2000 [DE] troche inaczej niż zwykle
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
2000 [DE] troche inaczej niż zwykle
Noble general na pegasusie
lifetaker+ring of hotek
Sorceress 2lv dispell+darkstar cloack
Sorceress 2lv dispell+seal
2x5 Dark riders rxb
2x20 Warriors fcg
10 warriors rxb
2x6 Cold one knights z czempionem tylko(z bólem bo lubie tu pełny command)
5 harpies
5 shades
2 Bolt Throwery
Tu mam odpoczynek od rydwanów i biorę rycerstwo w wersji prawie gołej.
Wszystkiego po trochu a lord nie jest taki konieczny znowu skoro i tak nie biorę smoka. A magię na średniego idę.
lifetaker+ring of hotek
Sorceress 2lv dispell+darkstar cloack
Sorceress 2lv dispell+seal
2x5 Dark riders rxb
2x20 Warriors fcg
10 warriors rxb
2x6 Cold one knights z czempionem tylko(z bólem bo lubie tu pełny command)
5 harpies
5 shades
2 Bolt Throwery
Tu mam odpoczynek od rydwanów i biorę rycerstwo w wersji prawie gołej.
Wszystkiego po trochu a lord nie jest taki konieczny znowu skoro i tak nie biorę smoka. A magię na średniego idę.
Właśnie dla mnie tu wszystko jest tak na średnio.
Fazę ruchu masz dość przeciętną, strzelanie średnie, combat średni, magię średnią i tylko 2 scrolle.
Knighci bez bannera/warbannera to wiesz co mogą.
Dla mnie wygląda po prostu "średnio".
Ale na Lorenzu chętnie zagram:)
Fazę ruchu masz dość przeciętną, strzelanie średnie, combat średni, magię średnią i tylko 2 scrolle.
Knighci bez bannera/warbannera to wiesz co mogą.
Dla mnie wygląda po prostu "średnio".
Ale na Lorenzu chętnie zagram:)
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
bo to prawie jak wersja ekonomiczna czyli goła piątka tyle że prawie bo wymaksowałem tu atak w tych regimentach rycerstwa ale role spełnić mają taką samą , oflankowanie gdy środkiem idzie piechota.
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
eee mało?
nieco ponad 80 modeli na dark elfy to mało na 2k? Nie przesadzajmy.
nieco ponad 80 modeli na dark elfy to mało na 2k? Nie przesadzajmy.
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
dobrze wyjaśnie.Gwoli zasad na dwa tysiące pisałem że troszke inna niż wszystkie rozpiski to jest. Nie wziąłem 4 bolców bo jakkolwiek to jest dobre zazwyczaj starczają mi dwa co zapewnia rozsądne wsparcie cięższego strzelania przy rozsądnym oszczędzaniu punktów.
Nigdzie nie ma że liczba bolców na powyżej 2k i wyżej jest 2+.
Brak lorda. W moim przekonaniu na 2k niue jest aż tak potrzebny tym bardziej że nie ma wymogu.Wspominałem że rozpiska inna niż wszystkie? Brak Lorda pozwala oszczędzić punkty na bohaterach.Jako że mam 3 nie 4. Nie przewidywałem smoka i mantykory więc na co mi tu lord. Także nie planowałem przeciążenia magicznego. Zazwyczaj grywam średnią magią i jestem zadowolony. Magia jako wsparcie nie czynnik decydujący. Dwóch magów jest zapewniają rozsądną ochronę magiczną i roządny potencjał ofensywny bez wydawania tony punktów na podatnych magów. Mam 7 kości casta 5 dispela + zwoje.Teraz przejdziemy do jednostek.
szybka kawaleria: jest
piechota rankowa:jest
ciężka kawaleria: jest
zwiad: jest
latacze: jest
strzelcy zwykli: jest
maszyny: jest
magiczne wsparcie: jest
Jak widać to co powinna mieć armia to jest. Nie ma nacisku na żadną fazę, ale nie ma też upośledzenia żadnej fazy. Bolt Throwery siedzą z tyłu razem z ochraniającymi ich kusznikami i zapewniają zaporę ogniową dla naszej armii likwidując wrogie szybkie jednostki i ew coś cięższego czasem ustrzelić. Szybka kawaleria stara się przeniknąć na tyły i wykonywać swe zadania. Wkurzanie przeciwnika/polowanie na maszyny/ szarże z tyłu czy z boku. Polowanie na maszyny i wkurzanie także dzielą z harpiami i noblu na pegazie. Nobel też może się też postarać robić niezły użytek z ring of hotek. Wypróbowane i skuteczne jesli ma pegaza. Dodatkowo jeżdzcy mają kusze i moga też coś ustrzelić. Zwiad jak zwiad wiadomo co robi. Rankowa piechota idzie naprzód i przyjmuje ciężar walk. +5 cr na wstępie potrafi wiele. A po obu flankach mamy własną ciężką kawalerie. Nie może być ona całkowicie samodzielna bo się nie nadaje do tego ale lżejsze jednostki potrafi pogonić a jak będzie na flankach to wspiera oba regimenty wojowników starając się komuś wjechać we flanke.
To jest mój styl zaczepno-obronny.
Jedyne co mógłbym rozważyć to zmiana jednej szóstki ciężkiej kawalerii na rydwany dwa.
Nigdzie nie ma że liczba bolców na powyżej 2k i wyżej jest 2+.
Brak lorda. W moim przekonaniu na 2k niue jest aż tak potrzebny tym bardziej że nie ma wymogu.Wspominałem że rozpiska inna niż wszystkie? Brak Lorda pozwala oszczędzić punkty na bohaterach.Jako że mam 3 nie 4. Nie przewidywałem smoka i mantykory więc na co mi tu lord. Także nie planowałem przeciążenia magicznego. Zazwyczaj grywam średnią magią i jestem zadowolony. Magia jako wsparcie nie czynnik decydujący. Dwóch magów jest zapewniają rozsądną ochronę magiczną i roządny potencjał ofensywny bez wydawania tony punktów na podatnych magów. Mam 7 kości casta 5 dispela + zwoje.Teraz przejdziemy do jednostek.
szybka kawaleria: jest
piechota rankowa:jest
ciężka kawaleria: jest
zwiad: jest
latacze: jest
strzelcy zwykli: jest
maszyny: jest
magiczne wsparcie: jest
Jak widać to co powinna mieć armia to jest. Nie ma nacisku na żadną fazę, ale nie ma też upośledzenia żadnej fazy. Bolt Throwery siedzą z tyłu razem z ochraniającymi ich kusznikami i zapewniają zaporę ogniową dla naszej armii likwidując wrogie szybkie jednostki i ew coś cięższego czasem ustrzelić. Szybka kawaleria stara się przeniknąć na tyły i wykonywać swe zadania. Wkurzanie przeciwnika/polowanie na maszyny/ szarże z tyłu czy z boku. Polowanie na maszyny i wkurzanie także dzielą z harpiami i noblu na pegazie. Nobel też może się też postarać robić niezły użytek z ring of hotek. Wypróbowane i skuteczne jesli ma pegaza. Dodatkowo jeżdzcy mają kusze i moga też coś ustrzelić. Zwiad jak zwiad wiadomo co robi. Rankowa piechota idzie naprzód i przyjmuje ciężar walk. +5 cr na wstępie potrafi wiele. A po obu flankach mamy własną ciężką kawalerie. Nie może być ona całkowicie samodzielna bo się nie nadaje do tego ale lżejsze jednostki potrafi pogonić a jak będzie na flankach to wspiera oba regimenty wojowników starając się komuś wjechać we flanke.
To jest mój styl zaczepno-obronny.
Jedyne co mógłbym rozważyć to zmiana jednej szóstki ciężkiej kawalerii na rydwany dwa.
Skoro żałujesz, że nie ma full commandów na Cokach, to może wywal te kusze z Riderów? Nie są IMO specjjalnie skuteczne.
No i wydaje mi się, że jednak heros z terrorem jest bardziej przeszkadzający, niż z ROHem, ale to też kwestia gustu. Ogólnie rozpa mi się podoba, szczególnie, że jak na DE to jest naprawdę sporo modeli.![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
No i wydaje mi się, że jednak heros z terrorem jest bardziej przeszkadzający, niż z ROHem, ale to też kwestia gustu. Ogólnie rozpa mi się podoba, szczególnie, że jak na DE to jest naprawdę sporo modeli.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
"Wake up, Mr. Freeman. Wake up, and smell the ashes..."
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
kusze bezapelacyjnie muszą zostać na mrocznych jeźdzcach, bez nich się nie ruszam z domu. Bez nich czuje że są niekompletni. skutecznością można się zdziwić bardzo. Od czasu do czasu potrafią bardzo zadziwić jak mnie gdy w czasie 6ed wjechałem w proximity i ustrzeliłem dwoma odziałami dwóch nekromantów.
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
nie muszą się spłacić wystarczy że mogą. Wole mieć je i żeby okazały się nieskuteczne w bitwie niż mieć okazje dobrą by mieć z nich wymierny pożytek gdy akurat jeźdzcy są ich pozbawieni.