Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka
Aha, dzięki, wobec tego jeszcze jedno pytanie - przy których z tych czarów trzeba widzieć wroga/ sojusznika? Jest napisane tylko o zasięgu, zaś nie wiem czy porzeba widzieć cel.
Nie jestem całkowicie pewien, ale nie musisz widzieć jeśli nie jest to wymagane w opisie czaru.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
nie musisz widzieć. Widzieć musisz do mm i jeśli jest to wyrażnie napisane 

Macie jakieś rady przeciwko wampirom? Często czytam że mamy z nimi łatwo, ale ja tak za bardzo nie mam. Do zwalczania hord zombie używał SM i dodatkowo płomieni feniksa, ale z taką 40 ghouli to mam ciężko. Staram się ich odginać, ale czasami nie starcza śmieci, po na drugiej flance jedzie lord masakrator z oddziałem czarnych rycerzy. 

EAT SLEEP CONQUER REPEAT
Ja mam akurat 2 magów z light, więc w najgorszym przypadku jak nie mam banishmenta to mam dwie sygnaturki 2d6 S4/6. Smok zabija mortisa i od tyłu wbija się ghoulom, od przodu WL/SM no to 40 nie ma. Łatwo mi mówić, bo grałem z takim świeżym graczem, więc zapewne gracze tacy jak Szaitis by do pewnych rzeczy nie dopuścili... WL kroją BK i są w stanie wklepać wounda wampierzowi. Jak masz szczęście CR go przepcha 

- W życiu nie zobaczysz dwóch rzeczy: pierwszego stołu i cycków.
Gra się tak jak zawsze. Nie można po prostu pozwolić mu na szarżę i fazę magii, bo skroi nas do zera. Więc albo to my musimy szarżować, albo trzymamy cały czas scrolla. Ewentualnie można rzucać zapobiegawczo buffy.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
wl w końcu dostaną szarże w turze vc i powiedzą papa duże gule wciągają wl nosem. Imo teraz gra na vc bez kałboja z 1+ z przerzutem który trzyma duże gule do końca gry jest bardzo ciężka. Ja ostatnio ograłem vc Gąski do jajca ale tam np zabiłem 40 guli smokiem(i 10 łuków) w turę i mortisa zdjąłem z dużej kuźni w 2 turze:D
Przykładowo: demisie szarżują przez las. zdaja dangereus test i wypadają 3 kapy. To mam to traktować, ze mam w unicie 3 demisie po 2 woundy, czy standardowo wywalam jeden model? odziały z fly'em wlatując do lasu zdają test na 1 czy 2?
- W życiu nie zobaczysz dwóch rzeczy: pierwszego stołu i cycków.
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Schodzi 1 model. Nie mogą być 3 z wbitym woundem. A co do lataczy to zdają test na 2-5 jak wszyscy, a na 1 oblewają i dostają wounda. Tylko trafiając na Bagno oblewa się na 1 i 2 w przypadku Kawalerii, Rydwanów i Lataczy.KayolPixel pisze:Przykładowo: demisie szarżują przez las. zdaja dangereus test i wypadają 3 kapy. To mam to traktować, ze mam w unicie 3 demisie po 2 woundy, czy standardowo wywalam jeden model? odziały z fly'em wlatując do lasu zdają test na 1 czy 2?
Ponawiam pytanie, czy ktoś z was grał High Elves przeciwko Chaos Dwarfom i potrafił by powiedzieć, jak mamy z tą armią, czego należy się spodziewać i obawiać oraz jaki jest turniejowy standard Chaos Dwarfów?
To skoro tak ładnie i szybko odpowiadacie mi na pytania, to oto kolejne: w oddziale jest mag i hero. Rzucam siatke (4. z light). Gdy oddzial sie chce ruszyc, strzelac to zdaje sile na S od bohatera (najwyższa w unicie). Czy jak chce czarować, to test zdaje na S maga czy tez na najwyższym w odziale (w końcu czynnosc wykonuje 1 model, nie caly oddział)
- W życiu nie zobaczysz dwóch rzeczy: pierwszego stołu i cycków.
k'dai jest jednostką która potrafi w pojedynkę wygrać całą bitwę, ale tez potrafi ją przegrać. W gry Kalafiora na warszawskich lokalach wychodzi, że częściej k'dai wygrywa
.
Dlatego na EURO jest on ograniczony do max 1.
Bardzo dobrą kontra na niego są WL (z plotek słyszałem że Andrzej mógłby to potwierdzić).
Reszta armii to tak na prawdę jakiś hellcannon i jeszcze 1-2 tempaltkowe maszyny. Groźny jest jeszcze lord mag, często z deathem.
Pozostała część armii to w sumie tylko wypełniacze, które maja pomagać zakładać pułapki tak by k'dai mógł wpaść do combatu.

Dlatego na EURO jest on ograniczony do max 1.
Bardzo dobrą kontra na niego są WL (z plotek słyszałem że Andrzej mógłby to potwierdzić).
Reszta armii to tak na prawdę jakiś hellcannon i jeszcze 1-2 tempaltkowe maszyny. Groźny jest jeszcze lord mag, często z deathem.
Pozostała część armii to w sumie tylko wypełniacze, które maja pomagać zakładać pułapki tak by k'dai mógł wpaść do combatu.
