
Rozpiski nowego Imperium
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski nowego Imperium
Bizim, ja o tym wiem od dawna, ja tylko pytam czemu wychwa tak twierdzi, głównie po to, aby przed wypisywaniem na forum zajrzał do RB. 

GrimgorIronhide pisze:Tą logiką Kudłaty jest wzorem uczciwości i nieprzekupnościZiemko pisze:Cholera jak od lapowek sie lysieje to gdzie moje miliony![]()
No kurde raz piszecie że nie a teraz że tak. Jak działa to b.dobrze;]
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
moje preferencje są w formacji 6x6 lub 6x7. Łatwiej manewrować, dłużej steadfast. Oto zalety dla mnie.
Ja normalnie albo 5 z przodu albo horda. Trzeba reformy robić w odpowiednich momentach ;] Bierze deteczmenty po 5 łuczników i nie będziesz musiał za dużo halabardami manewrować ;]
+1wychwa pisze:Ja normalnie albo 5 z przodu albo horda. Trzeba reformy robić w odpowiednich momentach ;] Bierze deteczmenty po 5 łuczników i nie będziesz musiał za dużo halabardami manewrować ;]
Innych formacji nie uznaje. Halabardy mają albo zabijać (czyli horda) albo stać do ostatniego (czyli 5 w szeregu). Rozwiązania pośrednie ani nie są super mordercze, ani bardzo wytrzymałe (bo więcej wrogów po nas może bić).
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
Jeśli mają stać do ostatniego to chyba lepiej swordsmani, dlatego ja halabardy stawiam tylko w hordzie.Bizim pisze:+1wychwa pisze:Ja normalnie albo 5 z przodu albo horda. Trzeba reformy robić w odpowiednich momentach ;] Bierze deteczmenty po 5 łuczników i nie będziesz musiał za dużo halabardami manewrować ;]
Innych formacji nie uznaje. Halabardy mają albo zabijać (czyli horda) albo stać do ostatniego (czyli 5 w szeregu). Rozwiązania pośrednie ani nie są super mordercze, ani bardzo wytrzymałe (bo więcej wrogów po nas może bić).
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
Może i lepiej swordsmanów ale tylko wtedy jak nie masz zamiaru boostowac swojej piechoty czarami z lighta
BO jak wrzucisz ws 10 in 10 to lepiej mieć siłę 4 ;]

A jak wrzucisz brzytwę z shadow to lepiej mieć WS4, ale tu chyba chodzi trochę o coś innego. Moim zdaniem halabardnicy i swordsmani mają zupełnie inne zadania i dlatego myślę, że powinni być wystawiani w innych formacjach - halabardy w hordzie, swordsmani po 5 w ranku.wychwa pisze:Może i lepiej swordsmanów ale tylko wtedy jak nie masz zamiaru boostowac swojej piechoty czarami z lightaBO jak wrzucisz ws 10 in 10 to lepiej mieć siłę 4 ;]
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
A zadanie powstaje w danej sytuacji. Masz szansę pocisnąć to horda a jak trzeba przetrwać to kostka. Zawsze 1 czar uda się wrzucić ;]
Dokładnie o to mi chodziło.wychwa pisze:A zadanie powstaje w danej sytuacji. Masz szansę pocisnąć to horda a jak trzeba przetrwać to kostka. Zawsze 1 czar uda się wrzucić ;]

Jasne, że jako bloker miecznicy są lepsi. Lecz wolę uniwersalniejsze halabardy niż sytuacyjnych mieczników wrzucać do rozpy.
Gdy muszę przetrzymać wrogi klocek z ryzykiem przegrania to po prostu mogę zwinąć halabardy do formacji 5x8 i utrzymać się na pozycji.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
A potem wpakować im jakiś fajny ws'ik i gra gitara ;]
Co wy na to ,aby wsadzadzić kapłana na koniu do demigryfów:
1.Modlitwy u nich genialna sprawa
2.Hate!
3.Kapłan jest dość tani
4.Nie będzie im obniżał ruchu
5.Nie będzie trzeba za nimi ganiać Altarem
1.Modlitwy u nich genialna sprawa
2.Hate!
3.Kapłan jest dość tani
4.Nie będzie im obniżał ruchu
5.Nie będzie trzeba za nimi ganiać Altarem
Ostatnio zmieniony 8 wrz 2012, o 22:22 przez Kordelas, łącznie zmieniany 1 raz.
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
B. dobry pomysł jak dla mnie ;] już tak grałem i daje to radę . U mnie problem jest taki że w mojej rozpie muszę wybrać właśnie między kapłanem do demisiów a armatą (i mieć 2 armaty i helkę)
- Brushlicker
- Falubaz
- Posty: 1037
- Lokalizacja: Gdynia
Kordelas pisze:Może juz było ,ale warto ruszyć forum:
Co wy na to ,aby wsadzadzić kapłana na koniu do demigryfów:
1.Modlitwy u nich genialna sprawa
2.Hate!
3.Kapłan jest dość tani
4.Nie będzie im obniżał ruchu
5.Nie będzie trzeba za nimi ganiać Altarem
Tia pomysł warty rozważenia. Ale taki kapłan najlepiej aby nie miał magicznych rzeczy (czyli 85 pkt) tak aby jak się trafi na kogoś z armatami nie było go żal stracić od pierwszego strzału.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.