Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Beastmen

Moderator: Dibo

ODPOWIEDZ
Klops
Falubaz
Posty: 1062

Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Post autor: Klops »

problem polega na tym że czasami się do nas dostawiają

buniek
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: buniek »

To po to ma harpie i pumby (i powinien mieć rajderów), żebyśmy to my się dostawiali... Poza tym jaki widzi, że szarża jest nieunikniona, to przesuwa bsbka na ten róg oddziału, który będzie niezzangażowany (lub do którego dostawi się mniej ziomków, niż do drugiego). Jest też magia - głupia maiasma może d uratować, a obniżenie siły (o co najmniej 2) prawie wyklucza możliwość mordowania typa, który ma T5, 2W i zabójczy sv4+; co więcej jak przeciwnik jest na tyle nierozgarnięty by rzucać czelendż, to odmawiasz i uciekasz do drugiego ranku i Ci nic nie mogą zrobić :P

Jak umiesz sobie poradzić to kolo nie zginie, ino trzeba umić :wink:

Ja od dłuższego czasu gram bez gnarled hajda na bsbku i ani razu nie umarł w kombacie (dwa razy umarł przy uciekaniu, ale to nie wynika z sejva :roll: ).

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Buniek ma racje ze złożeniem lorda, ale musze sie przyczepić tak dla zasady :wink: : po zdanym sejvie atak z S5 nie S7 bo atak jest z bazową siłą.
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

buniek
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: buniek »

Ano racja :^o

Ale to nie zmienia faktu że nadal jest to dosyć mocny kop do CR...

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

Magnus :

ciekawa rozpiska, choć 3S gorów jakoś zniechęca strasznie po dłuższych przemyślaniach, fakt shadoł i -T albo brzytwa ale to tylko dwa czary które można zdispelować, szczególności że zanim wejdziesz w CC będziesz tylko rzucał -I i pitkę, co da że DS zachowa się do kluczowych CC i po ptokach, choć może i nie, ale ryzykowanie ify to ryzykowanie życia szamana a to dużo pkt. i groźba że bogowie Cię pochłoną :P

straszny minus shadowa po za pitą i idiotycznym pendulum nie ma tak ofensywy :roll:

co do beastlorda, 100pkt. tańszy od Doombulla ale o 1000pkt. mniej się będzie spłacał, nawet nie chodzi o KB, choć to też swoje grozi, ale nigdy tyle sam nie zabije nie przytrzyma sam oddziału wroga i go nie z anihiluje, wiem frenzy i głupie gonienie, ale Doombulle same grają szczególnie jak im się da podstawę, czyli 4+warda re-roll to hit albo AFS albo +1 to hit :twisted:

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

No i po turnieju. Rozpa nawet się sprawdza wyszło troszkę moje nie ogranie ale na trzy gry wygrałęm 2 :D
TK 0-20
VC 20 - 0
WE 14 - 6

Najlepszy moment turnieju to jak 6 treekinów wbiło się w mój klocek z gorami... mina przeciwnika bezcenna :twisted:
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

buniek
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: buniek »

co do beastlorda, 100pkt. tańszy od Doombulla ale o 1000pkt. mniej się będzie spłacał, nawet nie chodzi o KB, choć to też swoje grozi, ale nigdy tyle sam nie zabije nie przytrzyma sam oddziału wroga i go nie z anihiluje, wiem frenzy i głupie gonienie, ale Doombulle same grają szczególnie jak im się da podstawę, czyli 4+warda re-roll to hit albo AFS albo +1 to hit
Beaslord nie zannihiluje oddziału wroga #-o jakto nie? Sam na sam z oddziałem powiedzmy 22 WOCH slaneesha wyposażeni w halabardy (niedawno mój doombull takich spożył jako główne danie turnieju :wink: ). Styka się z 3 typami czyli idzie w niego 9A, co daje nam 4,5 trafienia i 2,25 rany (powiedzmy 5 trafień i 3 rany). Mamy od tego sejv na 5+, reroll i (w moim przypadku kolo dostaje jeszcze 4+ ward żeby go kompletnie zapuszkować :D ) ws 4+. Czyli:
3*0,32=0,98 --> 2*0,32=0,64 -->1,36*0,5=0,68 czyli wbijają nam około 1 łunda na 2 t hth. My mamy 4 ataki z bazy i 2 ataki za zdane sejwy:

S7 - 4*0,66=2,64 --> 1,36*0,66=0,89 co daje circa 3 trafienia i 3 rany (raz na dwie tury będą to 2 rany). Nie mają od tego sejva czyli mamy już 3 trupy. Z ataków z siłą 5 wyjdzie jeszcze jeden trup.

Cr
WOCH - 2ranki + 1sztandar = 3
nasz CR - 4 trupy = 4

Wygrywamy o 1 i tkwimy w kombacie zdejmując WOCHom rank na turę. Jak przykoksimy Beaslorda magią to już w ogóle będzie fajnie.

Jak widać annihilacja oddziału przeciwnika Beastlordem puszką jest możliwa, jest mniej efektywna i efektowna niż to samo doombullem ale jest możliwa. problemem jest fakt że Beastlordowa annihilacja jest mniej uniwersalna (40 slejwów będzie lał z 8 tur #-o ), natomiast wyposażony w GW świetnie nadaje się do mielenia WOCHowców, rycerzy (ale nie Wochowych khorna), oddziałów elitarnych o niewielkiej liczebności itd.

Właśnie dlatego ja używam zarówno Beastlorda jak i Doombulla :) Wprawdzie u mnie beastlord ma dawać stubborn i ew. nabijać troszkę CR, a doombull mordować całe oddziały, ale no cóż, każdy powinien robić to w czym jest najlepszy ;)

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

szczerze puszką może i tak, ale tu kończy się jego finezja

ale chciałbym widzieć go w CC z BL, exekami a nawet z korsarzami gdzie jest kocioł, gwardią TK, po za tym typ rzuca wyzwanie i przegrywasz CR 3szeregi i szmata vs 4A które nawet niech wszystko wejdzie to przegrywasz o muzyka, a Doombull ma impackty i się nakręca co daje jeszcze bardziej hardcorowe zjawisko :twisted:

perzy 3 W każda nabita rana jest " zabujcza " bo wystarczy by statystyka się posypała i slavy go zagryzą, nie mówiąc o tym że z nich nie wyjdzie nigdy, Solo wie że nawet samotny Gorebull zjada slavy tym bardziej jak daje im się szarżować w 2 turze, jak by nie było to nie jest trudne :wink:

impacty stompy i nakręcanie się, chciałbym zobaczyć jak beastlord przyjmuje abdominację, Doombulle nie raz same zjadały to ścierwo z którym mamy wielki problem ( ale z wagonem minosków nigdy nie dawał sobie rady :roll: ), nie mówiąc o hydrach czy keepera, widzę tą minę jak beastlord przeżywa ataki keepera a potem dostaje w pysk z nóżki ( tstompy )

na dodatek musisz włożyć w niego wszystkie najlepsze np.: gifta z SS, co daje że BSB z +1S nie ma dobrego SV, bo bez tego BSB gory nic nie robią, liczyć na brzytwę, spoko i pozdro, z 4kostek które można używać wychodzi na styk pomijając posypanie statystyki to DS :P

samo prezesie 4 A VS 6A z bazy + ewentualne i bardzo prawdopodobne impacty oraz stompy, nie wspominając nakręcania się, a to za jedyne 95pkt. więcej, w bonusie mamy 2W dłużej żyjemy i imiune KB / stompy / Tstompy, nie wspominając że złożenie może być to samo, jedyny minus frenzy, 8ld od generała to nie tragedia, nie można mieć wszystkiego 8)

@Przemcio: ładny wynik =D>

jeszcze nie grałem z nowymi VC ( w Gdańsku na pewno się z nimi zmierzę nie raz ) ale reszta bardzo fajne i poprawne wyniki :D

buniek
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: buniek »

Dlatego zaznaczyłem że to jest wykonalne, ale kolo jest od czego innego :roll:
CC z BL, exekami a nawet z korsarzami gdzie jest kocioł, gwardią TK
No to po to jest doombull :roll:
po za tym typ rzuca wyzwanie
overkill... no chyba że herosem, albo lordem to wtedy gorzej...


A to że doombull to hardkorowy koksu to wiadomo nie od dziś :D
BSB z +1S nie ma dobrego SV, bo bez tego BSB gory nic nie robią
Ale to że kolo nie ma sejva, to nie znaczy, ze nie można go włożyć do gorów. Ja gram na nim bez 2+sv i jeszcze ani razu mi nie umarł w kombacie, mówię to tu już któryś raz - jak umiesz się dostawiać to kolo nie umrze...

ale tu kończy się jego finezja
jaka finezja #-o to w takim razie jaki beastlord jest finezyjny? :roll:

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

bo moze trzymać kreską gorów ; p
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2936
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

Kreski są oszukańcze, nie finezyjne od tego zacznijmy :P .
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Khumanku co do VC....

Grając z minosami wbijasz doomka z 1+ z rerollką w Crypty i ich nie ma to samo w ghule ale tu musisz być z jakimś unitem co by cię wampir nie rozklepał gory z +1 S zjadają zwykłe ghule a przy hordach Vargi nie są groźne. Co do gry bez minosów to jedynie z Cryptami jest problem bo reszte twoje hory mielą:)
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

nie wiem jak wam ale mi statystyka pokazuje że 30 bestigorów starcza na 30 kryptów.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

chyba zwykłych ghouli ?
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

nie cryptów zresztą pogadamy w gdańsku, ostatnio jak grałem z vc to 40 ghuli zeszło od 30 goró fcg i to bez żadnych bufów.
co prawda został tylko czempion ale akcja byłą przednia.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

farty nie grają ;)

zobaczymy po Gdańsku co będę pisał :)

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Great Bray-Shaman @ 305.0 Pts
General; Lore of Wild; Magic Level 4; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]
Chalice of Dark Rain [40.0]

Great Bray-Shaman @ 329.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 4; 2ndWeapon; Braystaff
Talisman of Preservation [45.0]
Crown of Command [35.0]
Jagged Dagger [10.0]

Wargor @ 166.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Sword of Might [20.0]
Ram Horn Helm [15.0]
Gnarled Hide [15.0]

40 Gor Herd @ 345.0 Pts
FCG
14 Gor Herd @ 117.0 Pts
2ndWeapon; Musician

40 Bestigor Herd @ 525.0 Pts
FCG; Standard of Discipline [15.0]

5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts - Musician
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts

5 Harpies @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts

1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts

1 Razorgor Chariot @ 145.0 Pts
1 Razorgor Chariot @ 145.0 Pts

1 Razorgors @ 55.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts

Models in Army: 120
Total Army Cost: 2600
Ostatnio zmieniony 10 lip 2012, o 10:53 przez GarG, łącznie zmieniany 1 raz.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
ninjaska
Chuck Norris
Posty: 385

Post autor: ninjaska »

Ekstra. jaka szkola na generale? no i jednak czemu nie BSB 206?
Obrazek

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Edytowałem magie.

Mam za mało magicznych ataków by dac 206, myslalem o nim ale jednak wole swojego little box-a ;)
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

pomasterze Gdańskim jestem mega zadowolony tylko z jednej jednostki w naszym AB

były to gory z bannerem +1S, przepchały:

1 bitwa: 2 małe lance bretońskie + 9 grali

2 bitwa: VC, prawie zabiły lorda wampira mega kozaka, dała 4 regenki z 7ran, tak nie wiele brakowało

3 bitwa: w orcach zjadły arachnaroka i 30 sevegy z główką i wywernę spod bigblack orka

4 bitwa: dwa klocki krasnali po 30, jedni z 5WS drudzy to warriorzy

5 bitwa: tylko w HE spłynęli od flame of phinix bo na 5+ spada prawie połowa oddziału, a potem na 7+ z 3 kostek nie dispeluje tego ripa

wszystko to robiły praktycznie bez żadnych bustów, tylko z krasiami i savegami w 3 turze CC mieli 5T 5S i zmietli wszytko :D

to jest jedyny oddział który mi się spłacił, minoski i bestigory nic nie robiły za bardzo, w minoskach boli frenzy a w bestigorach GW, niestety nie mamy takiego wsparcia jak OK z ichniego lora, czy też takiego SV jak murfangi, a kosztujemy podobne pkt., hate czy bloodgreed jest świetne ale jak by jednostki kosztowały o 2pkt. mniej by było idealnie, tak nie wiele a tak wiele :roll:

i też wiem że bez pełnej obsady odginaczek nie ma co wychodzić z głębi lasu, gdyby centygory miały fasta :P

troszkę po narzekałem :wink: ale to jednak bardzo cela ocena umiejętności naszych specjali

ps.: za to ungory w ambushu zawsze zaskakiwały swą punktualnością i wyjściem z odpowiedniej flanki ( 2 trebusze )

ODPOWIEDZ