
Pytania i odpowiedzi
Moderator: #helion#
Re: Pytania i odpowiedzi
Damn, wygląda na to, że się wałowałem, nie rzucałem 3 artyleryjkami na raz, to sporo upraszcza 

Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
To ma lekkie znaczenie, bo nie wiadomo czy jak na pierwszej kości wypadnie misfire lub 2 to czy przerzucać czy nie.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
Byro rzucał po kolei (a przynajmniej tak go zrozumiałem) i musiał od razu decydować czy przerzuca czy nie, więc w tym przypadku akurat jest różnica. A ogólnie można oczywiście rzucać kolejno i traktować jako jednoczesny. Można też zastąpić artyleryjkę zwykłą k6, a potem przeliczyć.Byro pisze:Damn, wygląda na to, że się wałowałem, nie rzucałem 3 artyleryjkami na raz, to sporo upraszcza
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
- Brushlicker
- Falubaz
- Posty: 1037
- Lokalizacja: Gdynia
'6' to misfire, pozostałe wyniki mnożysz razy 2JochnyWalker pisze:jak przeliczyć? bo nie mam artyleryjek i mi brak
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
ale metal ma to coś...Barney pisze:zależy czy lubisz dołożyć przeciwnikowi po przegranej rozgrywceJochnyWalker pisze:Jaki tank lepszy? metal , czy plastik ?![]()
a tak to imo plastik dużo praktyczniejszy ( i w obróbce i transporcie ) . poza tym jak dla mnie to jest lepszy model.

"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
JochnyWalker pisze:Jaki tank lepszy? metal , czy plastik ?
+2Barney pisze:zależy czy lubisz dołożyć przeciwnikowi po przegranej rozgrywce![]()
a tak to imo plastik dużo praktyczniejszy ( i w obróbce i transporcie ) . poza tym jak dla mnie to jest lepszy model.
+1solider4 pisze:ale metal ma to coś...

Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
Czy wiesz, że możesz unieść delikatnie modeli przesunąć go w powietrzu, a następnie położyć ponownie na polu bitwy, oczywiście nie dalej niż sięga miarka?PiotrB pisze:metalowym nie da się grać- wiem bo nim gram - waży ze 2 kg i przesuwasz razem z nim pół stołu...




Ps. Też mam metalowego tanka, wcześniej metalowe heleny (WoCh) i jakoś problemu nie miałem.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
- Martin von Carstein
- Kradziej
- Posty: 947
Przy okazji wyrobisz sobie biceps.Czy wiesz, że możesz unieść delikatnie modeli przesunąć go w powietrzu, a następnie położyć ponownie na polu bitwy, oczywiście nie dalej niż sięga miarka?
