VIII edycja
Moderator: Gremlin
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Re: VIII edycja
Radosne zasadotwórstwo jakiegoś marzyciela .
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
poczekaj na wyniki, sądze ze bedzie maksymalnie 2-3. Shino kudłącz od zawsze byli przeciw a Jankiel raczej pójdzie RAi niz RAW
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
osobiście nie mam przekonania co do warda na niemagiczne , kiedy teraz prawie wszystko jest magiczne.
Gdybym byl w krk, to z chęcia przetestowal bym moja nowa ojro rozpe ;d
Gdybym byl w krk, to z chęcia przetestowal bym moja nowa ojro rozpe ;d
xYz
ależ mało jest magicznych rzeczy:
- możesz lecieć na wszelkie maszyny
- łapać pestki
- wchodzić w WL w kanapkach itd
boisz się tylko MM - ale one muszą Cię widzeć a tu może być problem z kątem bo lecisz sobie boczkiem(no i część jest płonąca), snajperek - tu podobnie tylko trudniej się schować - ale przede wszystkim musisz mieć mocną antymagię jakby nie było.
no i na krasnoludzkie maszyny musisz uważać...
- możesz lecieć na wszelkie maszyny
- łapać pestki
- wchodzić w WL w kanapkach itd
boisz się tylko MM - ale one muszą Cię widzeć a tu może być problem z kątem bo lecisz sobie boczkiem(no i część jest płonąca), snajperek - tu podobnie tylko trudniej się schować - ale przede wszystkim musisz mieć mocną antymagię jakby nie było.
no i na krasnoludzkie maszyny musisz uważać...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
czyli jednak dośc sporo tych magicznych rzeczy jest ;d
Anyway dalej bawisz sie DE, czy wracasz może na łono matki natury, i już strugasz swój jesionowy łuk?
Anyway dalej bawisz sie DE, czy wracasz może na łono matki natury, i już strugasz swój jesionowy łuk?
xYz
Jestem po ciemnej stronie obecnie…
(odkryłem tam dwie nowe zasady - hate i armour save - są fajne)
Ale na noblu na orzełku w takim zestawieniu grałem i sprawdzał się bardzo dobrze jeszcze przed zmianą.
(odkryłem tam dwie nowe zasady - hate i armour save - są fajne)
Ale na noblu na orzełku w takim zestawieniu grałem i sprawdzał się bardzo dobrze jeszcze przed zmianą.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
A w AB nie jest napisane, że biorąc magiczny armor (dragonhelm) traci zdolność EGFS? Pytanie w FAQ odnosi się chyba tylko do zwykłego ekwipunku?
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Co znaczy nadchodzi?Laik pisze:nadchodzi era pancernych WE:D
Q. May a character from the Eternal Kindred take additional
armour or weapons and still benefit from the Eternal Guard fighting
style? (p68)
A. Yes.
Nie tylko zwykłego. Jeśli nie ma wyszczególnione trzeba to traktować jako zasadę ogólną. Jest ogólnie armour i weapon.
Nie ma za co
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
bigpasiak pisze:
Nie tylko zwykłego. Jeśli nie ma wyszczególnione trzeba to traktować jako zasadę ogólną. Jest ogólnie armour i weapon.
Nie ma za co
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
bigpasiak pisze:Co znaczy nadchodzi?Laik pisze:nadchodzi era pancernych WE:D
Q. May a character from the Eternal Kindred take additional
armour or weapons and still benefit from the Eternal Guard fighting
style? (p68)
A. Yes.
Nie tylko zwykłego. Jeśli nie ma wyszczególnione trzeba to traktować jako zasadę ogólną. Jest ogólnie armour i weapon.
Nie ma za co
rwa mać... i muszę zmieniać rozpiskę bo byłem święcie przekonany, że dragonhelma wziąć nie można. No i jeszcze speara dostanie!
No nie można bo jest napisane w AB że jak bierzesz magic armour albo magic weapon tracisz korzyści płynące z eternal guard fighting style.
Piona!
EDIT: Bo co niby z FAQ-a ma wynikać to że możemy zrobić puszkę z 1+sv??? Jakoś w to nie wierze, a tym bardziej, że wtedy LS by na 100% tego nie puściło!
Piona!
EDIT: Bo co niby z FAQ-a ma wynikać to że możemy zrobić puszkę z 1+sv??? Jakoś w to nie wierze, a tym bardziej, że wtedy LS by na 100% tego nie puściło!
LS zdecydowaną większością głosów (3-2) zdecydowała, że EGFS będzie traktowany jak scaly skin 5+.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki