Vanaheim - Parówka na Dzień Matki. 2x1200 26.05.2012

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2437

Vanaheim - Parówka na Dzień Matki. 2x1200 26.05.2012

Post autor: c4h10 »

Sklep "Vanaheim" oraz Krakowski klub "True Legion" maja przyjemność zaprosić na wspólnie organizowany turniej.

Obrazek

Obrazek

Data: 26.05.2012
Format: 2x1200 pky
Wpisowe: 20zł od pary.
Nagrody: Zależne od frekwencji
Limit miejsc: 14 par
Adres: ul. Lubicz 34/6
Tutaj jak trafić: link
Start turnieju: równo 10:00 zaczynamy grać bitwy (zapisy od 9:30)
Zakończenie turnieju: ok 19:45
Czas na bitwę: 3h15min. Gramy 3 bitwy, każda 6 tur.
Turniej zgłoszony do ligi.

Zasady turnieju:
Zasady turnieju zgodne z 8 edycją WFB.
Rozpiski jawne, zakaz wystawiania bohaterów/dowódców imiennych


Obowiązują aktualne oficjalne erraty i FAQi oraz polskie uściślenia sędziowskie (http://strony.aster.pl/barbaros/usc8.pdf).
Gramy na VLOS
Gramy na stołach 72x48
Obowiązek posiadania: ARMII, miarki, kostek, wydrukowaniej rozpiski, podręcznika armii
Dopuszczamy proxy do 30 modeli. (maszyna = 1 model)
Brak wymogu pomalowanej armii.

Dopuszczone listy armii:
  • wszystkie aktualne AB
  • Chaos Dwarfs Tamurkhan the Throne of Chaos
ZASADY/KOMPOZYCJA:
OGÓLNE:
  • Gramy 2x1200 punktów na zasady turniejów parowych zgodne z obowiązującymi zasadami, FAQ i uściśleniami sędziowskimi.
  • do 5 pkt jest "ruchomych" - jeśli ktoś ma armię np. na 1196, to jego teammate może wystawić do 1204 pkt. Te punkty nie zmieniają "procentów" armii, np. na bohaterów nadal jest 300 pkt.
  • Zakaz wystawiania bohaterów/dowódców specjalnych/imiennych
  • max. 2 takie same oddziały (dotyczy również bohaterów)
  • Zakaz wystawiania lordów
  • Maksymalnie 4 poziomy magii (na sojusz)
  • Maksymalnie 4 maszyny i/lub strzeleckie bronie używające wzornika (na sojusz)
  • Maksymalnie dwie jednostki eteryczne (na sojusz)
  • wszystkie rare'y 0-1
  • zakaz dublowania common magic items
  • Armie w parach nie mogą się dublować
  • Nie ma możliwości grania jedną armią na 2400 bez lordów
  • Nie ma możliwości grania samemu dwoma armiami
  • Dołączanie bohaterów: "patent wrocławski" czyli bohater po legalnym dołączeniu do jednostki zachowuje się jak reszta oddziału (np. wampir/herald normalnie ucieka z oddziałem, jeżeli mógł do niego wejść). General nie może używać LD generała swojego sojusznika.
MAGIA:
  • Podczas jednej fazy magii można użyć maksymalnie 12 kostek magii (Power Dice).
  • Bohaterom przysługuje "look out, sir" od następujących czarów: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th, Infernal Gateway (11-12 efekt).
Rozpoczynanie i wystawienie
Wg podręcznika, przy czym sojusze wystawiają dwa swoje oddziały (każdy gracz po jednym). Następnie przeciwnicy wystawiają swoje dwie jednostki itd. Jeśli w jednej armii skończą się oddziały do wystawienia, wystawia się naraz po dwie jednostki z drugiej armii.

PROGI (co 200):
0-199 - 10-10
200-399 - 11-9
400-599 - 12-8
600-799 - 13-7
800-999 - 14-6
1000-1199 – 15-5
1200-1399 – 16-6
1400-1599 - 17-3
1600-1799 - 18-2
1800-1999 - 19-1
2000+ - 20-0

BONUSY:
Każdy niewykorzystany punkt w rozpisce przeciwników.
50pkt za generała,
50pkt za BSB,
25pkt za inne sztandary,
50pkt za zabicie bohatera przez dowódcę w pojedynku,
50% wartości uciekającego bądź "aćwiartkowanego" oddziału.

SCENARIUSZE:
1. Blood and Glory (arenowy)
2. Meeting Engagment (bez rezerw).
3. Battleline

Kod: Zaznacz cały

Scenariusz B&G:
Zasady zgodne z podręcznikiem głównym z uwzględnieniem: 
* Gra kończy się na koniec fazy, w której odporność sojuszu spadnie do 4 lub mniej punktów. Zwycięzca otrzymuje 20pkt od których odejmuje się jeden pkt. za każdy stracony w trakcie bitwy własny pkt. odporności (min. do wyniku 16:4). Jeżeli żadna armia nie zostanie złamana w trakcie gry, lub obie armie zostaną złamane w tej samej fazie, bitwa kończy się remisem a obie armie otrzymują po 10pkt zwycięstwa. Następnie wynik ten jest modyfikowany o różnicę pkt. odporności straconych przez obu graczy. Wynik jest modyfikowany o różnicę na korzyść sojuszu, który stracił mniej punktów odporności.
Przykład: Sojusz A stracił 4 pkt odporności, sojusz B straciła 1 pkt odporności. Różnica wynosi 3. Wynik bitwy to 13:7 na korzyść sojuszu B (10+3).
Modyfikacja nie może dać wyniku lepszego niż 15:5.
Generalowie licza sie za 1 BP
Zgłoszenia przyjmowane wyłącznie poprzez PW oraz wfb.krakow@gmail.com
Zgłoszenie powinno zawierać imię, nazwisko lub ksywkę i nr ID ze strony ligowej (http://ranking.wfb-pol.org/players.php)
Ostatnio zmieniony 24 maja 2012, o 14:14 przez c4h10, łącznie zmieniany 5 razy.

Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2437

Post autor: c4h10 »

Zgłoszeni:
1. Legion (BRE) Sevi(OK)
2. Syraf VC 3917 LuciusII OnG 3672
3. Fluffy, Kuba L
4. Kudlaty VC, Syslak OK
5. Panterq, DF, 4014 & Bezdomny I, BRE, 1764
6. DaBossa/Danrakh
7. el Victor/JungleJack HE/LIZ
8. dark wolf dog/alan - szczury/tk
9. siscov + ???????????
10. Xier/Górken
11. Bezdomny Gremlin
12. Jarem (emp) / Apok(liz)
13. Pałkers/Major HE/SK
14. Kołacz i Jasiek

Rezerwa:
1. addelus i harry emp/doch
2. Wizytacja z SS

Szukam pary:
1. Siscov
Ostatnio zmieniony 24 maja 2012, o 14:41 przez c4h10, łącznie zmieniany 17 razy.

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Prosze o dopisanie

Fluffy(DF) + KubaL(WE)

siscov
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 182

Post autor: siscov »

a ja jeszcze mogę ewentualnie zagrać EMP, zamiast OK
podpis był niezgodny z regulaminem

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Powinienem być :wink: Breta lub Kozy, dostosuje się do partnera.
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Syraf
Chuck Norris
Posty: 361
Lokalizacja: True Legion Kraków

Post autor: Syraf »

oj ale możne te poziomy magii chociaż do 5 ?:)

Awatar użytkownika
LuciusII
Oszukista
Posty: 868
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: LuciusII »

Butan sugeruje tylko że najlepszym sojuszem będą krasie z 2 magami :wink:
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro. :wink:

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

zasady sojuszów z RB obowiązują?
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Sevi
Niszczyciel Światów
Posty: 4776
Lokalizacja: Legion Kraków
Kontakt:

Post autor: Sevi »

Kosa ten punkt:
c4h10 pisze: Gramy 2x1200 punktów na zasady turniejów parowych zgodne z obowiązującymi zasadami
jasno określa że tak ;)
Wisła Kraków.

siscov
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 182

Post autor: siscov »

jak liczyć warrior priesta 8ed do poziomu magii?
podpis był niezgodny z regulaminem

Awatar użytkownika
kudlaty960
Mudżahedin
Posty: 223
Lokalizacja: Kraków, AjWajHajm,

Post autor: kudlaty960 »

Butan dopisz Kudlaty VC i Syslak OK. Potem Ci napisze id.
"Dobry żołnierz wykonuje rozkazy bez chwili zwątpienia, dobry dowódca wydaje je bez cienia wątpliwości".
TRUE LEGION KRAKÓW

Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2437

Post autor: c4h10 »

LuciusII pisze:Butan sugeruje tylko że najlepszym sojuszem będą krasie z 2 magami :wink:
Na parowki najlepszym sojuszem sa krasie z czymkolwiek :-)

WP lixzymy jako 0.

Awatar użytkownika
LuciusII
Oszukista
Posty: 868
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: LuciusII »

1. Maksymalnie dwie jednostki eteryczne (na sojusz)
2. Blood and Glory (arenowy)
1. chodzi o ilość oddziałów czy o ilość modeli?
2. a) Breaking Points są wspólne i czy nadal generałowie liczeni są za 2pkt czy po 1pkt?/
b) Czy też można złamać jedną z amii sojuszniczej by wygrać?
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro. :wink:

PSz
Falubaz
Posty: 1419

Post autor: PSz »

A jak się będzie wystawiało?
Tzn. my-oni czy tak jak dawniej było na jakieś parówce My1-Oni1-My2-Oni2.
Jeśli opcja druga to jak się rozwiązuje sytuacje gdy jeden z graczy skończył wystawiać wszystko a drugi z sojuszu jeszcze nie. Czy wtedy My1-Oni(skończone wystawianie)-My2-Oni2

Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2437

Post autor: c4h10 »

1. Eteryki: jednostki = units - czyli ilosc oddzialów wliczając bohaterów
2. B&G - jest dokładnie opisane w pierwszym poscie. Liczymy punkty sojuszu łacznie, generał z każdej armii liczymy za 1BP.
3. Dodałem zasady wystawiania (dotyczą Battleline oraz Blood and Glory).

Awatar użytkownika
DARKwolfDOG
Wałkarz
Posty: 96
Lokalizacja: Kraków

Post autor: DARKwolfDOG »

Mam ważne pytanie
ile modeli max moge wystawić w jednym odziale?
jest jakieś ograniczenie?

Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2437

Post autor: c4h10 »

DARKwolfDOG pisze:Mam ważne pytanie
ile modeli max moge wystawić w jednym odziale?
569 :D

Awatar użytkownika
LuciusII
Oszukista
Posty: 868
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: LuciusII »

Slejwów wcisnął by trochę więcej więcej.
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro. :wink:

Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2437

Post autor: c4h10 »

LuciusII pisze:Slejwów wcisnął by trochę więcej więcej.
Więcej się nie da. Pamiętaj, że trzeba wykupić generała i jeszcze jakieś dwa oddziały. :)

Nie uwzględniłem mobilnych punktów. Czyli wychodzi 572.

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Siscov i Ja dogadaliśmy się tak że wygląda to następująco OK+Kozy

Eh ale byłoby zabawnie gdyby to był ze 2 lata temu :D Sojusz tytanów :mrgreen:
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

ODPOWIEDZ