Morogowe leśniakami granie
Moderator: Gremlin
Morogowe leśniakami granie
dzisiaj zagrałem drugą w życiu samodzielną grę WHFB
mam zamiar opisywać moje przygody
myślę, że przypadki absolutnego nooba mogą być ciekawe
a i ja może coś się z komentarzy nauczę
jako, że gra była treningowa rozpiska była zrobiona szybko
wybrałem 20 driad z Zjawą, 20 łuczników z muzykiem
dowodzone przez tkacza 4 poziomu z magią życia, wyposażonego w wiązową różdżkę
do tego BSB i szlachcic z łukiem maszynowym i przeciwpancernymi strzałami
przeciw nim doborowe zastępy rycerstwa dowodzone przez służke pani z magią niebios, 4 pegazy i paru szukających
ustawiłem się w dwóch lasach, i czekałem na rozwój sytuacji
przerzucaliśmy się magią, ogólnie nic nie wychodziło, użyliśmy obaj scroli
strzelanie do rycerzy to raczej bezproduktywna praca, szlachcic nie trafił na swój dzień, jeśli chodzi o celność
nagle coś się ruszyło, wiatry magii dobrze powiały duchy wciągnęły pod ziemie aż 7 rycerzy
niestety przeciwnikowi też udało się okiełznać magie i porywisty wiatr przeszkadzam moim driadom w walce
rycerze wbili się w driady, dwóch połamało sobie karki na konarach
pegazy z drugiej strony
Zjawa stawała dzielnie i wytłukła dwa pegazy
driadom szło gorzej, odbijały się od puszek, ale coś tam zabiły
no i stało się, przegrałem walkę i mimo że driady stały w lesie i były w zasięgu BSB, nie zdały morale i uciekły
oczywiście zostały dogonione i rozbite, a potem pegazy wjechały w tkacza i go zabiły
potem już poszło szybko, ocalali rycerze zaszarżowali na łuczników, BSB zginął w pojedynku
potem się poddałem
refleksje
leśniaki są strasznie miękkie, nawet szefowie, w walce w ręcz zaraz giną
łuki na pancerniaków zaczynają coś robić dopiero przy reakcji na szarże
no i nie podoba mi się zasada, że 4 słownie rycerzy rozpędza 13 driad....
mam zamiar opisywać moje przygody
myślę, że przypadki absolutnego nooba mogą być ciekawe
a i ja może coś się z komentarzy nauczę
jako, że gra była treningowa rozpiska była zrobiona szybko
wybrałem 20 driad z Zjawą, 20 łuczników z muzykiem
dowodzone przez tkacza 4 poziomu z magią życia, wyposażonego w wiązową różdżkę
do tego BSB i szlachcic z łukiem maszynowym i przeciwpancernymi strzałami
przeciw nim doborowe zastępy rycerstwa dowodzone przez służke pani z magią niebios, 4 pegazy i paru szukających
ustawiłem się w dwóch lasach, i czekałem na rozwój sytuacji
przerzucaliśmy się magią, ogólnie nic nie wychodziło, użyliśmy obaj scroli
strzelanie do rycerzy to raczej bezproduktywna praca, szlachcic nie trafił na swój dzień, jeśli chodzi o celność
nagle coś się ruszyło, wiatry magii dobrze powiały duchy wciągnęły pod ziemie aż 7 rycerzy
niestety przeciwnikowi też udało się okiełznać magie i porywisty wiatr przeszkadzam moim driadom w walce
rycerze wbili się w driady, dwóch połamało sobie karki na konarach
pegazy z drugiej strony
Zjawa stawała dzielnie i wytłukła dwa pegazy
driadom szło gorzej, odbijały się od puszek, ale coś tam zabiły
no i stało się, przegrałem walkę i mimo że driady stały w lesie i były w zasięgu BSB, nie zdały morale i uciekły
oczywiście zostały dogonione i rozbite, a potem pegazy wjechały w tkacza i go zabiły
potem już poszło szybko, ocalali rycerze zaszarżowali na łuczników, BSB zginął w pojedynku
potem się poddałem
refleksje
leśniaki są strasznie miękkie, nawet szefowie, w walce w ręcz zaraz giną
łuki na pancerniaków zaczynają coś robić dopiero przy reakcji na szarże
no i nie podoba mi się zasada, że 4 słownie rycerzy rozpędza 13 driad....
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Heh, fajnie, że są jeszcze ludzie, którzy potrafią pisać o battlu w taki sposób, a nie: 4 dojechało, rzuciłem sejwy, wygrałem combata, potem reform...jako, że gra była treningowa rozpiska była zrobiona szybko
wybrałem 20 driad z Zjawą, 20 łuczników z muzykiem
dowodzone przez tkacza 4 poziomu z magią życia, wyposażonego w wiązową różdżkę
do tego BSB i szlachcic z łukiem maszynowym i przeciwpancernymi strzałami
przeciw nim doborowe zastępy rycerstwa dowodzone przez służke pani z magią niebios, 4 pegazy i paru szukających
ustawiłem się w dwóch lasach, i czekałem na rozwój sytuacji
przerzucaliśmy się magią, ogólnie nic nie wychodziło, użyliśmy obaj scroli
strzelanie do rycerzy to raczej bezproduktywna praca, szlachcic nie trafił na swój dzień, jeśli chodzi o celność
nagle coś się ruszyło, wiatry magii dobrze powiały duchy wciągnęły pod ziemie aż 7 rycerzy
niestety przeciwnikowi też udało się okiełznać magie i porywisty wiatr przeszkadzam moim driadom w walce
rycerze wbili się w driady, dwóch połamało sobie karki na konarach
pegazy z drugiej strony
Zjawa stawała dzielnie i wytłukła dwa pegazy
driadom szło gorzej, odbijały się od puszek, ale coś tam zabiły
no i stało się, przegrałem walkę i mimo że driady stały w lesie i były w zasięgu BSB, nie zdały morale i uciekły
oczywiście zostały dogonione i rozbite, a potem pegazy wjechały w tkacza i go zabiły
potem już poszło szybko, ocalali rycerze zaszarżowali na łuczników, BSB zginął w pojedynku
potem się poddałem
Co do bitwy, to nie martw się, z tymi driadami to był pech, bo powinny były wygrać, a już na pewno nie uciec, ale szczęście Ci nie sprzyjało. Jesteś początkujący i jeszcze dużo zwycięstw przez Tobą. Uważam, że branie 20 driad do jednego oddziału jest bez sensu. Pamiętaj, że Driady mają 2 ataki, więc im więcej ich jest na pierwszej linii, tym lepiej wykorzystujesz ich potencjał. Poza tym dwie 10 są bardziej manewrowe.
Spróbuj wystawić Drzewca. Wczoraj klepałem go Sun Dragonem i High Elfickim lordem 4 tury combatu zanim zginął.leśniaki są strasznie miękkie, nawet szefowie, w walce w ręcz zaraz giną
Strażnicy Ścieżek z ich Killing Blowem na łukach na prawdę mają dużo do powiedzenia w walce z pancernymi celami.łuki na pancerniaków zaczynają coś robić dopiero przy reakcji na szarże
Powodzenia!
wcale się nie martwie
miałem za to dużo szczęścia w rzucaniu 5+ na ocalanie driad
postawiłem je w jednym klocku po to by można je objąć jednym czarem
no i dla szeregów, zapomniałem, że driady ich nie mają
miałem za to dużo szczęścia w rzucaniu 5+ na ocalanie driad
postawiłem je w jednym klocku po to by można je objąć jednym czarem
no i dla szeregów, zapomniałem, że driady ich nie mają
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
Ja sprostuje Kolegę driady nie miały prawa marzyć o zwycięstwie save na 3+ plus WS nie było szans cud że coś zabiłeś lorda Alter plus łuk i przebicie armor-a save 4+ ws 3+ /+2 na płonące takiego trzymasz i dopiero zjadasz bretonie
Ciąć byle pociąć ,to jak pie.... bedąc impotentem . Niby można, ale po co ?
Naviedzony pisze:Heh, fajnie, że są jeszcze ludzie, którzy potrafią pisać o battlu w taki sposób, a nie: 4 dojechało, rzuciłem sejwy, wygrałem combata, potem reform...
Powodzenia!
Naviedzony, cos takiego miałeś na myśli?Erratu87 pisze:Ja sprostuje Kolegę driady nie miały prawa marzyć o zwycięstwie save na 3+ plus WS nie było szans cud że coś zabiłeś lorda Alter plus łuk i przebicie armor-a save 4+ ws 3+ /+2 na płonące takiego trzymasz i dopiero zjadasz bretonie
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Dokładnie! Nie mówiąc już o fakcie, że Interpunkcja to dla kolegi chyba groźny mitologiczny potwór, bo raczej się do niej nie zbliża.
kombinuje rospe w schemacie euro
narazie mam coś takiego
prosze o rady jakich bohaterów dodać i jaki dac ekwipunek
chciałbym mieć małych dowódców w niektorych oddziałach (z odpowiednimi wspólnotami)
nowych jednostek nie dodawac bo poprostu nie mam jeszcze modeli (tak wiem, powinny byc orły)
ogolnie opierajcie się na tych schemacie i pamietajcie że jestem klimaciarzem i nie chce tego zmienia
i nie piszcie slangiem prosze
Lords (510pts)
Highborn (205pts)
Arcane Bodkins (25pts), The Bow of Loren (35pts)
gość bedzie stał z łucznikami, prosze o zbroje i ew. jakieś medaliony dla niego
Spellweaver (305pts)
Lore of Life, Wand of Wych Elm (55pts), Wizard level 4 (35pts)
nie wiem gdzie go dać, ew. sam na koniu
Heroes (315pts)
Branchwraith (165pts)
A Murder of Spites (25pts), A Resplendence of Luminescents (25pts), Wizard level 1 (50pts)
do driad
Spellsinger (150pts)
Dispel Scroll (25pts), Wizard level 2 (35pts)
pojecia nie mam
Core (714pts)
Dryads (156pts)
Branch Nymph (12pts), 12x Dryads (144pts)
Dryads (156pts)
Branch Nymph (12pts), 12x Dryads (144pts)
Eternal Guard (150pts)
10x Eternal Guard (120pts), Eternal Guardian (12pts), Musician (6pts), Standard Bearer (12pts)
Glade Guard (252pts)
20x Glade Guard (240pts), Lord's Bowman (6pts), Musician (6pts)
Special (237pts)
Wardancer Troupe (237pts)
Bladesinger (14pts), Musician (7pts), 12x Wardancers (216pts)
Rare (485pts)
Treeman (285pts)
Waywatchers (200pts)
Shadow Sentinel (8pts), 8x Waywatchers (192pts)
narazie mam coś takiego
prosze o rady jakich bohaterów dodać i jaki dac ekwipunek
chciałbym mieć małych dowódców w niektorych oddziałach (z odpowiednimi wspólnotami)
nowych jednostek nie dodawac bo poprostu nie mam jeszcze modeli (tak wiem, powinny byc orły)
ogolnie opierajcie się na tych schemacie i pamietajcie że jestem klimaciarzem i nie chce tego zmienia
i nie piszcie slangiem prosze
Lords (510pts)
Highborn (205pts)
Arcane Bodkins (25pts), The Bow of Loren (35pts)
gość bedzie stał z łucznikami, prosze o zbroje i ew. jakieś medaliony dla niego
Spellweaver (305pts)
Lore of Life, Wand of Wych Elm (55pts), Wizard level 4 (35pts)
nie wiem gdzie go dać, ew. sam na koniu
Heroes (315pts)
Branchwraith (165pts)
A Murder of Spites (25pts), A Resplendence of Luminescents (25pts), Wizard level 1 (50pts)
do driad
Spellsinger (150pts)
Dispel Scroll (25pts), Wizard level 2 (35pts)
pojecia nie mam
Core (714pts)
Dryads (156pts)
Branch Nymph (12pts), 12x Dryads (144pts)
Dryads (156pts)
Branch Nymph (12pts), 12x Dryads (144pts)
Eternal Guard (150pts)
10x Eternal Guard (120pts), Eternal Guardian (12pts), Musician (6pts), Standard Bearer (12pts)
Glade Guard (252pts)
20x Glade Guard (240pts), Lord's Bowman (6pts), Musician (6pts)
Special (237pts)
Wardancer Troupe (237pts)
Bladesinger (14pts), Musician (7pts), 12x Wardancers (216pts)
Rare (485pts)
Treeman (285pts)
Waywatchers (200pts)
Shadow Sentinel (8pts), 8x Waywatchers (192pts)
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
Brak Ci Bohatera niosącego sztandar (żeby nie było że slangiem)
Twój Lord z łukiem się marnuje całkowicie daj mu przynależność do Alter i penetracje armor plus jakieś dodatki do utwardzenia i może chodzić samopas, a z łukiem który mu dałeś będzie siał popłoch w szeregach wroga
Sztandarowemu daj Doom Arrow i wsadź razem z 4 levelowym magiem w 20 osobowy oddział łuków to zrobi wrażenie i zapewni Ci silę ognia jakiej potrzebujesz .Dał bym też sztandar dający płonące ataki, żadna abominacja już nie wstanie
Wywal Ta wiedźmę do Driad bo jest śmiesznie słaba Zastępy Brytoni będą rechotać na jej widok zamiast uciekać .
Rozbij driady na oddziały po 8 sztuk, piechoty też bym się pozbył bo jest miękka i nie stawi czoła większości przeciwników ,na jej miejsce dodaj więcej łuków .
mój Lord wygląda tak :
Alter Highborn @ 292.0 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Bow of Loren [35.0]
Arcane Bodkins [25.0]
Stone of the Crystal Mere [30.0]
Dragonhelm [10.0]
Twój Lord z łukiem się marnuje całkowicie daj mu przynależność do Alter i penetracje armor plus jakieś dodatki do utwardzenia i może chodzić samopas, a z łukiem który mu dałeś będzie siał popłoch w szeregach wroga
Sztandarowemu daj Doom Arrow i wsadź razem z 4 levelowym magiem w 20 osobowy oddział łuków to zrobi wrażenie i zapewni Ci silę ognia jakiej potrzebujesz .Dał bym też sztandar dający płonące ataki, żadna abominacja już nie wstanie
Wywal Ta wiedźmę do Driad bo jest śmiesznie słaba Zastępy Brytoni będą rechotać na jej widok zamiast uciekać .
Rozbij driady na oddziały po 8 sztuk, piechoty też bym się pozbył bo jest miękka i nie stawi czoła większości przeciwników ,na jej miejsce dodaj więcej łuków .
mój Lord wygląda tak :
Alter Highborn @ 292.0 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Bow of Loren [35.0]
Arcane Bodkins [25.0]
Stone of the Crystal Mere [30.0]
Dragonhelm [10.0]
Ciąć byle pociąć ,to jak pie.... bedąc impotentem . Niby można, ale po co ?
Alter to rozumiem bractwo zmiennokształtnych
dobry pomyśl, tylko wydaje mi się, że takim samotnym bohaterem trudno grać
niby ma szybkośc 9 i 5 strzałów bez obrony pancerza
ale ucieka dwoma kostkami wiec może być złapany przez jakąś jazde
i może być też ustrzelony z jakiejś katapulty
reasumując takim trzeba umieć grać, trzeba mieć doświadczenie
co do twojego ksiecia
rozumiem że ta kreacja ma 4+ armora dla strzał 5+ w walce
4+ magicznej ochrony az do pierwszej niewybronionej rany
raczej marnie, nie lepsza ta zbroja dająca regeneracje? albo talizman stałe 5+ warda?
do tego dwuręczna broń, hmmm mam wrażenie że w walce nie zdąży udeżyć...
może coś takiego
Highborn (289pts)
Alter (35pts), Arcane Bodkins (25pts), Armour of Fortune (35pts), Great weapon (6pts), Luckstone (5pts), Shield (3pts), The Bow of Loren (35pts)
dobry pomyśl, tylko wydaje mi się, że takim samotnym bohaterem trudno grać
niby ma szybkośc 9 i 5 strzałów bez obrony pancerza
ale ucieka dwoma kostkami wiec może być złapany przez jakąś jazde
i może być też ustrzelony z jakiejś katapulty
reasumując takim trzeba umieć grać, trzeba mieć doświadczenie
co do twojego ksiecia
rozumiem że ta kreacja ma 4+ armora dla strzał 5+ w walce
4+ magicznej ochrony az do pierwszej niewybronionej rany
raczej marnie, nie lepsza ta zbroja dająca regeneracje? albo talizman stałe 5+ warda?
do tego dwuręczna broń, hmmm mam wrażenie że w walce nie zdąży udeżyć...
może coś takiego
Highborn (289pts)
Alter (35pts), Arcane Bodkins (25pts), Armour of Fortune (35pts), Great weapon (6pts), Luckstone (5pts), Shield (3pts), The Bow of Loren (35pts)
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
przetestuje coś takiego
Lords (594pts)
Highborn (289pts)
Alter (35pts), Arcane Bodkins (25pts), Armour of Fortune (35pts), Great weapon (6pts), Luckstone (5pts), Shield (3pts), The Bow of Loren (35pts)
biega sam i ładuje 5 strzałów ignorujących zbroje, w walce pancerz 4+ i 5+ magicznego powiniem utrudnić ubicie go
Spellweaver (305pts)
Lore of Life, Wand of Wych Elm (55pts), Wizard level 4 (35pts)
w oddziałe łuczników
Heroes (482pts)
Branchwraith (165pts)
A Murder of Spites (25pts), A Resplendence of Luminescents (25pts), Wizard level 1 (50pts)
jednymi diadami, mi sie podoba po za tym daje kostke rozpraszania
Noble (167pts)
An Annoyance of Netlings (25pts), Battle Standard Bearer (15pts), Hail of Doom Arrow (30pts), Light armour (2pts), Sword of Might (20pts)
w łucznikach
Spellsinger (150pts)
Dispel Scroll (25pts), Wizard level 2 (35pts)
nie wiem gdzie
Core (798pts)
Dryads (156pts)
Branch Nymph (12pts), 12x Dryads (144pts)
Dryads (156pts)
Branch Nymph (12pts), 12x Dryads (144pts)
Eternal Guard (150pts)
10x Eternal Guard (120pts), Eternal Guardian (12pts), Musician (6pts), Standard Bearer (12pts)
zostane przy nich, potem wymienie na orły jak bede miał figurki
Glade Guard (336pts)
26x Glade Guard (312pts), Lord's Bowman (6pts), Musician (6pts), Standard Bearer (12pts)
Special (237pts)
Wardancer Troupe (237pts)
Bladesinger (14pts), Musician (7pts), 12x Wardancers (216pts)
Rare (485pts)
Treeman (285pts)
siła uderzeniowa obok driad
Waywatchers (200pts)
Shadow Sentinel (8pts), 8x Waywatchers (192pts)
atakujący "od tyłu" oddział polujący na maszyny
Lords (594pts)
Highborn (289pts)
Alter (35pts), Arcane Bodkins (25pts), Armour of Fortune (35pts), Great weapon (6pts), Luckstone (5pts), Shield (3pts), The Bow of Loren (35pts)
biega sam i ładuje 5 strzałów ignorujących zbroje, w walce pancerz 4+ i 5+ magicznego powiniem utrudnić ubicie go
Spellweaver (305pts)
Lore of Life, Wand of Wych Elm (55pts), Wizard level 4 (35pts)
w oddziałe łuczników
Heroes (482pts)
Branchwraith (165pts)
A Murder of Spites (25pts), A Resplendence of Luminescents (25pts), Wizard level 1 (50pts)
jednymi diadami, mi sie podoba po za tym daje kostke rozpraszania
Noble (167pts)
An Annoyance of Netlings (25pts), Battle Standard Bearer (15pts), Hail of Doom Arrow (30pts), Light armour (2pts), Sword of Might (20pts)
w łucznikach
Spellsinger (150pts)
Dispel Scroll (25pts), Wizard level 2 (35pts)
nie wiem gdzie
Core (798pts)
Dryads (156pts)
Branch Nymph (12pts), 12x Dryads (144pts)
Dryads (156pts)
Branch Nymph (12pts), 12x Dryads (144pts)
Eternal Guard (150pts)
10x Eternal Guard (120pts), Eternal Guardian (12pts), Musician (6pts), Standard Bearer (12pts)
zostane przy nich, potem wymienie na orły jak bede miał figurki
Glade Guard (336pts)
26x Glade Guard (312pts), Lord's Bowman (6pts), Musician (6pts), Standard Bearer (12pts)
Special (237pts)
Wardancer Troupe (237pts)
Bladesinger (14pts), Musician (7pts), 12x Wardancers (216pts)
Rare (485pts)
Treeman (285pts)
siła uderzeniowa obok driad
Waywatchers (200pts)
Shadow Sentinel (8pts), 8x Waywatchers (192pts)
atakujący "od tyłu" oddział polujący na maszyny
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
1. wymieniłbym driady na 3x8, zawsze łatwiej poświęcać tańsze oddziały, a 8 driad bije się niewiele gorzej niż 12
2. łuki też bym rozbił na 10 i 16 i na jednych dał sztandar z płonącymi atakami -> naprawdę przydatne
3. niestety twój lord w cc ma tylko 5+ asv, bo używa gw i nie może używać tarczy, proponowałbym na nim nie magiczną zbroję tylko ten talizman WE, który daje 3+wsv na niemagiczne
4. jeśli nie jest to rozpiska na euro to musisz dać na bsb magiczny łuk, aby móc wystrzelić haila
5. myślę że magic lvl na driadzie jest nieopłacalny, za 50 pkt masz np. 4 łuczników a lore of athel loren super mocny nie jest
2. łuki też bym rozbił na 10 i 16 i na jednych dał sztandar z płonącymi atakami -> naprawdę przydatne
3. niestety twój lord w cc ma tylko 5+ asv, bo używa gw i nie może używać tarczy, proponowałbym na nim nie magiczną zbroję tylko ten talizman WE, który daje 3+wsv na niemagiczne
4. jeśli nie jest to rozpiska na euro to musisz dać na bsb magiczny łuk, aby móc wystrzelić haila
5. myślę że magic lvl na driadzie jest nieopłacalny, za 50 pkt masz np. 4 łuczników a lore of athel loren super mocny nie jest
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
jak do niego strzelają nie może używac tarczy?Macias pisze:3. niestety twój lord w cc ma tylko 5+ asv, bo używa gw i nie może używać tarczy, proponowałbym na nim nie
a gdzie jest napisane, że musze strzelać magicznymi strzałami z magicznego łuku?Macias pisze: 4. jeśli nie jest to rozpiska na euro to musisz dać na bsb magiczny łuk, aby móc wystrzelić haila
PS. to jest na EURO
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
Jak strzelają to może, ale nadal wolałbym mu dać warda na niemagiczne i light armour, ma wtedy 5+, 3+, oczywiście na niemagiczne.Morog pisze:jak do niego strzelają nie może używac tarczy?Macias pisze:3. niestety twój lord w cc ma tylko 5+ asv, bo używa gw i nie może używać tarczy, proponowałbym na nim nie
nigdzie, ale jest napisane, że bsb traci zwykły łuk, a bez takowego nie strzelisz chyba, że masz magiczny. No ale na euro problem znika, bo bsb może mieć zwykły łuk.Morog pisze:a gdzie jest napisane, że musze strzelać magicznymi strzałami z magicznego łuku?Macias pisze: 4. jeśli nie jest to rozpiska na euro to musisz dać na bsb magiczny łuk, aby móc wystrzelić haila
W takim razie wywal generowanie kostki DD z driady. Masz w rozpie scrolla i wand of wych elm, oba te przedmioty liczą się na euro jako 1DD, a wygenerować możesz max 2DD na turę. Wobec tego ten spite nigdy nie da ci kości.Morog pisze: PS. to jest na EURO
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
wiekszość turniejów odbywa sie na zasadach EURO
a ja zupełnie nie rozumiem tych ograniczeń w magii, po co to, nie wiem
a ja zupełnie nie rozumiem tych ograniczeń w magii, po co to, nie wiem
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
W domyśle ma balansować magię i w większości nie są to głupie ograniczenia.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
To tak nie działa.Morog pisze:Noble (167pts)
An Annoyance of Netlings (25pts), Battle Standard Bearer (15pts), Hail of Doom Arrow (30pts), Light armour (2pts), Sword of Might (20pts)
Masz 50 pkt na magiczne itemy i spites. To nie są VC które mają osobną pulę na moce i przedmioty, tutaj jest jedna na oba.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
no i po turnieju
stoczyłem dwie walki, z ostatniej musiałem się urwać
pierwsza z wysokimi elfami
na początku nieco się przestraszyłem bo moi łucznicy ogniści, a tam połowa na na ogień odporność 2+
niemniej jakoś poszło, lwy ruszyły do przodu, łucznicy kryli się na nimi
w wymianie ognia zdecydowanie wygrywałem ja
niestety w fazie magii nie mogłem wiele zrobić, źle zrozumiałem robiąc rozpiskę zasady euro
do tego przeciwnik miał sztandar dający dodatkowe kostki magii
skupiłem się na rozpaczliwej obronie przed czarem podpalającym mi wszystkich łuczników
inne po prostu puszczałem
gdy lwy doszły do mnie ruszyły do szarży.... w las w którym stałem
no i to było krytyczne dla tej gry, w lesie driady nie dały się złamać i mimo że przegrywały stały twardo
zwłaszcza gry dołączył drzewiec i zaczął deptać dzielne lwy
w tym czasie moi łucznicy razem z zmiennokształtnym księciem wytłukli oddział jazdy i drugą hordę lwów
tancerze zakończyli tą rzeź, ścinając głowę ostatniemu konnemu
czas się skończył, skończyliśmy w 4 turze... I WYGRAŁEM! pierwszy raz życiu w WHFB.. to cieszy
druga walka, krasnoludy, już od początku widziałem że będzie źle
nie mam orłów ani nic co może skutecznie zaatakować park maszyn
do tego po mojej stronie stołu był tylko las który ja sam tam położyłem
próbowałem zaatakować strażnikami ścieżek maszyny, ale krasnale miały rangerów którzy skutecznie im to uniemożliwiły
gdy do nich dołączyli jeszcze górnicy, moi dzielni tropiciele mogli już tylko uciekać, co robili do końca gry
przyznam szczerze że nie miałem pojęcia co zrobić
próbowałem chronić łuczników driadami, ale utrudnienia w strzelaniu przez sojusznicze szeregi mocno zmniejszały skuteczność
przed katapultami nie chroniło nic
drzewiec przyjmował na siebie strzały czterech maszyn i padł dopiero w 3 turze co uważam za sukces
w akcie desperacji próbowałem powtórzyć manewr z pierwszej bitwy, ale bez lasu driady zostały szybko złamane i wybite
a siłą rozpędu krasnoludy wjechały w łuczników i ich także złamali... nie zostało mi nic innego tylko się poddać
do trzeciej walki w ogóle nie przystąpiłem bo czas mi się kończył, ale znów to były krasnoludy wiec było by to samo
wnioski, podzielę łuczników na dwa oddziały, nie trzy, widzę korzyści dużych klocków
strażników wymienię na orły, jak GW raczy je przysłać
zastanawiam się nad skutecznością księcia z łukiem maszynowym i przeciw pancernymi strzałami
wiele nie podziałał a troszkę kosztuje przecież, może spróbuje wsadzić go na smoka
no i magia, nie wiem jak sprawić by na euro skutecznie jej używać, chce zostać przy magii życia
zastanawiam się tylko czy w formacie euro ma sens mały mag, chyba tylko dla scrolla
stoczyłem dwie walki, z ostatniej musiałem się urwać
pierwsza z wysokimi elfami
na początku nieco się przestraszyłem bo moi łucznicy ogniści, a tam połowa na na ogień odporność 2+
niemniej jakoś poszło, lwy ruszyły do przodu, łucznicy kryli się na nimi
w wymianie ognia zdecydowanie wygrywałem ja
niestety w fazie magii nie mogłem wiele zrobić, źle zrozumiałem robiąc rozpiskę zasady euro
do tego przeciwnik miał sztandar dający dodatkowe kostki magii
skupiłem się na rozpaczliwej obronie przed czarem podpalającym mi wszystkich łuczników
inne po prostu puszczałem
gdy lwy doszły do mnie ruszyły do szarży.... w las w którym stałem
no i to było krytyczne dla tej gry, w lesie driady nie dały się złamać i mimo że przegrywały stały twardo
zwłaszcza gry dołączył drzewiec i zaczął deptać dzielne lwy
w tym czasie moi łucznicy razem z zmiennokształtnym księciem wytłukli oddział jazdy i drugą hordę lwów
tancerze zakończyli tą rzeź, ścinając głowę ostatniemu konnemu
czas się skończył, skończyliśmy w 4 turze... I WYGRAŁEM! pierwszy raz życiu w WHFB.. to cieszy
druga walka, krasnoludy, już od początku widziałem że będzie źle
nie mam orłów ani nic co może skutecznie zaatakować park maszyn
do tego po mojej stronie stołu był tylko las który ja sam tam położyłem
próbowałem zaatakować strażnikami ścieżek maszyny, ale krasnale miały rangerów którzy skutecznie im to uniemożliwiły
gdy do nich dołączyli jeszcze górnicy, moi dzielni tropiciele mogli już tylko uciekać, co robili do końca gry
przyznam szczerze że nie miałem pojęcia co zrobić
próbowałem chronić łuczników driadami, ale utrudnienia w strzelaniu przez sojusznicze szeregi mocno zmniejszały skuteczność
przed katapultami nie chroniło nic
drzewiec przyjmował na siebie strzały czterech maszyn i padł dopiero w 3 turze co uważam za sukces
w akcie desperacji próbowałem powtórzyć manewr z pierwszej bitwy, ale bez lasu driady zostały szybko złamane i wybite
a siłą rozpędu krasnoludy wjechały w łuczników i ich także złamali... nie zostało mi nic innego tylko się poddać
do trzeciej walki w ogóle nie przystąpiłem bo czas mi się kończył, ale znów to były krasnoludy wiec było by to samo
wnioski, podzielę łuczników na dwa oddziały, nie trzy, widzę korzyści dużych klocków
strażników wymienię na orły, jak GW raczy je przysłać
zastanawiam się nad skutecznością księcia z łukiem maszynowym i przeciw pancernymi strzałami
wiele nie podziałał a troszkę kosztuje przecież, może spróbuje wsadzić go na smoka
no i magia, nie wiem jak sprawić by na euro skutecznie jej używać, chce zostać przy magii życia
zastanawiam się tylko czy w formacie euro ma sens mały mag, chyba tylko dla scrolla
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
całkiem całkiem, gratki z 1 wygranej a co z magią nie tak zrobiłeś?
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
nie wiedziałem że jak wezme różczke i scroll nie będe mogł dodać żadnej kostki
z krasnalami gdy miałem tron rzucałem czar z 5 kostek licząc na 6 by cos weszło
z krasnalami gdy miałem tron rzucałem czar z 5 kostek licząc na 6 by cos weszło
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
Morog pisze:nie wiedziałem że jak wezme różczke i scroll nie będe mogł dodać żadnej kostki
-Qc- pisze:liczy sie do limitu euro kosci dispaela
ergo:
masz różdzke to mozesz wychannelowac maks 1 dodatkową kośc (albo sobie dorobić ze spite'a, poelcam ta opcję )
masz róźdzkę i scrolla (lub dodatkową tak reklamowana prze mua kosteczke z driady) - nie channelujesz
Shadar pisze:Wszystkie przedmioty działają na euro zupełnie normalnie, ale niektóre z nich liczą się jakby generowały gości danego typu, na co na euro jest limit w wysokości 2. To znaczy, że np dispell scroll działa tak jak zawsze, ale liczy się do limitu 2 dodatkowych kości dispella jako 1 kość, pozwalając wygenerować jeszcze tylko jedną, lub wziąć jeden przedmiot, który także liczy się jako kość dispella. Identycznie jest z wand of wych elm.
Tak żeby nie było, ze nie próbowaliśmy ; p Pytałeś o to na stronie 94 pytań od początkujących-Qc- pisze:rzucasz 2d6. Ale mozesz to rzutu dodac maks +2dd niezaleznie od źródła (channeling przedmioty itd itp). Są przedmioty określne w drafcie przypisami +xdd/dp który zaniżaja limit kosci jakie mozesz dodac do rzutu
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"