Rozpiski nowego Imperium
Moderator: #helion#
- Brushlicker
- Falubaz
- Posty: 1037
- Lokalizacja: Gdynia
- Martin von Carstein
- Kradziej
- Posty: 947
W VC pewnie będą Ghoule i sfora tanich zombie. Przy wskrzeszeniu 2d6 jest to świetny bloker. Wpakujesz w to to tą 6-tkę jeźdzców = ich uziemieniu. Kilkanaście figurek w tą czy w tamtą cię nie uratuje.
250 na Lordów, 250 na Rary, 250 na Core- zmieścisz się. Cory zapełnisz bez problemu.
Największa szkoda, że nie masz jednak tego działa. WH wiele i tak nie nawojujesz - Nekroś czy coś co wskrzesza znajdzie się w bunkrze. Pewnie zombie ze wskrzeszaniem. Pewnie na drugiej linii. Więc w to to traf. Działem, bez którego Imperium grać nie powinno, mógłbyś się postarać o ustrzelenie tego bydlaka.
Ale rozumiem, braku figurek nie przeskoczysz.
250 na Lordów, 250 na Rary, 250 na Core- zmieścisz się. Cory zapełnisz bez problemu.
Największa szkoda, że nie masz jednak tego działa. WH wiele i tak nie nawojujesz - Nekroś czy coś co wskrzesza znajdzie się w bunkrze. Pewnie zombie ze wskrzeszaniem. Pewnie na drugiej linii. Więc w to to traf. Działem, bez którego Imperium grać nie powinno, mógłbyś się postarać o ustrzelenie tego bydlaka.
Ale rozumiem, braku figurek nie przeskoczysz.
- Brushlicker
- Falubaz
- Posty: 1037
- Lokalizacja: Gdynia
pytanka!
-co Waszym zdaniem jest w stanie zboostowac jakkolwiek handgunnerow? Bo ja jak na razie to znalazlem jeden spell lore of fire i jeden prayer... Trochu slabo, znacie cos jeszcze?
-co myslicie o sporym oddziale milicji? Np 50szt + WP .... Moim zdaniem taka nawalnica atakow z hate moze byc skuteczna
- jakbym chcial wystawiac outriderow, to warto ich jakkolwiej dozbroic, czy po prostu pieciu golych puscic?
Z gory dziekuje za odpowiedzi
-co Waszym zdaniem jest w stanie zboostowac jakkolwiek handgunnerow? Bo ja jak na razie to znalazlem jeden spell lore of fire i jeden prayer... Trochu slabo, znacie cos jeszcze?
-co myslicie o sporym oddziale milicji? Np 50szt + WP .... Moim zdaniem taka nawalnica atakow z hate moze byc skuteczna
- jakbym chcial wystawiac outriderow, to warto ich jakkolwiej dozbroic, czy po prostu pieciu golych puscic?
Z gory dziekuje za odpowiedzi

Na zabawy z hundgunersami szkoda czasu. Jeśli myślisz o grach na turniejach to łucznicy po 5 modeli jako deteczmet i tyle ze strzelających jest teraz grywalne.
Milicji chyba nie można teraz brać jako normalny oddział. Mogą być tylko jako detka.
Outridersom jedynie muzyk. Jak dasz barding to już chyba nie są lekką kawalerią. Z resztą na nich też szkoda pkt ;] Jak już to pistoliersi a i tak są drodzy i mało robią tzn łatwo giną ;]
Milicji chyba nie można teraz brać jako normalny oddział. Mogą być tylko jako detka.
Outridersom jedynie muzyk. Jak dasz barding to już chyba nie są lekką kawalerią. Z resztą na nich też szkoda pkt ;] Jak już to pistoliersi a i tak są drodzy i mało robią tzn łatwo giną ;]
- Martin von Carstein
- Kradziej
- Posty: 947
Na Muszkieterów magia metalu, poprawia nieco celność i pancerz. Oczywiście na ten nędzny zasięg nie poradzi żądna magia.
Milicja... 40 ataków z siłą 3 jakoś szału nie robi. Oni nawet pancerza nie mają.
Outridersów dać muzyka wypada. Jak dasz im ladry to stracą zasadę Lekkiej Jazdy, czyli strzelisz sobie w plecy.
Milicja... 40 ataków z siłą 3 jakoś szału nie robi. Oni nawet pancerza nie mają.
Outridersów dać muzyka wypada. Jak dasz im ladry to stracą zasadę Lekkiej Jazdy, czyli strzelisz sobie w plecy.
- Brushlicker
- Falubaz
- Posty: 1037
- Lokalizacja: Gdynia
nieee, na turnieju to moze 1 rocznie 
Handguny tylko dla klimatu, w nieszkodliwej ilosci... Po prostu XVIw europejska armia bez muszkieterow mi nie styka
Czemu pistoliersi lepsi
niski BS, malo strzalow i wql.... Ale za to jakie modele czarowne!
Wydaje mi sie ze 3 pkt za jeden strzal i wyzszy BS to dobra cena, nawet kosztem stacjonarnosci....

Handguny tylko dla klimatu, w nieszkodliwej ilosci... Po prostu XVIw europejska armia bez muszkieterow mi nie styka
Czemu pistoliersi lepsi

Wydaje mi sie ze 3 pkt za jeden strzal i wyzszy BS to dobra cena, nawet kosztem stacjonarnosci....
- Martin von Carstein
- Kradziej
- Posty: 947
Bo Rajtarzy mogą służyć za konkretną odginaczkę i nie mają zasady Shott or Move jak Outriderzy, przez co są prawdziwą lekką jazdą. Outriderzy mają pancerz ledwie +5... brak możliwości jednoczesnego strzelania i ruszania... ktoś w to wyceluje swoją broń strzelecką i bach, trupy.
Wszystko zależy od pomysłu na zastosowanie. W OR najfajniejszy jest VG.
Wszystko zależy od pomysłu na zastosowanie. W OR najfajniejszy jest VG.
Ten sztandar z płonącymi nie daje oddziałowi magicznych ataków, więc na eteryki nie pomoże, ale na oddziały z regenką (jak vargwulf lub MI ze speciala) już jak najbardziej może ię przydać.Martin von Carstein pisze:Znowuż te eteryki nie są jakimś standardem teraz, aby robić na nich super-duper jazdę z łogniem).
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
- Martin von Carstein
- Kradziej
- Posty: 947
Tego nie wiedziałem. Mimo iż w przyszłości starcie przeciwko VC mi raczej nie grozi to już teraz dobrze wiedzieć takie rzeczy.
General of the Empire @ 242.0 Pts
General; Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
Sword of Might [20.0]
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
Crown of Command [35.0]
Battle Wizard Lord of the Light Order @ 240.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Dispel Scroll [25.0]
Opal Amulet [15.0]
Captain of the Empire @ 93.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Battle Standard
2x37 Halberdiers @ 2x302.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
2(2x5) Free Company Militia Detachment @ [30.0] Pts
2x1 Great Cannon @ 120.0 Pts
2x5 Demigryph Knights @ 2x300.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph
1 Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
General; Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
Sword of Might [20.0]
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
Crown of Command [35.0]
Battle Wizard Lord of the Light Order @ 240.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Dispel Scroll [25.0]
Opal Amulet [15.0]
Captain of the Empire @ 93.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Battle Standard
2x37 Halberdiers @ 2x302.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
2(2x5) Free Company Militia Detachment @ [30.0] Pts
2x1 Great Cannon @ 120.0 Pts
2x5 Demigryph Knights @ 2x300.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph
1 Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
Rozpiska ciekawa. Rozumiem, że w zamyśle generałem na pegazie twardo trzymasz się demigryfów, bo nie masz żadnego zabezpieczenia przed machinami.
Trochę brakuje w niej wp-ków, znacznie wzmocniliby siłę hord halabardiersów hate'em oraz ewentualnymi prayersami. Chociaż z drugiej strony nie jest za bardzo co obciąć, więc jest ok.

Trochę brakuje w niej wp-ków, znacznie wzmocniliby siłę hord halabardiersów hate'em oraz ewentualnymi prayersami. Chociaż z drugiej strony nie jest za bardzo co obciąć, więc jest ok.

Zamiast milicji wcisnął bym łuki. Po pierwsze lepsza odginaczka a po drugie mogą zestrzelić jakieś śmieci.
Wiesz ja nadal bym polemizował, milicja ciągle ma te swoje 2 ataki, co czasami okazuje się bardzo przydatne. Chociaż, jeżeli chodzi o detki, ja twardo trzymam się 20 osobowych oddziałów. Wydają się w porządku z hatem, stubbornem, hold the line, czarem priesta i zawsze do tego wózek heaven. W taki przypadku kontrszarża rzeczywiście boli i do tego mają jeszcze kilka zastosowań.

Planuje wybrać się na turniej z taką oto rozpiską:
1800 Pts - Nordland Army
Arch Lector of Sigmar @ 165.0 Pts
General;Great Weapon
Armour of Meteoric Iron
Luckstone
Ironcurse Icon
Battle Wizard Lord of the Light Order @ 225.0 Pts
Magic Level 4
Dispel Scroll
Warrior Priest of Sigmar @ 115.0 Pts
Great Weapon
Armour of Silvered Steel
Captain of the Empire @ 108.0 Pts
Longbow; Full Plate Armor; Shield; Battle Standard
Banner of Eternal Flame
38 Halberdiers @ 258.0 Pts
Sergeant; Standard; Musician
5 Spearmen Detachment @ [25.0] Pts
38 Halberdiers @ 258.0 Pts
Sergeant; Standard; Musician
5 Spearmen Detachment @ [25.0] Pts
12 Archers @ 104.0 Pts
Marksman; Standard
4 Demigryph Knights @ 267.0 Pts
Lance; Preceptor; Standard; Musician
Gleaming Pendant [5.0]
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts
Total Army Cost: 1800
Łucznicy robią za bunkier. Detki spearmenów bo nie mam skąd pkt wziąć na łuki.
Punkty małe i kurcze brakuje mi jeszcze ze 200 pkt na konnego priesta do demigryfów i drugiego cannona ale nie mam pojęcia co jeszcze można przyciąć. :/
1800 Pts - Nordland Army
Arch Lector of Sigmar @ 165.0 Pts
General;Great Weapon
Armour of Meteoric Iron
Luckstone
Ironcurse Icon
Battle Wizard Lord of the Light Order @ 225.0 Pts
Magic Level 4
Dispel Scroll
Warrior Priest of Sigmar @ 115.0 Pts
Great Weapon
Armour of Silvered Steel
Captain of the Empire @ 108.0 Pts
Longbow; Full Plate Armor; Shield; Battle Standard
Banner of Eternal Flame
38 Halberdiers @ 258.0 Pts
Sergeant; Standard; Musician
5 Spearmen Detachment @ [25.0] Pts
38 Halberdiers @ 258.0 Pts
Sergeant; Standard; Musician
5 Spearmen Detachment @ [25.0] Pts
12 Archers @ 104.0 Pts
Marksman; Standard
4 Demigryph Knights @ 267.0 Pts
Lance; Preceptor; Standard; Musician
Gleaming Pendant [5.0]
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts
Total Army Cost: 1800
Łucznicy robią za bunkier. Detki spearmenów bo nie mam skąd pkt wziąć na łuki.
Punkty małe i kurcze brakuje mi jeszcze ze 200 pkt na konnego priesta do demigryfów i drugiego cannona ale nie mam pojęcia co jeszcze można przyciąć. :/
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
Ja bym wolał dać tego jednego priesta zamiast do halabard to do demisiów ;]
Jak wrzucisz duże ws 10 in 10 to hlabardy i bez preista dadzą radę.
Jak wrzucisz duże ws 10 in 10 to hlabardy i bez preista dadzą radę.
B&G. 
Jak rozumiem na 1800 muszę mieć 3 pkt aby nie przegrać. To jeśli wrzucę tam bsb to mogę stracić całą armię oprócz jednego oddziału oraz tego bunkra i nadal nie przegrać dzięki temu.
Edit
@Helion
Pochwalisz się swoimi wynikami na ostatnim turnieju?
Może jakiś mały raporcik?

Jak rozumiem na 1800 muszę mieć 3 pkt aby nie przegrać. To jeśli wrzucę tam bsb to mogę stracić całą armię oprócz jednego oddziału oraz tego bunkra i nadal nie przegrać dzięki temu.
Edit
@Helion
Pochwalisz się swoimi wynikami na ostatnim turnieju?
Może jakiś mały raporcik?

Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.