Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
Moderator: Dibo
Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
problem polega na tym że czasami się do nas dostawiają
To po to ma harpie i pumby (i powinien mieć rajderów), żebyśmy to my się dostawiali... Poza tym jaki widzi, że szarża jest nieunikniona, to przesuwa bsbka na ten róg oddziału, który będzie niezzangażowany (lub do którego dostawi się mniej ziomków, niż do drugiego). Jest też magia - głupia maiasma może d uratować, a obniżenie siły (o co najmniej 2) prawie wyklucza możliwość mordowania typa, który ma T5, 2W i zabójczy sv4+; co więcej jak przeciwnik jest na tyle nierozgarnięty by rzucać czelendż, to odmawiasz i uciekasz do drugiego ranku i Ci nic nie mogą zrobić
Jak umiesz sobie poradzić to kolo nie zginie, ino trzeba umić
Ja od dłuższego czasu gram bez gnarled hajda na bsbku i ani razu nie umarł w kombacie (dwa razy umarł przy uciekaniu, ale to nie wynika z sejva
).

Jak umiesz sobie poradzić to kolo nie zginie, ino trzeba umić

Ja od dłuższego czasu gram bez gnarled hajda na bsbku i ani razu nie umarł w kombacie (dwa razy umarł przy uciekaniu, ale to nie wynika z sejva

- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
Magnus :
ciekawa rozpiska, choć 3S gorów jakoś zniechęca strasznie po dłuższych przemyślaniach, fakt shadoł i -T albo brzytwa ale to tylko dwa czary które można zdispelować, szczególności że zanim wejdziesz w CC będziesz tylko rzucał -I i pitkę, co da że DS zachowa się do kluczowych CC i po ptokach, choć może i nie, ale ryzykowanie ify to ryzykowanie życia szamana a to dużo pkt. i groźba że bogowie Cię pochłoną
straszny minus shadowa po za pitą i idiotycznym pendulum nie ma tak ofensywy
co do beastlorda, 100pkt. tańszy od Doombulla ale o 1000pkt. mniej się będzie spłacał, nawet nie chodzi o KB, choć to też swoje grozi, ale nigdy tyle sam nie zabije nie przytrzyma sam oddziału wroga i go nie z anihiluje, wiem frenzy i głupie gonienie, ale Doombulle same grają szczególnie jak im się da podstawę, czyli 4+warda re-roll to hit albo AFS albo +1 to hit
ciekawa rozpiska, choć 3S gorów jakoś zniechęca strasznie po dłuższych przemyślaniach, fakt shadoł i -T albo brzytwa ale to tylko dwa czary które można zdispelować, szczególności że zanim wejdziesz w CC będziesz tylko rzucał -I i pitkę, co da że DS zachowa się do kluczowych CC i po ptokach, choć może i nie, ale ryzykowanie ify to ryzykowanie życia szamana a to dużo pkt. i groźba że bogowie Cię pochłoną

straszny minus shadowa po za pitą i idiotycznym pendulum nie ma tak ofensywy

co do beastlorda, 100pkt. tańszy od Doombulla ale o 1000pkt. mniej się będzie spłacał, nawet nie chodzi o KB, choć to też swoje grozi, ale nigdy tyle sam nie zabije nie przytrzyma sam oddziału wroga i go nie z anihiluje, wiem frenzy i głupie gonienie, ale Doombulle same grają szczególnie jak im się da podstawę, czyli 4+warda re-roll to hit albo AFS albo +1 to hit

No i po turnieju. Rozpa nawet się sprawdza wyszło troszkę moje nie ogranie ale na trzy gry wygrałęm 2
TK 0-20
VC 20 - 0
WE 14 - 6
Najlepszy moment turnieju to jak 6 treekinów wbiło się w mój klocek z gorami... mina przeciwnika bezcenna

TK 0-20
VC 20 - 0
WE 14 - 6
Najlepszy moment turnieju to jak 6 treekinów wbiło się w mój klocek z gorami... mina przeciwnika bezcenna

We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
Beaslord nie zannihiluje oddziału wrogaco do beastlorda, 100pkt. tańszy od Doombulla ale o 1000pkt. mniej się będzie spłacał, nawet nie chodzi o KB, choć to też swoje grozi, ale nigdy tyle sam nie zabije nie przytrzyma sam oddziału wroga i go nie z anihiluje, wiem frenzy i głupie gonienie, ale Doombulle same grają szczególnie jak im się da podstawę, czyli 4+warda re-roll to hit albo AFS albo +1 to hit



3*0,32=0,98 --> 2*0,32=0,64 -->1,36*0,5=0,68 czyli wbijają nam około 1 łunda na 2 t hth. My mamy 4 ataki z bazy i 2 ataki za zdane sejwy:
S7 - 4*0,66=2,64 --> 1,36*0,66=0,89 co daje circa 3 trafienia i 3 rany (raz na dwie tury będą to 2 rany). Nie mają od tego sejva czyli mamy już 3 trupy. Z ataków z siłą 5 wyjdzie jeszcze jeden trup.
Cr
WOCH - 2ranki + 1sztandar = 3
nasz CR - 4 trupy = 4
Wygrywamy o 1 i tkwimy w kombacie zdejmując WOCHom rank na turę. Jak przykoksimy Beaslorda magią to już w ogóle będzie fajnie.
Jak widać annihilacja oddziału przeciwnika Beastlordem puszką jest możliwa, jest mniej efektywna i efektowna niż to samo doombullem ale jest możliwa. problemem jest fakt że Beastlordowa annihilacja jest mniej uniwersalna (40 slejwów będzie lał z 8 tur

Właśnie dlatego ja używam zarówno Beastlorda jak i Doombulla


- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
szczerze puszką może i tak, ale tu kończy się jego finezja
ale chciałbym widzieć go w CC z BL, exekami a nawet z korsarzami gdzie jest kocioł, gwardią TK, po za tym typ rzuca wyzwanie i przegrywasz CR 3szeregi i szmata vs 4A które nawet niech wszystko wejdzie to przegrywasz o muzyka, a Doombull ma impackty i się nakręca co daje jeszcze bardziej hardcorowe zjawisko
perzy 3 W każda nabita rana jest " zabujcza " bo wystarczy by statystyka się posypała i slavy go zagryzą, nie mówiąc o tym że z nich nie wyjdzie nigdy, Solo wie że nawet samotny Gorebull zjada slavy tym bardziej jak daje im się szarżować w 2 turze, jak by nie było to nie jest trudne
impacty stompy i nakręcanie się, chciałbym zobaczyć jak beastlord przyjmuje abdominację, Doombulle nie raz same zjadały to ścierwo z którym mamy wielki problem ( ale z wagonem minosków nigdy nie dawał sobie rady
), nie mówiąc o hydrach czy keepera, widzę tą minę jak beastlord przeżywa ataki keepera a potem dostaje w pysk z nóżki ( tstompy )
na dodatek musisz włożyć w niego wszystkie najlepsze np.: gifta z SS, co daje że BSB z +1S nie ma dobrego SV, bo bez tego BSB gory nic nie robią, liczyć na brzytwę, spoko i pozdro, z 4kostek które można używać wychodzi na styk pomijając posypanie statystyki to DS
samo prezesie 4 A VS 6A z bazy + ewentualne i bardzo prawdopodobne impacty oraz stompy, nie wspominając nakręcania się, a to za jedyne 95pkt. więcej, w bonusie mamy 2W dłużej żyjemy i imiune KB / stompy / Tstompy, nie wspominając że złożenie może być to samo, jedyny minus frenzy, 8ld od generała to nie tragedia, nie można mieć wszystkiego
@Przemcio: ładny wynik
jeszcze nie grałem z nowymi VC ( w Gdańsku na pewno się z nimi zmierzę nie raz ) ale reszta bardzo fajne i poprawne wyniki
ale chciałbym widzieć go w CC z BL, exekami a nawet z korsarzami gdzie jest kocioł, gwardią TK, po za tym typ rzuca wyzwanie i przegrywasz CR 3szeregi i szmata vs 4A które nawet niech wszystko wejdzie to przegrywasz o muzyka, a Doombull ma impackty i się nakręca co daje jeszcze bardziej hardcorowe zjawisko

perzy 3 W każda nabita rana jest " zabujcza " bo wystarczy by statystyka się posypała i slavy go zagryzą, nie mówiąc o tym że z nich nie wyjdzie nigdy, Solo wie że nawet samotny Gorebull zjada slavy tym bardziej jak daje im się szarżować w 2 turze, jak by nie było to nie jest trudne

impacty stompy i nakręcanie się, chciałbym zobaczyć jak beastlord przyjmuje abdominację, Doombulle nie raz same zjadały to ścierwo z którym mamy wielki problem ( ale z wagonem minosków nigdy nie dawał sobie rady

na dodatek musisz włożyć w niego wszystkie najlepsze np.: gifta z SS, co daje że BSB z +1S nie ma dobrego SV, bo bez tego BSB gory nic nie robią, liczyć na brzytwę, spoko i pozdro, z 4kostek które można używać wychodzi na styk pomijając posypanie statystyki to DS

samo prezesie 4 A VS 6A z bazy + ewentualne i bardzo prawdopodobne impacty oraz stompy, nie wspominając nakręcania się, a to za jedyne 95pkt. więcej, w bonusie mamy 2W dłużej żyjemy i imiune KB / stompy / Tstompy, nie wspominając że złożenie może być to samo, jedyny minus frenzy, 8ld od generała to nie tragedia, nie można mieć wszystkiego

@Przemcio: ładny wynik

jeszcze nie grałem z nowymi VC ( w Gdańsku na pewno się z nimi zmierzę nie raz ) ale reszta bardzo fajne i poprawne wyniki

Dlatego zaznaczyłem że to jest wykonalne, ale kolo jest od czego innego
A to że doombull to hardkorowy koksu to wiadomo nie od dziś
to w takim razie jaki beastlord jest finezyjny? 

No to po to jest doombullCC z BL, exekami a nawet z korsarzami gdzie jest kocioł, gwardią TK

overkill... no chyba że herosem, albo lordem to wtedy gorzej...po za tym typ rzuca wyzwanie
A to że doombull to hardkorowy koksu to wiadomo nie od dziś

Ale to że kolo nie ma sejva, to nie znaczy, ze nie można go włożyć do gorów. Ja gram na nim bez 2+sv i jeszcze ani razu mi nie umarł w kombacie, mówię to tu już któryś raz - jak umiesz się dostawiać to kolo nie umrze...BSB z +1S nie ma dobrego SV, bo bez tego BSB gory nic nie robią
jaka finezjaale tu kończy się jego finezja


bo moze trzymać kreską gorów ; p
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Kreski są oszukańcze, nie finezyjne od tego zacznijmy
.

Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.

Khumanku co do VC....
Grając z minosami wbijasz doomka z 1+ z rerollką w Crypty i ich nie ma to samo w ghule ale tu musisz być z jakimś unitem co by cię wampir nie rozklepał gory z +1 S zjadają zwykłe ghule a przy hordach Vargi nie są groźne. Co do gry bez minosów to jedynie z Cryptami jest problem bo reszte twoje hory mielą:)
Grając z minosami wbijasz doomka z 1+ z rerollką w Crypty i ich nie ma to samo w ghule ale tu musisz być z jakimś unitem co by cię wampir nie rozklepał gory z +1 S zjadają zwykłe ghule a przy hordach Vargi nie są groźne. Co do gry bez minosów to jedynie z Cryptami jest problem bo reszte twoje hory mielą:)
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
chyba zwykłych ghouli ?
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Great Bray-Shaman @ 305.0 Pts
General; Lore of Wild; Magic Level 4; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]
Chalice of Dark Rain [40.0]
Great Bray-Shaman @ 329.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 4; 2ndWeapon; Braystaff
Talisman of Preservation [45.0]
Crown of Command [35.0]
Jagged Dagger [10.0]
Wargor @ 166.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Sword of Might [20.0]
Ram Horn Helm [15.0]
Gnarled Hide [15.0]
40 Gor Herd @ 345.0 Pts
FCG
14 Gor Herd @ 117.0 Pts
2ndWeapon; Musician
40 Bestigor Herd @ 525.0 Pts
FCG; Standard of Discipline [15.0]
5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts - Musician
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Razorgor Chariot @ 145.0 Pts
1 Razorgor Chariot @ 145.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
Models in Army: 120
Total Army Cost: 2600
General; Lore of Wild; Magic Level 4; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]
Chalice of Dark Rain [40.0]
Great Bray-Shaman @ 329.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 4; 2ndWeapon; Braystaff
Talisman of Preservation [45.0]
Crown of Command [35.0]
Jagged Dagger [10.0]
Wargor @ 166.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Sword of Might [20.0]
Ram Horn Helm [15.0]
Gnarled Hide [15.0]
40 Gor Herd @ 345.0 Pts
FCG
14 Gor Herd @ 117.0 Pts
2ndWeapon; Musician
40 Bestigor Herd @ 525.0 Pts
FCG; Standard of Discipline [15.0]
5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts - Musician
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Razorgor Chariot @ 145.0 Pts
1 Razorgor Chariot @ 145.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
Models in Army: 120
Total Army Cost: 2600
Ostatnio zmieniony 10 lip 2012, o 10:53 przez GarG, łącznie zmieniany 1 raz.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Edytowałem magie.
Mam za mało magicznych ataków by dac 206, myslalem o nim ale jednak wole swojego little box-a
Mam za mało magicznych ataków by dac 206, myslalem o nim ale jednak wole swojego little box-a

kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
pomasterze Gdańskim jestem mega zadowolony tylko z jednej jednostki w naszym AB
były to gory z bannerem +1S, przepchały:
1 bitwa: 2 małe lance bretońskie + 9 grali
2 bitwa: VC, prawie zabiły lorda wampira mega kozaka, dała 4 regenki z 7ran, tak nie wiele brakowało
3 bitwa: w orcach zjadły arachnaroka i 30 sevegy z główką i wywernę spod bigblack orka
4 bitwa: dwa klocki krasnali po 30, jedni z 5WS drudzy to warriorzy
5 bitwa: tylko w HE spłynęli od flame of phinix bo na 5+ spada prawie połowa oddziału, a potem na 7+ z 3 kostek nie dispeluje tego ripa
wszystko to robiły praktycznie bez żadnych bustów, tylko z krasiami i savegami w 3 turze CC mieli 5T 5S i zmietli wszytko
to jest jedyny oddział który mi się spłacił, minoski i bestigory nic nie robiły za bardzo, w minoskach boli frenzy a w bestigorach GW, niestety nie mamy takiego wsparcia jak OK z ichniego lora, czy też takiego SV jak murfangi, a kosztujemy podobne pkt., hate czy bloodgreed jest świetne ale jak by jednostki kosztowały o 2pkt. mniej by było idealnie, tak nie wiele a tak wiele
i też wiem że bez pełnej obsady odginaczek nie ma co wychodzić z głębi lasu, gdyby centygory miały fasta
troszkę po narzekałem
ale to jednak bardzo cela ocena umiejętności naszych specjali
ps.: za to ungory w ambushu zawsze zaskakiwały swą punktualnością i wyjściem z odpowiedniej flanki ( 2 trebusze )
były to gory z bannerem +1S, przepchały:
1 bitwa: 2 małe lance bretońskie + 9 grali
2 bitwa: VC, prawie zabiły lorda wampira mega kozaka, dała 4 regenki z 7ran, tak nie wiele brakowało
3 bitwa: w orcach zjadły arachnaroka i 30 sevegy z główką i wywernę spod bigblack orka
4 bitwa: dwa klocki krasnali po 30, jedni z 5WS drudzy to warriorzy
5 bitwa: tylko w HE spłynęli od flame of phinix bo na 5+ spada prawie połowa oddziału, a potem na 7+ z 3 kostek nie dispeluje tego ripa
wszystko to robiły praktycznie bez żadnych bustów, tylko z krasiami i savegami w 3 turze CC mieli 5T 5S i zmietli wszytko

to jest jedyny oddział który mi się spłacił, minoski i bestigory nic nie robiły za bardzo, w minoskach boli frenzy a w bestigorach GW, niestety nie mamy takiego wsparcia jak OK z ichniego lora, czy też takiego SV jak murfangi, a kosztujemy podobne pkt., hate czy bloodgreed jest świetne ale jak by jednostki kosztowały o 2pkt. mniej by było idealnie, tak nie wiele a tak wiele

i też wiem że bez pełnej obsady odginaczek nie ma co wychodzić z głębi lasu, gdyby centygory miały fasta

troszkę po narzekałem

ps.: za to ungory w ambushu zawsze zaskakiwały swą punktualnością i wyjściem z odpowiedniej flanki ( 2 trebusze )