mortale na 2000
mortale na 2000
Skleilem taka oto rozpiske na 2000 mortalami :
1 Chaos Lord @ 660 Pts
Mark of Chaos Undivided; General; Chaos Armour
Crown of Everlasting Conquest [50]
Berserker Sword [40]
1 Chaos Dragon @ [360] Pts
1 Chaos Sorcerer @ 135 Pts
Mark of Chaos Undivided; Magic Level 1; Chaos Armour
2 Dispel Scroll
1 Exalted Chaos Champion @ 267 Pts
Mark of Tzeentch; Lore of Tzeentch; Chaos Armour; Shield
Gaze of the Gods [30]
Sword of Might [20]
1 Disc of Tzeentch @ [45] Pts
4 Chosen Chaos Knights @ 235 Pts
Mark of Chaos Undivided; Barding; Chosen Unit; Shield; Standard; Musician
War Banner [25]
4 Chaos Steed @ [0] Pts
4 Chaos Knights of Khorne @ 207 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
4 Chaos Steed @ [0] Pts
1 Chaos Chariot @ 120 Pts
Mark of Chaos Undivided
1 Chaos Chariot @ 120 Pts
Mark of Chaos Undivided
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
6 Chaos Furies @ 90 Pts
3 Screamers of Tzeentch @ 99 Pts
Casting Pool: 5
Dispel Pool: 5
Models in Army: 35
Total Army Cost: 1993
Zaznaczam ze jest to rozpiska probna - chce sprawdzic jak sie bedzie spisywala. Dodam, ze zazwyczaj gram z moimi kumplami ktorzy graja HE DE i Imperium i staram sie skleic rozpiske, ktora bede mial cos do powiedzenia przeciwko nim.Macie moze jakies sugestie,propozycje? ubolewam nad brakiem minoskow i dragonogrow ale niestety punktacje sa nieublagane :/
1 Chaos Lord @ 660 Pts
Mark of Chaos Undivided; General; Chaos Armour
Crown of Everlasting Conquest [50]
Berserker Sword [40]
1 Chaos Dragon @ [360] Pts
1 Chaos Sorcerer @ 135 Pts
Mark of Chaos Undivided; Magic Level 1; Chaos Armour
2 Dispel Scroll
1 Exalted Chaos Champion @ 267 Pts
Mark of Tzeentch; Lore of Tzeentch; Chaos Armour; Shield
Gaze of the Gods [30]
Sword of Might [20]
1 Disc of Tzeentch @ [45] Pts
4 Chosen Chaos Knights @ 235 Pts
Mark of Chaos Undivided; Barding; Chosen Unit; Shield; Standard; Musician
War Banner [25]
4 Chaos Steed @ [0] Pts
4 Chaos Knights of Khorne @ 207 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
4 Chaos Steed @ [0] Pts
1 Chaos Chariot @ 120 Pts
Mark of Chaos Undivided
1 Chaos Chariot @ 120 Pts
Mark of Chaos Undivided
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
6 Chaos Furies @ 90 Pts
3 Screamers of Tzeentch @ 99 Pts
Casting Pool: 5
Dispel Pool: 5
Models in Army: 35
Total Army Cost: 1993
Zaznaczam ze jest to rozpiska probna - chce sprawdzic jak sie bedzie spisywala. Dodam, ze zazwyczaj gram z moimi kumplami ktorzy graja HE DE i Imperium i staram sie skleic rozpiske, ktora bede mial cos do powiedzenia przeciwko nim.Macie moze jakies sugestie,propozycje? ubolewam nad brakiem minoskow i dragonogrow ale niestety punktacje sa nieublagane :/
Tak z mojej strony chociaż zaznaczam że ja gram zupełnie inną szkołą niż tu się spotkalem, bardziej zaliczyłbym do fun, turnieje to dla mnie czarna magia
Więc tak ja raczej nigdy nie wystawiłbym smoka przeciw boltom (jeżeli elfickie maja siłę 7 to smok odpada, a teraz nie mam rozpiski pod ręką) przeciwko Imperium które nie ma boltów jeszcze być może.
Jeżeli gracie na mutacje to wolę samego lorda z lataniem miłe klimaty jak i podchodzące pod posiadane figurki, ale jak bez mutacji, hmm ... na rydwanie też odpada, jak i w rozpisce bym je zdjął bo zdejmowanie po jednym hicie w 1 rundzie boli czy to działo czy bolt. W sumie sam wystawiam bo muszę spełnić limit core unit.
Z mojej strony chyba wstawiłbym lorda do knightów lub samego zależnie od sytuacji.
Mag 1lvl zupełnie odpada chyba że jest tylko do trzymania scrolli, ale już lepiej dac 2 lvl to być może nawet rzuci jakiś czar :>
Dla rydwanów dałbym Mark Khorna.
Ale to takie bardzo luźe myśli
Więc tak ja raczej nigdy nie wystawiłbym smoka przeciw boltom (jeżeli elfickie maja siłę 7 to smok odpada, a teraz nie mam rozpiski pod ręką) przeciwko Imperium które nie ma boltów jeszcze być może.
Jeżeli gracie na mutacje to wolę samego lorda z lataniem miłe klimaty jak i podchodzące pod posiadane figurki, ale jak bez mutacji, hmm ... na rydwanie też odpada, jak i w rozpisce bym je zdjął bo zdejmowanie po jednym hicie w 1 rundzie boli czy to działo czy bolt. W sumie sam wystawiam bo muszę spełnić limit core unit.
Z mojej strony chyba wstawiłbym lorda do knightów lub samego zależnie od sytuacji.
Mag 1lvl zupełnie odpada chyba że jest tylko do trzymania scrolli, ale już lepiej dac 2 lvl to być może nawet rzuci jakiś czar :>
Dla rydwanów dałbym Mark Khorna.
Ale to takie bardzo luźe myśli
http://picasaweb.google.pl/aras4rose - zdjęcia z moich bitewek (ostatnia 18 sierpień);
Kupno E-pism i E-czasopism
Kupno E-pism i E-czasopism
bolty elfickie z S7? zwykła 6, tylko że moga zamiast 1 strzelac sześcioma pociskami, S4 i armour piercing. smok sie zawsze przydaje, niezależnie od maszyn wroga i raczej bardziej bym się bał imperium na działach niż elfickich bolców
teraz co do rozpiski:
herosi są do siebie niedopasowani. jeżeli chcesz poczarować to daj zwykłemu magikowi 2lvl, jeżeli nie to zmien exalteda marke bo tzeentchowa za dużo kosztuje... :/
przedmioty też srednio pasują, berserker sword na lordzie... hmm, mi jakos sie nie podoba, wole słomke+enchanted shield, no i na lordzie mam gazy. regenka za droga, a nie działa przeciwko plonącym atakom...
kornikom bym zabrał sztandar. za to i za zaoszczędzone punkty za marke na exaltedzie bym wrzucił oddział maruderów na konikach, zawsze jeden faścik się przyda
ja rydwanów nie lubię, ale jak chcesz na nich grać to graj
teraz co do rozpiski:
herosi są do siebie niedopasowani. jeżeli chcesz poczarować to daj zwykłemu magikowi 2lvl, jeżeli nie to zmien exalteda marke bo tzeentchowa za dużo kosztuje... :/
przedmioty też srednio pasują, berserker sword na lordzie... hmm, mi jakos sie nie podoba, wole słomke+enchanted shield, no i na lordzie mam gazy. regenka za droga, a nie działa przeciwko plonącym atakom...
kornikom bym zabrał sztandar. za to i za zaoszczędzone punkty za marke na exaltedzie bym wrzucił oddział maruderów na konikach, zawsze jeden faścik się przyda
ja rydwanów nie lubię, ale jak chcesz na nich grać to graj
co do boltów elfickich nie znam ( chyba że z VI edycji ) , jezeli mają siłę 6 to spoko. Bo boltów krasnoludzkich to się obawiam a tylko przeciwko takiej armii mam okazję grac + Imperium. Maszyn a maszyn .
Normalnie gdzieś bym zajrzal do rozpiski ale chwilowo nie mam jak. Jestem w pracy
Normalnie gdzieś bym zajrzal do rozpiski ale chwilowo nie mam jak. Jestem w pracy
http://picasaweb.google.pl/aras4rose - zdjęcia z moich bitewek (ostatnia 18 sierpień);
Kupno E-pism i E-czasopism
Kupno E-pism i E-czasopism
Rozpiske juz przetestowalem przeciwko HE.
1.Moje spostrzezenia - rydwany sa do bani utopilem 240 punktow i wlasciwie nic nie zrobily:/
2.Smok w pelni dal rade - ani bolty ani magia nic mu nie zrobily:):) A elf na porno defensie (4 bolty i 4 magow na najwyzszych poziomach)az sie trzasl z nerwow jak mu smok w 2 turze dofrunal do linii i zaczal dmuchac w maszyny i gonic pieszych magow
3.Korona jest do wywalenia z lorda - lepszy jest black maul(+2S i frenzy jest bardzo rajcujace:)) i gaze of gods
4.exalted z marka tzeentcha rzucil jeden czar w ciagu calej gry(reszta nie weszla albo byla zdispelowana)- przerzuty i mnie wystarczylo.
5.Exalted rozniosl rydwan i pojechal sam caly oddzial silverhelmsow i zabil herosa Elfow - czyli zwrocil sie. Po to ma marke tzeentcha zeby mogl latac na dysku- chociac zastanawiam sie nad wrzuceniem go na slanneshowego steeda i wtedy 20M w marszu cieszy bardziej niz 15" latania- musze sie zastanowic
1.Moje spostrzezenia - rydwany sa do bani utopilem 240 punktow i wlasciwie nic nie zrobily:/
2.Smok w pelni dal rade - ani bolty ani magia nic mu nie zrobily:):) A elf na porno defensie (4 bolty i 4 magow na najwyzszych poziomach)az sie trzasl z nerwow jak mu smok w 2 turze dofrunal do linii i zaczal dmuchac w maszyny i gonic pieszych magow
3.Korona jest do wywalenia z lorda - lepszy jest black maul(+2S i frenzy jest bardzo rajcujace:)) i gaze of gods
4.exalted z marka tzeentcha rzucil jeden czar w ciagu calej gry(reszta nie weszla albo byla zdispelowana)- przerzuty i mnie wystarczylo.
5.Exalted rozniosl rydwan i pojechal sam caly oddzial silverhelmsow i zabil herosa Elfow - czyli zwrocil sie. Po to ma marke tzeentcha zeby mogl latac na dysku- chociac zastanawiam sie nad wrzuceniem go na slanneshowego steeda i wtedy 20M w marszu cieszy bardziej niz 15" latania- musze sie zastanowic
70 punktów + 45 za dysk żeby latac na 15'? bezsensu, lepiej za 20+40 i masz slaaneshowego steeda z M20' i jeszcze odpornosc na psychologie to dopiero szachuje przeciwnika
zamiast rydwanów moze jakies minoski?
takie kombo na lordzie lepsze, wardzik na 4+, S7 i frenzy
zamiast rydwanów moze jakies minoski?
takie kombo na lordzie lepsze, wardzik na 4+, S7 i frenzy
@Crom: Masz racje, ale jednak co mag to mag no i 3+ ward przeciw pociskom skutecznie wydluza mu zycie w starciu z takim strzelajaco magicznym graczem jakim jest moj kumpel od HE.
Dokladnie - Trzeba DOJSC - przy 2 x10 lucznikach i 4 rbt moze byc z tym klopotCrom pisze:najlepszą ochroną przed strzelaniem jest dojść do walki w II turze
to monotonne te wasze gry HE stoja i maguja, ty musisz dojechac...Galin pisze:Dokladnie - Trzeba DOJSC - przy 2 x10 lucznikach i 4 rbt moze byc z tym klopotCrom pisze:najlepszą ochroną przed strzelaniem jest dojść do walki w II turze
jedna rada na HE, wez 5 screamerow.. sa w stanie wyczyscic wszsytkie bolty, ciezko HElfom je zablokowac czy zniszczyc, 3 moga spasc od jednego fartownego czaru
na DE czy HE minoski to sredni wybor, z racji bycia masakrowanymi przez zwykle luki... ale za to 2-4 spawny slaanesha na te armie sa idealne, polecam wziasc (a i latwo je samemu zrobic)
na dobrze zlozone i dobrze grajace Imperium nie ma rady
pzdr
no dobra, ale przeciwnik będzie miał duzo mozliwosci do strzelania. 20 łuczników na dalekim zasięgu raczej nie zestrzeli ci herosa z T4 i savem na 3+. bolce to inna sprawa, zreszta one raczej bedą walic do smoka... a ty mozesz jeszcze próbowac jakos sie zastawiac pieskami i wykorzystac teren by miec ochronę przed strzelaniem. ładowac w niego 100 pkt za warda na 3+ od strzelania jak strzelania będzie jedna tura... ehh szkoda gadac. no i niby ta jedna kostka do dispella, jedyny plus jak dla mnie. bo z magicznymi HE to sobie ten jeden czarodziej nie pomagujeGalin pisze:Dokladnie - Trzeba DOJSC - przy 2 x10 lucznikach i 4 rbt moze byc z tym klopotCrom pisze:najlepszą ochroną przed strzelaniem jest dojść do walki w II turze
musze powiedziec ze tylko przez moja nieporadnosc i niewielkie doswiadczenie w poslugiwaniu sie smokiem wynik byl 10-10. Uksztaltowanie terenu mi sprzyjalo no i smok sprzatal juz w drugiej turze strefe rozstawiania przeciwnika:). Tylko zapomnialem kilka razy podmuchac kiedy mialem okazje no i wyszla dupa zbita - co do screamerow to okazaly sie niezastapione i bolce i lucznicy i magowie tylko wiali od tych lataczy.