mortale na 2000

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Galin
Wałkarz
Posty: 68
Lokalizacja: gdańsk
Kontakt:

mortale na 2000

Post autor: Galin »

Skleilem taka oto rozpiske na 2000 mortalami :


1 Chaos Lord @ 660 Pts
Mark of Chaos Undivided; General; Chaos Armour
Crown of Everlasting Conquest [50]
Berserker Sword [40]

1 Chaos Dragon @ [360] Pts

1 Chaos Sorcerer @ 135 Pts
Mark of Chaos Undivided; Magic Level 1; Chaos Armour
2 Dispel Scroll

1 Exalted Chaos Champion @ 267 Pts
Mark of Tzeentch; Lore of Tzeentch; Chaos Armour; Shield
Gaze of the Gods [30]


Sword of Might [20]

1 Disc of Tzeentch @ [45] Pts

4 Chosen Chaos Knights @ 235 Pts
Mark of Chaos Undivided; Barding; Chosen Unit; Shield; Standard; Musician
War Banner [25]

4 Chaos Steed @ [0] Pts

4 Chaos Knights of Khorne @ 207 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician

4 Chaos Steed @ [0] Pts

1 Chaos Chariot @ 120 Pts
Mark of Chaos Undivided


1 Chaos Chariot @ 120 Pts
Mark of Chaos Undivided


5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

6 Chaos Furies @ 90 Pts

3 Screamers of Tzeentch @ 99 Pts

Casting Pool: 5

Dispel Pool: 5

Models in Army: 35


Total Army Cost: 1993

Zaznaczam ze jest to rozpiska probna - chce sprawdzic jak sie bedzie spisywala. Dodam, ze zazwyczaj gram z moimi kumplami ktorzy graja HE DE i Imperium i staram sie skleic rozpiske, ktora bede mial cos do powiedzenia przeciwko nim.Macie moze jakies sugestie,propozycje? ubolewam nad brakiem minoskow i dragonogrow ale niestety punktacje sa nieublagane :/

Awatar użytkownika
aras4rose
Pseudoklimaciarz
Posty: 20
Lokalizacja: B-stok
Kontakt:

Post autor: aras4rose »

Tak z mojej strony chociaż zaznaczam że ja gram zupełnie inną szkołą niż tu się spotkalem, bardziej zaliczyłbym do fun, turnieje to dla mnie czarna magia ;)

Więc tak ja raczej nigdy nie wystawiłbym smoka przeciw boltom (jeżeli elfickie maja siłę 7 to smok odpada, a teraz nie mam rozpiski pod ręką) przeciwko Imperium które nie ma boltów jeszcze być może.

Jeżeli gracie na mutacje to wolę samego lorda z lataniem :P miłe klimaty jak i podchodzące pod posiadane figurki, ale jak bez mutacji, hmm ... na rydwanie też odpada, jak i w rozpisce bym je zdjął bo zdejmowanie po jednym hicie w 1 rundzie boli czy to działo czy bolt. W sumie sam wystawiam bo muszę spełnić limit core unit.

Z mojej strony chyba wstawiłbym lorda do knightów lub samego zależnie od sytuacji.

Mag 1lvl zupełnie odpada chyba że jest tylko do trzymania scrolli, ale już lepiej dac 2 lvl to być może nawet rzuci jakiś czar :>

Dla rydwanów dałbym Mark Khorna.

Ale to takie bardzo luźe myśli ;)
http://picasaweb.google.pl/aras4rose - zdjęcia z moich bitewek (ostatnia 18 sierpień);
Kupno E-pism i E-czasopism

Awatar użytkownika
Crom
Chuck Norris
Posty: 430
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Post autor: Crom »

bolty elfickie z S7? zwykła 6, tylko że moga zamiast 1 strzelac sześcioma pociskami, S4 i armour piercing. smok sie zawsze przydaje, niezależnie od maszyn wroga :P i raczej bardziej bym się bał imperium na działach niż elfickich bolców :evil:

teraz co do rozpiski:
herosi są do siebie niedopasowani. jeżeli chcesz poczarować to daj zwykłemu magikowi 2lvl, jeżeli nie to zmien exalteda marke bo tzeentchowa za dużo kosztuje... :/
przedmioty też srednio pasują, berserker sword na lordzie... hmm, mi jakos sie nie podoba, wole słomke+enchanted shield, no i na lordzie mam gazy. regenka za droga, a nie działa przeciwko plonącym atakom... :(
kornikom bym zabrał sztandar. za to i za zaoszczędzone punkty za marke na exaltedzie bym wrzucił oddział maruderów na konikach, zawsze jeden faścik się przyda :D
ja rydwanów nie lubię, ale jak chcesz na nich grać to graj ;)

Awatar użytkownika
aras4rose
Pseudoklimaciarz
Posty: 20
Lokalizacja: B-stok
Kontakt:

Post autor: aras4rose »

co do boltów elfickich nie znam ( chyba że z VI edycji :P ) , jezeli mają siłę 6 to spoko. Bo boltów krasnoludzkich to się obawiam a tylko przeciwko takiej armii mam okazję grac + Imperium. Maszyn a maszyn ;).

Normalnie gdzieś bym zajrzal do rozpiski ale chwilowo nie mam jak. Jestem w pracy :twisted:
http://picasaweb.google.pl/aras4rose - zdjęcia z moich bitewek (ostatnia 18 sierpień);
Kupno E-pism i E-czasopism

DolmiR
Falubaz
Posty: 1324
Lokalizacja: Krotoszyn, , Zielony Smok

Post autor: DolmiR »

Cos Cie malo tak mi sie wydaje...IMHO zamienilbym obydwa rydwany na jakiegos herda moze
nie rozumiem tez dlaczego dajesz exalteda na dysku a poprzedni mag nie ma 2lvlu.bo tak nie poczarujesz.

Awatar użytkownika
Galin
Wałkarz
Posty: 68
Lokalizacja: gdańsk
Kontakt:

Post autor: Galin »

Rozpiske juz przetestowalem przeciwko HE.
1.Moje spostrzezenia - rydwany sa do bani utopilem 240 punktow i wlasciwie nic nie zrobily:/
2.Smok w pelni dal rade - ani bolty ani magia nic mu nie zrobily:):) A elf na porno defensie (4 bolty i 4 magow na najwyzszych poziomach)az sie trzasl z nerwow jak mu smok w 2 turze dofrunal do linii i zaczal dmuchac w maszyny i gonic pieszych magow :)
3.Korona jest do wywalenia z lorda - lepszy jest black maul(+2S i frenzy jest bardzo rajcujace:)) i gaze of gods
4.exalted z marka tzeentcha rzucil jeden czar w ciagu calej gry(reszta nie weszla albo byla zdispelowana)- przerzuty i mnie wystarczylo.
5.Exalted rozniosl rydwan i pojechal sam caly oddzial silverhelmsow i zabil herosa Elfow - czyli zwrocil sie. Po to ma marke tzeentcha zeby mogl latac na dysku- chociac zastanawiam sie nad wrzuceniem go na slanneshowego steeda i wtedy 20M w marszu cieszy bardziej niz 15" latania- musze sie zastanowic

Awatar użytkownika
Crom
Chuck Norris
Posty: 430
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Post autor: Crom »

70 punktów + 45 za dysk żeby latac na 15'? :P bezsensu, lepiej za 20+40 i masz slaaneshowego steeda z M20' i jeszcze odpornosc na psychologie ;) to dopiero szachuje przeciwnika
zamiast rydwanów moze jakies minoski?
takie kombo na lordzie lepsze, wardzik na 4+, S7 i frenzy :D

Awatar użytkownika
Galin
Wałkarz
Posty: 68
Lokalizacja: gdańsk
Kontakt:

Post autor: Galin »

@Crom: Masz racje, ale jednak co mag to mag no i 3+ ward przeciw pociskom skutecznie wydluza mu zycie w starciu z takim strzelajaco magicznym graczem jakim jest moj kumpel od HE.

Awatar użytkownika
Crom
Chuck Norris
Posty: 430
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Post autor: Crom »

najlepszą ochroną przed strzelaniem jest dojść do walki w II turze :P

Awatar użytkownika
Galin
Wałkarz
Posty: 68
Lokalizacja: gdańsk
Kontakt:

Post autor: Galin »

Crom pisze:najlepszą ochroną przed strzelaniem jest dojść do walki w II turze :P
Dokladnie - Trzeba DOJSC - przy 2 x10 lucznikach i 4 rbt moze byc z tym klopot

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Galin pisze:
Crom pisze:najlepszą ochroną przed strzelaniem jest dojść do walki w II turze :P
Dokladnie - Trzeba DOJSC - przy 2 x10 lucznikach i 4 rbt moze byc z tym klopot
to monotonne te wasze gry ;) HE stoja i maguja, ty musisz dojechac...

jedna rada na HE, wez 5 screamerow.. sa w stanie wyczyscic wszsytkie bolty, ciezko HElfom je zablokowac czy zniszczyc, 3 moga spasc od jednego fartownego czaru

na DE czy HE minoski to sredni wybor, z racji bycia masakrowanymi przez zwykle luki... ale za to 2-4 spawny slaanesha na te armie sa idealne, polecam wziasc (a i latwo je samemu zrobic)

na dobrze zlozone i dobrze grajace Imperium nie ma rady :)



pzdr

Awatar użytkownika
Crom
Chuck Norris
Posty: 430
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Post autor: Crom »

Galin pisze:
Crom pisze:najlepszą ochroną przed strzelaniem jest dojść do walki w II turze :P
Dokladnie - Trzeba DOJSC - przy 2 x10 lucznikach i 4 rbt moze byc z tym klopot
no dobra, ale przeciwnik będzie miał duzo mozliwosci do strzelania. 20 łuczników na dalekim zasięgu raczej nie zestrzeli ci herosa z T4 i savem na 3+. bolce to inna sprawa, zreszta one raczej bedą walic do smoka... a ty mozesz jeszcze próbowac jakos sie zastawiac pieskami i wykorzystac teren by miec ochronę przed strzelaniem. ładowac w niego 100 pkt za warda na 3+ od strzelania jak strzelania będzie jedna tura... ehh szkoda gadac. no i niby ta jedna kostka do dispella, jedyny plus jak dla mnie. bo z magicznymi HE to sobie ten jeden czarodziej nie pomaguje

Lord MC
Wałkarz
Posty: 85
Lokalizacja: dziedzina Chaosu

Post autor: Lord MC »

Ward to faktycznie niezły pomysł. Jeżeli po prostu do niego dochodzisz, i na tym polega bitwa, to weź coś w stylu furii. Steed of slaanesh też jest niezły.
Osobiście polecam gaze of gods.

Awatar użytkownika
Galin
Wałkarz
Posty: 68
Lokalizacja: gdańsk
Kontakt:

Post autor: Galin »

musze powiedziec ze tylko przez moja nieporadnosc i niewielkie doswiadczenie w poslugiwaniu sie smokiem wynik byl 10-10. Uksztaltowanie terenu mi sprzyjalo no i smok sprzatal juz w drugiej turze strefe rozstawiania przeciwnika:). Tylko zapomnialem kilka razy podmuchac kiedy mialem okazje no i wyszla dupa zbita - co do screamerow to okazaly sie niezastapione i bolce i lucznicy i magowie tylko wiali od tych lataczy.

ODPOWIEDZ