pająki vs zapełniony domek ...
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Sprawa jest taka, ze oddzial rusza sie tak jak jego najwolniesza czesc. Jesli w trudnym terenie hero na swini bedzie chodzil 3.5 cala to tak samo bedzie ruszal sie unit.
Hero nie przejmuje zasad specjalnych ruchu regimentu i na odwrot.
Hero nie przejmuje zasad specjalnych ruchu regimentu i na odwrot.
wlasnie nie widzisz roznicy.
hero na swini ma M7 - pajaki tez maja M7.
oddzial pajakow ma specjalna zasade. heros dolacza do oddzialu. przejmuje nia. i ma wodna swinie?
hero na swini ma M7 - pajaki tez maja M7.
oddzial pajakow ma specjalna zasade. heros dolacza do oddzialu. przejmuje nia. i ma wodna swinie?
Ale chodzi o to, ze dolaczajac, przejmuje zasade oddzialu, ktora zapewnia mu brak tej kary.. i wtedy oddzial caly ma taka sama predkosc.
chodzenie przez trudny teren itd to nie jest specjalna zdolnosc pajakow tylko oddzialu - czemu mialby jej nie podlapac?
chodzenie przez trudny teren itd to nie jest specjalna zdolnosc pajakow tylko oddzialu - czemu mialby jej nie podlapac?
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Bohater nie przejmuje specjalnych zasad oddziału, do którego dołącza, oszalałeś? Bohater przejmuje niektóre zasady dotyczące psychologii, ale na pewno nie robi się eteryczny ani przechodzący przez ściany, a cały oddział rusza się tylko tyle, ile może się ruszyć jego najwolniejszy członek.TruePunk pisze:Ale chodzi o to, ze dolaczajac, przejmuje zasade oddzialu, ktora zapewnia mu brak tej kary
Zaczniojmy od tego, że do spirit hostów nie można w ogóle dołączać żadnychCharki pisze:@punk
Bohater IMO nie przejmuje zdolonosci pajakow do ignorowania kar za truydny teren. ( Jak dolaczysz wampira to spirit hostów to tmoze przez obeliski i domki przechodzic ?Raczej nie )
herosów, gdyż mają to wyraźnie napisane w zasadach, a wynika to z tego, że są swarmem