Rozpiski nowego Imperium

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Siweusz
Kretozord
Posty: 1884

Re: Rozpiski nowego Imperium

Post autor: Siweusz »

Bizim, ja o tym wiem od dawna, ja tylko pytam czemu wychwa tak twierdzi, głównie po to, aby przed wypisywaniem na forum zajrzał do RB. :wink:
GrimgorIronhide pisze:
Ziemko pisze:Cholera jak od lapowek sie lysieje to gdzie moje miliony :(
Tą logiką Kudłaty jest wzorem uczciwości i nieprzekupności :mrgreen:

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

No kurde raz piszecie że nie a teraz że tak. Jak działa to b.dobrze;]

kowaljl
Chuck Norris
Posty: 391

Post autor: kowaljl »

Jak wystawiacie halabardnikow?? Po 6,7 czy jednak horda?. I czy horda niema zbyt wielu minusow, ciezko sie wymanewrowac, nam kilka modeli i mamy 3 szeregi tak naprawde. Jak WY gracie na niej?

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

moje preferencje są w formacji 6x6 lub 6x7. Łatwiej manewrować, dłużej steadfast. Oto zalety dla mnie.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

Ja normalnie albo 5 z przodu albo horda. Trzeba reformy robić w odpowiednich momentach ;] Bierze deteczmenty po 5 łuczników i nie będziesz musiał za dużo halabardami manewrować ;]

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

wychwa pisze:Ja normalnie albo 5 z przodu albo horda. Trzeba reformy robić w odpowiednich momentach ;] Bierze deteczmenty po 5 łuczników i nie będziesz musiał za dużo halabardami manewrować ;]
+1

Innych formacji nie uznaje. Halabardy mają albo zabijać (czyli horda) albo stać do ostatniego (czyli 5 w szeregu). Rozwiązania pośrednie ani nie są super mordercze, ani bardzo wytrzymałe (bo więcej wrogów po nas może bić).
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Bizim pisze:
wychwa pisze:Ja normalnie albo 5 z przodu albo horda. Trzeba reformy robić w odpowiednich momentach ;] Bierze deteczmenty po 5 łuczników i nie będziesz musiał za dużo halabardami manewrować ;]
+1

Innych formacji nie uznaje. Halabardy mają albo zabijać (czyli horda) albo stać do ostatniego (czyli 5 w szeregu). Rozwiązania pośrednie ani nie są super mordercze, ani bardzo wytrzymałe (bo więcej wrogów po nas może bić).
Jeśli mają stać do ostatniego to chyba lepiej swordsmani, dlatego ja halabardy stawiam tylko w hordzie.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

Może i lepiej swordsmanów ale tylko wtedy jak nie masz zamiaru boostowac swojej piechoty czarami z lighta :) BO jak wrzucisz ws 10 in 10 to lepiej mieć siłę 4 ;]

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

wychwa pisze:Może i lepiej swordsmanów ale tylko wtedy jak nie masz zamiaru boostowac swojej piechoty czarami z lighta :) BO jak wrzucisz ws 10 in 10 to lepiej mieć siłę 4 ;]
A jak wrzucisz brzytwę z shadow to lepiej mieć WS4, ale tu chyba chodzi trochę o coś innego. Moim zdaniem halabardnicy i swordsmani mają zupełnie inne zadania i dlatego myślę, że powinni być wystawiani w innych formacjach - halabardy w hordzie, swordsmani po 5 w ranku.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

A zadanie powstaje w danej sytuacji. Masz szansę pocisnąć to horda a jak trzeba przetrwać to kostka. Zawsze 1 czar uda się wrzucić ;]

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

wychwa pisze:A zadanie powstaje w danej sytuacji. Masz szansę pocisnąć to horda a jak trzeba przetrwać to kostka. Zawsze 1 czar uda się wrzucić ;]
Dokładnie o to mi chodziło. :)

Jasne, że jako bloker miecznicy są lepsi. Lecz wolę uniwersalniejsze halabardy niż sytuacyjnych mieczników wrzucać do rozpy.
Gdy muszę przetrzymać wrogi klocek z ryzykiem przegrania to po prostu mogę zwinąć halabardy do formacji 5x8 i utrzymać się na pozycji.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

A potem wpakować im jakiś fajny ws'ik i gra gitara ;]

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Co wy na to ,aby wsadzadzić kapłana na koniu do demigryfów:
1.Modlitwy u nich genialna sprawa
2.Hate!
3.Kapłan jest dość tani
4.Nie będzie im obniżał ruchu
5.Nie będzie trzeba za nimi ganiać Altarem
Ostatnio zmieniony 8 wrz 2012, o 22:22 przez Kordelas, łącznie zmieniany 1 raz.
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

B. dobry pomysł jak dla mnie ;] już tak grałem i daje to radę . U mnie problem jest taki że w mojej rozpie muszę wybrać właśnie między kapłanem do demisiów a armatą (i mieć 2 armaty i helkę)

Awatar użytkownika
Brushlicker
Falubaz
Posty: 1037
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Brushlicker »

A jak by wyglądała jego przeżywalność w takim oddziale?
Obrazek

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Kordelas pisze:Może juz było ,ale warto ruszyć forum:
Co wy na to ,aby wsadzadzić kapłana na koniu do demigryfów:
1.Modlitwy u nich genialna sprawa
2.Hate!
3.Kapłan jest dość tani
4.Nie będzie im obniżał ruchu
5.Nie będzie trzeba za nimi ganiać Altarem

Tia pomysł warty rozważenia. Ale taki kapłan najlepiej aby nie miał magicznych rzeczy (czyli 85 pkt) tak aby jak się trafi na kogoś z armatami nie było go żal stracić od pierwszego strzału.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2289
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

@up

To ja już wolałbym zabezpieczyć go charmed shieldem za drobne 5 pkt, niż pozostawić na pastwę armat.
Obrazek

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Trafna uwaga. :)
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Słusznie ,ale zawsze można go wystawiać na niektóre armie
@wychwa
Dla mnie 2 działa i helcannon to must have
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Hellcannon to ma WOCH a nie jakieś słabiutkie imperium :twisted: :twisted: :twisted:
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

ODPOWIEDZ