Morogowe leśniakami granie

Wood Elves

Moderator: Gremlin

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Morog
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Morogowe leśniakami granie

Post autor: Morog »

dzisiaj zagrałem drugą w życiu samodzielną grę WHFB
mam zamiar opisywać moje przygody
myślę, że przypadki absolutnego nooba mogą być ciekawe
a i ja może coś się z komentarzy nauczę :D

jako, że gra była treningowa rozpiska była zrobiona szybko
wybrałem 20 driad z Zjawą, 20 łuczników z muzykiem
dowodzone przez tkacza 4 poziomu z magią życia, wyposażonego w wiązową różdżkę
do tego BSB i szlachcic z łukiem maszynowym i przeciwpancernymi strzałami

przeciw nim doborowe zastępy rycerstwa dowodzone przez służke pani z magią niebios, 4 pegazy i paru szukających

ustawiłem się w dwóch lasach, i czekałem na rozwój sytuacji
przerzucaliśmy się magią, ogólnie nic nie wychodziło, użyliśmy obaj scroli
strzelanie do rycerzy to raczej bezproduktywna praca, szlachcic nie trafił na swój dzień, jeśli chodzi o celność
nagle coś się ruszyło, wiatry magii dobrze powiały duchy wciągnęły pod ziemie aż 7 rycerzy
niestety przeciwnikowi też udało się okiełznać magie i porywisty wiatr przeszkadzam moim driadom w walce
rycerze wbili się w driady, dwóch połamało sobie karki na konarach ;)
pegazy z drugiej strony
Zjawa stawała dzielnie i wytłukła dwa pegazy
driadom szło gorzej, odbijały się od puszek, ale coś tam zabiły
no i stało się, przegrałem walkę i mimo że driady stały w lesie i były w zasięgu BSB, nie zdały morale i uciekły
oczywiście zostały dogonione i rozbite, a potem pegazy wjechały w tkacza i go zabiły
potem już poszło szybko, ocalali rycerze zaszarżowali na łuczników, BSB zginął w pojedynku
potem się poddałem

refleksje
leśniaki są strasznie miękkie, nawet szefowie, w walce w ręcz zaraz giną
łuki na pancerniaków zaczynają coś robić dopiero przy reakcji na szarże ;)
no i nie podoba mi się zasada, że 4 słownie rycerzy rozpędza 13 driad....
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33

posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg

"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

jako, że gra była treningowa rozpiska była zrobiona szybko
wybrałem 20 driad z Zjawą, 20 łuczników z muzykiem
dowodzone przez tkacza 4 poziomu z magią życia, wyposażonego w wiązową różdżkę
do tego BSB i szlachcic z łukiem maszynowym i przeciwpancernymi strzałami

przeciw nim doborowe zastępy rycerstwa dowodzone przez służke pani z magią niebios, 4 pegazy i paru szukających

ustawiłem się w dwóch lasach, i czekałem na rozwój sytuacji
przerzucaliśmy się magią, ogólnie nic nie wychodziło, użyliśmy obaj scroli
strzelanie do rycerzy to raczej bezproduktywna praca, szlachcic nie trafił na swój dzień, jeśli chodzi o celność
nagle coś się ruszyło, wiatry magii dobrze powiały duchy wciągnęły pod ziemie aż 7 rycerzy
niestety przeciwnikowi też udało się okiełznać magie i porywisty wiatr przeszkadzam moim driadom w walce
rycerze wbili się w driady, dwóch połamało sobie karki na konarach ;)
pegazy z drugiej strony
Zjawa stawała dzielnie i wytłukła dwa pegazy
driadom szło gorzej, odbijały się od puszek, ale coś tam zabiły
no i stało się, przegrałem walkę i mimo że driady stały w lesie i były w zasięgu BSB, nie zdały morale i uciekły
oczywiście zostały dogonione i rozbite, a potem pegazy wjechały w tkacza i go zabiły
potem już poszło szybko, ocalali rycerze zaszarżowali na łuczników, BSB zginął w pojedynku
potem się poddałem
Heh, fajnie, że są jeszcze ludzie, którzy potrafią pisać o battlu w taki sposób, a nie: 4 dojechało, rzuciłem sejwy, wygrałem combata, potem reform...

Co do bitwy, to nie martw się, z tymi driadami to był pech, bo powinny były wygrać, a już na pewno nie uciec, ale szczęście Ci nie sprzyjało. Jesteś początkujący i jeszcze dużo zwycięstw przez Tobą. :) Uważam, że branie 20 driad do jednego oddziału jest bez sensu. Pamiętaj, że Driady mają 2 ataki, więc im więcej ich jest na pierwszej linii, tym lepiej wykorzystujesz ich potencjał. Poza tym dwie 10 są bardziej manewrowe.
leśniaki są strasznie miękkie, nawet szefowie, w walce w ręcz zaraz giną
Spróbuj wystawić Drzewca. Wczoraj klepałem go Sun Dragonem i High Elfickim lordem 4 tury combatu zanim zginął.
łuki na pancerniaków zaczynają coś robić dopiero przy reakcji na szarże
Strażnicy Ścieżek z ich Killing Blowem na łukach na prawdę mają dużo do powiedzenia w walce z pancernymi celami. :)

Powodzenia!

Awatar użytkownika
Morog
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Morog »

wcale się nie martwie
miałem za to dużo szczęścia w rzucaniu 5+ na ocalanie driad ;)
postawiłem je w jednym klocku po to by można je objąć jednym czarem
no i dla szeregów, zapomniałem, że driady ich nie mają
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33

posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg

"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
Erratu87
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 43

Post autor: Erratu87 »

Ja sprostuje Kolegę driady nie miały prawa marzyć o zwycięstwie save na 3+ plus WS nie było szans cud że coś zabiłeś lorda Alter plus łuk i przebicie armor-a save 4+ ws 3+ /+2 na płonące takiego trzymasz i dopiero zjadasz bretonie
Ciąć byle pociąć ,to jak pie.... bedąc impotentem . Niby można, ale po co ?

Awatar użytkownika
Morog
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Morog »

Naviedzony pisze:Heh, fajnie, że są jeszcze ludzie, którzy potrafią pisać o battlu w taki sposób, a nie: 4 dojechało, rzuciłem sejwy, wygrałem combata, potem reform...
Powodzenia!
Erratu87 pisze:Ja sprostuje Kolegę driady nie miały prawa marzyć o zwycięstwie save na 3+ plus WS nie było szans cud że coś zabiłeś lorda Alter plus łuk i przebicie armor-a save 4+ ws 3+ /+2 na płonące takiego trzymasz i dopiero zjadasz bretonie
Naviedzony, cos takiego miałeś na myśli? :D
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33

posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg

"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

Dokładnie! :mrgreen: Nie mówiąc już o fakcie, że Interpunkcja to dla kolegi chyba groźny mitologiczny potwór, bo raczej się do niej nie zbliża. :P

Awatar użytkownika
Morog
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Morog »

kombinuje rospe w schemacie euro
narazie mam coś takiego
prosze o rady jakich bohaterów dodać i jaki dac ekwipunek
chciałbym mieć małych dowódców w niektorych oddziałach (z odpowiednimi wspólnotami)
nowych jednostek nie dodawac bo poprostu nie mam jeszcze modeli (tak wiem, powinny byc orły)
ogolnie opierajcie się na tych schemacie i pamietajcie że jestem klimaciarzem i nie chce tego zmienia ;)
i nie piszcie slangiem prosze

Lords (510pts)

Highborn (205pts)
Arcane Bodkins (25pts), The Bow of Loren (35pts)

gość bedzie stał z łucznikami, prosze o zbroje i ew. jakieś medaliony dla niego

Spellweaver (305pts)
Lore of Life, Wand of Wych Elm (55pts), Wizard level 4 (35pts)

nie wiem gdzie go dać, ew. sam na koniu

Heroes (315pts)
Branchwraith (165pts)
A Murder of Spites (25pts), A Resplendence of Luminescents (25pts), Wizard level 1 (50pts)

do driad

Spellsinger (150pts)
Dispel Scroll (25pts), Wizard level 2 (35pts)

pojecia nie mam

Core (714pts)

Dryads (156pts)
Branch Nymph (12pts), 12x Dryads (144pts)

Dryads (156pts)
Branch Nymph (12pts), 12x Dryads (144pts)

Eternal Guard (150pts)
10x Eternal Guard (120pts), Eternal Guardian (12pts), Musician (6pts), Standard Bearer (12pts)

Glade Guard (252pts)
20x Glade Guard (240pts), Lord's Bowman (6pts), Musician (6pts)

Special (237pts)

Wardancer Troupe (237pts)
Bladesinger (14pts), Musician (7pts), 12x Wardancers (216pts)

Rare (485pts)

Treeman (285pts)

Waywatchers (200pts)
Shadow Sentinel (8pts), 8x Waywatchers (192pts)
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33

posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg

"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
Erratu87
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 43

Post autor: Erratu87 »

Brak Ci Bohatera niosącego sztandar (żeby nie było że slangiem)
Twój Lord z łukiem się marnuje całkowicie daj mu przynależność do Alter i penetracje armor plus jakieś dodatki do utwardzenia i może chodzić samopas, a z łukiem który mu dałeś będzie siał popłoch w szeregach wroga
Sztandarowemu daj Doom Arrow i wsadź razem z 4 levelowym magiem w 20 osobowy oddział łuków to zrobi wrażenie i zapewni Ci silę ognia jakiej potrzebujesz .Dał bym też sztandar dający płonące ataki, żadna abominacja już nie wstanie :)
Wywal Ta wiedźmę do Driad bo jest śmiesznie słaba Zastępy Brytoni będą rechotać na jej widok zamiast uciekać .
Rozbij driady na oddziały po 8 sztuk, piechoty też bym się pozbył bo jest miękka i nie stawi czoła większości przeciwników ,na jej miejsce dodaj więcej łuków .

mój Lord wygląda tak :
Alter Highborn @ 292.0 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Bow of Loren [35.0]
Arcane Bodkins [25.0]
Stone of the Crystal Mere [30.0]
Dragonhelm [10.0]
Ciąć byle pociąć ,to jak pie.... bedąc impotentem . Niby można, ale po co ?

Awatar użytkownika
Morog
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Morog »

Alter to rozumiem bractwo zmiennokształtnych
dobry pomyśl, tylko wydaje mi się, że takim samotnym bohaterem trudno grać
niby ma szybkośc 9 i 5 strzałów bez obrony pancerza
ale ucieka dwoma kostkami wiec może być złapany przez jakąś jazde
i może być też ustrzelony z jakiejś katapulty
reasumując takim trzeba umieć grać, trzeba mieć doświadczenie

co do twojego ksiecia
rozumiem że ta kreacja ma 4+ armora dla strzał 5+ w walce
4+ magicznej ochrony az do pierwszej niewybronionej rany
raczej marnie, nie lepsza ta zbroja dająca regeneracje? albo talizman stałe 5+ warda?
do tego dwuręczna broń, hmmm mam wrażenie że w walce nie zdąży udeżyć...

może coś takiego

Highborn (289pts)
Alter (35pts), Arcane Bodkins (25pts), Armour of Fortune (35pts), Great weapon (6pts), Luckstone (5pts), Shield (3pts), The Bow of Loren (35pts)
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33

posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg

"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
Morog
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Morog »

przetestuje coś takiego


Lords (594pts)

Highborn (289pts)
Alter (35pts), Arcane Bodkins (25pts), Armour of Fortune (35pts), Great weapon (6pts), Luckstone (5pts), Shield (3pts), The Bow of Loren (35pts)

biega sam i ładuje 5 strzałów ignorujących zbroje, w walce pancerz 4+ i 5+ magicznego powiniem utrudnić ubicie go

Spellweaver (305pts)
Lore of Life, Wand of Wych Elm (55pts), Wizard level 4 (35pts)

w oddziałe łuczników

Heroes (482pts)

Branchwraith (165pts)
A Murder of Spites (25pts), A Resplendence of Luminescents (25pts), Wizard level 1 (50pts)

jednymi diadami, mi sie podoba po za tym daje kostke rozpraszania

Noble (167pts)
An Annoyance of Netlings (25pts), Battle Standard Bearer (15pts), Hail of Doom Arrow (30pts), Light armour (2pts), Sword of Might (20pts)

w łucznikach

Spellsinger (150pts)
Dispel Scroll (25pts), Wizard level 2 (35pts)

nie wiem gdzie

Core (798pts)
Dryads (156pts)
Branch Nymph (12pts), 12x Dryads (144pts)

Dryads (156pts)
Branch Nymph (12pts), 12x Dryads (144pts)

Eternal Guard (150pts)
10x Eternal Guard (120pts), Eternal Guardian (12pts), Musician (6pts), Standard Bearer (12pts)

zostane przy nich, potem wymienie na orły jak bede miał figurki

Glade Guard (336pts)
26x Glade Guard (312pts), Lord's Bowman (6pts), Musician (6pts), Standard Bearer (12pts)

Special (237pts)

Wardancer Troupe (237pts)
Bladesinger (14pts), Musician (7pts), 12x Wardancers (216pts)

Rare (485pts)

Treeman (285pts)

siła uderzeniowa obok driad

Waywatchers (200pts)
Shadow Sentinel (8pts), 8x Waywatchers (192pts)

atakujący "od tyłu" ;) oddział polujący na maszyny
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33

posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg

"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

1. wymieniłbym driady na 3x8, zawsze łatwiej poświęcać tańsze oddziały, a 8 driad bije się niewiele gorzej niż 12
2. łuki też bym rozbił na 10 i 16 i na jednych dał sztandar z płonącymi atakami -> naprawdę przydatne
3. niestety twój lord w cc ma tylko 5+ asv, bo używa gw i nie może używać tarczy, proponowałbym na nim nie magiczną zbroję tylko ten talizman WE, który daje 3+wsv na niemagiczne
4. jeśli nie jest to rozpiska na euro to musisz dać na bsb magiczny łuk, aby móc wystrzelić haila
5. myślę że magic lvl na driadzie jest nieopłacalny, za 50 pkt masz np. 4 łuczników a lore of athel loren super mocny nie jest
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Morog
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Morog »

Macias pisze:3. niestety twój lord w cc ma tylko 5+ asv, bo używa gw i nie może używać tarczy, proponowałbym na nim nie
jak do niego strzelają nie może używac tarczy?
Macias pisze: 4. jeśli nie jest to rozpiska na euro to musisz dać na bsb magiczny łuk, aby móc wystrzelić haila
a gdzie jest napisane, że musze strzelać magicznymi strzałami z magicznego łuku?

PS. to jest na EURO
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33

posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg

"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Morog pisze:
Macias pisze:3. niestety twój lord w cc ma tylko 5+ asv, bo używa gw i nie może używać tarczy, proponowałbym na nim nie
jak do niego strzelają nie może używac tarczy?
Jak strzelają to może, ale nadal wolałbym mu dać warda na niemagiczne i light armour, ma wtedy 5+, 3+, oczywiście na niemagiczne.
Morog pisze:
Macias pisze: 4. jeśli nie jest to rozpiska na euro to musisz dać na bsb magiczny łuk, aby móc wystrzelić haila
a gdzie jest napisane, że musze strzelać magicznymi strzałami z magicznego łuku?
nigdzie, ale jest napisane, że bsb traci zwykły łuk, a bez takowego nie strzelisz chyba, że masz magiczny. No ale na euro problem znika, bo bsb może mieć zwykły łuk.
Morog pisze: PS. to jest na EURO
W takim razie wywal generowanie kostki DD z driady. Masz w rozpie scrolla i wand of wych elm, oba te przedmioty liczą się na euro jako 1DD, a wygenerować możesz max 2DD na turę. Wobec tego ten spite nigdy nie da ci kości.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Morog
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Morog »

wiekszość turniejów odbywa sie na zasadach EURO
a ja zupełnie nie rozumiem tych ograniczeń w magii, po co to, nie wiem
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33

posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg

"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

W domyśle ma balansować magię i w większości nie są to głupie ograniczenia.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

Morog pisze:Noble (167pts)
An Annoyance of Netlings (25pts), Battle Standard Bearer (15pts), Hail of Doom Arrow (30pts), Light armour (2pts), Sword of Might (20pts)
To tak nie działa.
Masz 50 pkt na magiczne itemy i spites. To nie są VC które mają osobną pulę na moce i przedmioty, tutaj jest jedna na oba.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Morog
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Morog »

no i po turnieju
stoczyłem dwie walki, z ostatniej musiałem się urwać

pierwsza z wysokimi elfami
na początku nieco się przestraszyłem bo moi łucznicy ogniści, a tam połowa na na ogień odporność 2+
niemniej jakoś poszło, lwy ruszyły do przodu, łucznicy kryli się na nimi
w wymianie ognia zdecydowanie wygrywałem ja
niestety w fazie magii nie mogłem wiele zrobić, źle zrozumiałem robiąc rozpiskę zasady euro
do tego przeciwnik miał sztandar dający dodatkowe kostki magii
skupiłem się na rozpaczliwej obronie przed czarem podpalającym mi wszystkich łuczników
inne po prostu puszczałem
gdy lwy doszły do mnie ruszyły do szarży.... w las w którym stałem
no i to było krytyczne dla tej gry, w lesie driady nie dały się złamać i mimo że przegrywały stały twardo
zwłaszcza gry dołączył drzewiec i zaczął deptać dzielne lwy
w tym czasie moi łucznicy razem z zmiennokształtnym księciem wytłukli oddział jazdy i drugą hordę lwów
tancerze zakończyli tą rzeź, ścinając głowę ostatniemu konnemu
czas się skończył, skończyliśmy w 4 turze... I WYGRAŁEM! pierwszy raz życiu w WHFB.. to cieszy :lol2:

druga walka, krasnoludy, już od początku widziałem że będzie źle
nie mam orłów ani nic co może skutecznie zaatakować park maszyn
do tego po mojej stronie stołu był tylko las który ja sam tam położyłem
próbowałem zaatakować strażnikami ścieżek maszyny, ale krasnale miały rangerów którzy skutecznie im to uniemożliwiły
gdy do nich dołączyli jeszcze górnicy, moi dzielni tropiciele mogli już tylko uciekać, co robili do końca gry
przyznam szczerze że nie miałem pojęcia co zrobić
próbowałem chronić łuczników driadami, ale utrudnienia w strzelaniu przez sojusznicze szeregi mocno zmniejszały skuteczność
przed katapultami nie chroniło nic
drzewiec przyjmował na siebie strzały czterech maszyn i padł dopiero w 3 turze co uważam za sukces
w akcie desperacji próbowałem powtórzyć manewr z pierwszej bitwy, ale bez lasu driady zostały szybko złamane i wybite
a siłą rozpędu krasnoludy wjechały w łuczników i ich także złamali... nie zostało mi nic innego tylko się poddać

do trzeciej walki w ogóle nie przystąpiłem bo czas mi się kończył, ale znów to były krasnoludy wiec było by to samo

wnioski, podzielę łuczników na dwa oddziały, nie trzy, widzę korzyści dużych klocków
strażników wymienię na orły, jak GW raczy je przysłać
zastanawiam się nad skutecznością księcia z łukiem maszynowym i przeciw pancernymi strzałami
wiele nie podziałał a troszkę kosztuje przecież, może spróbuje wsadzić go na smoka :mrgreen:
no i magia, nie wiem jak sprawić by na euro skutecznie jej używać, chce zostać przy magii życia
zastanawiam się tylko czy w formacie euro ma sens mały mag, chyba tylko dla scrolla
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33

posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg

"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

całkiem całkiem, gratki z 1 wygranej :) a co z magią nie tak zrobiłeś?
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Morog
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Morog »

nie wiedziałem że jak wezme różczke i scroll nie będe mogł dodać żadnej kostki
z krasnalami gdy miałem tron rzucałem czar z 5 kostek licząc na 6 by cos weszło
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33

posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg

"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Morog pisze:nie wiedziałem że jak wezme różczke i scroll nie będe mogł dodać żadnej kostki
-Qc- pisze:liczy sie do limitu euro kosci dispaela

ergo:

masz różdzke to mozesz wychannelowac maks 1 dodatkową kośc (albo sobie dorobić ze spite'a, poelcam ta opcję )

masz róźdzkę i scrolla (lub dodatkową tak reklamowana prze mua kosteczke z driady) - nie channelujesz
Shadar pisze:Wszystkie przedmioty działają na euro zupełnie normalnie, ale niektóre z nich liczą się jakby generowały gości danego typu, na co na euro jest limit w wysokości 2. To znaczy, że np dispell scroll działa tak jak zawsze, ale liczy się do limitu 2 dodatkowych kości dispella jako 1 kość, pozwalając wygenerować jeszcze tylko jedną, lub wziąć jeden przedmiot, który także liczy się jako kość dispella. Identycznie jest z wand of wych elm. :wink:
-Qc- pisze:rzucasz 2d6. Ale mozesz to rzutu dodac maks +2dd niezaleznie od źródła (channeling przedmioty itd itp). Są przedmioty określne w drafcie przypisami +xdd/dp który zaniżaja limit kosci jakie mozesz dodac do rzutu
Tak żeby nie było, ze nie próbowaliśmy ; p Pytałeś o to na stronie 94 pytań od początkujących
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

ODPOWIEDZ