Nadciągają Demony Chaosu ??
Moderator: KrzysiekW
Kolejny filmik, tym razem po angielsku i wiecej widac.
http://www.youtube.com/watch?v=EP9QhcKf20k
http://www.youtube.com/watch?v=EP9QhcKf20k
z tego co podał kolega
podaje staty Soula do warhammera:
8,3,3,6,7,6,3,4,7.
uzbrojenie: harvester cannon, zasady: natural armour 4+,złapany w żelazne szony, demon,large target,terror,implacable advance. Koszt startowy 250punktów.
4 upgready: daemonic claw..10pkt.., baleful torment 50, phlegm bombardment 50, warpgaze 55.
podaje staty Soula do warhammera:
8,3,3,6,7,6,3,4,7.
uzbrojenie: harvester cannon, zasady: natural armour 4+,złapany w żelazne szony, demon,large target,terror,implacable advance. Koszt startowy 250punktów.
4 upgready: daemonic claw..10pkt.., baleful torment 50, phlegm bombardment 50, warpgaze 55.
Screamery i Flamery po 40 pkt. Oj drogo.
Soulgrinder 250
edit:
I z tego co udalo mi sie wycztac, to flamery maja teraz wpisane multiple shots (d6), co bedzie oznaczalo w praktyce kolejne -1 do strzelania. Czyli zamiast trafiac bazowo na 3+, teraz bedzie na 4+. Z lekka zwarzywiili je imho, bo zazwyczaj strzelalo sie po ruchu i na dlugim zasiego (5+), a teraz to bedzie (6+) :/
I nie jestem przekonany czy rekompensuje to ta nowa specjalna zasada, ktora na 6 daje dodatkowe D3 No AS wound a na 1 regenke 6+ na przeciwnika.... ;/
Soulgrinder 250
edit:
I z tego co udalo mi sie wycztac, to flamery maja teraz wpisane multiple shots (d6), co bedzie oznaczalo w praktyce kolejne -1 do strzelania. Czyli zamiast trafiac bazowo na 3+, teraz bedzie na 4+. Z lekka zwarzywiili je imho, bo zazwyczaj strzelalo sie po ruchu i na dlugim zasiego (5+), a teraz to bedzie (6+) :/
I nie jestem przekonany czy rekompensuje to ta nowa specjalna zasada, ktora na 6 daje dodatkowe D3 No AS wound a na 1 regenke 6+ na przeciwnika.... ;/
To, że mają wpisane multiple shots jeszcze nic nie oznacza. Leadbealchersi też mają taki zapis, ale potem jest jeszcze dopisek, że nie mają kary za multipla.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Ano faktycznie, ale z drugiej strony to powinny mieć karę za multipla (lub bs3) bo bez niej są zbyt mocne.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Przy obecnych ograniczeniach etc, to sa z reguly 2 razy po 3 flamery.
W znacznej wiekszosci przypadkow beda trafiac na szostkach, co przy maksymalnym rzucie na liczbe strzalow, daje tylko 1 hit na flamera. A jeszcze trzeba zranic...Mocne?
W znacznej wiekszosci przypadkow beda trafiac na szostkach, co przy maksymalnym rzucie na liczbe strzalow, daje tylko 1 hit na flamera. A jeszcze trzeba zranic...Mocne?
Nie, ale nadal niezłe. Natomiast bez kary za multipla byłby jeden hit na flamera, ale przy ilości strzałów trochę poniżej średniej. To już jest dość mocne, zwłaszcza, że nie zawsze są na dalekim, a czasami nawet się nie ruszają.Myzu pisze: W znacznej wiekszosci przypadkow beda trafiac na szostkach, co przy maksymalnym rzucie na liczbe strzalow, daje tylko 1 hit na flamera. A jeszcze trzeba zranic...Mocne?
Poza tym obecne AB są zdecydowanie bardziej zbalansowane, więc nie ma nic dziwnego w tym, że niektóre lepsze oddziały są przycinane.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Z tym sie zgodze. Mam nadzieje, ze pomysl z Soulgrinderem byl wlasnie taki, by dac alternatywe w strzelaniu i inaczej rozlozyc akcenty w armii. Jak dotad 95% rozpisek miala flamery w rarach. Teraz sa w specjalach, maja inny koszt i zasady - to troche zroznicuje rospiski, przynajmniej na poczatku, zanim ludzie je ograja i przekonaja sie co sie sprawdza.
raczej chodzi o to by monster pojawił się również w wfb dla demonów - w końcu będzie lepsza sprzedaż...
Należy zwrócić uwagę iż będzie mogło być iż 2 (licząc jeden upgr)... tak więc na takich DMP i euro draftach wyjdzie jeden heehhe
Należy zwrócić uwagę iż będzie mogło być iż 2 (licząc jeden upgr)... tak więc na takich DMP i euro draftach wyjdzie jeden heehhe
Tak, te "w2" oraz "a3" też wypatrzyłem, jak i tę zasadę specjalną która może sprawić że jednak wystawianie ich nie będzie aż takim masochizmem.
Początkowo byłem nieco zniesmaczony że zrobili tych skrybów jak ich sobie sam skonwertowałem, ale teraz widzę, ze są utrzymani w estetyce nowych horrorów, które zupełnie mi nie podchodzą.
Plugasy i nurglingi fajne.
Początkowo byłem nieco zniesmaczony że zrobili tych skrybów jak ich sobie sam skonwertowałem, ale teraz widzę, ze są utrzymani w estetyce nowych horrorów, które zupełnie mi nie podchodzą.
Plugasy i nurglingi fajne.
Stawiam piątkę, że następne trudne pytania jakie pojawią się na LS będą:
1. "Lud pyta czy te dodatkowe woundy od flamerów też są ogniste czy nie?" Oczywiście, że nie bo to już nie są ataki tylko zasada specjalna aktywująca się po spełnieniu pewnych okoliczności tak więc przy odrobinie szczęścia i zadaniu jednej chociaż rany taki pedanciarz na 3+ do piachu... no ale poczekajmy.
2. "Zmienili zasadę Flames of Tzeentch dla flamerów ale zapomnieli zmienić zapisu w gifcie o tej samej nazwie - jak grać Panie Premierze?" Mam jednak nadzieję, że mądre głowy nie będą musiały nad tym debatować gdyż może GW pomyślało o tym i gdzieś w tych zasadach jest nowy opis tego giftu.
1. "Lud pyta czy te dodatkowe woundy od flamerów też są ogniste czy nie?" Oczywiście, że nie bo to już nie są ataki tylko zasada specjalna aktywująca się po spełnieniu pewnych okoliczności tak więc przy odrobinie szczęścia i zadaniu jednej chociaż rany taki pedanciarz na 3+ do piachu... no ale poczekajmy.
2. "Zmienili zasadę Flames of Tzeentch dla flamerów ale zapomnieli zmienić zapisu w gifcie o tej samej nazwie - jak grać Panie Premierze?" Mam jednak nadzieję, że mądre głowy nie będą musiały nad tym debatować gdyż może GW pomyślało o tym i gdzieś w tych zasadach jest nowy opis tego giftu.