Najczęściej grałem na smoku, ale teraz coś mnie naszło żeby spróbować magii. Wrażenia jak najbardziej pozytywne, nawet wydaje mi się ta rozpa mocniejsza niż moja standartowa. A jestem pewny, że nie potrafię wykorzystać jej całego potencjału, bo po prostu za słabo jeszcze gram. Przeciwnik, jeżeli gra piechotną armią, czy po prostu jakąś niezbyt manewrową, ma raczej trudno wygrać.
Nie wstawię 4 czarodziejki, i tak nie odczuję raczej tych dodatkowych kostek, a taki Noble na pegazie jest jak dla mnie niezastąpiony.
Myślałem jeszcze nad zamianą 2x10 kuszników na 2x5 dr z kuszami. Wywalić shade'ów, dać pozostałym dr również kusze. Wyjdzie prawie na to samo jeżeli chodzi o strzelanie, a jeszcze większa manewrowość.
Wiem, że nie mam czym uderzyć. Ale ja nie mam zamiaru uderzać. Mam zamiar panikować, eliminować słabsze jednostki, nabijać pkt na 'śmieciach'.
High Sorceress @ 395 Pts
4mlv, ward 4+, tome of furion, power stone, pegaz
Sorceress @ 175 Pts
2mlv, darkstar cloack, ds
Sorceress @ 180 Pts
2mlv, seal of ghrond, ds
Noble @ 179 Pts
Lance, Heavy Armour, Sea Dragon Cloak, pegaz, lifetaker, enchanted shield
2x10 Warriors @ 250 Pts
repeater crossbow, shields
2x5 Dark Riders @ 180 Pts
5 Harpies @ 65 Pts
5 Shades @ 70 Pts
10 Mengil Manhide's Manflayers @ 382 Pts
4x Reaper Bolt Thrower @ 400 Pts
Casting Pool: 11
Dispel Pool: 7
Models in Army: 69
Total Army Cost: 2250
DE 2250
Bedziesz musialbyc zajebisty w uciekaniu i chowaniu magiczek, bo predzej czy pozniej cos je dopadnie.
Totalne zero kontry czy czegos-tam co szachowaloby pedzacego do ciebie wroga.
Imo teraz De to raczej tylko ofensik daje rade. Magia fajna niby jets jednak imo mniej skuteczna.
Totalne zero kontry czy czegos-tam co szachowaloby pedzacego do ciebie wroga.
Imo teraz De to raczej tylko ofensik daje rade. Magia fajna niby jets jednak imo mniej skuteczna.