Kila pytan poczatkujacego :P
Moderator: Gremlin
Re: Kila pytan poczatkujacego :P
To od razu kolejne: mając Eternal Guard kindred mogę być bsb ?
nie
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Kolejne ciekawe pytanie mam : Eternal Guard Nobl dosiada konika - w opisie tego stylu walki jest napisane, że pierwszy szereg wali z 2 broni, tylnie włócznią. Czy będąc na koniku ( i jestem w 1 szeregu ) mogę używać tej broni jako włócznia? Czy muszę 2 broni która w praktyce mi nic nie daje na koniku.
Podbijam pytanie wyżej bo nadal mnie nurtuje
Witam !
To teraz ja trochę pozawracam głowę i poproszę o pomoc, na poniższą
serię nie zawsze mądrych pytań:
1) Nasze FS mają warda na 5+ na niemagiczne ataki - demony mają zasadę
że wszystkie ich ataki również specjalne czy zasięgowe są magiczne -
czyli nowy ładny soul bringer wystawiony jako stonethrower również zadaje
obrażenia magiczne ? Chyba sam sobie odpowiedziałem..
2) Tatuaże ochronne wildów oraz WD dają warda 6+ oraz MR1 - czy na magic missile
liczy się to jako ward 6+ czy 5+ ? I czy magiczne ataki strzelecki np. flamersi tak samo
są rozstrzygani ? I jak to wygląda w CC z przeciwnikiem z magicznymi atakami?
3) WD z racji swojej broni otrzymują +1 atak - czyli wybierając taniec Woven Misc skazujemy
się na 1A z ASF ?
4) Czy strzelając do Bloodthirstera z AmberSpeara z Beast'a ma on warda na 2+ --> bo ma
MR3 i warda na 5+ ?
5) Zawsze wydawało mi się że nie można łączyć magicznych strzał z magicznymi łukami, coś się
zmieniło w tej kwestii ? Bo widziałem wcześniej propozycje typu bow of loren + arcane bodkins ..
(Co od razu by mi nasuwało opcję hunters talon + hagbane arrows )
Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
Pozdrawiam
To teraz ja trochę pozawracam głowę i poproszę o pomoc, na poniższą
serię nie zawsze mądrych pytań:
1) Nasze FS mają warda na 5+ na niemagiczne ataki - demony mają zasadę
że wszystkie ich ataki również specjalne czy zasięgowe są magiczne -
czyli nowy ładny soul bringer wystawiony jako stonethrower również zadaje
obrażenia magiczne ? Chyba sam sobie odpowiedziałem..
2) Tatuaże ochronne wildów oraz WD dają warda 6+ oraz MR1 - czy na magic missile
liczy się to jako ward 6+ czy 5+ ? I czy magiczne ataki strzelecki np. flamersi tak samo
są rozstrzygani ? I jak to wygląda w CC z przeciwnikiem z magicznymi atakami?
3) WD z racji swojej broni otrzymują +1 atak - czyli wybierając taniec Woven Misc skazujemy
się na 1A z ASF ?
4) Czy strzelając do Bloodthirstera z AmberSpeara z Beast'a ma on warda na 2+ --> bo ma
MR3 i warda na 5+ ?
5) Zawsze wydawało mi się że nie można łączyć magicznych strzał z magicznymi łukami, coś się
zmieniło w tej kwestii ? Bo widziałem wcześniej propozycje typu bow of loren + arcane bodkins ..
(Co od razu by mi nasuwało opcję hunters talon + hagbane arrows )
Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
Pozdrawiam
1. zadaje obrażenia magiczne
2. na magic missile 5+, na flamery i magiczne ataki w cc 6+
3. tak
4. bloodthirster ma MR2, więc zostaje mu wsv na 3+
5. można łączyć magiczne strzały z magicznymi łukami, nie można tylko łączyć HoDy z magicznymi łukami
2. na magic missile 5+, na flamery i magiczne ataki w cc 6+
3. tak
4. bloodthirster ma MR2, więc zostaje mu wsv na 3+
5. można łączyć magiczne strzały z magicznymi łukami, nie można tylko łączyć HoDy z magicznymi łukami
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Można inaczej BSB nigdy by nie strzelił z HoDA...Macias pisze:5. można łączyć magiczne strzały z magicznymi łukami, nie można tylko łączyć HoDy z magicznymi łukami
Po prostu hoda niweluje wszelkie zdolności magiczne łuku na turę w której była wystrzelona...
Możesz to zrobić jednak jest wysoce nieopłacalne i słabe... Po pierwsze musisz to zamontować na lordzie, zranić maga [ bo pewnie do nich chcesz pruć ] a potem musi on nie zdać testu t...Narsik pisze:(Co od razu by mi nasuwało opcję hunters talon + hagbane arrows )
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Dokładnie o to mi chodziło. Może niezbyt precyzyjnie się wyraziłem.bigpasiak pisze: Po prostu hoda niweluje wszelkie zdolności magiczne łuku na turę w której była wystrzelona...
Dobrze pamiętaszSzypul pisze:Hunters talon ma w opisie ze nie można łączyć jego magicznych zasad z magicznymi strzałami z tego co pamiętam
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Ma ktoś może takiego AB w którym da się sie Noblom z EG dodawac wierzchowce i normalne uzbrojenie? prosiłbym o cynk na Pm i podrzucenie na maila ; )
Mozna dublowac spite'y w armii? zapodziałem booka niestety a szykuje drewnianą rozpe na Silesian ^^
Mozna dublowac spite'y w armii? zapodziałem booka niestety a szykuje drewnianą rozpe na Silesian ^^
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Koniki wildów obecnie otrzymują dodatkowy atak jak nie szarżują czy już nie ?
Dzięki piękne za pomoc, znacznie mi to rozjaśniło temat ..
A przy okazji pojawiło mi się nowe pytanie:
- W nowej edycji w której nigdy nie wiadomo co lasek akuratnie nam
wyrósł, i czy przypadkiem nie jest to lasek ninja który puknie z czaszki
nasz oddział, albo inny las truciciel - czy pojawiły się jakieś uściślenia
odnośnie armii WE właśnie w temacie lasu ??
Z góry dziękuję i pozdrawiam
A przy okazji pojawiło mi się nowe pytanie:
- W nowej edycji w której nigdy nie wiadomo co lasek akuratnie nam
wyrósł, i czy przypadkiem nie jest to lasek ninja który puknie z czaszki
nasz oddział, albo inny las truciciel - czy pojawiły się jakieś uściślenia
odnośnie armii WE właśnie w temacie lasu ??
Z góry dziękuję i pozdrawiam
turniejowo nie gra się na magiczne tereny czyli uściśleń nie ma w tej kwestii
organizatorzy czasami wprowadzają takie rarytasy, ale jest wyraźnie zaznaczone które elementy są dozwolone
organizatorzy czasami wprowadzają takie rarytasy, ale jest wyraźnie zaznaczone które elementy są dozwolone
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
hmm czy obecny Eternal Guard Fighting Style daje dodatkowy atak obojętnie jeśli walczy się jedną bronią i tarczą lub dwurakiem ?
czy też po prostu daje "za darmo" drugą broń ręczną i w walce walczymy dwiema brońmi ?
- no dobra wczytałem się w forum i wynika że można brać GW i wtedy na początku walki się wybiera czym walczy.
czy też po prostu daje "za darmo" drugą broń ręczną i w walce walczymy dwiema brońmi ?
- no dobra wczytałem się w forum i wynika że można brać GW i wtedy na początku walki się wybiera czym walczy.
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
zatem źle zrobiłeś, że wczytałeś się w forum. Lepiej zrób to z RB.
Jeśli walczysz GW nie bonifikaty dodatkowego ataku z egfs
Jeśli walczysz GW nie bonifikaty dodatkowego ataku z egfs
xYz
Nie ma bonusu z egfs jak się walczy greatem jeśli chodzi o atak ale pancerz pozostaje +2 ?