Pytania wszelakie ... ;)

Warriors of Chaos

Moderator: JarekK

ODPOWIEDZ
Grumsha
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 37

Re: Pytania wszelakie ... ;)

Post autor: Grumsha »

wiem wiem...ale mieszkam na takim zadupu, że narazie bardziej bawie się w kolekcjonera niż gracza bo jeszcze przez jakiśczas napewno sobie nie pogram;/

Awatar użytkownika
MARDUK
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 184
Lokalizacja: Cz-Wa

Post autor: MARDUK »

Soulferin pisze:Warriorzy to podstawa.Generalnie nie gra sie na marudach bo pomimo tego ze sa niezli w walce to zbyt szybko giną i niepotrzebnie tracisz przez to punkty.Możesz spróbować wystawić jeden klocuszek 40 marudów,ale na pewno nie wiecej.

Generalnie można bardzo skutecznie grać na samych marudach. Ja tam wystawiam 3x40 marudów khorna z dwurakami w formacji 5x8 + 19 warriorów z BSB z chorągwią rozkoszy, zapodaje się 2 x warshrine, dużego maga shadowa do ważywienia statów przeciwnikowi do tego mag nurgla który posypie regenką i topi sie przeciwnika w spamie przekoksowanego śmiecia. Ołtarze blesują oddziały związane walką, magowie kroją statsy, zapodają regneki klątwy trądu i choseni to małe miki przy nich ;)

Awatar użytkownika
MlSlEK
Chuck Norris
Posty: 624
Lokalizacja: Łódź

Post autor: MlSlEK »

Myśląc o ugrywaniu wyników 20:0 ciężko grać marudami, jednak zakładając sobie już 15:5 stają się efektywni. Używam często 14 khorna z flailem. Zwyczajowo ludzie się wystawiają 5 modelami w szeregu, więc taka 7 w dwóch szeregach daje przewagę w atakach. Oddział jest tani i ma założoną misję samobójczą w celu zmiękczenia kogoś. Inna opcja to tak horda ok 50 z GW i Tzee, ciężkie do ubicia przez grubsze modele. Do użycia przeciw czemuś co nie jest takim samym spamem jak my. Taki klocek to 30A S5 ward 6+
Obrazek

sYsek
Kretozord
Posty: 1516

Post autor: sYsek »

i spada od paniki, pozdro z taka kmina :P slaanesh ftw!
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!

"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

sYsek pisze:i spada od paniki, pozdro z taka kmina :P slaanesh ftw!
Wyczuwam jakąś traumę związaną z panikami :lol2:
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

sYsek
Kretozord
Posty: 1516

Post autor: sYsek »

bo to nie pierwszy raz. wybucha shrine od armaty, maruderzy za stol. hellcannon i won. costam i won i w ogole slabo :P slaanesh!
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!

"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22

Awatar użytkownika
Shadar
Kradziej
Posty: 936
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Shadar »

14 khorna z flailem
i spada od paniki, pozdro z taka kmina
:mrgreen:

A tak poza tym, walka w szeregach po pięć jest raczej dość sytuacyjna, więc nie liczyłbym na taką przewagę :roll:
Ostatnio zmieniony 8 kwie 2012, o 20:57 przez Shadar, łącznie zmieniany 1 raz.
Wieszkto pisze:
Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

-"Inna opcja to tak horda ok 50 z GW i Tzee, ciężkie do ubicia przez grubsze modele"
-"i spada od paniki, pozdro z taka kmina"

:roll:
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

sYsek
Kretozord
Posty: 1516

Post autor: sYsek »

moreover 14 chlopa poza trzymaniem maga nie ma u mnie zastosowan... nawet z khornem. malo warte pktowo ale i gowno robiace, bo musisz to ty wpasc w cos niepancernego. dostajesz gownianego chariota lub cokolwiek z impactami i w zasadzie klocuszek idzie do piachu nic nie nabijajac... nie czuje potrzeby takiego smietnika... lepiej za te pkt psy x2 wystawic ;P
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!

"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22

Awatar użytkownika
MlSlEK
Chuck Norris
Posty: 624
Lokalizacja: Łódź

Post autor: MlSlEK »

Dziękuję za obronę mojej kminy 8)

SYsek jeśli boisz się paniki na 8 z przerzutem bez żadnych boostów od bohaterów to jesteś asekuracyjny. 14 marud nie stoi w zapleczu obok helki czy shrina, ma napieprzać i zginąć, często wymuszając na zaatakowanym pogoń, co znów daje warriorom turę mniej na związanie się ich ulubionym cc.

Nie gram na shrinach, do boostowania mam maga z podglądaniem czarów przeciwnika.

14 marud nie przyciąga armat, katapult, ma znośne I. Nie nadaje się do wszystkiego, ale jest w miarę uniwersalna. Ostatecznie przeczuwając ich zgubę można ich zbunkrować za górką z magiem. Raz podstawić się na jakiś ostrzał który wytrzymają, odciągnąć tym samym zagrożenie od kluczowego klocka i skitrać się do końca gry, do tego też się nadają :)

Przydają się przeciw np black orcs, savage orcs, hammerers, minosy, czyli najlepszy dla nich oponent to T4, AS 5+, I nie większa niż 4. Dużo jest takich jednostek.
Obrazek

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

MlSlEK pisze:
SYsek jeśli boisz się paniki na 8 z przerzutem bez żadnych boostów od bohaterów to jesteś asekuracyjny.
Tekst miesiąca :mrgreen: No powiedz boisz się ? :wink:
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

sYsek
Kretozord
Posty: 1516

Post autor: sYsek »

stubborn oblany na 8 z przerzutem na chosenach to podstawa tej armii ;] nie raz przegralem tym gre. maruderzy z khornem 8 z frenzy oblewaja nawet z przerzutem. juz ostatnio hellcannona obok bsb wystawialem, chociaz potrzeby nie ma takiej wielkiej :P
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!

"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22

Awatar użytkownika
MlSlEK
Chuck Norris
Posty: 624
Lokalizacja: Łódź

Post autor: MlSlEK »

Khorne i niezłomne działo nie zdają paniki.

Oblanie na chosenach przyrównujesz do marud. Tyle że klocek chosenów to spanikowane 5 może 6 razy tyle co koszt marud. Nawet niech marudy spitolą... i co z tego.
Obrazek

sYsek
Kretozord
Posty: 1516

Post autor: sYsek »

czytaj ze zrozumieniem. hellcannon potrafi oblac rampage, a maruderzy oblewajacy frenzy to w ogole chleb codzienny. z markiem tzeentcha uciekaja od pierwszej paniki. slaanesh nie dosc ze tanszy od powyzszych to i bardziej uniwersalny. mozna dac flee. mozna trzymac maga. duzo mozna. a po co masz wystawic klocek 14 maruderow ktory jest malo ruchliwy, malo operatywny, malo robiacy, jak mozesz go poswiecec od tak? lepiej dac fasta. ot, 8mv fast. lub 2x psy. ot 30 pkt to dopiero do oddawania jest. imho inwestycja w 14 maruderow nie jest nic warta. poza przypadkiem gdzie daje sie im muzyka i mark of slaanesh i nic wiecej. wtedy trzymaja maga :P
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!

"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22

Awatar użytkownika
MlSlEK
Chuck Norris
Posty: 624
Lokalizacja: Łódź

Post autor: MlSlEK »

Pisz w jasny sposób, to będę czytał ze zrozumieniem. Podmiot domyślny dotyczył przez cały czas paniki, nigdzie nie opisujesz rampage. W jakich warunkach spisują się marudy opisałem, rozumiem że wiesz lepiej choć nimi tak nie grałeś. Opinię na temat na podstawie argumentów wyrobią sobie czytający.
Obrazek

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

troszkę to akademicka dyskusja mam wrażenie. po pierwsze nikt 14 maruderów wrealiach turniejowych nie wystawi.
po drugie, nawet jak się ktos uprze, to nigdy nie dowie się czy się do czegoś nadają - jedyne co zrobią to na dwie tury odciagna łuki przeciwnika

Nie trzeba być orlem, żeby dojśc do wniosku o niskiej manewrowości armii woc. Więc zamiast na siłe ją podnosic (nigdy pewnego standartu nie dogonimy) sprawmy w rozpach, żeby nie oddawac punktów. Maryuderzy w liczbie 14 oddaja punkty dośc łatwo
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
MlSlEK
Chuck Norris
Posty: 624
Lokalizacja: Łódź

Post autor: MlSlEK »

To jest równe 100p. Wystawiam na ogół 2x co daje 200p na 2000 i więcej. Od początku opisuję że służy to wynikom rzędu 15:5. Wbrew pozorom rzadko przeciwnik urywa te 200p mimo ich samobójczej misji. Musi ich wystrzelać, wybić do nogi. Jeśli uciekną jest duża szansa że za swoich gdzie się zbiorą i skitrają na resztę bitwy.
Obrazek

Awatar użytkownika
Eldritch
Berserker Khorna
Posty: 1360
Lokalizacja: Hauptstadt der Oberschlesien

Post autor: Eldritch »

Dymitr +1.
Obrazek

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

14 marauderów moim zdaniem nadaje się tylko do zapychania core i trzymania maga (slaanesh + muzyk)
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
MARDUK
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 184
Lokalizacja: Cz-Wa

Post autor: MARDUK »

Maruderzy nie przyciągną uwagi jeżeli na stole biegają choseni lub warriorzy. U mnie klocek warriorów z BSB i dwoma magami jest dręczony od pierwszej tury walki z kim bym nie grał bo trzyma zbyt dużo punktów aby go nie zamęczać. Marudy mają opinię słabego mięsa w klocku 5x8 bo cóż oni moga zrobić z 15 atakami, s5, frenzy za niecałe 250p ;) Na swojej nowej rozpie z shadowem + nurglem gdzie trzonem armii było 2x40 maruderów khorna, 1x 40 marudów tzeentha ze wspomaganiem warriorów + shrinów rozegrałem 8 bitew pod rząd, z lizakami, orkami, ogrami, wampirami i imperium. Wszystkie te bitwy wygrałem w tym raz 20:0, ale najpiękniejszy manewr był wtedy kiedy moje niecałe 250p wygrało kombat o 4 mając w boku mortisa, corpscarta oraz z przodu ghule z niezajebywalnym wampirem. Finałowo te 250 punktów zdezintegrowało całe towarzystwo zgarniając grubo ponad tysiaka (pomijając fakt, że moi warriorzy z bohami uciekli z bitwy w 5 turze i ugrałem tylko 12:8) ;)

ODPOWIEDZ