1666 Empire
1666 Empire
1666 Pts - Empire Army
1 Captain@ 128 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
Rod of Command [50]
1 Warhorse @ [0] Pts
General
1 Battle Wizard @ 115 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
10 Handgunners @ 80 Pts
Empire Handgun
6 Knightly Orders @ 178 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician;
Warhorse
1 Preceptor @ [16] Pts
6 Warhorse @ [0] Pts
9 Knightly Orders @ 272 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician;
Warhorse
War Banner [25]
1 Preceptor @ [16] Pts
9 Warhorse @ [0] Pts
10 Knightly Orders @ 290 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician;
Warhorse
The Steel Standard [20]
1 Preceptor @ [16] Pts
10 Warhorse @ [0] Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
3 Crew @ [0] Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
3 Crew @ [0] Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
3 Crew @ [0] Pts
1 Steam Tank @ 300 Pts
Main Cannon; Steam Gun
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 50
Total Army Cost: 1663
1 Captain@ 128 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
Rod of Command [50]
1 Warhorse @ [0] Pts
General
1 Battle Wizard @ 115 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
10 Handgunners @ 80 Pts
Empire Handgun
6 Knightly Orders @ 178 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician;
Warhorse
1 Preceptor @ [16] Pts
6 Warhorse @ [0] Pts
9 Knightly Orders @ 272 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician;
Warhorse
War Banner [25]
1 Preceptor @ [16] Pts
9 Warhorse @ [0] Pts
10 Knightly Orders @ 290 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician;
Warhorse
The Steel Standard [20]
1 Preceptor @ [16] Pts
10 Warhorse @ [0] Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
3 Crew @ [0] Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
3 Crew @ [0] Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
3 Crew @ [0] Pts
1 Steam Tank @ 300 Pts
Main Cannon; Steam Gun
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 50
Total Army Cost: 1663
Wez kołek jeszcze wygrywac zacznij, bo rozpiski imperium robisz mocne ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Inna sprawa ze imperium trudno cos słabego zrobic jak sie wcisnie max czołgowKołek pisze:Uznam to za komplementMłody pisze:...bo rozpiski imperium robisz mocne
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
A mi się osobiście nie podoba. Nie mógłbym czymś takim grać. Jak dla mnie zero klimatu, armia Imperium powina opierać się na piechocie, zwłaszcza że w 7 edycji kawaleria stała się słabsza. Moje ostatnie rozpiski wyglądają tak że mam na stole więcej figsów niż skaveny. To jest moja opinia nie bawi mnie graniem samograjem na miarę brettoni.
- nightclower16
- Mudżahedin
- Posty: 229
- Lokalizacja: SNOT - Gdańsk
rozba bardzo dobra ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Jeszcze możesz ją obrobić ;D
Co do gry to wierze w Ciebie ;p Przychodź częściej do klubu i będzie dobrze![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Jeszcze możesz ją obrobić ;D
Co do gry to wierze w Ciebie ;p Przychodź częściej do klubu i będzie dobrze
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
A teraz wyobraź sobie, że spotykasz 3 klocki night Goblinów z fanoloami, 4 Bolty i Doom Divera ... ![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Wg. Mnie pomysł standardowy... Na jedne armie mocne, ale na większośc takie sobie... Byle odstrzelić lub zneutralizować ST (nie będę dawał dokładnej receptury
)... A jazdy to się wymanewruje...
Jeśli nie wylosujesz pierwszej tury, to przeciwnik Boltami po czołgu, lub po działach... Potem druga tura, jeśli czołg jeszcze się telepie, to poczołgu... i z 5-6 wbitymi ranami asz przycisk do papieru... Kawaleriie wpadają w fanatyków i zbirają odnich to co najlepsze... a gdy zsotaną zlamane, to zaszarżująna nie rydwaniki albo 5ki wolfriderów.
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Wg. Mnie pomysł standardowy... Na jedne armie mocne, ale na większośc takie sobie... Byle odstrzelić lub zneutralizować ST (nie będę dawał dokładnej receptury
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Jeśli nie wylosujesz pierwszej tury, to przeciwnik Boltami po czołgu, lub po działach... Potem druga tura, jeśli czołg jeszcze się telepie, to poczołgu... i z 5-6 wbitymi ranami asz przycisk do papieru... Kawaleriie wpadają w fanatyków i zbirają odnich to co najlepsze... a gdy zsotaną zlamane, to zaszarżująna nie rydwaniki albo 5ki wolfriderów.
imperium po to ma swoje armaty zeby zdejmowac wrogowi maszynki, proste ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
a reszta rozjazd![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
a reszta rozjazd
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)