Liz 2400 EURO by :UGH:

Moderator: Ziemko

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Oki
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Liz 2400 EURO by :UGH:

Post autor: Oki »

Hej! Powoli zabieram się za zbieranie liz i myślę o rozpisce na lore of light:


Unnamed2400 Pts - Lizardmen Army

1 Slann Mage-Priest @ 375.0 Pts
General; 2 Discipline; Magic Level 4; Lore of Light; Battle Standard
# Focus of Mystery [0.0] (loremaster)
# Becalming Cogitation [0.0] (odrzucanie 6)
Earthing Rod [25.0]

21 Skinks @ 111.0 Pts
Musician

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts

10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts
10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts
10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts

2 Salamander Hunting Packs @ 150.0 Pts

1 Saurus Scar-Veteran @ 135.0 Pts
Dawnstone [25.0]
Burning Blade of Chotec [20.0]
Charmed Shield [5.0]

1 Saurus Scar-Veteran @ 140.0 Pts
Luckstone [5.0]
Sword of Battle [20.0]
Dragonhelm [10.0]

1 Cold One @ [0.0] Pts

3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts

25 Saurus Warriors @ 293.0 Pts
Shield; Standard; Musician

25 Saurus Warriors @ 293.0 Pts
Shield; Standard; Musician

Models in Army: 145


Total Army Cost: 2247.0

Zostało jeszcze ponad 150 punktów i nie mam zielonego pojęcia co wcisnąć;

-skink priesta lvl 2 i jakieś itemy?
-wywalić jednego kowboja i dorzucić 6 kroxów?
-wywalić jednego kowboja i dorzucić kolejny regon saurusów?
-jakichś skink bossów do wzmocnienia fire powera chmurek?
- a może skinka na terradonie?

Już sam nie wiem. Jakieś propozycje?

Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Oki
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Oki »


Awatar użytkownika
Robert.P
Wodzirej
Posty: 761
Lokalizacja: Racibórz"Wataha"

Post autor: Robert.P »

Co do rozpiski 2 posty wyżej wywalił bym tego jednego kowboja i wpakował skina na terku taniego z jakimś dodatkowym przedmiotem,lub kilka kroxigorów też ciekawie mielą ale to tylko moje obiekcje.
"Nie pytaj cóż za Istota Krzyczy nocą.Nie pytaj kto czeka na ciebie w cieniu.
To mój krzyk budzi cie nocą.I to ja skrywam sie w cieniu.Jestem Tzeentch a ty jesteś marionetką,tańczącą do mojej melodi..."

REŻIM.DYKTATURA,TOTALITARYZM
Obrazek

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2289
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

Kedo pisze:Co do rozpiski 2 posty wyżej wywalił bym tego jednego kowboja i wpakował skina na terku taniego z jakimś dodatkowym przedmiotem,lub kilka kroxigorów też ciekawie mielą ale to tylko moje obiekcje.
:UGH: chciał aby skomentować jego nową rozpiskę (podał do niej linka), a Ty piszesz o jakiejś starszej sprzed miesiąca :roll:
Obrazek

Awatar użytkownika
Oki
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Oki »

Poprawiona rozpiska z templami:

1 Slann Mage-Priest @ 315.0 Pts
General; 1 Discipline; Magic Level 4; Lore of Life; Battle Standard
# Focused Rumination [0.0]
Plaque of Tepok [15.0]

1 Slann Mage-Priest @ 275.0 Pts
1 Discipline; Magic Level 4; Lore of Death
# Becalming Cogitation [0.0]

25 Saurus Warriors @ 281.0 Pts muzyk
25 Saurus Warriors @ 281.0 Pts muzyk

20 Temple Guard @ 327.0 Pts muzyk

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts

3 Salamander Hunting Packs @ 235.0 Pts

10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts
10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts


3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts

10 Skinks @ 56.0 Pts

Models in Army: 150
Total Army Cost: 2400.0

Zamiast kowboja dodatkowe terraskinki i chmurka. Brakowało mi śmieci, na kloce są salki i dwellersi, lub ewentualnie słonko. Snajpy fajnie wyciągają scrolle i łatwiej dzieki temu rzucić sobie tron.


Coś w tym jest że przy dwóch slannach zazwyczaj jeden czaruje i wyskrobałem coś takiego:

Unnamed2400 Pts - Lizardmen Army

1 Slann Mage-Priest @ 420.0 Pts
General; 2 Discipline; Magic Level 4; Lore of Death; Battle Standard
Divine Plaque of Protection [30.0]
# Focus of Mystery [0.0]
# Focused Rumination [0.0]
Cube of Darkness [40.0]

1 Skink Priest @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]

1 Skink Priest @ 115.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Plaque of Tepok [15.0]

1 Saurus Scar-Veteran @ 161.0 Pts
Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Saurus Scar-Veteran @ 160.0 Pts
Light Armour
Burning Blade of Chotec [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts

25 Saurus Warriors @ 281.0 Pts muzyk
25 Saurus Warriors @ 281.0 Pts muzyk

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts

10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts
10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts

3 Salamander Hunting Packs @ 225.0 Pts

3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts

Models in Army: 118

Total Army Cost: 2398.0

Lvl na skinkach żeby wspomagać się kometą lub sygnaturkami.


Co wy na to?

Awatar użytkownika
woolfik
Chuck Norris
Posty: 498

Post autor: woolfik »

W drugiej rozpisce według mnie niepotrzebny drugi skinek(ten bez scrolla)

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3165
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Też gram na takim złożeniu magii, jak to w drugiej rozpie, trzeba mieć albo 5 czarów z heavena, albo tylko sygnaturę. Ten lore to coś więcej niż kometa, wszystkie czary zadające obrażenia się bardzo przydają.

W tej drugiej skoro masz w sumie 5 oddziałów skinków, to możesz chameleony rozwalić na 7+7+6, w ten sposób bardziej rozbijasz punkty, a jak będziesz chciał skomasować ostrzał, to też możesz to zrobić.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Oki
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Oki »

I jak ci się ogólnie ten heaven sprawdza? (jak sobie o nim pomyślałem to 0 ok, 1 ok, kometa ok , ale reszta? pioruny niby fajne ale to tylko d6 i cv 10+)

Próbował ktoś kiedyś 2 slannów i 2 skinków z dispelami?

Mocniejszą anty magią jest odrzucanie 6 czy 2xDS?

Awatar użytkownika
woolfik
Chuck Norris
Posty: 498

Post autor: woolfik »

Grałem na 1 slannie z 2 skinkami ze scrollami i wydaje mi się to o wiele lepsze niż odrzucanie 6. Problem w tym, że trzeba chronić te skinki.

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3165
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

@:UGH: - jak na razie takie złożenie jest dla mnie naprawdę dobre. W ten sposób na stole mogę mieć: sumaryczne -5 do LD, pseudo-stormbanner na najważniejsze machiny przeciwnika, mogę wesprzeć swoje oddziały, albo osłabić oddziały przeciwnika. Nie da też rady w grze ze mną zbunkrować się w rogu i po prostu czekać. Niby D6 S6 to nic wielkiego, ale masz przed sobą WE albo DE z latającymi kowbojami i nagle przeciwnik nie jest bezpieczny poza 24 calami od slanna. Poza tym jest chain lightning, karcący ciasno rozstawione armie. No i jak zasadzisz nawet D6 S6+ D6 S4 w takie na przykład vargheisty, to przeciwnik już wcale się nie uśmiecha. Zresztą, elity w stylu kawalerii chaosu też będą uważać.

Ogólnie chodziło mi o rozpę, w której przeciwnik będzie pod naciskiem i z daleka (heaven), i z bliska (death). Na hordy są salki, w rozpie są też kameleony i słonko na maszyny, jakaś uniwersalność jest.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Dargor
Chuck Norris
Posty: 479

Post autor: Dargor »

Witam,
Ja sobie cenię bardzo Magię Niebios, od razu mówię że jestem bardzo początkującym jeśli chodzi o WFB, jednak ta domena mi najbardziej przypadła do gustu. Nie wiem tylko jak będzie wyglądać w Grze na 2400 gdyż żebym musiał takie punkty wystawić to musiałbym wystawić wszystkie swoje modele i Slanna wsadzić do TG. A Na razie mi tak nie pasuje. Ale na mniejsze punkty (1400/1600) Jeśli dopuszczają Lordów to Slann z niebem mi bardzo pasuje:) Ale myślałem o wyżej wymienionej Kombinacji Niebo+Śmierć na Slannach, ale zanim dorobię się drugiego Slanna, to pewnie wyjdzie nowa edycja:)

Awatar użytkownika
Oki
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Oki »

@Myth a jakie dyscypliny dajesz na tego slanna? jak go składasz?

Moim zdaniem:
atrybut z death wywala nam ze slana dorabianie kości, eteryczność liczy się za dwie a tepok potrzebny na skinku:) myślę więc żę najlepsze wyjście to chyba loremaster i ....nic więcej? taki slann generał bsb ,z cubem, loremasterem i wardem na 2+ (od zasięgowych) to tylko 370 punktów.

Zerówki z Heavena na 100% się sumują? Jeżeli tak to -5 ld i salki to ZUO :)

Awatar użytkownika
Jasif
Masakrator
Posty: 2978

Post autor: Jasif »

:UGH: pisze:Zerówki z Heavena na 100% się sumują? Jeżeli tak to -5 ld i salki to ZUO :)
Tak, ale przeciwnik musiałby naprawdę nie mieć dispela, żeby Ci kombo z 3 czarów weszło.
paulinka17 pisze:Mówiłem, jabaniutki nawet oczka zmrużył z rozkoszy.
Dziedzic pisze:JH i UD razem, piekło zamarzło i serce Szaitisa pękło.

Awatar użytkownika
Oki
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Oki »

Dzięki za odp :)
Wracając do tej rozpiski:

Unnamed2400 Pts - Lizardmen Army

1 Slann Mage-Priest @ 420.0 Pts
General; 2 Discipline; Magic Level 4; Lore of Death; Battle Standard
Divine Plaque of Protection [30.0]
# Focus of Mystery [0.0]
# Focused Rumination [0.0]
Cube of Darkness [40.0]

1 Skink Priest @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]

1 Skink Priest @ 115.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Plaque of Tepok [15.0]

1 Saurus Scar-Veteran @ 161.0 Pts
Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Saurus Scar-Veteran @ 160.0 Pts
Light Armour
Burning Blade of Chotec [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts

25 Saurus Warriors @ 281.0 Pts muzyk
25 Saurus Warriors @ 281.0 Pts muzyk

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts

10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts
10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts

3 Salamander Hunting Packs @ 225.0 Pts

3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts

Total 2398 Pts

Zauważyłem problem z kitraniem skinkowych priestów. Dawanie ich do saurusów raczej mija się z celem...ponieważ mają one iść do przodu a skinki raczej do walki się nie nadają :) Muszę więc poszukać punktów. Mam kilka opcji i proszę o radę:
- wywalamy jedną dyscyplinę (dorabianie kości) ze slanna + gdzieś kilka punktów i dorzucamy kohortę 10 z muzykiem
- jeden kowboj out ( wrzucamy kohortę 21 + muzyk , rozbijamy kameleony na 3 odziały i resztą punktów je uzupełniamy)
- wyrzucam jedne terki i za te punkty robimy kohortę (bez rozbijania kameleonów)
- wyrzucamy chmurkę 10 w skirimshu i wciskamy kohortę

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

imo mógłbyś pozbyć sie loremastera na slanie i zamienić plaque of tepok z cube of darkness miejscami, zyskujesz 50 punktów za które możesz wrzucić kohorte, a różnica prawie żadna

Awatar użytkownika
Oki
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Oki »

Problem w tym że tepok na skinku ma pomóc w zdobyciu jedynki,komety i innych piorunów. Przy czterech rzutach to prawdopodobieństwo maleje.

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3165
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

:UGH: pisze:@Myth a jakie dyscypliny dajesz na tego slanna? jak go składasz?

Moim zdaniem:
atrybut z death wywala nam ze slana dorabianie kości, eteryczność liczy się za dwie a tepok potrzebny na skinku:) myślę więc żę najlepsze wyjście to chyba loremaster i ....nic więcej? taki slann generał bsb ,z cubem, loremasterem i wardem na 2+ (od zasięgowych) to tylko 370 punktów.

Zerówki z Heavena na 100% się sumują? Jeżeli tak to -5 ld i salki to ZUO :)
Zależy od rozpiski. Jeśli jest oldblood kowboj, to slann ma 5 czarów i dorabianie kości, no i jest BSB. Jak nie, to loremaster i kości.

Co do atrybutu z death - nie licz na to, że dostaniesz z niego kości. Policz ile ran zadasz średnio w fazie (nie liczę szczęśliwego słonka przez np. całą długość oddziału krasnali z I2) i jakie są szanse na bonus. Dorabianie jest kluczowe dla przewagi w fazie magii, bez niego masz po prostu bardzo drogiego maga 4lvl z wardem i W5, którego magię da się zatrzymać bez większych problemów.

To -5 LD oczywiście jeszcze nigdy mi nie weszło, ale zobaczyć po takiej groźbie minę gracza Wochu z brakiem odporności na panikę na chosenach i salamandrami w zasięgu strzału w pierwszych turach - bezcenne :lol2: A ja nie liczę, że coś takiego mi wejdzie, ale mam potencjał tego użycia. Zresztą, w sytuacji idealnej może być tak: 10 PD moich plus dorabianie ze slanna do 5 DD przeciwnika, sygnatura heaven z dwóch, sygnatura heaven z dwóch, doom and darkness z dwóch, zostaje jeszcze potencjał 6 kości na slannie, czyli np. słonko i snajperka. Aż szkoda, że do snajperki opartej na LD nie liczy się modyfikatorów z zaklęć.

Szamanami w przypadku swojej rozpy możesz popylać samopas, co to za problem? Ustawienie jest wszystkim, wiadomo. No i mierzenie zasięgów do czarów.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Oki
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Oki »

Czy skink priestci mają look outa w saurusach?

Awatar użytkownika
Gokish
Księciunio
Posty: 8646
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Gokish »

:UGH: pisze:Czy skink priestci mają look outa w saurusach?
Tak
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW :D
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych

Awatar użytkownika
Oki
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Oki »

Zagrałem na tej rozpisce z deathem i heavenem dzisiaj na turnieju....ogólnie 42/60 z bitew i trzecie miejsce :)

Wszystko ok, saurusy fajne trzymają punkty, domeny fajnie się wspierają, skinki jak to skinki :)
Jedynie co tak sobie się sprawdzało to terki....odbijały się od maszyn (bolce he, i armaty krasi), kamienie nic ciekawego nie zabijały, myślę że jedne terki można spokojnie zastąpić chmurką z plujkami. Jak myślicie?

ODPOWIEDZ