydwan od boku, ale nie łamie go. Rydwan sie obraca i z pomoca Dark Riderów kroi Wildów. Kusze sieja spustoszenie w moich łukach - bład, ze wystawiłem sie w zasięgach. Drugie Treekiny zabijają jedne Harpie, drugie Harpie, Rydwan, i w ostatniej turze podchodzą pod oddział kusz z 3 herosami w środku. Wtedy Qc rzuca na swoje kusze Flaming Sword of Rhuin (IF-ka) i odpala Guiding Eye. Dostaje 50 płonących (flamable!) strzałów na bliskim zasięgu z przerzucaniem to hit a nastepnie ranienie na 5+, i zostaje tylko sejw na 6+. Dostałem chyba z miliard ran... Został mi chyba tylko oddział tancerzy z herosami. Po drugiej stronie skosiłem dwa oddziały fastów i harpii, jeden rydwan, POKa i jedną magiczkę. Smutne, ze nie udało mi sie podobijać kilku innych oddziałow: Hydra przeżyła na 1 ranie (rzuciła regenkę na ostatnią włócznie), jeden rydwan przezył na jednej ranie (rzuciłem pałę na ranienie na włoczni... wystarczyło rzucic 2+), drugi na dwóch, przezyło 2 Dark Riderów z trzeciego oddziału. Niedosyt. Ale popełniłem sporo błędów, więc sie należalo... Wynik: 4:16
Grało sie miło. Treekiny zdecydowanie daja radę. Magia Beast jest zajebista a juz klątwa to chyba jeden z najlepszych czarów jakie znam. Ogólnie w rozpie nie sprawdzał mi sie tylko oddział Driad (wymieniłbym je chyba na Glade Riderów lub Scoutów). Reszta była ok a brak wyniku to chyba kwestia braku ogrania. Ale i tak orkasy są lepsze, wiec narazie WE idą znowu do szafy i czekaja na lepsze czasy.
Moja rozpa:
Spellweaver
IV lvl, beast
ward 5+
Dispel Scroll
Noble BSB
Asyendi's
HODA
8 Driad (champ)
3x 10 łuków (muz)
11 łuków (FCG, Eternal Flame)
2x 7 Wardancer
2x 5 Wild Rider
2x 6 Treekin
2x Orły
5 Waywatchers
I bitwa - Duke - Woch
Nie poszło. Nie udało sie dobić chosenów, bo złożyli sie w kreske i nie miałem ich jak wyrżnąć a na stubbornie ustali brejka. Przegrywałem lekko do ostatniej tury a potem dostałem serie pocisków w tancerzy z magiczką i BSB... tancerze i BSB zginęli a magiczka nie zdała paniki na 9 i uciekła za stół. I dzieki temu przegrałem mocno. 3:17
II bitwa - Lizaki Lipka, kolegi z klubu
Po przeciwnej stronie dwa kloce Bloodków i kupa z magią Nurgla, oraz sporo śmiecia. Magia nurgla mnie zamordowała... z magii traciłem jeden oddział na turę. Treekiny (oba oddziały) próbowały swoich sił wbijając sie w oddział bloodków (bez płonących ataków). Zniknąłem po dwóch turach walki. W tym momencie było po grze. 0:20
III bitwa - Norbert - WoCH
Głęboki warzywniak, 4 stół od końca.... dawno nie byłem w tym miejscu. Chyba ostatni raz na zeszłorocznym Bazyliszku, kiedy to... postanowiłem pobawic sie Welfami.

Tym razem poszło lepiej. Jednego dyskowca zdejmuja z KB tancerze. Chosenów z magiem lordem (generałem) zdejmują dwa oddziały Treekinów, drugi klocek warriorów (po tym, jak oddział oberwał mocno z klątwy i w trakcie walki wciaż był pod jej wpływem) zdejmują zboostowane Treekiny (+1S/T). Helka wybucha. Marauderzy wystrzelani. Na stole został chyba tylko jeden dyskowiec i Shrine. 20:0
IV bitwa
VC - August
August patrzył z przerażeniem na moje dwa oddziały Treekinów. Technicznie rzecz biorąc nie za bardzo miał co przeciw nim wystawić. Popełniłem błąd, bo oddałem przeciwnikowi strone z domkiem. Do domku weszła gwardia z kompletem herosów i nie mialem ich jak stamtąd wyjać. Resztę armii omiotłem: Treekiny rozwaliły Crypt Ghoule (po wczesniejszym zmiekczeniu potworków z łuków), kloc 40 Ghouli, jakieś 70 zombie i fell baty, które mnie odginały. Aha, jeszcze Varghiesty mi sie wymknęły.. został jeden na jednej ranie. Skubaniec wymknał mi sie, bo zapomniałem, ze ataki koni wildów też są magiczne i utknałem na bazie duchów zamiast ją zjechac i wpasć w dwa Vargheisty od boku. No nic. Zeby oddac sprawiedliwosć dodam, ze Treekiny zaginały w tej bitwie statystykę jesli chodzi o liczbę rzucony sejwów i efektywność ataków. To znaczy powinny były wygrywac swoje kombaty, ale może nie tak szybko i bezboleśnie, jak to miało miejsce.
Wynik 14:6.
V bitwa
DE - Qc
Po drugiej stronie obecny standard DE (smok, POK na pegazie, hedra, 3x fast, 2x harpie, 3x rydwany, małe kusze, duże kusze i dwie magiczki).
W pierwszej turze POK dostaje KB od wayów. Smok wbija w Treekiny. Potem do kombatu dobija jeszcze Hydra. Starcie konczy sie po 4 turach smiercią smoka (lord przezył), zejściem Hydry do jednej rany oraz wyeliminowaniem oddziału Treekinów. Na drugiej flance oddział Wildów wbija sie w rydwan od boku, ale nie łamie go. Rydwan sie obraca i z pomoca Dark Riderów kroi Wildów. Kusze sieja spustoszenie w moich łukach - bład, ze wystawiłem sie w zasięgach. Drugie Treekiny zabijają jedne Harpie, drugie Harpie, Rydwan, i w ostatniej turze podchodzą pod oddział kusz z 3 herosami w środku. Wtedy Qc rzuca na swoje kusze Flaming Sword of Rhuin (IF-ka) i odpala Guiding Eye. Dostaje 50 płonących (flamable!) strzałów na bliskim zasięgu z przerzucaniem to hit a nastepnie ranienie na 5+, i zostaje tylko sejw na 6+. Dostałem chyba z miliard ran... Został mi chyba tylko oddział tancerzy z herosami. Po drugiej stronie skosiłem dwa oddziały fastów i harpii, jeden rydwan, POKa i jedną magiczkę. Smutne, ze nie udało mi sie podobijać kilku innych oddziałow: Hydra przeżyła na 1 ranie (rzuciła regenkę na ostatnią włócznie), jeden rydwan przezył na jednej ranie (rzuciłem pałę na ranienie na włoczni... wystarczyło rzucic 2+), drugi na dwóch, przezyło 2 Dark Riderów z trzeciego oddziału. Niedosyt. Ale popełniłem sporo błędów, więc sie należalo... Wynik: 4:16
Grało sie miło. Treekiny zdecydowanie daja radę. Magia Beast jest zajebista a juz klątwa to chyba jeden z najlepszych czarów jakie znam. Ogólnie w rozpie nie sprawdzał mi sie tylko oddział Driad (wymieniłbym je chyba na Glade Riderów lub Scoutów). Reszta była ok a brak wyniku to chyba kwestia braku ogrania. Ale i tak orkasy są lepsze, wiec narazie WE idą znowu do szafy i czekaja na lepsze czasy.

Panowie chce zagrać czymś takim:
Treeman Ancient @ 375.0 Pts
General
Annoyance of Netlings [25.0]
A CLuster of Radiants [25.0]
Noble @ 130.0 Pts
Battle Standard
Asyendi's Bane [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
9+1 Dryads @ 132.0 Pts
10 Dryads @ 120.0 Pts
10 Dryads @ 120.0 Pts
10 Dryads @ 120.0 Pts
7+1 Treekin @ 540.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Treeman @ 285.0 Pts
1872 (1878)
Ewentualnie zamiast BSB kowboja na koniu, ma ta rozpa sens bycia, czy zamiast 2 treekinów zabrać 5 wildów?
Treeman Ancient @ 375.0 Pts
General
Annoyance of Netlings [25.0]
A CLuster of Radiants [25.0]
Noble @ 130.0 Pts
Battle Standard
Asyendi's Bane [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
9+1 Dryads @ 132.0 Pts
10 Dryads @ 120.0 Pts
10 Dryads @ 120.0 Pts
10 Dryads @ 120.0 Pts
7+1 Treekin @ 540.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Treeman @ 285.0 Pts
1872 (1878)
Ewentualnie zamiast BSB kowboja na koniu, ma ta rozpa sens bycia, czy zamiast 2 treekinów zabrać 5 wildów?
Bez maga nie dasz rady , chyba że grasz przeciwko krasiom , warto mieć 5 wildów do szybkiego rozdupczenia maszyn .
Po 2. z tego co wiem to :
Core = min.25%
H&L = do 25 %
special = do 25 %
rare = do 25 %
A u Ciebie speciale to więcej niź 25 %.
Z tego co mi wiadomo to WE to najepsiejsi strzelcy , u Ciebie ich nie widać . Pomyśl nad odziałem 20 gladów , i 10 zwiadem .
Po 2. z tego co wiem to :
Core = min.25%
H&L = do 25 %
special = do 25 %
rare = do 25 %
A u Ciebie speciale to więcej niź 25 %.
Z tego co mi wiadomo to WE to najepsiejsi strzelcy , u Ciebie ich nie widać . Pomyśl nad odziałem 20 gladów , i 10 zwiadem .

Moje gg ? ok - 11632281
Pozdrawiam X.
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
to źle wiesz:XenoX pisze:Po 2. z tego co wiem to :
Core = min.25%
H&L = do 25 %
special = do 25 %
rare = do 25 %
A u Ciebie speciale to więcej niź 25 %.
Lordowie max 25%
Herosi max 25%
Core min. 25%
speciale max 50%
Rare max 25%
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
Fakt , i teraz kłania się moja niewiedza .XenoX pisze:to źle wiesz:Lordowie max 25%Herosi max 25%Core min. 25%speciale max 50%Rare max 25%
Mimo to 25 % z 1872 to 468 .
Bohaterowie się w tym nie mieszczą


Moje gg ? ok - 11632281
Pozdrawiam X.
rozpiska na 1350 plus 100 pkt Euro
second step 1450 Pts - Wood Elves Army
1 Spellsinger @ 175.0 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
#We1 - Tree-Singing [0.0]
#We2 - Fury of the Forest [0.0]
#We3 - The Hidden Path [0.0]
#We4 - The Twilight Host [0.0]
#We5 - Ariel's Blessing [0.0]
#We6 - Call of the Hunt [0.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
Dispel Scroll [25.0]
1 Noble @ 122.0 Pts
Light Armour; Battle Standard , Longbow [0] Draft 3 - może mieć, a nic nie kosztuje dla WE
Hail of Doom Arrow [30.0]
10 Glade Guard @ 126.0 Pts
Longbow; Musician
10 Glade Guard @ 126.0 Pts
Longbow; Musician
20 Glade Guard @ 268.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Wardancers @ 151.0 Pts
Musician
#Dance 1 - Storm of Blades [0.0]
#Dance 2 - Woven Mist [0.0]
#Dance 3 - Shadows Coil [0.0]
#Dance 4 - Whirling Death [0.0]
1 Treeman @ 285.0 Pts
Models in Army: 64
Total Army Cost: 1445.0
second step 1450 Pts - Wood Elves Army
1 Spellsinger @ 175.0 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
#We1 - Tree-Singing [0.0]
#We2 - Fury of the Forest [0.0]
#We3 - The Hidden Path [0.0]
#We4 - The Twilight Host [0.0]
#We5 - Ariel's Blessing [0.0]
#We6 - Call of the Hunt [0.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
Dispel Scroll [25.0]
1 Noble @ 122.0 Pts
Light Armour; Battle Standard , Longbow [0] Draft 3 - może mieć, a nic nie kosztuje dla WE
Hail of Doom Arrow [30.0]
10 Glade Guard @ 126.0 Pts
Longbow; Musician
10 Glade Guard @ 126.0 Pts
Longbow; Musician
20 Glade Guard @ 268.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Wardancers @ 151.0 Pts
Musician
#Dance 1 - Storm of Blades [0.0]
#Dance 2 - Woven Mist [0.0]
#Dance 3 - Shadows Coil [0.0]
#Dance 4 - Whirling Death [0.0]
1 Treeman @ 285.0 Pts
Models in Army: 64
Total Army Cost: 1445.0
Ostatnio zmieniony 4 maja 2012, o 16:17 przez Erratu87, łącznie zmieniany 1 raz.
Ciąć byle pociąć ,to jak pie.... bedąc impotentem . Niby można, ale po co ?