Rozpiski nowego Imperium

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Re: Rozpiski nowego Imperium

Post autor: #helion# »

Magnus pisze:
Bizim pisze:
Magnus pisze: modlitwy kaplana sa swietne, z poczatku siedzialem w halabardach i ward na 5+ ratowal ich plonace flamesami dupska ;)
Tarcza sigmara działa tylko w cc. [-X

no to musze przeprosic za walek. Nie mam booka, bo czekam na polska wersje i nie zwrocilem uwagi ze to dziala tylko w cc.
Dzieki za sprostowanie :)
lepsze trzecie niż astrolaby i inne dzidy laserowe 8)
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Jeden celny strzał w coś dużego i działo spłaca się z nawiązką. Napisałem ,ze 2 działa to podstawa ,ale osobiście na punkty 2500 + też staram się dać 3
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Oto moja rozpiska na turniej lokalny (NIE Euro)
Co o niej sądzicie?

Lords:
Arcykapłan Sigmara 160 pkt
-Pancerz z MŻ (Save 1+ Ward 6+)
-Krzyczące ostrze (fear)

Heros:
Czarodziej bitewny 100 pkt
-2 level
-domena światła

Kapitan BSB 113 pkt
-pełna zbroja płytowa
-Enchanted shield (+2 save)
-Miecz potęgi (+1S)

Kapłan Sigmara 69 pkt
-ciężka zbroja
-tarcza

Core units:
Halabardnicy 38x 258 pkt
-FCG

Halabardnicy 38x 258 pkt
-FCG

Special units:
Wielkie działo 120 pkt

Wielkie działo 120 pkt

Rycerze na demigryfach 3x 229 pkt
-muzyk ,chorąży
-Steel standard

Rare units:
-Czołg parowy 250 pkt

RAZEM :1680 pkt
Ostatnio zmieniony 3 cze 2012, o 19:15 przez Kordelas, łącznie zmieniany 1 raz.
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
krilan
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 141

Post autor: krilan »

Na ile puntów ten turniej?
Ja bym zamienił arcykapłana i maga lvl2 na lorda maga lvl 4 i 2 kapłana. Miecz +1 do siły dla jednego priesta a bsb zrobić pancernego. Halabardy bym poobcinał do 35 i usunął demigryfy a w to miejsce wstawił 10 reiksguard knights, 4 WS i 4S i stubborn x 10 myślę lepsze niż 3 demisie.
Ostatnio wyliczyłem że bardziej opłaca się wystawić reiksguardów niż inner circle z corów z bohaterem z "crown of command", oszczędzamy 15 pkt.

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Turniej na 1682 (psize na dole :) )
Z demigryfów nie zrezygnuje ,bo juz nie raz ratowały mi sytuację. :wink:
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

krilan pisze:10 reiksguard knights, 4 WS i 4S i stubborn x 10 myślę lepsze niż 3 demisie.
Nie lepsze, demigryfy mają 9 bardzo fajnch ataków z dołu i 3 średnio fajne z góry i jeszcze świetne 3 stompy, natomiast reiksguard knights mają 10 średnio fajnych ataków z góry i 5 słabych z dołu. Dodatkowo 3 demigryfy są tańsze i bardziej odporne na testy wytrzymałości lub inicjatywy, wszystko przemawia za nimi.
krilan pisze: Ostatnio wyliczyłem że bardziej opłaca się wystawić reiksguardów niż inner circle z corów z bohaterem z "crown of command", oszczędzamy 15 pkt.
Tak, a potem musimy jeszcze dać dodatkowe cory, aby uzyskać w nich te 25%, słaby pomysł.


W samej rozpie wymieniłbym czołg i jednego halabardnika na:
-hurricanum (bo wymiata)
-czwartego demigryfa i wymienić im sztandar na steel standard (lepsza siła uderzeniowa, większa przeżywalność i szybkość)
-scrolla (to jest niezbędne, nie wyobrażam sobie bez niego gry)
-helm of the ratslayer na małym kapłanie (bo mu się przyda lepszy asv)
-enchanted shield na bsb (bo mu się bardzo przyda lepszy asv)
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Jako prox wystawiam 40 halabard ,więc nie mogę wystawić hurricanum i czwartego demigryfa. Scroll nie jest mi potrzebny ,nie uważam go za must have.BSB ,dostanie tą tarczę ,dzięki za podpowiedź ,a co do sztandaru u demisiów to jeszcze to mocno rozważę

Edytowałem post z rozpiską ,teraz jest aktualna
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Kordelas pisze:Scroll nie jest mi potrzebny
Też tak kiedyś myślałem, ale kilka wampirzych wortexów/komet/innych nieprzyjemnych czarów bardzo szybko wybiło mi ten pomysł z głowy.
Kordelas pisze:co do sztandaru u demisiów to jeszcze to mocno rozważę
Ewentualnie może być też ten +1 do Mv lub Ld, bo chyba bez sensu aby taki fajny oddział utknął w bohaterze, który ma wsv 2+ na flamingi

A kapitan powinien kosztować 116
Ostatnio zmieniony 3 cze 2012, o 19:25 przez Macias, łącznie zmieniany 1 raz.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Dałem im Steel standard ;)
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Tak, dopiero zobaczyłem. To jak dla mnie najlepszy wybór dla nich.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
krilan
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 141

Post autor: krilan »

Turniej na 1682... ciekawy format... :)
Ok co do reiksgurdów kontra demisie (ja i tak corowej IC kawalerii używam)
Jeśli na turniej to małemu kapłanowi dałbym jakąkolwiek magiczną broń (miecz +1 atak na przykład)
Większe szanse w walce z duchami...

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

krilan pisze: Jeśli na turniej to małemu kapłanowi dałbym jakąkolwiek magiczną broń (miecz +1 atak na przykład)
Większe szanse w walce z duchami...
Ma magiczne bronie na dużym kapłanie i na bsb, w połączeniu z magią na magu powinno wystarczyć na eteryki.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Dokładnie
38 halabardników + arcykapłan + mag
38 halabardników + kapłan + BSB
;)
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Dodam ,że tym razem zrezygnowałem z kapłana do Demigryfów z powodu pkt i dlatego ,ze często byłem przygwożdżony challengem. W tej sytuacji nie ma ani kapłana ,ani czempiona to mogą mi naskoczyć ;)
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Taki format ,bo na lokalnych robimy nie-Euro ,ale różne fajne złożenia ,kontyngenty sojusznicze ,scenariusze ,magiczne tereny. :)
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
kajdan
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 128
Lokalizacja: Animosity - Szczecin
Kontakt:

Post autor: kajdan »

Takie dziwne rozkminy, myślicie że to ma szanse coś pograć ?


1 Grand Master @ 231.0 Pts
General; Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
Sword of Might [20.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Battle Wizard Lord of the Jade Order @ 224.0 Pts
Barding; Magic Level 4; Lore of Life; Warhorse
1 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Battle Wizard of the Light Order @ 141.0 Pts
Barding; Magic Level 2; Lore of Light; Warhorse
Dispel Scroll [25.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Captain of the Empire @ 151.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Warhorse
War Banner [35.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Warrior Priest of Sigmar @ 98.0 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Great Weapon; Heavy Armour; Warhorse
Dragonhelm [10.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts

8 Knights of the Inner Circle @ 296.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Steel Standard [35.0]
1 Preceptor @ [16.0] Pts
9 Warhorse @ [0.0] Pts

6 Knightly Orders @ 174.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
1 Preceptor @ [10.0] Pts
7 Warhorse @ [0.0] Pts

6 Knightly Orders @ 174.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
1 Preceptor @ [10.0] Pts
7 Warhorse @ [0.0] Pts

4 Demigryph Knights @ 262.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Demigryph
Banner of Eternal Flame [10.0]

4 Demigryph Knights @ 252.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Demigryph

1 Steam Tank @ 250.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts

Magowie w małych kawach, priest i generał w dużej BSB gdzie mu będzie wygodniej i huzia do przodu armata niech se strzeli z jedna 2 tury może coś zrobi.
For the Empire !
Obrazek

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

Battle Wizard Lord of the Light Order @ 215.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Light
Scroll of Shielding [15.0]

Battle Wizard of the Light Order @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Light
Dispel Scroll [25.0]

Captain of the Empire @ 108.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Battle Standard
Standard of Discipline [15.0]

Captain of the Empire @ 163.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
Sword of Striking [15.0]


3x5 Knightly Orders @ 3x110.0 Pts


30 Halberdiers @ 270.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician; Sergeant
2x5 Free Company Militia Detachment @ [30.0] Pts

2x1 Great Cannon @ 2x120.0 Pts


2x5 Demigryph Knights @ 2x300.0 Pts(muzyk)

Steam Tank @ 250.0 Pts

Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą :lol:

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Zamień te halabardy na 2x 15 łuków !
I tak nie powalczą a łuki są bardziej mobilne !
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

Mam taki pomysł na Imperialny def :)... Co myślicie?

2400 Pts - Empire Roster

General of the Empire (1#, 169 pts)
(Always Strikes Last; General; Hold the Line; Barding; Hand Weapon; Great Weapon; Full Plate Armor)
1 Warhorse
1 Enchanted Shield
1 Dawnstone
1 Ironcurse Icon

Wizard Lord (1#, 225 pts)
1 Battle Wizard Lord, 225 pts (Level 4 Upgrade; Hand Weapon)
1 Dispel Scroll

Captain of the Empire (2#, 178 pts)
(Battle Standard Bearer), 178 pts (Hold the Line; Hand Weapon; Full Plate Armor; Shield; Battle Standard Bearer)
1 Imperial Pegasus (Flyer; Stomp)
1 Sword of Might
1 Dragonhelm
1 Luckstone
1 Potion of Foolhardiness

Master Engineer (1#, 66 pts)
1 Master Engineer, 66 pts (Hand Weapon; Light Armour)

Master Engineer (1#, 66 pts)
1 Master Engineer, 66 pts (Hand Weapon; Light Armour)

State Troops (20#, 200 pts)
9 Handgunners, 200 pts (Hand Weapon; Handgun)
1 Marksman (Hand Weapon; Repeater Handgun)
5 [Det] Crossbowmen (Hand Weapon; Crossbow)
5 [Det] Crossbowmen (Hand Weapon; Crossbow)

State Troops (15#, 155 pts)
9 Handgunners, 155 pts (Hand Weapon; Handgun)
1 Marksman (Hand Weapon; Repeater Handgun)
5 [Det] Crossbowmen (Hand Weapon; Crossbow)

Knightly Orders (14#, 380 pts)
13 Knights of the Inner Circle, 380 pts (Musician Mus; Standard Bearer Std; Barding; Hand Weapon; Lance & Shield; Full Plate Armor)
1 Preceptor (Hand Weapon; Lance & Shield; Full Plate Armor)


Outriders (5#, 115 pts)
4 Outriders, 115 pts (Hand Weapon; Repeater Handgun; Light Armour; Fast Cavalry)
1 Sharpshooter (Hand Weapon; Repeater Handgun; Light Armour)


Outriders (5#, 115 pts)
4 Outriders, 115 pts (Hand Weapon; Repeater Handgun; Light Armour; Fast Cavalry)
1 Sharpshooter (Hand Weapon; Repeater Handgun; Light Armour)


1 Helblaster Volley Gun, 120 pts

1 Helblaster Volley Gun, 120 pts


1 Steam Tank, 250 pts

1 Great Cannon, 120 pts

1 Great Cannon, 120 pts


Validation Report:
Edition: 8th Edition; Army Subtype: Empire Army; Game Type: Normal Game; Special Rules: Forbid Special Characters, Forbid Regiments of Renown, Allow Forge World
Roster satisfies all enforced validation rules

Composition Report:
Points of Lords: 394 (0 - 600)
Points of Heroes: 310 (0 - 600)
Points of Core: 735 (600 - Unlimited)
Points of Special: 470 (0 - 1200)
Points of Rare: 490 (0 - 600)

Total Roster Cost: 2399
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Siena
Chuck Norris
Posty: 512
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże

Post autor: Siena »

Rozpa nielegalna na EURO. Masz o jedną maszynę za dużo :) Generalnie nie masz czym walczyć (brak chociaż jednej hordy), kawaleria i ST mogą nie wystarczyć.

ODPOWIEDZ