Liz 2400 EURO by :UGH:
Moderator: Ziemko
Re: Liz 2400 EURO by :UGH:
takie same mam odczucia co do terradonów i uważam, że spokojnie jeden oddział można sobie odpuścić.
ostatnio pogrywam na 1x3 terki zamiast 2x4 i w zupełności mi to wystarcza do blokowania czołgu/abomki albo do skamykowania jakiegoś fasta
ostatnio pogrywam na 1x3 terki zamiast 2x4 i w zupełności mi to wystarcza do blokowania czołgu/abomki albo do skamykowania jakiegoś fasta
Witam witam
Po pucharze Szczecina postanowiłem coś pozmieniać i mam dwie propozycje
W ostatniej rozpisce miałem 3 skirmisze i 3 kameleony i było to trochę za dużo a brakowało mi małych kohort...
Nie wiem co jest lepsze - 30 saurusów czy 6 kroxów...?
Niby kroxy w walce mają większy wygar ale saurusy mają lepszego statica i ciężej jest je wystrzelać. Jakie jest wasze zdanie? Zauważyłem też że podświadomie salki wykorzystuję do komba d&d i strzał więc zaryzykuję z jedną mniej w oddziale ( czytałem że niektórzy mają podobne spostrzeżenia). A propozycje następujące:
Unnamed2400 Pts - Lizardmen Army
1 Slann Mage-Priest @ 395.0 Pts
General; 2 Discipline; Magic Level 4; Lore of Death; Battle Standard
Divine Plaque of Protection [30.0]
Standard of Discipline [15.0]
# Focus of Mystery [0.0]
# Focused Rumination [0.0]
1 Skink Priest @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]
1 Skink Priest @ 140.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Cube of Darkness [40.0]
1 Saurus Scar-Veteran @ 160.0 Pts
Light Armour
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
Sword of Might [20.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 161.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
Dragonhelm [10.0]
Amulet of Itzl [30.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
30 Saurus Warriors @ 348.0 Pts
Shield; Standard; Musician
6 Kroxigors @ 330.0 Pts
Great Weapon
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts
10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts
2 Salamander Hunting Packs @ 155.0 Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
10 Skinks @ 56.0 Pts
10 Skinks @ 56.0 Pts
Total Army Cost: 2396.0
I wersja numer 2:
Unnamed2400 Pts - Lizardmen Army
1 Slann Mage-Priest @ 435.0 Pts
General; 2 Discipline; Magic Level 4; Lore of Death; Battle Standard
Divine Plaque of Protection [30.0]
Standard of Discipline [15.0]
# Focus of Mystery [0.0]
# Focused Rumination [0.0]
Cube of Darkness [40.0]
1 Skink Priest @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]
1 Skink Priest @ 115.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Plaque of Tepok [15.0]
1 Saurus Scar-Veteran @ 160.0 Pts
Light Armour
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
Sword of Might [20.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 161.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
Dragonhelm [10.0]
Amulet of Itzl [30.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
30 Saurus Warriors @ 336.0 Pts z muzykiem
30 Saurus Warriors @ 336.0 Pts z muzykiem
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts
10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts
2 Salamander Hunting Packs @ 150.0 Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
10 Skinks @ 56.0 Pts
10 Skinks @ 56.0 Pts
Total Army Cost: 2400.0
Po pucharze Szczecina postanowiłem coś pozmieniać i mam dwie propozycje
W ostatniej rozpisce miałem 3 skirmisze i 3 kameleony i było to trochę za dużo a brakowało mi małych kohort...
Nie wiem co jest lepsze - 30 saurusów czy 6 kroxów...?
Niby kroxy w walce mają większy wygar ale saurusy mają lepszego statica i ciężej jest je wystrzelać. Jakie jest wasze zdanie? Zauważyłem też że podświadomie salki wykorzystuję do komba d&d i strzał więc zaryzykuję z jedną mniej w oddziale ( czytałem że niektórzy mają podobne spostrzeżenia). A propozycje następujące:
Unnamed2400 Pts - Lizardmen Army
1 Slann Mage-Priest @ 395.0 Pts
General; 2 Discipline; Magic Level 4; Lore of Death; Battle Standard
Divine Plaque of Protection [30.0]
Standard of Discipline [15.0]
# Focus of Mystery [0.0]
# Focused Rumination [0.0]
1 Skink Priest @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]
1 Skink Priest @ 140.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Cube of Darkness [40.0]
1 Saurus Scar-Veteran @ 160.0 Pts
Light Armour
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
Sword of Might [20.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 161.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
Dragonhelm [10.0]
Amulet of Itzl [30.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
30 Saurus Warriors @ 348.0 Pts
Shield; Standard; Musician
6 Kroxigors @ 330.0 Pts
Great Weapon
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts
10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts
2 Salamander Hunting Packs @ 155.0 Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
10 Skinks @ 56.0 Pts
10 Skinks @ 56.0 Pts
Total Army Cost: 2396.0
I wersja numer 2:
Unnamed2400 Pts - Lizardmen Army
1 Slann Mage-Priest @ 435.0 Pts
General; 2 Discipline; Magic Level 4; Lore of Death; Battle Standard
Divine Plaque of Protection [30.0]
Standard of Discipline [15.0]
# Focus of Mystery [0.0]
# Focused Rumination [0.0]
Cube of Darkness [40.0]
1 Skink Priest @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]
1 Skink Priest @ 115.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Plaque of Tepok [15.0]
1 Saurus Scar-Veteran @ 160.0 Pts
Light Armour
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
Sword of Might [20.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 161.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
Dragonhelm [10.0]
Amulet of Itzl [30.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
30 Saurus Warriors @ 336.0 Pts z muzykiem
30 Saurus Warriors @ 336.0 Pts z muzykiem
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts
10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts
2 Salamander Hunting Packs @ 150.0 Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
10 Skinks @ 56.0 Pts
10 Skinks @ 56.0 Pts
Total Army Cost: 2400.0
No dobra ,chyba znalazłem jakiś konsensus
Unnamed2400 Pts - Lizardmen Army
1 Slann Mage-Priest @ 435.0 Pts
General; 2 Discipline; Magic Level 4; Lore of Death; Battle Standard
Divine Plaque of Protection [30.0]
Standard of Discipline [15.0]
# Focus of Mystery [0.0]
# Focused Rumination [0.0]
Cube of Darkness [40.0]
1 Saurus Scar-Veteran @ 160.0 Pts
Light Armour
Sword of Might [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 156.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
Amulet of Itzl [30.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Skink Priest @ 150.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]
Blood Statuette of Spite [25.0]
28 Saurus Warriors @ 314.0 Pts z muzykiem
28 Saurus Warriors @ 314.0 Pts z muzykiem
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts
10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts
20 Skinks @ 106.0 Pts z muzykiem
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
3 Salamander Hunting Packs @ 225.0 Pts
Models in Army: 141
Total Army Cost: 2400.0
Czy ten item wam się jakoś sprawdza? Po obniżeniu T, na jakiś bohaterów( i elfy nawet bez obniżania T ) mógłby coś tam zdziałać. Zadać ranę a przy odrobinie szczęścia nawet zabić jakiegoś dużego maga. Zawsze mogę statuetkę zamienić na 2 dodatkowe kamyki, wtedy rozbić je na 3x7, dodać 1skinka do kohorty żeby pasowało pod EURO, za 5punktów dać kowbojowi potion z +1A (one use only). Jak myślicie?
Wywaliłem jednego skink priesta i wrzuciłem kohortę 20skinków z muzykiem - wszyscy je sobie chwalą więc i ja spróbuję. Z heavena i tak najczęściej rzucam tylko sygnaturę.....
Ochrona anty magiczna nadal na wysokim poziomie dzięki 2x scroll
Jednak jeszcze potrzymam te 3 salki
Unnamed2400 Pts - Lizardmen Army
1 Slann Mage-Priest @ 435.0 Pts
General; 2 Discipline; Magic Level 4; Lore of Death; Battle Standard
Divine Plaque of Protection [30.0]
Standard of Discipline [15.0]
# Focus of Mystery [0.0]
# Focused Rumination [0.0]
Cube of Darkness [40.0]
1 Saurus Scar-Veteran @ 160.0 Pts
Light Armour
Sword of Might [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 156.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
Amulet of Itzl [30.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Skink Priest @ 150.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]
Blood Statuette of Spite [25.0]
28 Saurus Warriors @ 314.0 Pts z muzykiem
28 Saurus Warriors @ 314.0 Pts z muzykiem
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts
10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts
20 Skinks @ 106.0 Pts z muzykiem
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
3 Salamander Hunting Packs @ 225.0 Pts
Models in Army: 141
Total Army Cost: 2400.0
Czy ten item wam się jakoś sprawdza? Po obniżeniu T, na jakiś bohaterów( i elfy nawet bez obniżania T ) mógłby coś tam zdziałać. Zadać ranę a przy odrobinie szczęścia nawet zabić jakiegoś dużego maga. Zawsze mogę statuetkę zamienić na 2 dodatkowe kamyki, wtedy rozbić je na 3x7, dodać 1skinka do kohorty żeby pasowało pod EURO, za 5punktów dać kowbojowi potion z +1A (one use only). Jak myślicie?
Wywaliłem jednego skink priesta i wrzuciłem kohortę 20skinków z muzykiem - wszyscy je sobie chwalą więc i ja spróbuję. Z heavena i tak najczęściej rzucam tylko sygnaturę.....
Ochrona anty magiczna nadal na wysokim poziomie dzięki 2x scroll
Jednak jeszcze potrzymam te 3 salki
No to będę was męczyć dalej:
Lizardmen Army
1 Slann Mage-Priest @ 360.0 Pts
General; 1 Discipline; Magic Level 4; Lore of Death; Battle Standard
Divine Plaque of Protection [30.0]
# Focused Rumination [0.0]
Plaque of Tepok [15.0]
Standard of Discipline [15.0]
1 Saurus Scar-Veteran @ 160.0 Pts
Light Armour
Sword of Might [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Skink Priest @ 420.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]
Luckstone [5.0]
1 Ancient Stegadon with Engine of the Gods @ [290.0] Pts
29 Saurus Warriors @ 325.0 Pts z muzykiem
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts
10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
2 Salamander Hunting Packs @ 150.0 Pts
6 Kroxigors @ 330.0 Pts
21 Skinks @ 111.0 Pts z muzykiem
Models in Army: 118
Total Army Cost: 2396.0
Kohorta skinków mi się sprawdza, czasami potrafią napsuć krwi. Kroxami uczę się grać , coś tam powoli wychodzi ,i w cc są bardzo fajne. Brakuje mi jeszcze jednego heavy hitera i dlatego wcisnąłem stegadona z maszynką. Myślicie że to dobry wybór? Nie wiem czy przy takim składzie nie lepiej sprawdzał by się shadow?! Latający steg, i te wszystkie obniżenia....wyglądają ciekawie.
Salki mogą pluć po marszu? Strzelają wszystkie na raz czy po kolei?
ps. działał ktoś coś na slanie death i life w jednej rozpisce?
Lizardmen Army
1 Slann Mage-Priest @ 360.0 Pts
General; 1 Discipline; Magic Level 4; Lore of Death; Battle Standard
Divine Plaque of Protection [30.0]
# Focused Rumination [0.0]
Plaque of Tepok [15.0]
Standard of Discipline [15.0]
1 Saurus Scar-Veteran @ 160.0 Pts
Light Armour
Sword of Might [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Skink Priest @ 420.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]
Luckstone [5.0]
1 Ancient Stegadon with Engine of the Gods @ [290.0] Pts
29 Saurus Warriors @ 325.0 Pts z muzykiem
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts
10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
2 Salamander Hunting Packs @ 150.0 Pts
6 Kroxigors @ 330.0 Pts
21 Skinks @ 111.0 Pts z muzykiem
Models in Army: 118
Total Army Cost: 2396.0
Kohorta skinków mi się sprawdza, czasami potrafią napsuć krwi. Kroxami uczę się grać , coś tam powoli wychodzi ,i w cc są bardzo fajne. Brakuje mi jeszcze jednego heavy hitera i dlatego wcisnąłem stegadona z maszynką. Myślicie że to dobry wybór? Nie wiem czy przy takim składzie nie lepiej sprawdzał by się shadow?! Latający steg, i te wszystkie obniżenia....wyglądają ciekawie.
Salki mogą pluć po marszu? Strzelają wszystkie na raz czy po kolei?
ps. działał ktoś coś na slanie death i life w jednej rozpisce?
Stegadon to prawie trzy duże punkty, średnia opcja jak na coś schodzącego z jednego działa. Jak weźmiesz shadow, to nie masz nic oprócz flary z silnika na kowbojów. Spróbuj zagrać i napisz co wyszło, bo jeszcze pytanie co tą rozpą zrobisz na stole.
Salamandry strzelają też po marszu (bo są skirmishem), i rozlicza się każdy strzał osobno do końca.
Salamandry strzelają też po marszu (bo są skirmishem), i rozlicza się każdy strzał osobno do końca.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Grałem na kilku masterach na panach życia i śmierci. Całkiem spoko opcja. Ale ten life zbyt często był nieużyteczny. Przerzuciłem się na lighta. Teraz gram znowu na jednym slannie z deathem.:UGH: pisze:
ps. działał ktoś coś na slanie death i life w jednej rozpisce?
I po teście.....
Jeden stegadon to za mało....ściąga na siebie ostrzał i pada szybko, nawet mimo bąbla.
Shadow fajnie boostuje w walce kroxy czy saurusy, ale jak zauważył Myth problem jest z wrogimi bohaterami. Jednak co 2 saurusów na CO to nie jeden i trochę mi go brakowało tego drugiego jegomościa.
Fajnie grało się salkami które zieją po marszu....
Wywalam stegadona i wychodzi mi coś takiego:
- Lizardmen Army -
1 Slann Mage-Priest @ 405.0 Pts
General; 2 Discipline; Magic Level 4; Lore of Death; Battle Standard
Divine Plaque of Protection [30.0]
# Focus of Mystery [0.0]
# Focused Rumination [0.0]
Dispel Scroll [25.0]
1 Saurus Scar-Veteran @ 160.0 Pts
Light Armour
Sword of Might [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 156.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
Amulet of Itzl [30.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Skink Priest @ 115.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Plaque of Tepok [15.0]
30 Saurus Warriors @ 336.0 Pts z muzykiem
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts
10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts
24 Skinks +3 Kroxigors @ 291.0 Pts z muzykiem
3 Salamander Hunting Packs @ 225.0 Pts
6 Kroxigors @ 330.0 Pts
Models in Army: 115
Total Army Cost: 2398.0
Nie wiem czy nie będę płakał za terkami - zawsze mogę wywalić salkę i 2saurusów i starczy na 3terradony i chempiona do kohorty. Jakies pomysły?
Jeden stegadon to za mało....ściąga na siebie ostrzał i pada szybko, nawet mimo bąbla.
Shadow fajnie boostuje w walce kroxy czy saurusy, ale jak zauważył Myth problem jest z wrogimi bohaterami. Jednak co 2 saurusów na CO to nie jeden i trochę mi go brakowało tego drugiego jegomościa.
Fajnie grało się salkami które zieją po marszu....
Wywalam stegadona i wychodzi mi coś takiego:
- Lizardmen Army -
1 Slann Mage-Priest @ 405.0 Pts
General; 2 Discipline; Magic Level 4; Lore of Death; Battle Standard
Divine Plaque of Protection [30.0]
# Focus of Mystery [0.0]
# Focused Rumination [0.0]
Dispel Scroll [25.0]
1 Saurus Scar-Veteran @ 160.0 Pts
Light Armour
Sword of Might [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 156.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
Amulet of Itzl [30.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Skink Priest @ 115.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Plaque of Tepok [15.0]
30 Saurus Warriors @ 336.0 Pts z muzykiem
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts
10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts
24 Skinks +3 Kroxigors @ 291.0 Pts z muzykiem
3 Salamander Hunting Packs @ 225.0 Pts
6 Kroxigors @ 330.0 Pts
Models in Army: 115
Total Army Cost: 2398.0
Nie wiem czy nie będę płakał za terkami - zawsze mogę wywalić salkę i 2saurusów i starczy na 3terradony i chempiona do kohorty. Jakies pomysły?
Zagrałem wczoraj powyższą rozpiską z małymi zamianami (wywaliłem jedną salkę i 2 saurusów i dorzuciłem terki) z imperium.
Ogólnie w plecy....ale:
- 1,2 tura magii i najpierw rzuty na wiatry w postaci 1i1, a później 1i2 ,także magia nie pomagała....
- 10 kameleonów w pierwszej turze nie ustrzeliła hellblastera na bliskim
- salki nie spanikowały kloca halabard ,który dostał -3ld
- kroxy się posypały od szarży pegazisty (na przód-nie zadał żadnej rany) i małej kawy na bok - kroxy zadały jedną ranę kawaleri ,a same konie 3 i przegrana na -4....
Horda dopakowanych halabardników wciąga nosem kohorte z kroxami , spodziewałem się tego ale musiałem zaszarżować coby nie dostać ich na bok tej kohorty Ten oddział dopóki ma wszystkich bohaterów i wózek z heavena jest turbo gięty
Kowboj z 7siły prawie rozkręcił czołg, szkoda że dopiero po grze zorientowałem się ,że mogłem rzucać na niego -1 do S,T , drugi też się szykował żeby zaatakować stemtanka ,ale inżynier zdjął mu charmed shielda a działo zabiło
Zrobiłem błąd za bardzo licząc na magię....mogłem zostać z tyłu i rzucać czary ( miałem kometę i thunderbolta oraz cały death).
Ogólnie wydaje mi się ,że rozpiska jakiś tam potencjał ma
-lory fajnie się uzupełniają
-saurusy są fajnym blokerem
-jedne terki to must have
-jest wygar w magii i walce dzięki kroxom solo i tym w kohorcie
-na razie 2 chmurki skinków są wystarczające
To tyle ,jak ktoś przeczytał to dzięki
Ogólnie w plecy....ale:
- 1,2 tura magii i najpierw rzuty na wiatry w postaci 1i1, a później 1i2 ,także magia nie pomagała....
- 10 kameleonów w pierwszej turze nie ustrzeliła hellblastera na bliskim
- salki nie spanikowały kloca halabard ,który dostał -3ld
- kroxy się posypały od szarży pegazisty (na przód-nie zadał żadnej rany) i małej kawy na bok - kroxy zadały jedną ranę kawaleri ,a same konie 3 i przegrana na -4....
Horda dopakowanych halabardników wciąga nosem kohorte z kroxami , spodziewałem się tego ale musiałem zaszarżować coby nie dostać ich na bok tej kohorty Ten oddział dopóki ma wszystkich bohaterów i wózek z heavena jest turbo gięty
Kowboj z 7siły prawie rozkręcił czołg, szkoda że dopiero po grze zorientowałem się ,że mogłem rzucać na niego -1 do S,T , drugi też się szykował żeby zaatakować stemtanka ,ale inżynier zdjął mu charmed shielda a działo zabiło
Zrobiłem błąd za bardzo licząc na magię....mogłem zostać z tyłu i rzucać czary ( miałem kometę i thunderbolta oraz cały death).
Ogólnie wydaje mi się ,że rozpiska jakiś tam potencjał ma
-lory fajnie się uzupełniają
-saurusy są fajnym blokerem
-jedne terki to must have
-jest wygar w magii i walce dzięki kroxom solo i tym w kohorcie
-na razie 2 chmurki skinków są wystarczające
To tyle ,jak ktoś przeczytał to dzięki
Nic z tego co napisałeś jakimś turbo pechem nie jest, szczególnie magia typu 1 i 1. Ty masz 4 kostki powera a przeciwnik max 2 dispella, masz statystycznie półtorej czaru na turę. Cała reszta mogła się zdarzyć, ale nie musiała. Ogólnie imperium jest dość trudny paringiem ze względu na armaty i magię heaven lub light, która psuje skinki mocno.
Furion pisze:No, becouse no.@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
Może turbo pechem nie ,ale z dodatkowymi niefartami w kościach już fajnie się nie robi
Jakie są wasze wspomnienia z Light Slannem?
Jakie są wasze wspomnienia z Light Slannem?
Jako,że 6 kroxów mi się nie sprawdza zrobiłem coś takiego:
2400 Pts - Lizardmen Army
1 Slann Mage-Priest @ 405.0 Pts
General; 2 Discipline; Magic Level 4; Lore of Death; Battle Standard
Divine Plaque of Protection [30.0]
# Focus of Mystery [0.0]
# Focused Rumination [0.0]
Dispel Scroll [25.0]
1 Saurus Scar-Veteran @ 160.0 Pts
Light Armour
Sword of Might [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 161.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
Dragonhelm [10.0]
Amulet of Itzl [30.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Skink Priest @ 115.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Plaque of Tepok [15.0]
30 Saurus Warriors @ 336.0 Pts + muzyk
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts
10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts
24 Skinks @ 299.0 Pts + 3kroxy+ muzyk i czempion
24 Skinks @ 299.0 Pts + 3kroxy+ muzyk i czempion
2 Salamander Hunting Packs @ 155.0 Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
Models in Army: 134
Total Army Cost: 2400.0
Saurusy służą głównie jako bloker , bo co do ich wartości bojowych nie mogę się od kilku gier przekonać
Ewentualnie zamiast nich mógł bym wrzucić 10kamyków, dodatkową chmurkę skinków i 3terki .....jak myślicie?
2400 Pts - Lizardmen Army
1 Slann Mage-Priest @ 405.0 Pts
General; 2 Discipline; Magic Level 4; Lore of Death; Battle Standard
Divine Plaque of Protection [30.0]
# Focus of Mystery [0.0]
# Focused Rumination [0.0]
Dispel Scroll [25.0]
1 Saurus Scar-Veteran @ 160.0 Pts
Light Armour
Sword of Might [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 161.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
Dragonhelm [10.0]
Amulet of Itzl [30.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Skink Priest @ 115.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Plaque of Tepok [15.0]
30 Saurus Warriors @ 336.0 Pts + muzyk
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts
10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts
24 Skinks @ 299.0 Pts + 3kroxy+ muzyk i czempion
24 Skinks @ 299.0 Pts + 3kroxy+ muzyk i czempion
2 Salamander Hunting Packs @ 155.0 Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
Models in Army: 134
Total Army Cost: 2400.0
Saurusy służą głównie jako bloker , bo co do ich wartości bojowych nie mogę się od kilku gier przekonać
Ewentualnie zamiast nich mógł bym wrzucić 10kamyków, dodatkową chmurkę skinków i 3terki .....jak myślicie?
Rozpa fajna saurusy zostaw
"Nie pytaj cóż za Istota Krzyczy nocą.Nie pytaj kto czeka na ciebie w cieniu.
To mój krzyk budzi cie nocą.I to ja skrywam sie w cieniu.Jestem Tzeentch a ty jesteś marionetką,tańczącą do mojej melodi..."
REŻIM.DYKTATURA,TOTALITARYZM
To mój krzyk budzi cie nocą.I to ja skrywam sie w cieniu.Jestem Tzeentch a ty jesteś marionetką,tańczącą do mojej melodi..."
REŻIM.DYKTATURA,TOTALITARYZM
A tym czasem kminy pod DMP:
Unnamed2400 Pts - Lizardmen Army
1 Slann Mage-Priest @ 420.0 Pts
General; 2 Discipline; Magic Level 4; Lore of Death; Battle Standard
Standard of Discipline [15.0]
Dispel Scroll [25.0]
# Focus of Mystery [0.0]
# Focused Rumination [0.0]
Divine Plaque of Protection [30.0]
1 Saurus Scar-Veteran @ 160.0 Pts
Light Armour
Sword of Might [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 156.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
Dragonhelm [10.0]
Amulet of Itzl [30.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Skink Priest @ 140.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Cube of Darkness [40.0]
1 Skink Priest @ 140.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Plaque of Tepok [15.0]
Blood Statuette of Spite [25.0]
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts
10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts
24 Skinks @ 299.0 Pts kroxy,muzyk,czempion
24 Skinks @ 299.0 Pts kroxy,muzyk,czempion
2 Salamander Hunting Packs @ 155.0 Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
Models in Army: 117
Total Army Cost: 2399.0
Unnamed2400 Pts - Lizardmen Army
1 Slann Mage-Priest @ 420.0 Pts
General; 2 Discipline; Magic Level 4; Lore of Death; Battle Standard
Standard of Discipline [15.0]
Dispel Scroll [25.0]
# Focus of Mystery [0.0]
# Focused Rumination [0.0]
Divine Plaque of Protection [30.0]
1 Saurus Scar-Veteran @ 160.0 Pts
Light Armour
Sword of Might [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 156.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
Dragonhelm [10.0]
Amulet of Itzl [30.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Skink Priest @ 140.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Cube of Darkness [40.0]
1 Skink Priest @ 140.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Plaque of Tepok [15.0]
Blood Statuette of Spite [25.0]
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts
10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts
24 Skinks @ 299.0 Pts kroxy,muzyk,czempion
24 Skinks @ 299.0 Pts kroxy,muzyk,czempion
2 Salamander Hunting Packs @ 155.0 Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
Models in Army: 117
Total Army Cost: 2399.0
Niezłe, gdzie trzymasz slanna?
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Solo Ale będzie chyba musiał w niektórych sytuacjach być w skirmiszu (może?).....dziś zmisfire'ował na sobie słonko i wyparował.....
Jeśli tylko jest w oddziale infantry
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Pomysł na lizaki na domenie światła i saurusach
2400 Pts - Lizardmen Army
1 Slann Mage-Priest @ 380.0 Pts
General; 2 Discipline; Magic Level 4; Lore of Light; Battle Standard
# Focus of Mystery [0.0]
# Focused Rumination [0.0]
Divine Plaque of Protection [30.0]
1 Saurus Scar-Veteran @ 160.0 Pts
Light Armour
Sword of Might [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 161.0 Pts
Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Skink Priest @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]
1 Skink Priest @ 115.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Plaque of Tepok [15.0]
30 Saurus Warriors @ 336.0 Pts z muzykiem
30 Saurus Warriors @ 336.0 Pts z muzykiem
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts
10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
2 Salamander Hunting Packs @ 150.0 Pts
Models in Army: 124
Total Army Cost: 2393.0
Fajnie się łączą domeny niebios i światła. Możemy sobie bardzo boostować cc ,ochronę przed atakiem zasięgowym lub siekać pociskami. Zmusić przeciwnika do wyjścia do nas kometą lub przyspieszyć się bironą.
2400 Pts - Lizardmen Army
1 Slann Mage-Priest @ 380.0 Pts
General; 2 Discipline; Magic Level 4; Lore of Light; Battle Standard
# Focus of Mystery [0.0]
# Focused Rumination [0.0]
Divine Plaque of Protection [30.0]
1 Saurus Scar-Veteran @ 160.0 Pts
Light Armour
Sword of Might [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 161.0 Pts
Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Skink Priest @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]
1 Skink Priest @ 115.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Plaque of Tepok [15.0]
30 Saurus Warriors @ 336.0 Pts z muzykiem
30 Saurus Warriors @ 336.0 Pts z muzykiem
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts
10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
2 Salamander Hunting Packs @ 150.0 Pts
Models in Army: 124
Total Army Cost: 2393.0
Fajnie się łączą domeny niebios i światła. Możemy sobie bardzo boostować cc ,ochronę przed atakiem zasięgowym lub siekać pociskami. Zmusić przeciwnika do wyjścia do nas kometą lub przyspieszyć się bironą.