Rozpiska 2500. Skaven
1 Grey Seer @ 295.0 Pts
General; Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
Skalm [30.0]
1 Screaming Bell @ [350.5] Pts
29 Clanrats [150.5]
Shields,FCG
1 Plague Priest @ 184.0 Pts
Magic level 2
Talisman of Preservation [45.0]
Cep Bojowy [4.0]
Chieftain 72.0 Pts
Shield [2.0]
Battle Standar [25.0]
1 Warlock Engineer @ 115.0 Pts
Magic Level 1
Doom Rocket [30.0]
Skraplacz Spacz-Energi [20.0]
40 Skavenslave 82.0 Pts
Musician
40 Skavenslave 82.0 Pts
Musician
39 Stromvermin 387.0 Pts
Shield,FCG
Storm Banner [50.0]
39 Plague Monks @ 328.0 Pts
FCG
Plague Banner [30.0]
6 Gutter Runners 108.0
Pts
Poisoned Attacks; Sling
8 Gutter Runners 144.0
Pts
Poisoned Attacks; Sling
1 Hellpit Abomination @ 250.0 Pts
Warpstone Spikes
1 Warp-lightning Cannon @ 90.0 Pts
Model is Army: 208
Total Cost: 2487.5
Zostało mi jeszcze 12.5 Pts macie może jakieś pomysły na co to wydać?
A więc ostatnio grałem podobną rozpiską kontra Imperium i szło mi bardzo dobrze.Teraz tylko zwiększyłem jednostkę Plague Monków,poprawilem Plague Priesta i inne drobne zmiany.
Re: Skaveni 2500
Re: Skaveni 2500
Ostatnio zmieniony 24 lip 2012, o 18:24 przez Deska, łącznie zmieniany 1 raz.
Armia: SKAVENI
okon pisze:pot lał sie litrami , moje dupsko płoneło razem z jajami na szczęście mam długą parówę która nie zdążyła się sfaiczyć do końca więc zwycięstwo wydarłem
dopisz do warlocka który to jest poziom, b początkowo myślałem że masz arcane na zwykłym iżynierze. jako że na chieftanie masz tylko bsb to mozesz dodać albo jakieś itemy lub banner of eft....? flame[10pkt] i wsadzić do stormów. jeśli się da to rozłóż przedmiot z ingeniera na dwóch to znaczy:
ingenier + doom rocket=45
ingenier magic lvl 1 + skraplacz=85
ingenier + doom rocket=45
ingenier magic lvl 1 + skraplacz=85
"Jak ja nie cierpię Vampirów"Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
Zmień gutterow na dwie siódemki. Ósemki panikuje się tak samo jak siódemki, trzeba zabić tyle samo, żeby mieć połowę punktów.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
- GrimgorIronhide
- Masakrator
- Posty: 2723
- Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin
Poza brakiem furmany jest to standard skaveński, tak sztywny jakby połknął kij od szczotki.
1. Wywal clanraty a dzwon niech ciągną sztormy bo inaczej to łatwy i mięciutki cel.
2. Jak przedmówca: rozbij gutterów na 2x7 albo oszczędź pkty i 2x5 - działają tak samo.
3. Poszukaj pkty na furmanę i obstaw monkami.
4. Jeśli skalm to to smarowdło o którym myślę to możesz je wywalić i zasąpić np. kawałkami spaczenia albo eq dla BSB.
1. Wywal clanraty a dzwon niech ciągną sztormy bo inaczej to łatwy i mięciutki cel.
2. Jak przedmówca: rozbij gutterów na 2x7 albo oszczędź pkty i 2x5 - działają tak samo.
3. Poszukaj pkty na furmanę i obstaw monkami.
4. Jeśli skalm to to smarowdło o którym myślę to możesz je wywalić i zasąpić np. kawałkami spaczenia albo eq dla BSB.
Ej skalm jest fajny, pomaga czasem grube punkty uratować. Ogółem imo seera można w 2 kierunkach składać
1. full deff. 10ws, skalm, dragonbane, earthing rod (maks przeżywalności, rzadko takie seer ginie, ale w sumie maguje słabo)
2. full offens. power scroll,dragonbane, 2 ciasteczka (w tym setupie łatwo o 13 i wesoły dla oka rozpierdziel, ale seer lubi tracić głowę w czsie magi lub combatu np. w 4-5 turze, dlatego trzeba się przygotować na ewentualne niewygodne testy ld)
1. full deff. 10ws, skalm, dragonbane, earthing rod (maks przeżywalności, rzadko takie seer ginie, ale w sumie maguje słabo)
2. full offens. power scroll,dragonbane, 2 ciasteczka (w tym setupie łatwo o 13 i wesoły dla oka rozpierdziel, ale seer lubi tracić głowę w czsie magi lub combatu np. w 4-5 turze, dlatego trzeba się przygotować na ewentualne niewygodne testy ld)