Pytania początkujacego TK
Moderator: Shino
Re: Pytania początkujacego TK
Tak samo, nie słuchaj koniecznie niektórych rad- na dark elfy stalkery są zajebiste, bo mają dużą szansę ściągnąć pendanta w turę. Krzywdę robią również smokowi i hydrze. Na małe pkt (piszesz coś o tysiącu), stalkerów już bym odpuścił, wychodzą dosyć drogo, za to postarałbym się upchnąć necropolis knightów. Olej tomb princa, wystaw dwie liczki nehe i light, minimum w corach, to może nawet świniaka zmieścisz.
Tamten post zamieściłem jedynie poglądowo, nie wiem zupełnie w którą stronę iść tk.
Czy mając 2 magów mogę rzucić 4 czary na ture, po 2 na kazdego ?
Co lepsze przy 1k pkt, warsphinx czy hierotytan ? mi osobiście wydaje się że hiero, ze względu na dodatkowe czary.
Myslałem nad necropolis knightach bo są dosyć tani jak na to co mogą popsuć wykopując się w dobrym miejscu.
Czy mając 2 magów mogę rzucić 4 czary na ture, po 2 na kazdego ?
Co lepsze przy 1k pkt, warsphinx czy hierotytan ? mi osobiście wydaje się że hiero, ze względu na dodatkowe czary.
Myslałem nad necropolis knightach bo są dosyć tani jak na to co mogą popsuć wykopując się w dobrym miejscu.
Moja GALERIA
zapraszam na http://www.yourwellpaintedarmy.com
oraz na https://www.facebook.com/BiohazardGame
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Jeśli są drugiego lvlu to owszem.Czy mając 2 magów mogę rzucić 4 czary na ture, po 2 na kazdego ?
Co do drugiego pytania to już na prawdę zależy od Twoich preferencji. Warsphinx jest powolny i mało odporny na maszyny i poison. Znakomicie radzi sobie z większością monsterów i klocków piechoty. Jeśli nie będziesz grał z krasiami albo Imperium możesz go spokojnie brać. Hierotitan to dobra opcja, bo zyskujesz zarówno monstera, jak i dobry boost czarów. Nacropolis Knights z kolei są bardziej uniwersalni od sfinksa, ale jest kilka celów, przez które się nie przerżną. Musisz zdecydować, czy grasz bardziej ofensywnie (Necropolis Knights), bardziej defensywnie z silną kontrą (Sfinks), czy na pełen defens (Hierotitan).
- Mefistofeles
- Falubaz
- Posty: 1178
- Lokalizacja: Feniks - Włocławek/Wrocław
nie spisuje sięManfred pisze:Jak wam się spisuje gwardia ? w jakim zestawieniu halabardy/hw+sh i z jakim bannerem
“And if you gaze for long into an abyss, the abyss gazes also into you.“
Friedrich Nietzsche
Friedrich Nietzsche
_______Sfinks to akurat żaden must-have (aczkolwiek ja na nim gram)
Ok, w następną środę gram z chosenami.
Mój wybór 2 magów (opłaca się brać cascet z 2 magiem?), warsphinx, do tego same łuki i 3 ushabti z łukami.
Zagram coś ?
Mój wybór 2 magów (opłaca się brać cascet z 2 magiem?), warsphinx, do tego same łuki i 3 ushabti z łukami.
Zagram coś ?
Moja GALERIA
zapraszam na http://www.yourwellpaintedarmy.com
oraz na https://www.facebook.com/BiohazardGame
- Mefistofeles
- Falubaz
- Posty: 1178
- Lokalizacja: Feniks - Włocławek/Wrocław
killing bow na chaos najlepsze
“And if you gaze for long into an abyss, the abyss gazes also into you.“
Friedrich Nietzsche
Friedrich Nietzsche
_______Sfinks to akurat żaden must-have (aczkolwiek ja na nim gram)
czy nekropolis knighci maja save na 1+, czy 3+, oraz co robi miscast na cascecie?
TRUE LEGION KRAKÓWGeneral Baga pisze:oftoooooooooooooooooooooopppppppppppppppppppppppp (wybaczcie ale obiecałem chłopakom)
Dobra. Zanim zacznę zbierać TK zakupię rulebook'a oraz AB. Ale jeszcze zanim to zrobię, chciałabym się dowiedzieć w kilku prostych słowach jakie są wady i zalety tej armii oraz dlaczego właśnie nią gracie?
p.s. nie, nie chcę odpowiedzi w stylu "syf, nie kupuj", ani też wygórowanego warhammer'owego słownictwa ;]
p.p.s. interesuje mnie opinia tylko grających tą armią.
p.s. nie, nie chcę odpowiedzi w stylu "syf, nie kupuj", ani też wygórowanego warhammer'owego słownictwa ;]
p.p.s. interesuje mnie opinia tylko grających tą armią.
pewnie glosnie dlatego lubia ludzie tym grac, ze podoba im sie klimat armii lub styl gry jaki sie nia reprezentuje.
co do zalet:
- undeadzi wiec itp.
- silna magia (najmocniejsza w grze. Choc bardziej dziala jako wsparcie)
- przewidywalna a miare (zmniejszylo sie to z ta edycja)
minusy:
- nie maszeruje
- slabe jednostki pod wzgledem koszt-jakosc
- mala mobilnosc (patrz 1)
- undeadzi wiec itp. oraz sypanie
- slaby balans wewnetrzny booka
- blado book wypada na tle ogolnym.
co do zalet:
- undeadzi wiec itp.
- silna magia (najmocniejsza w grze. Choc bardziej dziala jako wsparcie)
- przewidywalna a miare (zmniejszylo sie to z ta edycja)
minusy:
- nie maszeruje
- slabe jednostki pod wzgledem koszt-jakosc
- mala mobilnosc (patrz 1)
- undeadzi wiec itp. oraz sypanie
- slaby balans wewnetrzny booka
- blado book wypada na tle ogolnym.
Klimat przede wszystkim.
Bardzo mocna magia .
Możliwość zrobienia wielu rozpisek które będą grywalne ( nie znalazłem złotej ropzy ).
Wielkie zdziwienie przeciwnika jak z tobą przegra . co jak co ale jeszcze mało o TK ludzie słyszą . Już więcej o Ograch .
Minusem jest kiepska grywalność na małe punkty .
Pozdrawiam.
Bardzo mocna magia .
Możliwość zrobienia wielu rozpisek które będą grywalne ( nie znalazłem złotej ropzy ).
Wielkie zdziwienie przeciwnika jak z tobą przegra . co jak co ale jeszcze mało o TK ludzie słyszą . Już więcej o Ograch .
Minusem jest kiepska grywalność na małe punkty .
Pozdrawiam.