Jak radzicie sobie z ...?

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Brushlicker
Falubaz
Posty: 1037
Lokalizacja: Gdynia

Re: Jak radzicie sobie z ...?

Post autor: Brushlicker »

Siena pisze:
JochnyWalker pisze:bo jak helka to tylko z inzynierem. Taki zestaw to hit sezonu, kosi niesamowicie.

Jak sobie mysle o dwoch takich zestawach i altarem dajacym +1 do hita i flamingi to sie usmiecham (nie bierz tego akapitu serio, to jest fantazja :mrgreen: )
Huricanium daje + 1 do hita tylko w cc, niestety.
My falt, nie mam jeszcze ab'ka i wydawalo mi sie, ze taki prayer byl, nie mialem na mysli hurricanum.

Ale dwa hellblasty z inzynierami i flamingiem musi slicznie niszczyc VC :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

JochnyWalker pisze:
Siena pisze:
JochnyWalker pisze:bo jak helka to tylko z inzynierem. Taki zestaw to hit sezonu, kosi niesamowicie.

Jak sobie mysle o dwoch takich zestawach i altarem dajacym +1 do hita i flamingi to sie usmiecham (nie bierz tego akapitu serio, to jest fantazja :mrgreen: )
Huricanium daje + 1 do hita tylko w cc, niestety.
My falt, nie mam jeszcze ab'ka i wydawalo mi sie, ze taki prayer byl, nie mialem na mysli hurricanum.

Ale dwa hellblasty z inzynierami i flamingiem musi slicznie niszczyc VC :)
Można też rzucić ten czar z heavena, który pozwala przerzucać 1 to hit i to wound :D
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
bott
Mudżahedin
Posty: 220
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: bott »

ja mam problemy z bitwą na ciężką piechotę tak jak woch (choseni , boosty ze shrainów i konnica ) i ciężką konnice jak breta moglibyście mi podpowiedzieć jak można sobie dać rade z nimi?
Obrazek

Awatar użytkownika
Brushlicker
Falubaz
Posty: 1037
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Brushlicker »

czolg i volleyguny. Wogole artyleria ;)

Tak mi sie wydaje
Obrazek

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Helblaster, czołg (tak jak Jochny napisał) do tego demigryfy, kawaleria (ale ta ostatnia musi szarżować).
Do tego koniecznie boosty, boosty, boosty (magiczne altary, sigmarowe rzeczy, magia). Bez nic armia imperium nic nie znaczy.

Ewentualnie można wypróbować outriderów reykiego.

W sprawie bretoni również te same rzeczy powinny zdawać egzamin. Do tego wystarczy kulnąć ws 10 I 10 + wózek heavena i hate aby halabardy same rozwaliły lancę.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
Martin von Carstein
Kradziej
Posty: 947

Post autor: Martin von Carstein »

Na Bretonie... a może Moździerz? Ktoś niegdyś pisał iż ten nowy nadaje się już tylko do zdejmowania Bretońców...

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Martin von Carstein pisze:Na Bretonie... a może Moździerz? Ktoś niegdyś pisał iż ten nowy nadaje się już tylko do zdejmowania Bretońców...
Nowy nadaje się mniej niż stary. :P Czyli beznadzieja totalna.

Jak trafisz w sam środek lancy powiedzmy 12 kotrów to chyba wszystkich obejmiesz, wtedy ranisz jakoś ponad 3 (bo jeden dostaje z big hita). Wtedy mają save na 3+ i ward 6+.
Czyli po takim centralnym trafieniu masz tak średnio szansę na zabicie 2 rycerzyków...
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Czołgu bym nie polecał na bretońców. Wbijając się w nich zasadzimy trochę impactów, ale oni mają potem asv na 5+ i wsv na 5+. Zabijemy 3, może 4, oni ustoją na steadfaście i w następnej turze przyleci pegazista z HKB. Jak dla mnie to na bretońców najlepiej helblaster i halabardy z WP i bonusem od hurricanum. No i oczywiście topienie z metalu.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
rob
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże
Kontakt:

Post autor: rob »

Macias pisze:Czołgu bym nie polecał na bretońców. Wbijając się w nich zasadzimy trochę impactów, ale oni mają potem asv na 5+ i wsv na 5+. Zabijemy 3, może 4, oni ustoją na steadfaście i w następnej turze przyleci pegazista z HKB. Jak dla mnie to na bretońców najlepiej helblaster i halabardy z WP i bonusem od hurricanum. No i oczywiście topienie z metalu.
Imo - na bretońców tylko czołg, gość z hkb zazwyczaj jest na pegazie i łatwo ginie od byle armaty więc się nie wychyla za mocno - a jak się wychyli to idzie w niego cały ostrzał bo nie dość, że ma tego hkb to jeszcze przeważnie jest generałem armii.
Emp/DoCh

"Je­dynym do­wodem na to, że is­tnieje ja­kaś po­zaziem­ska in­te­ligen­cja, jest to, że się z na­mi nie kontaktują" A.E.

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

A jak w tej edycji oceniacie przydatność pegaza?
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

Pegaz jak zawsze jest genialny, sporne może być tylko czy opłaca się robić z niego BSB, czy lepiej rozdzielić obie funkcje poprzez dodatkowego bohatera (armia piechotna)
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Ja osobiście pozostanę przy piechotnym
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

gruby100004
Wałkarz
Posty: 87

Post autor: gruby100004 »

Macias pisze:Czołgu bym nie polecał na bretońców. Wbijając się w nich zasadzimy trochę impactów, ale oni mają potem asv na 5+ i wsv na 5+. Zabijemy 3, może 4, oni ustoją na steadfaście i w następnej turze przyleci pegazista z HKB. Jak dla mnie to na bretońców najlepiej helblaster i halabardy z WP i bonusem od hurricanum. No i oczywiście topienie z metalu.
Przepraszam bardzo :) Grałem Czołgiem Parowym przeciwko całej lancy 15 rycerzy, rycerzy grala, z tego co pamiętam i rozwaliłem ich w 2 turze walki. Trzeba przyznać, że dostałem dodatkowe pkt pary przy generacji, ale i tak bretońcy uciekli.

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Uciekli? Zadajesz hity w fazie ruchu które do walki się nie liczą. Chyba, że od ziania z działka parowego i ataku inżyniera tylu utłukłeś że wygrałeś combat
Obrazek

Awatar użytkownika
Thomas
Falubaz
Posty: 1207

Post autor: Thomas »

gruby100004 pisze:Przepraszam bardzo :) Grałem Czołgiem Parowym przeciwko całej lancy 15 rycerzy, rycerzy grala, z tego co pamiętam i rozwaliłem ich w 2 turze walki. Trzeba przyznać, że dostałem dodatkowe pkt pary przy generacji, ale i tak bretońcy uciekli.
hehe cheater! [-X

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Ale można jeszcze chuchnąć parą i zmusić ich do ucieczki ;-) Co prawda mało prawdopodobny scenariusz ale zawsze ;p

Co do pegaza, to mi jakoś się w rozpiskach nie mieści. W dodatku zamiast pegazisty wolę 3 demisie. Niewiele więcej kosztują a robią znacznie więcej niż pegaz ;p
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

gruby100004
Wałkarz
Posty: 87

Post autor: gruby100004 »

Lol, faktycznie, będę go musiał przeprosić. #-o

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

gruby100004 pisze:
Macias pisze:Czołgu bym nie polecał na bretońców. Wbijając się w nich zasadzimy trochę impactów, ale oni mają potem asv na 5+ i wsv na 5+. Zabijemy 3, może 4, oni ustoją na steadfaście i w następnej turze przyleci pegazista z HKB. Jak dla mnie to na bretońców najlepiej helblaster i halabardy z WP i bonusem od hurricanum. No i oczywiście topienie z metalu.
Przepraszam bardzo :) Grałem Czołgiem Parowym przeciwko całej lancy 15 rycerzy, rycerzy grala, z tego co pamiętam i rozwaliłem ich w 2 turze walki. Trzeba przyznać, że dostałem dodatkowe pkt pary przy generacji, ale i tak bretońcy uciekli.
Napisałem tak, bo już nie raz zdarzyło mi się wypłacić w bretońskich KotR 10 impactów, zabić 2 i potem jeszcze przegrać combat.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Jestem po pierwszych testach halabarników z dwoma wózkami (hate i +1 do hita). Robią taką mielonkę jak dawni flagellanci. Tylko jak podliczyć koszt tych wózków to wychodzi oddział za ponad 700 pkt, hehehe.

Witch Hunter się nie sprawdza, toż to gówno z pistoletu na 6+ trafia (na dalekim).
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

tilt112
Mudżahedin
Posty: 280
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: tilt112 »

To ja cos od siebie dorzuce.

3 Demigryfy prawie rozkrecily 20 Black Guardów. Zostało 7
Ale w 2 turach wybronilem 22 Sejvy :D

35 Grejt swordsmenow + Papa + BSB przejechalo po 8 BloodKnightach z Lordem
mieli na plecach Hurrican i przerzuty Ran z Papy :P

ps.

JUVENTUS BEZ PORAŻKI W SERIE A . FORZA JUVE !

ODPOWIEDZ